Skocz do zawartości

Stasiek-84

Members
  • Liczba zawartości

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • LOCATION
    Warmia
  1. Stasiek-84

    Ciagniki New Holland

    nie wiem jak jest w ciągnikach ale w samochodach ciężarowych, spalanie nie było duże, a powiedzonko jest chyba od tych "wspaniałych" rozwiązań stosowanych w samochodach
  2. Stasiek-84

    Ciągniki Ursus

    jaron zawsze olej pójdzie tam gdzie ma lżej więc na pewno najpierw pójdą ramiona a że mają taką konstrukcje ze same odcinają sobie olej to poprostu uniosą się do ustalonej pozycji i olej przestanie płynąć, zostawiając podbierak na dole, jeśliby zablokować ramiona podnośnika to po przesunięciu dźwigni poza zakres blokady olej będzie pompowany cały czas, więc po podniesieniu podbieraka trzeba by cofnąć dźwignie do położenia neutralnego czyli takiego, które utrzymywałoby ramiona w punkcie zablokowania, a opuszczałoby się poniżej tego punktu. W praktyce jeśliby to zadziałało to ruchy dźwigni podnośnika mogłyby być minimalne, ale jakikolwiek błąd ustawienia mógłbymieć jiemiłe konsekwencje
  3. Stasiek-84

    Ciągniki Ursus

    Pomysł ciekawy aczkolwiek mało wykonalny ponieważ żebyś dostał na dorobionym wyjściu ciśnienie musiałbyś zablokować podnośnik ponieważ ciśnienie idzie równocześnie na siłownik główny i wspomagający przez trójnik, a jeśli zablokujesz to będziesz miał dwie opcje abo podaje ciśnienie albo opuszcza. Zostaje użyć zaworu trójdzielnego na jednym wyjściu hydrauliki i przełączać w zależności od potrzeb
  4. Mam do sprzedania dwa silniki SW400 jeden jest wymontowany z bizona 56 po kapitalnym remoncie, do wymiany ma 3 tuleje bo założone były pierścienie i tuleje chromowe (kto się zna wie co się stało) kombajny zostały sprzedane a ten został od bizona który poszedł na części, drugi silnik jest wymontowany ze stara wał poleciał po obróceniu panewki, parę części jest wymontowanych, silnik jest rozkręcony Lokalizacja powiat olsztyński Zainteresowani pisać PW podam nr kontaktowy
  5. uszczelniacze lecą jeśli puści bolec i obróci tłoczyskiem, często zdarza sie że łożyska lecą i przez to wszystko się zaczyna, ewentualnie jak nie trzyma rozdzielacz i podaje cały czas ciśnienie to szybko leci łożysko oporowe i uszczelniacze, może być wyrobiony już element i uszczelniacz ma problem z wypełnieniem większej szczeliny niż jest przeznaczony
  6. Jak U 1224 ciągnie aktywny 3 m w pagórkowatym terenie to Fend nie powinien mieć problemów z trochę szerszym
  7. Stasiek-84

    Kryzys gospodarczy.

    Alberto, ale znowu powiedz gdzie sens jest jeśli ktoś w sezonie robi 200 - 300 balotów sianokiszonki, ma C360 i teraz kupuje prasę i owijarkę żeby być niezależnym, a nie wiem czy komuś udaje się robić sianokiszonkę samemu z zachowaniem czasu od skręcenia balota do owinięcia folią
  8. Stasiek-84

    Ciągniki Ursus

    zobacz kolanko idące nad chłodnicą do kolektora ssącego, mogło tam sie poprzecierać i zasysa płyn z chłodnicy do kolektora,
  9. Stasiek-84

    Wszystko o Ursus C-360

    po mojemu nie powinno pęknąć dopóki ktoś nie spróbuje rwać z byka lub jeśli pozwoli sie po lepszym poderwaniu przodu na jego swobodne opadnięcie, dla wzmocnienia możesz sfrezować i pospawać, bo smarkanie po wierzchu raczej mija sie z celem.
  10. Stasiek-84

    Wszystko o Ursus C-360

    Trzeba zapobiegać a nie leczyć, z byka się nie wyciąga bo efekt bywa odmienny od zamierzonego, C360 zawsze miały tendencje do pękanie między silnikiem a skrzynią, niejeden kierowca pracujący w lesie się o tym przekonał jak z dłużycą poderwało mu przód do góry i w panice depną sprzęgło pozwalając na swobodne opadniecie przodu na ziemię. Spawania raczej niewiele dadzą, będzie pękać, zostaje liczyć że pęknięcie nie pójdzie dalej i jeździć, jeśli nie będzie się nadmiernie nadwyrężać korpusu to nie pęknie.
  11. jeżeli nic w pługu nie jest pogięte to ramiona powinny być poziomo i na sztywno, nierówna orka to najczęściej złe ustawienie lub jakieś przegięcie ramy, które utrudnia równe ustawienie stron. Sprawdź czy lemiesze w pozycji roboczej są pod takim samym kątem, względem podłoża
  12. Stasiek-84

    problem z kontem

    może być wina kompa, ja mam tak na jednym kompie, na swoim loguje mnie bez problemu na wejściu, a jak korzystam z kompa brata to muszę po dwa razy sie logować, na obu używamy tej samej przeglądarki.
  13. w końcu to nic innego jak podkręcenie dawki paliwa, serwisant NH też powiedział że nie jest problemem taka przeróbka wystarczy trochę Common Rail przestawić i można dodać mocy kosztem spalania
  14. też mam ażurowe i zabezpieczenie na kamienie non stop, na zakamienione pola nie ma lepszej maszyny, jedyny który wytrzymuje, na szóstą skibę musisz mieć sporą maszynę, teraz ciągam go NH T7030 w pagórkowatym terenie, zastanawiam sie czy zapiać mu szósty korpus bo wieża może tego nie wytrzymać (w PGRze wywrócony parę razy i trochę połamany) i ciągnik na glinach może skisnąć , do orki to piękna maszyna choć zawracanie i omijanie wymoków to ciężka sprawa, a jedyna wada tego osprzętu to ściąganie na zboczach, w pewnych momentach pole wygląda jak slalom gigant. Co do skiby to na chwile obecną nie wiem gdzie można to dostać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...