
marcineek6
Members-
Liczba zawartości
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
OCCUPATION
student
-
AOL
38204592
-
-
a jeśli paliwo jest w baku, a jak zaczynam pompować pompką i nie czuję oporu.... może to ona jest zepsuta? i nie trzyma paliwa?
-
nie mam czegoś takiego. ogólnie sprawa przedstawia się tak. ciągle jest około pół baku paliwa(tak pokazuje czujnik), ale zeby go odpalić tzreba mu dolać zawsze.mysle ze chyba gdzies przewody są przypchane albo jakieś farfocle w baku są. jak jest dużo paliwa to jest duze ciśnienie cieczy, dlatego możewtedy byc zasilanie i pali.
-
dzisiaj dolane 20,i nie odpala
-
a wlane miał dzisiaj 35 litrów więc napewno ich nie spalił
-
dzisiaj odpalił. tata poorał nim 3 godziny, odpalał normalnie. teraz próbowałem odpalić i ni (słowo zostało usunięte)a
-
i rozkręciłem żeby się dostać do tego sitka, ale tam jest tylko jakaś sprężynka
-
pompka zasilająca jest nowa
-
patrzyłęm po przewodach i wszystkei są suche więc chyba nie ma mowy o przecieku. ale ciagnik chodził w robocie normalnie. ostatnio tata zaorał nim 3 hektary i postawił go koło domu i od tej pory nie idzie go odpalić
-
jak rozebrać korek?u mnie korek to zwykłą taka zakrętka coś jak w c-360
-
wcześniej tak mi sie zachowywał w zimie.teraz wziąłęm maszynkę do grzania podstawiłęm pod mise zeby go ogrzać i jeszcze spróbuje zapalić
-
mówił że to są te same. już nei wiem co mam z nim robić:/
-
no jak go zawiozę jak nie odpala:/mechanik znany tutaj na okolicę. części kupował ponoć oryginały u gąsek kupował. wtryski mówił ze pasowały od naszego polskiego 4514. a zawory chyba oryginalne do tego typu silnika kupił
-
witam mam problem z moim mf 690. otóż miesiąc temu był u mechanika(wybił mi uszczelkę pod głowicą, miał robione zawory, wtryski i uszczelnienie). jednak gdy powrócił do domu nie chodzi jak należy. nie chce zapalać, ciągle się zapowietrza. ostatnio tata orał, przyjechał do domu, postawił go i od tej pory nie mogę go odpalić. na początku był zapowietrzony, odpowietrzyłem i jak kręcę rozrusznikiem to pokazuje się dymek znaczy się paliwo jest.i wygląda to tak że kręcę, załapie na 3 sekundy i spowrotem gaśnie. wie ktoś co może jest z nim nie tak?
-
a gdzie dokładnie jest filtr oleju w skrzyni MF??