student_ar 0 Napisano 13 Lutego 2007 jestem studentem akademii rolniczej i poszukuje wszelkich informacji potrzebnych do pisania pracy na temat wspólnot rolniczych ich opłacalności , a także o przedsiębiorstwach usułgowych na rzecz rolnictwa, a najlepiej porówanie tych dwóch form, z góry dziekuje za informacje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwantyfikator 0 Napisano 14 Lutego 2007 polecam poszukać Ci materiałów w literaturze fachowej (podręczniki, gazety)--szukaj pod hasłem grupy producenckie, usługi dla rolnictwa (sfera obsługi rolnictwa) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
student_ar 0 Napisano 14 Lutego 2007 szukalem w fachowej literaturze, ale to są materiały sprzed kilku lat i mogą być troche nieaktuale, a ja chciałbym poznać sytuacje jaka ma miejsce obecnie (jaka forma rolnikom sie bardziej opłaca) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROKITA 0 Napisano 14 Lutego 2007 Drogi studencie, w 1999r. założyliśmy jako jedni z pierwszych w Polsce grupę producencką trzody chlewnej. Na początku było bardzo trudno, ale jakoś się udało! Wszystko było w porządku do kiedy grupa była dość słaba! Gdy rolnicy nie będący jeszcze w grupie, szczególnie wielcy hodowcy, do niej nie należeli! Sytuacja diametralnie się zmieniła, po wejściu do grupy tych którzy jej nie utworzyli! Grupa stałe się zbyt duża, jest w niej kolesiostwo, nadużycia i prywata! Liczy się tylko kierownictwo, nigdy więcej nie zapisał bym się do takiego tworu. Ani nie namawiał innych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach