gedii 0 Napisano 27 Grudnia 2007 JDG zrób pare fotek i wstw gdzieśna server pooglądamy:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelek32 0 Napisano 27 Grudnia 2007 może i dobry pomysł- trzeba tak kombinować, żeby ciągnik miał jak najlżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 28 Grudnia 2007 Wskażnika doładowania moze posługoiwac również do oceny ilości spalanego paliwa. Ale niech nikt nie wyjeżdza zaraz ze jak sprawdzisz że pali 6l/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 29 Grudnia 2007 Oczywiście podobnie jak wakuometr w bmw nie jest to oczywiście tak dokładne. Można również dobrze wyregulować pług obrotowy aby obydwie strony stawiały identyczny opór. Co do zdięći to straciłem ostatnio aparat. Ale na alegro można takie wskaźniki wynaleść oraz specjalne oprawki do ich montażu. Wygląda to podobnie do wskaźnika kompresora montowanego w jelonkach.Koszt ok 100zł + oprawka 30zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 29 Grudnia 2007 ja juz zamówiłem za 40zł z oprawka z podswietlaniem indiglo ( ktos zrezygnował z montazu ) A normalnie sa po 55zł + oprawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 29 Grudnia 2007 ja juz zamówiłem za 40zł z oprawka z podswietlaniem indiglo ( ktos zrezygnował z montazu ) A normalnie sa po 55zł + oprawka Napisz gdzie ten zegarek zamówiłeś i gdzie panowie się wpiąć dokładnie z tym ustrojstwem. Trzeba gdzieś coś wiercić ? Ja to zamontuję w U-1012. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 29 Grudnia 2007 http://www.allegro.pl/item286523653_wskaznik_doladowania_karbon.html http://www.allegro.pl/item289578779_wskaznik_indiglo_doladowanie_turbo_boost_52mm.html ten pierwszy niby tanszy a wychidzi drożej bo gosciu zarabia na przesyłce. TEn wskaznik trzeba połaczyc dodana do kompletu rurka z rurka za turbina lub do kolektora ssacego i podłaczyc zasilanie oto cała filozofia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 29 Grudnia 2007 Troche z ceną przesadziłem, z oprawką ok. 100zł moja pomyłka ,ja mam ten za 65zł , ten karbonowy jest mało czytelny porównywałem w sklepie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 29 Grudnia 2007 Napisz gdzie ten zegarek zamówiłeś i gdzie panowie się wpiąć dokładnie z tym ustrojstwem. Trzeba gdzieś coś wiercić ? Ja to zamontuję w U-1012. Ja wywierciłem dziure w przewodzie gumowym za turbiną i od środka przełożyłem kruciec zrobiony z trójnika od spryskiwaczy samochodowych(obcięte dwa krućce) tak aby ciśnienie go wypychało na zewnątrz ale nie mógł wyjść dodatkowo zastosowałem super glue. Działa ponad rok . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 29 Grudnia 2007 jatez mysle zamontowac na rurze gumowej za turbiną. tylko wpadł mi do głowy pomysł zeby wywiercic dziórke i w nia zamontowac wentyl od dentki można kupic takie specjalne do naprawy jak sie wyrwie zawór) I na niego wsunac węrzyk i powinno smigac W miare profesionalnie by wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 29 Grudnia 2007 jatez mysle zamontowac na rurze gumowej za turbiną. tylko wpadł mi do głowy pomysł zeby wywiercic dziórke i w nia zamontowac wentyl od dentki można kupic takie specjalne do naprawy jak sie wyrwie zawór) I na niego wsunac węrzyk i powinno smigac W miare profesionalnie by wyszło Tak to będzie tak jak trzeba, nic dodać nic ująć. W poniedziałek kupuję ten zegarek który podałeś na aukcji (gość jest z Radomia, a ja mieszkam obok) i montuję według twojego pomysłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 29 Grudnia 2007 jatez mysle zamontowac na rurze gumowej za turbiną. tylko wpadł mi do głowy pomysł zeby wywiercic dziórke i w nia zamontowac wentyl od dentki można kupic takie specjalne do naprawy jak sie wyrwie zawór) I na niego wsunac węrzyk i powinno smigac W miare profesionalnie by wyszło Wentyl ma za dużą średnice, ten wężyk jest cieniutki, chyba, że wymyślisz jakąś redukcję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 29 Grudnia 2007 włąnie tez o tym pomysłałem i pokombinuje z wentylem rowerowym Jego tez można skrecic bo jest nakretka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 29 Grudnia 2007 Zeby się wpiąć w gumową rurę wystarczy gruba igła do strzykawki , wbić ją po skosie a końcówke zacisnąć opaską do rury. Węrzyk z igłą można zgrzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 29 Grudnia 2007 Wracając do tematu dodatkowego zegara do turbo. Nie wiem jeszcze jaka jest średnica wężyka do zegara , ale wnioskuję z wypowiedzi, że mała. Więc myślę, ze dobry może być trójniczek od napowietrzania akwarium . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 30 Grudnia 2007 Trójnik powinien być w komplecie ponieważ zegar jest dedykowany do samochodu a tam się przeważnie wpina w jakiś orginalny wężyk też cienki.Więc można również z nim pokombinować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 3 Stycznia 2008 kolega gacusek-s mi podpadł !!!!!!!! Wyrwał mi wskażnik spod nosa Nie liczyłem że ktos mnie przebije i nawet nie obserwowałem aukcji Bede musiał zabulic 92zł a nie 50zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 3 Stycznia 2008 Ups, no ten tego, dziwiło mnie nawet, że nikt nie licytuje wyżej. Miałem kupić w Radomiu nowy, byłem nawet w sklepie, tańsze karbonowe, ale brak było obudowy, przeleciałem po aukcjach i znalazłem z obudową, licytacja, się ździwiłem jak nikt nie walczył o wyższą stawkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedii 0 Napisano 3 Stycznia 2008 coś czuje że niedługo po waszych przeróbkach na 1/4mili bedziecie sie scigać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 4 Stycznia 2008 dobre. nie to tak tylko dla włąsnej wiedzy może sie przydac bo bedzie waidomo jak turbinka pracuje i czy wogóle pracuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 4 Stycznia 2008 coś czuje że niedługo po waszych przeróbkach na 1/4mili bedziecie sie scigać Ja kiedyś jechełem jelonkiem za C360 normalnie 25 km/h i zabieram się do wyprzedzania a gościu rura kupa dymu i doszedł do 38km/h to dopiero był tuning. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedii 0 Napisano 4 Stycznia 2008 ja także myśle nad czujnikiem doładowania i zasilania elektrycznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 4 Stycznia 2008 coś czuje że niedługo po waszych przeróbkach na 1/4mili bedziecie sie scigać Ja kiedyś jechełem jelonkiem za C360 normalnie 25 km/h i zabieram się do wyprzedzania a gościu rura kupa dymu i doszedł do 38km/h to dopiero był tuning. Ja dumam nad nitro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 4 Stycznia 2008 Ja swój 912 też podtuningowałem bo ma turbo i skrzynie szybką ok. 45 km/h leci spokojnie, ale raz jak wiozłem żwir i chamulce u przyczepy nawaliły a trzeba było nagle wychamować to jak sie już jakimś cudem zatrzymałem to gościu z osobówki leciał do mnie z gaśnicą bo myślał że sie pale - takie dymy z opon poszły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 4 Stycznia 2008 UWAGA!!!!!!!! http://www.allegro.pl/item286523653_wskaznik_doladowania_karbon.html ten link zawiera konia trojańskiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach