Skocz do zawartości
Gość ali

Tuning ciagników

Rekomendowane odpowiedzi

A wata szklana też powinna wygłuszyć i myszek nie będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem gąbke i jakoś myszek nie było, a co do waty szklanej, to jest przecierz szkodliwe, jak azbest.

 

/edit - Wto Sie 29 20:50:17

Jeszcze jeden szczegół, zamiast wykładziny dywanowej, lepiej jest położyć wykładzine PCV, łatwiej sie sprząta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na ulokowaniu w MTZ mocnych magnesów (neodymnych) w podstawie bąka i filtrach oleju hydraulicznego i skrzyni biegów . Ja zapodałem taki do bąka i dokupie jeszcze do filtrów . miałem taki przyklejony do filtra w C-360 i po rozcięciu były mikro opiłki . A że kupiłem nowego MTZa to włożyłem magnes to się sprawdza,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja miałem gąbke i jakoś myszek nie było, a co do waty szklanej, to jest przecierz szkodliwe, jak azbest.

 

Ale każdy tym właśnie ociepla dachy ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym materiałem wygłuszeniowym, jest zestaw do wygłuszania drzwi, w domach, mieszkaniach, można to kupić w sklepach z wyposażeniem wnętrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JA tam wygłuszam zawsze gąbką, Ale dobre sa też maty tylko do ich trzeba mieć opalarke.

 

Do nowy jak bys nie wiedział to odpisywałem tatamarty.323a chodzi o to że każdy wata szklaną ociepla dachy a to jest szkodliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wata szklana i azbest (chodź wata szkklana mniej) są szkodliwe wtedy kiedy pylą i się wdycha te pyły więc do kabiny od wewnątrz raczej sie nie nadają. W Zetorach wytłumiona jest tak podłoga od zewnątrz (watą) jest ona ponadto zabezpieczona chodź niezbyt dokładnie folią aluminiową. Poza ty wata szklana ma dużo mniejszy współczynnik przenikania cieplnego od gąbki a o to tez chodzi w ciągniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakładał ktoś moze TURBO do Zetora 8011 lub podobnego ciągnika?Jakie to są koszty i czy wogóle warto? Może lepiej kupić 6 garowy.Pytam sie bo ma gościo do sprzedania używaną 3 letnia turbinke za 600 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z zakładaniem turbo kupa roboty jest; do silników turbo szły inne wały tzn wymiarowo to samo ale inna jakośc coby się nie ukręcały, inne korbowody coby sie nie pogieły inne tłoki, coby się nie spaliły jak do wolnossącego inny filtr powietrza i kolektor, inny kolektor wylotowy, zawory i rozrząd też zdaje się inne, no i doprowadzenie i chłodzenie oleju do turbiny, także 600PLN za turbinke to dopiero początek drogi do 15 koni więcej, no i silnik uturbiony krócej pożyje.

Czy warto?

Diecezja naley do ciebie (nowy teleturniej dla biskupów)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A no właśnie .O tym że orginalne silniki turbodoładowane są inne to ja wiem.Tylko chciałem sie dowiedzieć czy ktoś przerabiał zwykły silnik na turbo tanim kosztem czyli wymienił kolektor, dodał turbo, zmienił ustawienia pompy i to wszystko.niektórzy tak robią tylko chciał bym sie dowiedzieć ile taki silnik pochodzi.Przerabianie dobrego silnika na turbo od podstaw tzn. wymiana wału korbowodów ,głowicy, pompy itd. jest nieopłacalne lepiej kupić sobie drugi ciągnik z orginalną turbiną.Chyba że i tak silnik jdzie do remontu to można sie pobawić i dołożyć pare złotych do turbinki.Macie jakieś zdanie na ten temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znam gościa co założył turbo do 6 zetora i już kilka lat jeździ a ma trochę do obrobienia i jest spokój

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z zakładaniem turbo kupa roboty jest; do silników turbo szły inne wały tzn wymiarowo to samo ale inna jakośc coby się nie ukręcały, inne korbowody coby sie nie pogieły inne tłoki, coby się nie spaliły jak do wolnossącego inny filtr powietrza i kolektor, inny kolektor wylotowy, zawory i rozrząd też zdaje się inne, no i doprowadzenie i chłodzenie oleju do turbiny, także 600PLN za turbinke to dopiero początek drogi do 15 koni więcej, no i silnik uturbiony krócej pożyje.

Czy warto?

Diecezja naley do ciebie (nowy teleturniej dla biskupów)

 

 

Troche przesadzasz z tymi różnicami w SW 400 a miedzy 6ct107 to jest sporo przeróbek ale w ursusie nie za wiele inne kolektory , tłoki różnią się tylko tym że mają nie 5 tylko 3 pierścienie , głowica to samo i najważniejsze musisz mieć pompe wtryskową smarowaną od silnika aby było gdzie podpiąć zasilenie turbiny olejem ja do 1014 założyłem turbine od 1614 a niedaleko mnie wsadził od bizona turbo do C385A a jeszcze trzeba będzie siępobawić z rorami od powietrz bo inna jest chłodnica w 1014 jak w 914

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy próbował ktoś założyć przedni napęd do ursusa c 360.

Jeśl tak to z jakim skutkiem.

Prosze o wskazówki jak to zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem ciagnik ciąga 12 skibowy pług obracalny Lekmena 8 skib z tyłu 4 na przednim TUZ któy sam dorobiłem Skończcie z tymi przednimi napędami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedyś była taka 60 z napędem na autogielda z wyglądu napęd od zetora chyba był, ale jak ze skrzynią to nie wiem kiepsko zdjęcia były zrobione.zresztą takie przeróbki to nigdy nie będzie to co powinno być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie lepiej kupić np. Zetora 5245 albo coś podobnego zamiast takiej przeróbki .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale chłopakowi chodzi o lans z przednim napędem na dyskotekach..... a nie o zetora 5245

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostawcie o juz w spokoju. Dosc sie chlopak juz nasluchal(naczytal).

 

 

Byly juz tematy o przednim napedzie w '60". Znajdz sobie i poczytaj jak Ci tak bardzo zalezy.

 

A teraz cos ode mnie:

Jak dla mnie to taakie cos jak montaz napedu 4x4 w "60" to strata i czasu i pieniedzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pronarka bardzo łatwo wygłuszyć za pomocą pianki do montażu okien ja tak zrobiłem przy swoim i jest git wszędzie gdzie jest wolne miejsce można wpuści tylko uważajcie pianka zwiększa rozmiar wiec można uszkodzić. Ja zrobiłem tak przy zbiorniku oleju, przy rozdzielaczu oraz przy dziwoniach od podnośnika uwierzcie naprawdę dało efekt, prawie nie słychać tylniego mostu ani silnika, bo ja sobie orze a tu ciekawa nutka z seryjnego radyjka:>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy ktoś dolewa coś do oleju w silniku? tzw. doładowanie kompresji!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o nowości, to ostatnio zamontowałem do Władka postojówki "led", niebieskie, super efekt, ponoć panowie władza mogą zatrzymać dowód za taki tuning, ale co tam, ładnie wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przy swojej VALTRZE mam z przodu same pomarańczowe obrysówki także też igram z prawem ale co tam.... drugiego takiego jak moj to w okolicy nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...