Skocz do zawartości
Marek Sz

Wszystko o ciągnikach Fendt

Rekomendowane odpowiedzi

działa , działa. Skasowały mi sie wszystkie na raz mam teraz: - - - -

A wymieniam teraz olej w hydraulice, odkreciłem ten filtr przy tylnym kole ale okazał sie od skrzyni (szkoda ze sie przedziurawił) , co dziwne w hydraulice nie ma zadnego filtra cisnieniowego tylko ten w zbiorniku- powrotny.

 

Jest jeszcze jakis spust z hydrauliki oprócz tego w zbiorniku? Ktos tu pisał na forum ze sie kiedys pomylił i spuscił ze skrzyni w serii 800, czyzby te serie miały jeszcze inny spust

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yyyy tz seria 800 ma dwa spusty jeden z chydrauliki jeden z przekladni i lacznie wypuszcza si ena swiat 127l Oleju (63 przekladnia i 62 chydraulika) podspodem masz dwa identyczne korki w odstepach 10cm?? os diebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam profesjonalne materialy napraw do ciagnikow firmy Fendt. Materialy sa w jezyku niemieckim z bardzo duza iloscia zdjec. Moge powiedzeic z praktyki ze bez tych materialow normalna i porzadna naprawa traktora jest praktycznie niemozliwa. Posiadam rowniez oryginalne filtry powrotne do hydrauliki i filtry cisnieniowe przekladni do ciagnikow VARIO. Ceny sa atrakcyjne!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie rownierz udalo sie usunac wszystkie kody usterek . Po koleji tak jak juz pisal przedmowca wynalazca tego sposobu wchodizmy w program usterek tz w ten nasz trujkacik z wykryzknikiem gdy wyskakuje nam usterka tj najpierw ilosc usterek nizej ktora usterka z koleji i nizej kod usterki wciskamy ENTER wyskakuje napis CLR gdy on sobie tak wyskakuje wciskamy strzalke w gore strzalke w dol enter i esc trzymamy okolo 5sek po czym wszystkie kody usterek zostaja usuniete

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszukuje instrukcji obsługi ciągnika Fendt 306LS

kontakt 517043566

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM!

Mam mały dylemat na wiosne mam zamiar kupic noweo Fenda 312 Vario może ktoś z forumowiczów juz posiada takiego?? chcialbym sie dowiedziec jak daje sobie rade z 4 obracaną i jak jego spalanie w praktyce wyląda. poniewaz nie chiał bym sie rozczarowac i potem orac 3 obracaną . posiadam klasy ziemi od II do IIIb . i posiadam 50h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam 312 Farmer co prawda, to 4-ce obr 4x35 latam od 6,5 do nawet 10km/h

piszesz 2 i 3 kl, ale to zalezy bo zwłaszcza ta 3 moze rózna od czarnej po glinę ale da sobie rade. Kolega go przypiął do NH 95 KM i latał

Ja mam motor MWM-deutz ty juz tylko Deutz i pewnie na comonn-rail więc o spalaniu nic nie powiem zalezy od nogi, moj tak na sredniej ziemi 13l/ha na 150obr/min , na piachach zdecydowanie mniej bo przy 8km/h mam na silniku mam 1250-1300 obr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kverneland na kołku 30,35 lub40 cm, ale nie narzekam, raz mi sie kołek zciął jak o korzen zawadziłem a tak to spoko, nie kiedy az ciagnikiem zarzuciło i nic .

myslałem ze bedzie gorzej z tymi srubami.

stary juz ale ładnie orze, bez porównania do polskich atlasów czy czeskich phx

a juz nie wspomne o Kobuzach 10 lat sie meczyłem , litości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu głęboszowałem nową 412 na około 30-40 cm bodajże 12 łap szer 3 m

w 2 rzędach było dosyć ciężko ( pole po marchwi i rzepie mocno ugniecione) obroty min 1700 spalanie wyszło 14l/h a na hektar spaliłem ok 22l ropy podobno po około 50 godzinach spalanie jeszcze spadnie choć dla mnie jest ok.

ziemia klasy 3 mady...średnia co do 312 to na 50 ha wydaje mi sie trochu za mały no może prawie w sam raz zalezy jakie maszyny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co tu taka cisza

nikt nic nie remontuje nie maluje

ja mam zamiar,zaczac remonty mjanowicie silnikw mojej 612 podbiera mi olej co powiecie na wymiane,pierscieni i tulej,bez wymiany tloka czy ma ktos namiary na dobre czesci oprucz korbankow bo tam za komplet na jedna dziure chca ,prawie 1800zl czekam na odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest na turbie?? U nas Fiatagri kopcil kopcil zamowilismy mu pierscionki na wymiane i przy remoncie okazalo sie ze turbina jest w rozsypce (lala ciagnik mocno nie kopcil a oliwke bral ) My bierzemy sie za generalke 824 tj zaczynajac od tapicerki wymiany przewodow hydr. rozdzielaczy amortyzatorow kabiny sprezyn sinenbrockow regeneracji pompy paliwowej wymianie przednich opon akumulatorow wymianie czujnikow przendiego tuz i zebatek zalaczajacych przedni wom uzupelnieniu brakujacych czujniczkow i krancuwek na lakierku konczac ;P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli o pompy wtryskowe chodzi to polecam bosch service koło sochaczewa.

mialem awarie, to z tych najlepszych koło mnie twierdzili ze glówka siadla.2,5tysia to kosztuje. A ja mniałem taki problem ze jak postal dlugo to ciezko palił i co dziwne nic z komina(jakby zapowietrzony), wtryski sprawdzilem, (2 tylko), wiltry, czy paliwo nie opada, pąpke zasilającą, i nic. A było tak jak mówił mi mech. samochodowy, pompa zasilajaca w pompie wtryskowej( takie cos na podobe jak w szambiarce te blaszki).

Zaoszczedziłem ponad połowe

Oni rozbierają, po ogledzinach dzwonią i mówią co jest. Naprawiaja i testują.

Dają gwarancje i f-re.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sie serwisuje zawsze u pana Góry w Czestochowie solidny zaklad naprawia pompy turbiny wtryski elektronike... jezdizmy do niego ze sprzetami od jakichs paru ladnych lat ani razu nas nie zawiodl. Co do Twojego problemu mielismy podobny!! przestal nos fendt i kreicl krecil i wlasnie niedawal dymu pozniej powoli zaczol podkapcac i zaplal i tak bylo przez tydzien az wkoncu przed odpaleniem federka podpompowalem go 2 obroty i chodiz i jest spokuj do dzis .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy wie ktos czemu moze mi wywalac korek od zbiornika oleju hydraulicznego w 312lsa? wywala go po kilku godzinach intensywnej pracy z hydraulika. filtr pod korkirm jest czysty i zalozony jak w oryginale. czy to moze byc wina filtra?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr masz w korku?? Na 99,9% wina filtra, chydraulika twodzy dosc duze podcisnienie np gdy podniesiesz TUR w gore w zbiorniku (pryzkladowo) z 40l oleju zostaje 20 wiec cos musi wypelnic ten zbiornik jest to powietrze gdy tur opuszczasz ono jakims sposobem musi sie ze zbiornika wydostac a jezlei korek jest zabity (niema przejscia dla powietrza) to go poprostu wysadza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy filtr w korku jest czysty tego nie mozesz sprawdzic....jest on nierozbieralny i jak juz napisal poprzednik to z pewnoscia wina tego filtra. Niestety ale zakretka do zbiornika oleju hydraulicznego ktora jest zarowno filtrem musi byc systematycznie wymieniana. Szczegolnie niebezpieczne jest gy zapchany filtr blokuje ponowny wplyw oleju do zbiornika, z doswiadczenia wiem ze moze nastapic rozszczelnienie lub pekniecie zbiornika.Jeszcze gorzej spraw wyglada w ciagnikach Fendt 800 i 900 gdzie "mostek" jest tym zbiornikiem. Tutaj w przypadku rozszczelnienia koszty sa niesamowite. Wiec podsumowujac : nie ma co oszczedzac na filtrze-zakretce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za info. zmienie ten korek. a wie ktos moze gdzie najtaniej mozna taki dostac i w jakich granicach wacha sie jego cena?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam profesjonalne materialy do ciagnikow Fendt i Claas jak rowniez do kombajnow i sieczkarek firmy claas. (Lexion, Mega,Jaguar, Ranger, Targo, Scorpion, Quadrant, Rolant) W razie zainteresowania prosze pisac.

 

kosti40@o2.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam Fenda 312LSA z 89r i mam problem z zegarem wielofunkcyjnym a dokładnie z wyświetlacze cyfrowym, zamiast cyfr wyświetla się tylko ich część ( takie kreski )?. czy ktoś wie jak można to usunąć! Pozd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie.

Swym doświadczeniem chciałbym podzielić się z szerszym gronem użytkowników Fendta, otóż od jakiegoś czsu włączało mi sie ostrzeżenie(Fendt 515C) które sugerowało niejasny problem z hydrauliką, komunikat na wyswietlaczy wspomagany był oczywiście przeraźliwym piszczkiem, tak więc postanowiłem zmienić filtr powrotny od hydrauliki (ten w zbiorniku). Po tym zabiegu problem zniknął, co prawda nie przejeździł jeszcze 5 mth po wymianie ale różnicę widać było od razu po odpaleniu w mrożne dni kiedy oliwa była znacznie gęstsza.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich. poszukuje instrukcji obslugi do Fendta 108 z 1976 roku. i instrukcji obslugi do lely lotus 460. z gory dziekuje. nr gg 11279632 l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...