Skocz do zawartości
Marek Sz

Wszystko o ciągnikach Fendt

Rekomendowane odpowiedzi

@309LS

 

Dzięki za odpowiedź, jednak niestety te sprzęgło nie działało u mnie poprawnie ale już jest super. Co do oleju to zgadza się sprzęgło jest oddzielenie i w nim się zmienia olej a nie w skrzyni jak wcześniej pisałem, po prostu błędne myślenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po czym sądzisz ze sprzęgło Ci nie działa poprawnie? Czy coś robiłeś przy nim ze jest już super?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim poziom oleju był dużo za niski, więc wymieniłem całkiem olej, bo ten był już przegrzany. Po wymianie całkiem inny ciągnik sprzęgło ciągnie super teraz ciągnik się dusi a nie spadają obroty jak było wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy może sie zapowietrzyć układ hydrauliczny fendt610 wymieniałem tulejke na wieszakach podnośnika(lewą) co wymagało odkręcenia wszystkich przewodów hydraulicznych i po montażu podnośnik w ogóle nie chce mi podnosić nie wiem co może być tego przyczyną,jakby ktoś coś wiedział prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowy więc przepraszam z góry jeśli nie dostosuje się do 'niepisanych" zasad na PPR. Jestem użytkownikiem fendt'a 515 C i mam już kilka awarii za sobą fakt że ciągnik nie jest nowy i ma już ponad 10000mth Wymieniałem już pompę wody no i tłoczek w pompce hamulcowej. Teraz mam problem z EHR-em, nie działa wogóle pokazuje że to awaria 8.3.22, domyślam się że chodzi o tylny TUZ.

Jeśli ktoś wie jak zaradzić tej usterce, bądź kogo popytać w temacie będe bardzo wdzięczny. Mój mail to: kwszelaki@o2.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowy więc przepraszam z góry jeśli nie dostosuje się do 'niepisanych" zasad na PPR. Jestem użytkownikiem fendt'a 515 C i mam już kilka awarii za sobą fakt że ciągnik nie jest nowy i ma już ponad 10000mth Wymieniałem już pompę wody no i tłoczek w pompce hamulcowej. Teraz mam problem z EHR-em, nie działa wogóle pokazuje że to awaria 8.3.22, domyślam się że chodzi o tylny TUZ.

Jeśli ktoś wie jak zaradzić tej usterce, bądź kogo popytać w temacie będe bardzo wdzięczny. Mój mail to: kwszelaki@o2.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie do urzytkowników Fendtów.ile moze wytrzymac silnik w 512c 6 cyl+turbo?mam na oku fajnego 512c z 97r ale ma 12500mth.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczewko mnie sie wydaje że z tyloma nabitymi godzinami 12500mtg jeśli nic nie było robione z turbiną jeszcze to długo ona już nie pociągnie.Ciągnik w sumie nłody ale 1250mtg na rok no to sie nie opie... to już trzeba troche jeżdzić tak że trzeba sie liczyć z tym że w każdej chwili może coś wyskoczyć.Ja mam starszego dużo fendta 610(dziadka)ale ma zrobione 8500mtg(szóstaka bez turbiny)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie do urzytkowników Fendtów.ile moze wytrzymac silnik w 512c 6 cyl+turbo?mam na oku fajnego 512c z 97r ale ma 12500mth.

 

Silniki w modelach serii 500 (MWM - Deutz) przy właściwej eksploatacji mają założoną żywotność ponad 18000 Mth. Moja 515 ma około 11000 mth i fakt że troszke lubi olej ale prawdopodobie został przegrzany już w Niemczech

Przed zakupem sprawdziłbym jak przecieki na silniku i ogólnie jaki stan. Do 90000 pln można by go wziąć poza tym remont silnika kosztuje około 5000 pln z robotą więc warto się zastanowić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od roku mam fendta 312 lsa z 90 roku chciałabym się dowiedzieć jaki olej przychodzi do skrzyni biegów oraz w którym miejscu wymienia się olej sprzęglei jaki ma być i ile sięgo mieści.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do skrzyni biegów i zarówno do sprzęgła olej FUCHS taki przynajmniej zalecają korbanki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki "polanek" ale jak się wymienia go w sprzęgle

do"szczewka"ciągnik super, ta cena to z watem czy bez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Witam

Soczewko pisałeś ze masz na oku ciągnik z 97 motel 512 i moje pytanie czy podałeś właściwy link. Bo ten link jest do ciągnika z roku 95 i do modelu 514 bynajmniej ja tak wnioskuje na podstawie zdjęć i podanej mocy ciągnika. Choć w opisie jest podane ze to model 512. mogę być w błędzie jeśli tak to poprawcie mnie.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorry mój bład ale chodzi mi dokładnie o tego.cena nie wiem czy z watem bo z dunskim u mnie kiepsko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wymiany oleju w sprzęgle, to mogę powiedzieć jak to jest w serii 500. Z prawej strony pod kabiną, zaraz za połączeniem silnik-sprzęgło(skrzynia biegów) na górze jest taki nieduży otwór, przez którego widać obudowę sprzęgła hydraulicznego. Pod spodem również jest otwór nieco większy. Bierzemy jakiś śrubokręt czy coś podobnego i pokręcamy od dołu obudową sprzęgła, aż zobaczymy korek. Bierzemy klucz, odkręcamy i spuszczamy olej. Jak olej zleci to nie zakręcamy tylko znowu śrubokręt i przekręcamy obudowę do momentu, aż ten otwór co spuszczaliśmy olej znajdzie się w tym okienku na górze. Jak już widzimy ten"wlew" na górze to możemy zacząć wlewać olej do momentu gdy zacznie sie wylewać, po czym możemy zakręcić korek. I to by było na tyle. Oleju do 500-setki wchodzi ok.10litrów. Ja wlałem olej Statoil czerwony jest on do skrzyń automatycznych i sprzęgieł hydrokinetycznych. Cena coś ok 12zł/L.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki "kizo" za wyczerpującą odpowiedż,lecę szukać tego wlewu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę osoby posiadające ciągniki Fendt serii 500, 300, ewentualnie 600 z zamontowanymi ładowaczami czołowymi z zewnętrznym rozdzielaczem (obsługa dzojstikiem a nie dźwignią krzyżową) o udzielenie informacji gdzie przy ciągniku są podłączone przewody od rozdzielacza od tura. Najlepiej było by jak ktoś by zrobił jakieś fotki i przesłał na kizo@wp.pl .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi kizo ale nie pomogę Ci w tej sprawie bo ja mam tura ale nie sterowanego dżojstikiem tylko dźwigniami. Ale mam założoną 3 sekcje i podłączona jest ona bezpośrednio od pompy (która u mnie w seri 300 znajduje się z lewej strony silnika) oczywiście przez rozdzielacz który zamontowany jest w ciągniku. Może coś Ci to pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, taka informacja jest również przydatna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tu nowy. Jakoś mi się w dziale fendt przewidziało ze fendt 936 vario wszedł do produkcji w okolo 2005 roku. Według moich informacji wszedł do produkcji w 2007 roku. Może ktoś mi to wyjąśnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że fendt 936 vario wszedł w 2005 roku, W 2005 na Agritechnice był wystawiony jako nowość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...