Skocz do zawartości
Chochlik23

Ciągnik 4x4 60 km co wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Ile masz do zapłaty za tego rollera i to jest model 60 czy 70?? Dokupujesz do niego jakieś obciążniki czy to jest zwykły standard.

 

Za Rollera 70W mam zapłacić 114,500 zł Brutto w standardzie na szerokich oponach. Obciążników nie biorę bo będe zakładał przedni TUZ. Zastanawiałem się nad klimą ale zrezygnowałem dlatego że jest montowana na dachu i można ją łatwo uszkodzić jakimś konarem, a on będzie pracował także w lesie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile masz do zapłaty za tego rollera i to jest model 60 czy 70?? Dokupujesz do niego jakieś obciążniki czy to jest zwykły standard.

 

Za Rollera 70W mam zapłacić 114,500 zł Brutto w standardzie na szerokich oponach. Obciążników nie biorę bo będe zakładał przedni TUZ. Zastanawiałem się nad klimą ale zrezygnowałem dlatego że jest montowana na dachu i można ją łatwo uszkodzić jakimś konarem, a on będzie pracował także w lesie.

 

to dużo kasy i bez obciążników, wiesz że tak naprawde ten 70w ma 67 km a nie 70,4km, bo według dina ma właśnie 67km.

 

Co do lambo a nie sam to awsze to lamborghini mieć to większy szpan nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to dużo kasy i bez obciążników, wiesz że tak naprawde ten 70w ma 67 km a nie 70,4km, bo według dina ma właśnie 67km

 

Mnie nie chodzi o szpan poprostu potrzebuje mały zwrotny a jednocześnie mocny traktor no i właśnie dorze by było gdyby mało palił no i był bezawaryjny.

U mnie on BĘDZIE ROBIŁ OK. 800 mth rocznie oczywiście przy u 912

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TIMASZ napisz na jakim biegu ciągniesz ten pług 4

plug ciagam na jedynce szosowej ale ja mam jeszcze skrzynie 4 biegowa a teraz jest juz 5 biegowa nie wiem czy tam jedynka ma to samo przelozenie ogolnie to bardzo dobry ciagnik mam 1900 mtg i zadnej awari

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Timasz a jakie masz chłodzenie w tym swoim ciągniku??? Bo mam starą ulotke z Rollera i tam pisze ze chłodzenie jest powietrze-olej a te nowe mają ciecz. Czy rzeczywiście te starsze modele silników były chłodzone powietrzem tak jak np T-25 (rusek).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Starsze modele Lambo i Same miały silniki chłodzone powietrzem i to nie tylko małe silniki, ale równierz sześciocylindrowe jednostki o mocy dużo pow 100 KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ach i to jeszcze jak, zapomniałem dodać, że kombajny FAHR też miały silniki chłodzone powietrzem, nie wiem, czy to nie były te same co w ciągnikach, poza tym weźmy TATRE ciężarową, silniki V8, V10 też są chłodzone powietrzem i jak pięknie chodzą, więc co za sensacja że tak samo jak w T 25?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ach i to jeszcze jak, zapomniałem dodać, że kombajny FAHR też miały silniki chłodzone powietrzem, nie wiem, czy to nie były te same co w ciągnikach, poza tym weźmy TATRE ciężarową, silniki V8, V10 też są chłodzone powietrzem i jak pięknie chodzą, więc co za sensacja że tak samo jak w T 25?

oczywiscie ze mam chlodzenie powietrzno olejowe i jeszcze nigdy sie nie zagrzal poprostu te silniki sa tak skonstruowane zeby byl git i tyle i co najwazniejsze nie spotkalem sie z opiniami zeby taki system byl klopotliwy lub zmiejszal trwalosc silnika a najlepsza rekomendacja jest to ze takie silniki byly montowane w kombajnach gdzie naprawde pracuja w ekstremalnych warunkach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ach i to jeszcze jak, zapomniałem dodać, że kombajny FAHR też miały silniki chłodzone powietrzem

w tym roku żniwa miałem takim kombajnem robione, heder 3 m a wydajność taka jak bizona. Świetna maszyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy te 60km to wogóle wystarcza po za pracą w polu pytam, bo pojeździłem sobie dzisiaj cały dzieńz rozrzutnikiem i z beczką mf 255 niby te 47km ale z wyższego biegu w oranym polu ruszam i duci się rozrzutnik i beczka po 3 t a najwyższy bieg załaduje i ma ciężko, wyjechać z pod pryzmy błoto itp nie ma napędu kopie się ale się dusi, zastanawiam się czy te 4x4 i 60km to nie będzie wiecznie duszący się ciągnik z byle czym a broń boże coś uczepić, może lepiej pomyśleć o czymś chociaż 70kilka km?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do beczki czy rozrzutnika 3-4t 60 KM 4x4 zdecydowanie wystarczy, a w naprawdę lekkich pracach niewysilony spali mniej niż 70KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do beczki czy rozrzutnika 3-4t 60 KM 4x4 zdecydowanie wystarczy, a w naprawdę lekkich pracach niewysilony spali mniej niż 70KM

 

Może i w normalnych warunkach racja, ale jak jest błoto a wozi się to wszystko na orane pole to już gorzej, nie iwem skąd biorą te zapotrzebowanei mocy bo niby 30km do tych maszyn wsytarczy ale c330 to tak w dupe dostaje ze szok i wszędzie 4ką musze jeżdzić a pracować terenowym, czy jest duża różnica w mocy pomiędzy ciągnike 47km a 60? tzn odczuwalna różncia>/?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie, że jest różnica. 13 KM to może nie dużo, ale jeden cylinder więcej robi swoje.

jak kupisz 60 KM to można pracować tym samym sprzętem co pracowałeś z 47 KM (no ewentualnie mały tuning)

a jak kupisz coś większego to potem nie wiadomo czy pracować tym sprzętem co masz, czy inny kupować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewnie, że jest różnica. 13 KM to może nie dużo, ale jeden cylinder więcej robi swoje.

jak kupisz 60 KM to można pracować tym samym sprzętem co pracowałeś z 47 KM (no ewentualnie mały tuning)

a jak kupisz coś większego to potem nie wiadomo czy pracować tym sprzętem co masz, czy inny kupować.

A to nie chodzi o to żeby cały czas się rozwijac??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tu jestem nowy ale powiem to co znajomy wie o ciągnikach farmtrac:]

 

3-cylindrówka do bani, stary silnik forda i awaryjne

4-cylindry poleca choć trochę toporne ale nie psują się.

W sumie to młoda marka i nie wiadomo jak one wytrzymają 10 lat.

 

Opinię wydał kumpel, który jest dealerem w Krzywonosi. Mnie namówił na Case Jx60- ciągnik z turem do zaladunku bel,do siewnika 3m i do kosiarki no i do prasy kostki sipmy.Mały, zwrotny i szybki do beczki 3000 i przyczepy.

 

Sąsiad chwali sobie 4512 za oszczędność paliwa ale z tymi biegami- mógłby mieć więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tu jestem nowy ale powiem to co znajomy wie o ciągnikach farmtrac:]

 

3-cylindrówka do bani, stary silnik forda i awaryjne

4-cylindry poleca choć trochę toporne ale nie psują się.

W sumie to młoda marka i nie wiadomo jak one wytrzymają 10 lat.

 

Opinię wydał kumpel, który jest dealerem w Krzywonosi. Mnie namówił na Case Jx60- ciągnik z turem do zaladunku bel,do siewnika 3m i do kosiarki no i do prasy kostki sipmy.Mały, zwrotny i szybki do beczki 3000 i przyczepy.

 

Sąsiad chwali sobie 4512 za oszczędność paliwa ale z tymi biegami- mógłby mieć więcej.

 

Ile wyniesie Ciebie sam jx60 i z jakim turem iza ile?

 

Mozesz coś więcej o tym silniku forda czy nprawde jest taki do bani, czy to ten w 665dt z pompą rotacyjną jest przekombinowany>?

Z perkinsem toporny sam ciągnik a nie silnik miałes na myśli?

 

Dieler powiedział mi że nie dał by głowy że case jx dłużej popracuje tzn będzie mniej awaryjny i większy przebieg wytrzyma od farmtracka, a przeglądy są droższe i ewentualne części będą 3 razy droższe do case niż do farmtracka np drzwi do case to wydatek 1500 pln a do farmtracka 350 z?(dla mnie ważne bo dużo kosze) oleje 5 zł na litrze droższe do case.

Case jest te 10 tyś droższy od farmtracka 70 i analogicznie jx 70 droższy od f80. O ile z tym jx 60 to może i lepszy wybór od farmtracka ale trudno mi zdecydować czy jx70 będzie lepszy od farmtracka 675dt bo:

1. silnik perkinsa będzie dużo lepszy i silniejszy od iveco a może i oszczędniejszy, w końcu to perkins serii 1100 montowany w landini mc cormic i innych światowych markach.

2. cena zakupu części i serwisowania równiez jest ważna

3. możliwość większych i szerszych kół w farmtracku, ale w jx mocniejszy podnośnik, masy ciągników zbliżone, jx ma wałek eco, wiec tutaj remis

4. Dieler nie stwierdził jednoznacznie że mniej awaryjny cese czy farmtrac obie marki chwalił za niską awaryjność, może i masz racje że case mniej toporny, no ale i troche droższy z pneumatyką i przednimi obciążnikami jx 70 kosztuje 93 tyś netto czyli ze 113 tyś brutto, farmtrac był by za 100 tyś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tu jestem nowy ale powiem to co znajomy wie o ciągnikach farmtrac:]

 

3-cylindrówka do bani, stary silnik forda i awaryjne

4-cylindry poleca choć trochę toporne ale nie psują się.

W sumie to młoda marka i nie wiadomo jak one wytrzymają 10 lat.

 

Opinię wydał kumpel, który jest dealerem w Krzywonosi. Mnie namówił na Case Jx60- ciągnik z turem do zaladunku bel,do siewnika 3m i do kosiarki no i do prasy kostki sipmy.Mały, zwrotny i szybki do beczki 3000 i przyczepy.

 

Sąsiad chwali sobie 4512 za oszczędność paliwa ale z tymi biegami- mógłby mieć więcej.

 

case jx 60

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=12753

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=12752

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=12754

 

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=18586

 

farmtrac

 

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=30594

 

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=26374

 

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=18946

 

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=36862

 

Zadnej przepaści nie widzie ani nie wydaje mi sie zeby farmtrac był bardziej toporny od case jx, a teraz ma kabine z metal fach i dużo żeczy poprawionych, cóż w case tak samo jak i w farmtracku wieje tanioscią, z tym że w farmtracku są jeszcze akcenty z fata 126p i ursusów (może dlatego wydaje się toporny).

 

Coś mi się wydaje że Case jx tak jak i zetor proxima to tylko ładnie opakowana odpudrowana stara babka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tu jestem nowy ale powiem to co znajomy wie o ciągnikach farmtrac:]

 

3-cylindrówka do bani, stary silnik forda i awaryjne

4-cylindry poleca choć trochę toporne ale nie psują się.

W sumie to młoda marka i nie wiadomo jak one wytrzymają 10 lat.

 

Opinię wydał kumpel, który jest dealerem w Krzywonosi. Mnie namówił na Case Jx60- ciągnik z turem do zaladunku bel,do siewnika 3m i do kosiarki no i do prasy kostki sipmy.Mały, zwrotny i szybki do beczki 3000 i przyczepy.

 

Sąsiad chwali sobie 4512 za oszczędność paliwa ale z tymi biegami- mógłby mieć więcej.

 

case jx 60

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=12753

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=12752

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=12754

 

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=18586

 

farmtrac

 

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=30594

 

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=26374

 

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=18946

 

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=36862

 

Zadnej przepaści nie widzie ani nie wydaje mi sie zeby farmtrac był bardziej toporny od case jx, a teraz ma kabine z metal fach i dużo żeczy poprawionych, cóż w case tak samo jak i w farmtracku wieje tanioscią, z tym że w farmtracku są jeszcze akcenty z fata 126p i ursusów (może dlatego wydaje się toporny).

 

Coś mi się wydaje że Case jx tak jak i zetor proxima to tylko ładnie opakowana odpudrowana stara babka

dla 10 tys nawet bym się nie zastanawiał i brał Case. a tak właściwie to farmtrack sprzedawany jest też na inne egzotyczne rynki czy tylko w polsce ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten 60km to tak,ale ten jx 70 ma 69km a według din to ze 65 może nie być do tego 3 cyl i turbo i koła małe, a farmtrac silnik ma lepszy i koła większe większy rozstaw osi i mase też troche większą.

 

Pytasz o sprzedaż farmtracków robionych w Polsce w mrągowie czy ogólnie o sprzedaż farmtracków?Bo farmtrac to duża światowa firma wywodząca sie z usa (bardzo popularna marka w usa) produkująca ciągniki w indiach, popularny w azji i chyba coś tam montują we włoszech

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystarczy w gogle wpisac farmtrac i obejrzec strony nie tylko polskie a mozna wywnioskowac gdzie sie on sprzedaje i jaka jest stara marka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wystarczy w gogle wpisac farmtrac i obejrzec strony nie tylko polskie a mozna wywnioskowac gdzie sie on sprzedaje i jaka jest stara marka

 

No ale ten z Mrągowa czy gdzieś na zachodzie się sprzedaje?

 

Wiem że farmery (40 sztuk sprzedano w czechach) i na wschód kilka poszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukałem filmów z farmtrackiem na MY VIDEO i YOU TUBE i nie znalazłem ani jednego. może da ktoś jakiś link

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...