Janek44 0 Napisano 8 Listopada 2007 Do Chochlik23Widzisz teoretycznie masz rację. Piszesz 1500 przy takim przebiegu wychodzi coś ok.3 zł/l, dziwne dziś tankowałem po 4,07 za l.Ale niech tam. Jestem już trochę wiekowy, Zetora też miałem,i pozostał mi jeden wielki żal do POLSKICH rolników. W czasach transformacji ustrojowej, kiedy Zetor i Ursus na jednym wózku jechały, właśnie Polacy uratowali Zetora, pogrążając jednocześnie Ursusa.Dzisiaj Czesi się śmieją, a nam pozostały wspomnienia i myśl, że może teraz Turcy coś zrobią. Tylko czy będzie to już polski Ursus? I proszę mi tu nie wciskać kitu typu: Zetor był lepszy, za długo w tym siedzę i co nieco wiem. Pozdrawiam Janek.ps. może to kogoś zainteresuje.http://www.ursus.com.pl/pl/modele/4024.htmlhttp://www.ursus.com.pl/pl/modele/5024.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 8 Listopada 2007 O kurna to znowu ropa podrożała, Janek44 a który rolnik w tym kraju nie wystawia o zwrot akcyzy, czy nie jeździ na ruskiej ropie albo oranżadzie więc juz liczę po 3 zł, a co do zetora, dlaczego w tamtych latach wycofali c362?- przecież ciągnik z wspomaganiem kierownicy i lepszą kabiną, czy nie było konkretnie wyposarzonych licencyjnych 4512 i 3512. Ojciec jak kupował w 87r mf 255 chciał zetora 5211/45 ale to było bardziej nierealne jak teraz PROW , proponowali mtz, a na początku lat 90tych tylko zetory ludzie brali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 8 Listopada 2007 , a na początku lat 90tych tylko zetory ludzie brali To były chyba jeszcze rozliczenia po rublach i dlatego Zetory - i nie tylko - były wtedy tak tanie. Ursus zarżnęła polityka z MF, jak zaciągnęli kredyty na fabrykę produkującą 100 tysięcy traktorów rocznie, a robili ich tylko kilka tysięcy. Większość tego na co kupili licencję nie zaczęli robić w ogóle, a spłacać kredyty trzeba. Do tego złodziejstwo i wszechwładne związki zawodowe - przecież Wrzodak to były szef Ursuskiej Solidarności w czasie gdy związek miał tam naprawdę dużo do powiedzenia, wystarczy go posłuchać i nie dziwi upadek zakładu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil 0 Napisano 8 Listopada 2007 nam pozostały wspomnienia i myśl, że może teraz Turcy coś zrobią. Tylko czy będzie to już polski Ursus?http://www.ursus.com.pl/pl/modele/4024.htmlhttp://www.ursus.com.pl/pl/modele/5024.html Dzisiaj byłem u dilera Ursusa tak przy okazji i właśnie chciałem zapytać o te nowe modele a gość mi mówił ze teraz jak Turek kupił Ursusa to kupił go tylko po to aby go wykończyć. Ponoć produkcja od nowego roku ma spaść i to drastycznie możliwe ze będą tam już robili zupełnie co innego. Mówił ze obecnie wszyscy którzy byli dilerami URSUSA to już nic nie sprzedają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
timasz 0 Napisano 9 Listopada 2007 Słyszeliście o tym, że od nowego roku zanika produkcja ciągników ROLLER i LAMPO. Ciągniki będą dostępne tylko rocznik 2007 a z nowym rokiem 2008 będą to już zupełnie inne modele o innej nazwie i innych silnikach (EURO 3). Może doradzi mi ktoś co mam teraz kupić. Miałem zamiar kupić LAMPO 70W a okazuje sie ze już sobie go nie kupie w 2008 roku. Potrzebuje ciągniczek mały i zwrotny o mocy max 70 KM.witam kolego skad te informacje o zmianie modelu czy bedzie to zupelnie nowy model czy zamontuja tylko inne silniki w jakich granicach ma sie ksztaltowac moc i czy moze wiadomo jak bedzie wygladal i ilekosztowal pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
semos 0 Napisano 9 Listopada 2007 Słyszeliście o tym, że od nowego roku zanika produkcja ciągników ROLLER i LAMPO. Ciągniki będą dostępne tylko rocznik 2007 a z nowym rokiem 2008 będą to już zupełnie inne modele o innej nazwie i innych silnikach (EURO 3). Może doradzi mi ktoś co mam teraz kupić. Miałem zamiar kupić LAMPO 70W a okazuje sie ze już sobie go nie kupie w 2008 roku. Potrzebuje ciągniczek mały i zwrotny o mocy max 70 KM.witam kolego skad te informacje o zmianie modelu czy bedzie to zupelnie nowy model czy zamontuja tylko inne silniki w jakich granicach ma sie ksztaltowac moc i czy moze wiadomo jak bedzie wygladal i ilekosztowal pozdro Informacje taką posiadam od dilera LAMBORHINI:Sylwia BieniekPPH AGROKOMPLEKS bieniek@pro.onet.pl tel. 033 / 853-56-10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilo 0 Napisano 9 Listopada 2007 Ja posiadam NH td95d jeśli ktoś ma jakieś pytania w miarę możliwości mogę o nim opowiedzieć! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 9 Listopada 2007 Ja posiadam NH td95d jeśli ktoś ma jakieś pytania w miarę możliwości mogę o nim opowiedzieć! Ceny podstawowych części, szyb do kabiny, przeglądów, części najbardziej podatne na zużycie sprzęgło rozdzielacze końcówki ukł kierowniczego ? czy masz pneumatykę fabryczną?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 10 Listopada 2007 lampo i roller maja euro I dlatego musza zniaknąc od 2008 i najprawdopodobniej zastapoi ich cos podobnego do deutz agroplus-a oczywiscie droższy inna skrzynia, kabina, silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mantas 0 Napisano 22 Listopada 2007 który ciągni będzie lepszy do tura ?czy proxima 6441 czy case jx 60? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 22 Listopada 2007 chłopaie przeczytaj ten temat a dopiero zadawaj kolejne takei same pytanie !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 25 Listopada 2007 Z tego co się orientuję to roller i lampo mają normę euro 2, a od 2008 muszą spełniać euro3 ale tylko ciągniki o mocy pow. 100KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 25 Listopada 2007 roler i lampo mają euro I Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 25 Listopada 2007 roler i lampo mają euro IJeśli tak jest to by oznaczało ze diler wprowadził nmie w błąd bona ale mam jeszcze prośbę bo na dniach mam kupić nowy traktor i niemogę się zdecydować rollrr 70 czy nh td70d. co byście mi radzili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 25 Listopada 2007 roler i lampo mają euro IJeśli tak jest to by oznaczało ze diler wprowadził nmie w błąd bona ale mam jeszcze prośbę bo na dniach mam kupić nowy traktor i niemogę się zdecydować rollrr 70 czy nh td70d. co byście mi radzili.Trudny wybór, bo bardziej przemawiają do mnie pompowtryski, alel pzród na 20kach i w td70d będzie jak szersze laczki weźniesz, pozatym jedno i drugie to włoch, jesli chcesz tura w przyszłości to td ma minimalnie więksszy rozstaw osi, ale chyba do rollerka części będą tańsze, ale kabina w td większa i pasażer się zmieści, ja bym chyba bardziej był za lambo, no chyba ze chcesz z pasażerem śmigać i z turem to td również dlatego że w rollerze komin jest pod kabiną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 25 Listopada 2007 W rolerku najbardziej mi się podoba minireduktor ktury daje więcej przełorzen ,wszystkie dzwignie po prawej stronie. wady to troche małe tylne koła no i niewiem czy brać pod uwagę te normy emisji spalin, no iod żadnrgo dilera się niedowiem ile one tak naprawdę palą. Tura nie planuję ale chciałbym załorzyć przedni TUZ Doradzcie coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Listopada 2007 Zdecydowanie Roller Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 26 Listopada 2007 W rolerku najbardziej mi się podoba minireduktor ktury daje więcej przełorzen ,wszystkie dzwignie po prawej stronie. wady to troche małe tylne koła no i niewiem czy brać pod uwagę te normy emisji spalin, no iod żadnrgo dilera się niedowiem ile one tak naprawdę palą. Tura nie planuję ale chciałbym załorzyć przedni TUZ Doradzcie coś Roller ma skrzynie 40km/ha a jx za dopłatą, silnik rollerka to popowtryski bardzo trwało i oszczędne rozwiązanie, kumpel do lambo leje oranżade pół na pół z ropą i już ze 3 tyś mtg zrobił i wszystko ok, a jest wogóle przedni tuz do rollerka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 26 Listopada 2007 od nowego roku będzie na pewno jakaś zmiana w rolerach i będą spełniały normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 26 Listopada 2007 od nowego roku będzie na pewno jakaś zmiana w rolerach i będą spełniały normyJa mam go mieć w tym tygodniu tak że zdąrze go zarejestrować w tym roku a TUZ to dorabia diler u siebie w warsztacie za ok. 3-4 tysiące. Ten ciągnik ma mi zastąpić ursusa 3512 i po części C 385 bo do ciężkiej roboty to mam 912 z turbem. Jeśli ktoś wie to niech napisze ile te rollerki palą i jaki tam jest przelicznik mth na godzinę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
timasz 0 Napisano 26 Listopada 2007 od nowego roku będzie na pewno jakaś zmiana w rolerach i będą spełniały normyJa mam go mieć w tym tygodniu tak że zdąrze go zarejestrować w tym roku a TUZ to dorabia diler u siebie w warsztacie za ok. 3-4 tysiące. Ten ciągnik ma mi zastąpić ursusa 3512 i po części C 385 bo do ciężkiej roboty to mam 912 z turbem. Jeśli ktoś wie to niech napisze ile te rollerki palą i jaki tam jest przelicznik mth na godzinę .witam jestem posiadaczem same rollera i pwiem ze to swietny ciagnik w transporcie moze poginac 49 km/h podnosnik ma silny u mnie pracuje od 2001 na okolo 30 ha ciagam nim plug 4x35 na 4 klasie pali w takiej robocie 6,5 do 7,5 litra na godzine zegarowa w prasie belujacej sipma pali 3,5 litry w slomie do max 4,5 na mokrej lace na godzine moj znajomy posiada lambo 60 z turem przepracowal okolo 3 tys mtg i jest bardzo zadowolony a co do pompowtryskow to sa one bardzo trwale i silniki z nimi sa bardzo oszczedne a i jeszcze jedno motogodzina rowna sie godzinie zegarowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
semos 0 Napisano 26 Listopada 2007 Ja mam go mieć w tym tygodniu tak że zdąrze go zarejestrować w tym roku a TUZ to dorabia diler u siebie w warsztacie za ok. 3-4 tysiące. Ten ciągnik ma mi zastąpić ursusa 3512 i po części C 385 bo do ciężkiej roboty to mam 912 z turbem. Jeśli ktoś wie to niech napisze ile te rollerki palą i jaki tam jest przelicznik mth na godzinę . Ile masz do zapłaty za tego rollera i to jest model 60 czy 70?? Dokupujesz do niego jakieś obciążniki czy to jest zwykły standard. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 26 Listopada 2007 Jeśli chodzi o case jx to ceny części będą wyższe niż do rollera, np. turbo 5 tyś brutto, szklane dzwi 1,5 tyś, oleje bardzo drogie, a dlaczego nie małe lamborghini tylko samik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 26 Listopada 2007 a dlaczego nie małe lamborghini tylko samik?a czym to się różni no może poza tym że jeździłby LAMBO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 26 Listopada 2007 a dlaczego nie małe lamborghini tylko samik?a czym to się różni no może poza tym że jeździłby LAMBO [/quot Lampo i Same różnią się tylko kolorem i maską poza tym to jest wszystko to samo. A naprzykład NH i CASE mają inny dach maskę i przednie koła a cena CASE jest o ok. 10 % drorzszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach