Pawel45 0 Napisano 28 Maja 2006 Nigdy nie występował w wersji 60 kM! -pewny jesteś a skąd nazwa 4514 45 kW = 60 kM dopiero po 1998 roku zwiększono moc do 48,5 kW = 66 kM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 28 Maja 2006 nazwa 4514 45 kW = 60 kMA co oznaczenie 45 ma wspólnego z mocą 4514. Występował i wcześniej, zaraz po zaprzestaniu produkcji C-360(nawet mi się podobał taka mała 912), ale tylko w wersji 4512. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelm 0 Napisano 30 Maja 2006 mam 4514 ciągne nim 3 skibowy pług unii typ kobuz. mam 20 ha taki ciągnik jest najodpowiedniejszy na ten areał.uważam że jest on za słaby na orke 4 skibowym pługiem a co do agregatu czynnego to 2.5 m powinien pociągnąć.jeżeli chcesz kupić 3m to polecałbym ursusa np. 6014ja teki agregat ciągne C-360-3P i do tego 4514 nie trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 30 Maja 2006 2,5 m aktywny i c360 3p wies mie nie rozsmieszaj Bierny to tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel45 0 Napisano 13 Czerwca 2006 A co oznaczenie 45 ma wspólnego z mocą 4514. Występował i wcześniej, zaraz po zaprzestaniu produkcji C-360(nawet mi się podobał taka mała 912), ale tylko w wersji 4512.ma i to dużo oblicz sobie moc z kW na KM35 kw = 47 km28 kw = 35 km53 kw = 72 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 16 Czerwca 2006 2,5 m aktywny i c360 3p wies mie nie rozsmieszaj Bierny to takmoże i ciągnie aktywny ale bez siewnika samą uprawkę, 2 godz pracy i 2 przestuj bo skrzyni nie dotkniesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atomik 0 Napisano 16 Lipca 2006 ej wiecie czym sie rózn 4514 od 5314??aby zwiekszyc moc z 45 na 53 KW sa inne wtryskiwacze i kąt wypzedzania zapłonu to wszytko.a pozatym 5314 ma pompe tadem o wiekszym wydatku i wikesze rozmiar opon do odpowiendnio zwieksoznej mocy. koszt nie drogi a i tak turbiny nie ma wiec silnik sie nie zuzywa działa dalej jako wolnossący /edit - Nie Lip 16 11:54:54a jesli chcecei pogadac o 4514 to gg 2204833 piszcie napewno odpisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 16 Lipca 2006 Czyli 4514 ma mniejszą sprawność?Po co dwa rodzaje silników,,czy tylko dla różnych mocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams 0 Napisano 25 Sierpnia 2006 A co oznaczenie 45 ma wspólnego z mocą 4514. Występował i wcześniej, zaraz po zaprzestaniu produkcji C-360(nawet mi się podobał taka mała 912), ale tylko w wersji 4512.jak to nie było wersji 4514 w 1988roku przecież, przynajmniej na zachód szly takie z maskami jak 912 i 4x4. uważam że wyglądały najlepiej ze wszystkich wersji 4514. bo te maski od fergusona są ohydne! ferguson klepał je od lat 80 tych a potem zrobił nowe a stare dał w licencji ursusowi. wg. mnie dno! lepiej by było jakby zostali przy tej pierwszej masce, a potem dali by taką od 1234, i by ładnie wyglądała i widoczność byłaby lepsza ale nie, oni woleli do dzisiaj klepać gówna po mf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 25 Sierpnia 2006 wtedy jak URSUS kupował licencję to był nowy traktor , tylko to był początek lat 70-tych ( niedługo będzie 35 lat jak kupiono tę licencję ). Oznaczenie Polskich fergusonów jest chyba od mocy w kW - może nie jest to zbyt dokładnie , ale blisko . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams 0 Napisano 25 Sierpnia 2006 na początku lat 70 to ursus składał fergusony! licencja na ursusy byla pod koniec lat 80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 26 Sierpnia 2006 pod koniec lat 80-tych ferguson zezwolił na tzw. spolonizowanie tych traktorów i od tego czasu np. Ferguson 235 nazywał się Ursus 2812 i tak naprawdę wtedy dopiero ruszyła produkcja . z tego co piszesz to najpierw wybudowano fabrykę ( tak naprawdę nigdy nie została ukończona ) a potem kupiono licencję . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 25 Października 2006 Witam! Zastanawiam się nad nowym ciągnikiem około 70km, od 20 lat mam mf 255 i zawsze mówiłem sobie że to będzie 4514, ale dzisiaj na rynku są ciągniki za tą samą kase oferujące dużo więcej np. farmer, farmtrac, jedyna zaleta 4514 to niskie spalanie, duży minus kabina, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 25 Października 2006 jedyna zaleta 4514 to niskie spalanie, duży minus kabina,tylko ciekawe czy farmer albo farmtrak dostarczy części za 10 lat (ci co kupili farm-mota mogą coś o tym powiedzieć), Ursusów jest dużo, to nawet jak fabryka padnie to jakieś części będą chyba robić. Kabina chyba nie taka zła, ale tzw. komfortowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 25 Października 2006 Podwozia carraro takie same jak w lamborghini lampo czy same roller jest dużo zamienników i będzie jeszcze więcej silniki też znane, a jak kupuje te wszędzie dostępne części do mf255 to widze że to za długo nie popracuje, pozatym ursus nawprowadzał takoch zmian i udoskonaleń że to ma mało wspólnego z niezawodnością mf, np. tarcza sprzęgłowa w 4512 taka sama jak w 3512, a układ kierowniczy w mf255 zmieniłem wszstko i luzy takie jak były , Z farm-motem to los może podzielić chiński Foton czego mu nie życze.4514 jest za drogie na to co oferuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 25 Października 2006 4514 jest za drogie na to co oferuje.TYZ PROWDA URSUS powinien był pójść drogą Belarusa, nie bawić się w "modernizację" co tylko podraża koszty produkcji i remontów tylko klepać dużo i tanio, a tak to za technikę sprzed ponad 30 lat ( kupili licencję chyba w 1974 r. ) żądają cen jak dużo nowocześniejsza konkurencja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 26 Października 2006 Czy można jeszcze kupić, poza allegro, 4514 w metalowej masce za około 80 tyś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel45 0 Napisano 26 Października 2006 U dilera URSUSA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebol 0 Napisano 26 Października 2006 Czy można jeszcze kupić, poza allegro, 4514 w metalowej masce za około 80 tyś?W metalowej masce czyli wersja AGRO kosztuje 86tys ale za jakies 83 tys puszcza takiego. Moj wujo ostatnio kupił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 27 Października 2006 Za 83 tyś puszczą i farmtracka 4wd 60km, który wydaje mi się być nowocześnieszym ciągnikiem i lepiej wyposażonym, a zetora 5340 to jeszcze taniej można poniżej 80 tyś( ale od zetora to już bym wolał 4514) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebol 0 Napisano 27 Października 2006 A moze poczekaj na nowego Pronara 804a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 27 Października 2006 Sebol P8 to mój faworyt, ale jako pierwszy to go nie kupie, może cena niska duża masa i duże koła ale ta sama kabina co w starym pronarze, niepokojące duże zużycie jednostkowe paliwa, słaby moment obrotowy 270Nm, słaba hydraulika udzwig 3t, może ta skrzynia brazylijska będzie lepsza od mtz(ale od tej to chyba każda lepsza ) Oby to dobrze poskładali ale w Pronarze to różnie bywa, ale zobaczymy, pewnie to będzie taki hit jak wtedy gdy zrobili niebieskiego mtz-ta w nowej masce i kabinie. Chciałbym wiedzieć co Wy sądzicie o nowym tanim Pronarze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 27 Października 2006 (ale od tej to chyba każda lepsza niezawodność może, tylko MTZ ma 18 biegów i też czasem może brakować, a konkurencja ma przeważnie mniej biegów. duże zużycie paliwa to być może nowe normy spalin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 27 Października 2006 Te 18 biegów to by mój ojciec 3 lata poznawał , a tak wogóle z taką ceną to P8 ma murowany sukces, ja też bym wolał jak fotona a co oni robią że te z normami euro II palą więcej chyba nie czepiają jakiegoś gówna w postaci katalizatora , może da się przestawić pompe żeby było normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk 0 Napisano 27 Października 2006 miałem kiedyś mtz z małą kabiną 80r. przygód z nim było mnóstwo hydraulika jest kiepska przede wszystkim przez to że pompa i mnóstwo rurek jest na zewnątrz-dużo mozliwości miejsc gdzie cieknie, w takiej 360, mf 255, ursusy i zetory pompa podnośnika jest schowana w tylnym moście, rurek z których mogłoby leciec tez jest znacznie mniej niz w mtz skrzynia, dużo biegów, w polu duży wybór, ale nie ma wzmacniacza i synchronizacja w porównaniu np do mf to katastrofastrasznie lekki jest przód no i wąskie oponypolecam raczej zetora lub ursusa robiłem nim jakieś 8 lat, sprzedałem 3 km dalej, koleś ma 25 ha i przesiadł sie z mf 255, bardziej się z niego cieszył niz ja z nowego claasa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach