damian9871 0 Napisano 18 Stycznia 2010 nie masz sprężania zrób gniazda zaworowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moczywas 0 Napisano 18 Stycznia 2010 nie masz sprężania zrób gniazda zaworowe Ale silnik ma dopiero 1800 mgh. Mam go od nowości wiec przebieg jest niepodważalny. Czy te gniazda mogły sie już wypalić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 18 Stycznia 2010 Witam.Przy takim przebiegu to raczej gniazda się nie wypaliły,chyba że był za mały luz zaworowy.Rozumie że rozrusznik dobrze kręci?Problemem może być np.paliwo lub niewłaściwe ciśnienie wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moczywas 0 Napisano 18 Stycznia 2010 Rozrusznik kręci ale bardzo ciężko. Nawet po naładowaniu nie chce odpalic. Podejrzewam ze nawet przy nowej beterii nie odpali przy 5 stopniowym mrozie. Dziś zakupiłem na allegro przyrząd do mierzenia ciśnienia stopnia sprężania. Jak zbadem ciśnienie to na pewno napisze. Jakby ktoś miał jakieś sugestie co do rozwiązania tego problemu to chętnie je poznam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erolnik 0 Napisano 18 Stycznia 2010 Witam. Proponuję użyć żarówki małej mocy np. od kontrolki i kawałka przewodu. Podłączasz to do plusowego słupka akumulatora i do śruby na rozruszniku i kręcisz. Jeśli żarówka co najmniej się zażarzy to oczyść połączenia na tej drodze. Analogicznie z masą, jeden koniec do słupka ujemnego a drugi do masy rozrusznika. Dalej tak jak poprzednio. W żadnym przypadku żarówka nie może się choćby zażarzyć. Jest to druga przyczyna nisprawności obwodu rozrusznika, po niedoładowanych akumulatorach (90% przypadków). Co do stanu silnika to sprawdziłbym pompę wtryskową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 18 Stycznia 2010 Witam.Popieram propozycje"erolnik"odnośnie sprawdzenia obwodu elektrycznego,i mam jeszcze sugestię w temacie lepkość oleju silnikowego.Będzie za gęsty,to też będzie ciężko kręcił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moczywas 0 Napisano 18 Stycznia 2010 Witam.Popieram propozycje"erolnik"odnośnie sprawdzenia obwodu elektrycznego,i mam jeszcze sugestię w temacie lepkość oleju silnikowego.Będzie za gęsty,to też będzie ciężko kręcił. Pompa wtryskowa nie była ruszana od nowości(jak zresztą cały ciągnik), a silnik mam zalany superolem cc(dodam że jest non stop garażowany). przez pierwsze kilka lat jak był kupiony to odpalał w najgorsze mrozy. Dopiero od kilku lat pogorszyło się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 18 Stycznia 2010 Olej cc a co dalej(letni,wielosezonowy,zimowy).Letni będzie działał jak hamulec.Bo z tego co się zorientowałem z opisu są problemy z kręceniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moczywas 0 Napisano 18 Stycznia 2010 Olej cc a co dalej(letni,wielosezonowy,zimowy).Letni będzie działał jak hamulec.Bo z tego co się zorientowałem z opisu są problemy z kręceniem. wielosezonowy. od początku takiego używam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fiołek 0 Napisano 21 Stycznia 2010 Ja na twoim miejscu sprawdziłbym filtry paliwowe . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
detomaso777 0 Napisano 8 Lutego 2010 A co powiecie Koledzy na temat usterki podnośnika w 4514 objawiającej się w następujący sposób: po odpaleniu ciągnika ramiona samoczynnie wędrują do góry, brak reakcji na poruszanie dźwignia regulacji wysokości podnośnika, to samo w przypadku regulacji siłowej. Po podczepieniu np pługów, jest możliwość regulacji wysokości, ale nie zachowuje sie tak płynnie jak powinna. Co może być tego przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 11 Czerwca 2010 Witam.Mam ursusa 4512 i ostatnio gdy belowalem to chyba tarcza sprzega sie spalila bo bardzo smierdzialo mial juz tak ciezka ze musialem zapiac inny ciagnik do belownicy chodzi o to ze nie wiem od czego podnosnik zrobil sie bardzo slaby nie moze nic podniesc nawet na wys obrotach na wolnych to tak drga do gory i opada co moglo sie stac? Z gory dzieki za pomoc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 21 Czerwca 2010 witam, koledzy chciałbym się dowiedzieć czy 4514 poradzi sobie z broną wirową 2,5m i wał packer?? bo wydaje mi się że może byc za słaby.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach