Skocz do zawartości
Luke16

Dobry ciągnik 80/85 konny do 35tyś. zł???

Rekomendowane odpowiedzi

a ja tam się ciesze że jest tylu fanów MTZ-ta przynajmniej wiem że bedę miał komu sprzedać tą kupe złomu na twoim miejscu pomyslał bym o ursusie gdzieś tak 60KM to jest chyba 4514 - w miarę taki sprytny ciągnik ewentualnie 914,912. Co do dbania o sprzęt tak jak o kobietę-jeżeli masz tyle czasu żeby się pieścić z tym ciągnikiem to owszem, ja mam ciągniki do pracy w polu a nie do przestoi w garażu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam już nie wiem.... Co do mtza nie mam przekonania.... 4514 za mały... 8145 jak to zetor muł... Sam już nie wiem... Kolega ma renault 155-54 i nie narzeka... Drugi ma mf 3095 w którym męczy się już od dłuższego czasu z przednim napędem.. bo raz chodzi raz nie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie warto kupować ciągnika bez przedniego napędu.

co do starych c385, 912, 8111 to praktycznie to samo- ciężki, mułowaty, powolny ciągnik, który wg mnie nie jest dobrym wyborem. chyba, że do transportu- do cyrku małpy wozić

Całe UR II jest takie i nie warto zaprzątać sobie nimi głowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do dbania o sprzęt tak jak o kobietę-jeżeli masz tyle czasu żeby się pieścić z tym ciągnikiem to owszem, ja mam ciągniki do pracy w polu a nie do przestoi w garażu.

No to się sprawa wyjaśniła, zamiast zadbać troszkę o sprzęt, to cały czas pieścisz się z kobietą, a potem narzekasz, że rusek ma przecieki.

 

Do Luke16 - Renault Twojego kolegi ma ponad 150 KM i na pewno nie ma ukończone 25 lat i w tej chwili kosztowałby grubo pow 50 tys zł, więc co za porównania sobie robisz???, a co do MF, to jeśli ktoś nie ma żyłki mechanizatora i odrobiny pojęcia o podstawach automatyki, elektropneumatyki i podstawach hydrauliki ciśnieniowej, to niech sobie lepiej da spokój z MF, szczególnie z roczników 88-98.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

on za renię dawał 55tyś zł... marcin82 mój zetor ma więcej koni od niego.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój ma 6000Mth i dwa razy sprzęgło było już wymieniane.... Pare razy pękła linka od WOMu.... Kominów to już nie liczę... wentylatory.... stacyjka.... urwała się kiedyś łapka od sprzęgła....wymieniane były wszystkie uszczelniacze w podnośniku... wężyki paliwowe też wymieniane.... wspomaganie robione.... robiony cały przód.... i to ma być nie zawodność zetora??? Ciągnik mam od nowości czyli od 89r. Ale znów zaletą jest to że te wszystkie części są dostępne od ręki i nie są drogie.....

Zetor ogólnie ma bardzo dużą kabinę.... prostotę obsługi no ale.... np.. ta dzwignia zmiany biegów to już porażka..... Zetor i MTZ myślę że to są bardzo z awaryjnością... i wogóle bardzo do siebie podobne.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I właśnie wolałbym coś zachodniego starszego... który by mniej się psuł.... A daną część wymienia się raz i jedzie się dalej... chyba jednak kupię jakąś renie czy df'a... Chętnie brałbym mf no ale... kłopoty z częściami....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mogę ci dać numer do ludzi którzy handlują maszynami może coś bedą mieli na sprzedasz a sprzęt maja nie byle jaki zadwon i sie doiedz 0604 253 831, 0-608 051-792

tel. (0-54) 272-0-278

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mogę ci dać numer do ludzi którzy handlują maszynami może coś bedą mieli na sprzedasz a sprzęt maja nie byle jaki zadwon i sie doiedz 0604 253 831, 0-608 051-792

tel. (0-54) 272-0-278

Województwo : Kujawsko-pomorskie

Powiat : lipnowski

masz jakiej lepsze namiary strona www np.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do dbania o sprzęt tak jak o kobietę-jeżeli masz tyle czasu żeby się pieścić z tym ciągnikiem to owszem, ja mam ciągniki do pracy w polu a nie do przestoi w garażu.

No to się sprawa wyjaśniła, zamiast zadbać troszkę o sprzęt, to cały czas pieścisz się z kobietą, a potem narzekasz, że rusek ma przecieki.

 

Chciałem powiedzieć że ciągnik jest do wykonywania prac w polu a nie do pucowania w garażu. a obsługa ciągnika powinna się zamykać w terminowej wymianie płynów i filtrów i myciu po pracy a nie lataniu z kluczami i dokręcaniu wszysykiego-bo cieknie.Srednia awarii w MTZ-ta - jedna na 3 dni ostatnio wypchało oring na pompie a dziś pękła śruba trzymająca klin na kole. będe was o awariach informował na bierząco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mogę ci dać numer do ludzi którzy handlują maszynami może coś bedą mieli na sprzedasz a sprzęt maja nie byle jaki zadwon i sie doiedz 0604 253 831, 0-608 051-792

tel. (0-54) 272-0-278

Województwo : Kujawsko-pomorskie

Powiat : aleksandrów kujawski tu znajduje się firma Siniarzewo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja dodam jeszcze, czy w tej cenie znajdę ciągnik z 4x4 do lasu i jednocześnie wykorzystywany do transportu (40 - 50k\h) I drodzy koledzy mam prośbę do Was co byście polecili jakie marki???, bo tak przeglądam forum, i nie tylko forum,i mam bagatelizujący problem oraz mam pytanie w czym leży różnica między ciągnikami jeżeli jeden porusza się max 25k\h (np.4514 Ursus) a inny zapiernicza 40czy 50h\h w prawdzie prędkości nie są kolosalne ale w transoprcie odgrywa to różnice w dostawie surowca do klienta.Ktoś mówił że co powiecie na francuza z Renault warto się w niego pakować czy raczej mogę z nim popłynąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

waldus kup se Fortschritt z323 z silnikiem jecza to bedziesz jezdził 80 km/h unas mają tak zrobione to nieźle snuja po drodze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co ma do rzeczy jaki silnik?

przecież tu skrzynia ma znaczenie!

tym zabytkiem to strach 40 km/h byłoby jechać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tym kraju idzie wszystko przeobic trochę kubiwani i masz dobrze polak potrawi ale śilnik bierze sie od lepszego jeszcza a nie od rechola

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik ma znaczenie.Wersje diesla samochodowe pracują z wyższymi obrotami ,ciągniki isilniki przemyslowe mają mniejsze obroty gdyż wazna jest trwałość i pracuja one przeważnie z maksymalnymi obrotami.Podajac na skrzynie 4000 obr a 2400 jest poważna różnica.Przykładem jest popularny sw-400 w bizonie ma 2400obr a w autosanie miał inna pompe wtryskowa ale i duzo wieksze obroty z tym ze pojazdy samochodowe nie pracuja na maksymalnych obrotach a są one potrzebne chwilowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja kupię jednak tego zetorka 8145 bo części do tych zachodnich są taaak drogie że się za głowe złapałem......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja kupię jednak tego zetorka 8145 bo części do tych zachodnich są taaak drogie że się za głowe złapałem......
i brawo za dobry wybor, chociaz powiem ci szczeze ze kup ale 10145, turbina robi swoje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No chyba że się coś trafi konkretnego za taką kase to może.... Ostatnio poszła renia 95.14 za 35tyś zł... Pierwszy właściciel we Francji... Pracowała na 15ha.... Stan ideał no ale tyle kaski nie było akurat.... A co sądzicie o tym zetorku??? MTZ STANOWCZO ODPADA!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie jak to jest z tymi zatorami-ursusami skoro 1614 w badaniach przez niemieckich testerów wyszło ze ma on nie 152 km a coś koło 124km ,to ciekawe jczy silnik 1014 pozbawiony 2 cylindrów i 1/3 pojemności silnik ma te swoje 100km.Jak widzę u sasiada 1634 który pracuje z obrotowa czworką to widaź ze z niego żaden tytan mocy i pewno tym tłumaczyć fakt że jelonki lub inne ciągniki o mocy 130 140 km spisuja się lepiej gdyż pewno one taką moc mają.Druga sprawa to to że twierdzę ze zetor i ursos zetoropodobny ma silniki robione z kartofla .25 lat temu byłem stazysta w PGR i pamiętam opinie o tych ciągnikach jeśli do szóstek podchodzono z jako takim szacunkiem to czwórka zawsze była uznawana za szmelc.Osiem godzin pracy w porządnym zapyleniu i przy nieszczelności filtra powietrza załatwiało silnik na cacy.Ciagłe kłopoty z żołwiem-zającem ,slabe ramiona podnośnika i przecieki nie gorsze niż w mtz.Moim zdaniem zadna rewelacja z tych ciągników na co wskazuje również ich cena na rynku wtłrnym.A jeśli ktoś pisze ze są komfortowe to pytam się w którym miejscu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...