Dawid19 0 Napisano 2 Stycznia 2006 pogadam chetnie o IMT-579 /editnikt nie ma ochoty... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 2 Stycznia 2006 O czym tu gadać, róznic z MF niewiele tylko wykonanie gorsze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 2 Stycznia 2006 no wykonanie gorsze...ale skubany jest lekki i sobie fajnie radzi.mam do niego plug 4 skobowy gridziadz z odkladnicami atlasa i idzie jak przecinak:).i malo pali... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 2 Stycznia 2006 powymieniam doswiadczenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 2 Stycznia 2006 tylko szkoda ze nie ma z kim.... /editczy do IMT mozna zalozyc TURBO? (Perkins 4 typ A4.248)no i niech sie ktos w koncu odezwie!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 4 Stycznia 2006 koles zrozum nikt na tym forum takiego nie posiada to sie nie beda udzielac.jak by ktos cos wiedział z forumowiczów na jego temat to by pogadali z Toba. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 4 Stycznia 2006 pewnie sie ktos znajdizie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 10 Stycznia 2006 Witam nikt nie ma takiego ciągniczka czy co??WARZYWK turbo mozna zalozyc do wszystkich diesli tylko trzeba miec troche pomyslów cierpliwosci no i bez kasy sie nie obejdzie Ale naprawde Warto co ja bm dal zeby moj MF-255 mial 4p a nie 3 Jak dasz rade to zakladaj!!!Jak sie nie myle to 4p ma cos ok 62KM calkiem ladnie i spalanie ma mniejsze niz 360!! Turbo dal by przyrost mocy i to dosc znaczny!! Ja nie wiem jak by to zniusl ale te 75-80KM dalo by sie zrobic!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 10 Stycznia 2006 Dzieki Maniek.jestem zadowolony z 4p.naprawde malo pali a ma 75KM!!!ma dwie ksywy, WARZYWEK i DAWID19 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 16 Stycznia 2006 Oj to jesli on ma 75KM to ja na twoim miejscu zaladowal bym do niego turbinke i bez problemu bylo by 85-90KM stary wiesz co on by wtedy potrafil!!! szersze laczki i w polu 9xx(ale bez przedniego) nie mialy by szans a nie wspomne o transporcie uciag mial bys naprawde potezny i naprawde wysoki momet obrotowy!! a wiesz co to daje Hmm a moze sie zamienimy mój MF 255 za twoj ciągniczek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 16 Stycznia 2006 Oj to jesli on ma 75KM to ja na twoim miejscu zaladowal bym do niego turbinke i bez problemu bylo by 85-90KM stary wiesz co on by wtedy potrafil!!! szersze laczki i w polu 9xx(ale bez przedniego) nie mialy by szans a nie wspomne o transporcie uciag mial bys naprawde potezny i naprawde wysoki momet obrotowy!! a wiesz co to daje Hmm a moze sie zamienimy mój MF 255 za twoj ciągniczek HEHE nic z tych rzeczy..Moj IMT jest zajebiscie zrobiony i jak narazie to nie bede zmienial traktorka tylko szukam pewnych informacji ktore pozwolily by mi zrobic go jeszcze lepiej.jestem z niego naprawde zadowolony, fakt ze moze nie ma wysokiego komfotu jazdy ale ciagniczek zawsze sobie radzi jenak 4x4 to zajebista sprawa!!a turbinke chyba zaloze tylko nie wiem ile mnie to bedzie kosztowalo...;]jak masz gg to mozemy tam pogadac to moje:1592578 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 16 Stycznia 2006 Ale moze jednak sie zamienisz??Mam MF-255 wersja fulwypas Nie ma drygiego takiego w polsce!!! a masz jakies fotki swojego ??jak tak to to jest mój adres dominik19866@interia.plJestem ciekaw jak to cacko wygląda A tak z ciekawosci ile masz ziemi i czy to twój jedyny ciagniczek??Mam GG ale nie mam stalego złacza (lipa) czasem siedze w kawiarence np jutro od 10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 16 Stycznia 2006 niestety nie mam fotek.ale jak zrobie to obiecuje ze Ci pokaze.jest to moj jedyny traktor ktory pracuje na powierzchni 10ha.troche malo ale na w tym roku dostane 20ha od znajomego mojego ojca i bedzie robiln na 30.zawsze jak mam chwile wolna to nie robie nic jak tylko ide cos przy nim pdlubac.mam tylko 2 problemy z tym traktorkiem.silnik strasznie"rzęzi" i ciezko pali bo mam rozrusznik od c 360 ale ogolnie maszyna nie do zajechania.narazie ciagniczek mi sie sprawuje...mialem kiedys z nim problemy ale na szczescie udalo mi sie wszystko ustabilizowqac.wiesz cos o ty"ukladzie wyrownowazania sil bezwladnosci" w tego typu silnikach?(do MANIEK183) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 17 Stycznia 2006 A co zrobiles z rozrusznikiiem od niego spalil sie czy co??Jak masz problem z wywazaniem to kiepsko to widze zbyt dlugo tak nie pochodzi od tych drgan poprostu sie rozleci silnik jak mu ostro dasz popalic!Nie masz innego wyjscia jak tylko rozebrac go na czesci i dokladnie wszystko przejzec!! Ciężkie zadanie ale da sie zrobic!! Przede wszystkim sprawdz luzy na lozyskach zazwyczaj to ich wina!! (ja tak mialem) Zawsze mozesz oddac do mechanika ale obaj dobrze wiemy ze porzadnych mechaników prawie nie ma!!Jak mi raz zrobili silnik w moim MF to mnie Spieprzyli na maksa!!Od tamtej pory ufam tylko servisowi boscha ma w nim znajomego i jest okdrogo ale warto tylko orginalne markowe czesci i naprawde sie znaja!! Do puki tego nie zrobisz jak trzeba zapomnij o turbo!!!A koszt zalozenia turbinki to ok 1000zł jeśli założysz sam z turbiną wskaźnikami i przewodami (oczywiscie bez pomyslu sie nie obejdzie) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 17 Stycznia 2006 wiem ze porzadnych maechanikow nie ma...ja tam troche sie na tym znam, to sobie poradze tylko chodzi o koszty;].wlasnie wiem ze cos jest nie tak z nim i moze jakos na dniaich wjezdzam nim do garazu i rozbieram go na drobny maczek.panewki byly nowe wal tez byl kupowany (nominalny)yakze to podejrzewam ze moge wykluczyc, ale sie zobaczy...najbardziej prawdopodobna to jest ta pompa olejowa z tymi wywarzeniami(uklad wyrownowazania sil bezwladnosci).jest takie cos w mf 255??mam dwie foty ktore zrobilem telafonem.wysle Ci na maila.POZDRO MANIEK!! niech zyje PERKINS!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 18 Stycznia 2006 MF ma cos takiego ale w moim przypadku nie bawilem sie bo mnie terminy gonily wywalilem i wstawilem nowa moja rada jesli to bedzie to kup nowa te po regeneracji wytrzymuja w najjlepszym wypadku 300Mth (wiem cos o tym )Ladny ale mozna go jeszcze poprawic zmien mu te swiatla z przodu wstaw w przednią oslone jakies prostokątne na H4 i bedzie pieknie na dach ze dwa halogeny dalekiego zasięgu(ja sobie takie sprawilem idealnie jasno do 350m ale widac z 500m koszt ok 50zł za sztuke do tego zarówki H3 100W i juz widzisz jeszcze polowe dalej jak to daje cos pieknego widzisz drugi koniec pola I pomaluj go jak MF szary silnik skrzynia tylni i przedni most kabina na czarno ale czerwony dach maska i blotniki na czerwono(tylko lakierem!!!)Srebrne felgi i masz piekny ciągniczek wiem ze to sa koszty ale bedzie sliczny Czemu z przodu ma takie wąskie laczki?? Pewnie do orki przod mu dociążasz??Wspomaganie ma pewnie hydrokinetyczne??Tak z ciekawosci ile spali na 1ha zaoranego pola??To i tak dobrze 1 na 30ha ja mam 3 na 20 C-330 U-1222 i MF-255 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 18 Stycznia 2006 zrobie tak jak mowisz...takie laki ma bo to jest oryginalny rozmiar.a do orki nie dociazam go, zobacz jakie ma obciazenie z przodu;].wspomaganie ma hydrokinetyczne i lekki ruch w dowolna strone i sam skreca, powaga.ale powiem szczerze nmie wiem ile pali dokladnie.dziasiaj probowalem go odpalic i skubany nie chcial.zagrzalem swiece i dziala zajebiscie tylko nie moze zapalic.wydaje mi sie ze bede musial dac pompe wtryskowa do regenaeracji...nie wiesz ile to moze kosztowac??dzieki /editManiek a Ty masz jakies fotki swojego cacka??chetnie zobacze:).moze jescze wtryski bede musial ponownie wyregolowac.kurde on powinien palic ladnie:nowe tuleje, tloki.pierscienie,panewki ,wal nominalny.zrobilem wszystko tylko pompy nie regenerowalem, moze to jest powodem...jak myslisz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 19 Stycznia 2006 A jak sprawa wygląda z kołami rozrządu? ustawiłeś wszystko na znaki? Pompa wtryskowa to moim zdaniem zły trop no chyba że na prawde dojeb...Spróbuj pokręcić wałem korbowym z zaciągniętym gazem,jak wtryski "trzeszczą" to pompy na razie nie ruszaj..Jak masz kompresje to powinien zapalić choćby niewiem ile tego paliwa zdołała wtłoczyć.Stawiam na rozrząd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 19 Stycznia 2006 kompresja powinna byc bo caly uklad korbowy byl wymieniany i to w wakacje..wszystko bylo ustawiane na znaki...bede musial zmierzyc ckompresje i wtedy dokladnie sie wszystko okaze...nie kumam Cie jak to zrobic zeby "trzeszczalo".jesli mozesz to powiedz jasniej bo nie bardzo wiem o co biega:/.pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 22 Stycznia 2006 a nie wiecie czy moze rozrusznik od c360 bedzie pasowal do perkinsa 4? bo w 60 jest po drugiej stronie...ale nie wiem czy obroty sa w te sama strone?dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 25 Stycznia 2006 Ale mowiles ze juz masz rozrusznik od 360 zamontowany!! wiec o co chodzi??a tak na marginesie wszystkie silniki kreca sie w prawo!! chyba ze masz jakis specjalny!!??Zrob tak jak ci mowi sprawdz uklad wtryskowy jak bedziesz obracal walem wtryski podajac paliwo powinny trzeszczec bedzie slkychac!!a jak masz problem z odpalaniem i bo rozrusznik jest zaslaby (daj mu wieksze napiecie dodatkowe 6V powinno zalatwic sprawe znajomy tak zrobil w 914 ale on zafundowal mu instalacje na 24V nie zmieniajac rozrysznika niema mozliwosci zeby nie odpalil!!!! ale rozrusznik za czesto sie sypie dlatego proponuje tylko 6V) chyba ze kupisz nowy do 4p ale mnie sie zdaje ze to bedzie 1000zł jak nic!!!!A zdjecia swojego mf przesle ci co prawda nie mam nowych ale zawsze to cos Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 25 Stycznia 2006 okazalo sie ze to nie jest od c-360 rozrusznik.a tym walem jak obracac?krecic rozrusznikiem?ten rozrusznik co mam to jest za slaby, strasznie wolno kreci.dzisiaj sprobuje zrobic jak proponujesz , dam mu jeszcze raz takie napiecie.nowy kosztuje okolo 700zl.dzisiaj wjezdzam nim do garazu i zaczynam remont.zrobie fotki wszystkiego.zobaczymy co tam jest nie tak.pierscienie wymienie bankowo.jak mozesz to wyslij mi te Twoje fotki.pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 27 Stycznia 2006 Walem krec powoli musisz to zrobic recznie (kluczem lub jakos podobnie nie rozrusznikiem bo za szybko za glosno bedzie i nic nie uslyszysz nic!!!)Pierścienie kup markowe MF-a sa droższe ale na perkinsach nie ma co oszczedzac bo to sie zemsci na tobie! Sprawdz na urzadzeniu do badania wtrysków przy jakim ciśnieniu sie otwierajom wszystkie powinny byc ustawione równo i jak rozpylają paliwo zeby nie ,,laly" ma byc rownomierny wtrysk bez zadnego kapania i tym podobnych!!!Albo oddaj je do regeneracji ale dopiero gdy sie okaze ze zle podają paliwo!!!! Wysle ci te fotki nie bój nic!!Mam zdjęcie MF 275 4x4 (+ TURBO ktos przerabia) twoj ciągniczek dalo by sie tak odwalic jest zaniedbany (ten na zdjęciu)ale troszke pracy i mogl by wyglądac ekstra!! ten mf jest bardzo podobny do twojego Do ilu obrotów kreci sie 4p?? jaką masz skrzynie ile biegów do przodu do tylu jakis reduktor jest?? WOM ma 2 biegi czy 1 a moze jest wzmacniacz? ile ma wyjść hydrauliki ma jakies dwustronnego działania?pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 27 Stycznia 2006 okazalo sie ze to nie jest od c-360 rozrusznik.a tym walem jak obracac?krecic rozrusznikiem?ten rozrusznik co mam to jest za slaby, strasznie wolno kreci.dzisiaj sprobuje zrobic jak proponujesz , dam mu jeszcze raz takie napiecie.nowy kosztuje okolo 700zl.dzisiaj wjezdzam nim do garazu i zaczynam remont.zrobie fotki wszystkiego.zobaczymy co tam jest nie tak.pierscienie wymienie bankowo.jak mozesz to wyslij mi te Twoje fotki.pozdro Głowice robiłeś w tym silniku jak nie to może być wina zaworów albo nawet ustawienia luzów , może być któryś podparty Jeśli chcesz sprowdzić którędy ucieka kompresja to wstrzyknij do cylindrów po troszce oleju i wtedy patrz jak nie ma różnico to nie są to pierścienie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 30 Stycznia 2006 juz za pozno.wjechalem nim do garazu i rozebieram go powoli.narazie robie sprzeglo ale dzisiaj je zloze i bede mogl zjechac silnik ze skrzynia i wtedy sie zabiore za silnik.musze rowniez wymienic wskaznik temp wody wlacznie ze z czujnikiem.jaki pronujesz?ktore sa dobre?a co do pierscieni to kupie komplet i powymieniam je.aha i odpalilem go podlaczajacz na 24V ;].pozdro i te fotki mi na maila wrzuc jak mozesz.dzieki /editskrzynia ma 6 biegow do przodu i 2 do tylu(troche malo)z reduktorem.walek mozna wlaczyc posrednio i bezposrednio.2 wysjcia do hydrauliki zewn(mozliwosc pracy z silownikiem dwustronnego dzialania.musze wymienic pompe podnosnika bo tam jest typu "boxer" i daje tylko 20l/min.nie wiesz moze jaka tam bedzie pasowala?w c360 podnosi szybciej:)dzisiaj zrobil;em sprzeglo bo strasznie ciezko chodzilo i nie bylo 2 stopnia.ale jest juz ok.co prawda sie toche pomeczylem zeby to wyregulowac ale dalem rade:).teraz biore sie za silnik.pozdro.czekam na foto Twoje i tego kolesia mf /edit2Dzisiaj sciagnolem glowice i odkrecilem miske olejowa.okazalo sie ze to ze tak ciezko palil to bywa wina kompresji(sadzac po pierscieniach:/)jak je wyciagnolem to sie przestraszylem-byly tak wyjechane.nie wiem co jest powodem tak szybkiego zyzycia ze pierscieni ale to chyba wina tych czesci.niby mialy byc oryginalne.sa tak wytarte ze dziwie sie ze wogole on palil.zarowno olejowe jak i uszczelniajace.nie wiem gdzie moge kupic oryginalne pierscienie.wie ktos moze z was? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach