Skocz do zawartości
Dawid19

IMT - 579

Rekomendowane odpowiedzi

Widze ze naprawde go rozbierasz calkowicie!!

Nie polecam 24V na dłuższa mete rozrusznik padnie ale od czasu do czasu mozna

Jak rozebrales silnik to proponuje zrobic tak:

nowe tuleje

nowe tłoki(kute)

nowe korbowody(kute)

pierścienie mozna zamówic u producenta badz przedstawiciela MF (ale poleecam markowe części)

Planowanie głowicy nowe zawory gmiazda i cała reszta!!

Dokładnie sprawdzić wał korbowy musi być idealny jak nie szlif to samo z wałkem rozrzadu!

Wszystkie panewki zabezpieczenia i cala reszta tych drobiazgów rowniesz nowa!

Wiem ze to jest ciężka kasa ale bedzie chodzil jak nowy(albo i lepiej)

,,łatanie" i kombinowanie jest dobre dla posiadaczy c-360 ale nie MF

Znajomy pokazal mi ciekawy sposub docierania a kąkretnie wygladał to tak po remoncie silnika (to był zetor) nie odpalił go!!!!!

Lecz wałek przekaźnika podłączył do przedniego wom swojego ursusa (przekaźnikiem od orkana) włączył mu wom ustawil silnik na minimalne obroty tak ze prawie gasl ale chodził zostawił go tak na 48h (zetor miał odcięte paliwo) po tym czasie rozłączył je i odpalił go chodził pięknie dalej dociera go juz normalni ale efekt jest naprawde godny uwagi przy osłuchiwaniu silnika gdy juz pracował nie było juz ,,szmerów" ktore wystepują normalnie przy tradycyjnym docieraniu. maja ludzie dziwna pomysły ale ten mi sie podobał

Wskaźnik temperatury proponuje samochodowy taki do tuningu sam takie kupowalem i jestem zadowolony (sa to gotowe kompletne zestawy) ciekawy wygląd czytelne i dobrej jakości a cena tez do zniesienia ok 100zł (moze poza wskaźnikiem etg temperotury spalin prawie 900zł

Powodzenia w dalszej ,,walce" z ciągniczkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wal jest ok, byl kupowany nominalny.rozrzad mtez jest w porzadku.dzisja kupilem pierscienie.juz powoli skladam silnik tylko mam pewien problem z pierscieniami.ten ze sprezyna rozprezajaca ma isc w ten kanal wyzej czy na dolny?bo nie wiem.jak wyciagalem tloki to byl na dole ale mi sie wydaje ze on ma isc wyzej.docieral go bede normalnie bo nie mam tak dobrze zeby podlaczyc go pod przedni wom.a gdzie taki wskaznik temp wody mozna kupic?widze ze zadko jestes na forum.szkoda bo pogadalibysmy sobie:(.pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie ten ze sprężyną jest na samym dole ale może był wyżej najlepiej założyć tak jak był wcześniej. Co do zużycia to przed założeniem pierścieni włóż je bez tłoka w tulej i sprawdz czy się zamkną jak bedzie szczelina to i tak coś kompresji bedziesz tracił. Może musiałbyś poszukać nadwymiarowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierscienie sa ok maja gdzies szczeline w tulejach 2 mm.ten ze sprezyna byl na dole ale ja bym zalozyl go na gore.wczesniej wymienial je moj tato takze tez nie wiem czy zalozyl dobrze:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy silnikach perkinsa pierśacień zgarniający jest na samym dole. A wiesz że uszczelniające mają oznaczenia góra (G).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ona sa oby dwa uszczelniajce.to jak proponujesz je zalozyc?chyba tez ze sprezyna rozprezajaca zaloze wyzej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja bym dał 2 uszczelniające na góre a zgarniający na dole.

 

Ty mnie chyba nie kumasz...na tloku jest 5 pierscieni.3 uszczelniajace i dwa zgarniajce(jeden z nich ma sprezyne w srodku).nie wiem jak je dac.czy ten ze sprezynka nizej czy wyzej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba było tak od razu ze jest tyle miejsca. Ja bym dał tak jak pisałem na samym dole ten ze sprężyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widze ze naprawde go rozbierasz calkowicie!!

Nie polecam 24V na dłuższa mete rozrusznik padnie ale od czasu do czasu mozna

Jak rozebrales silnik to proponuje zrobic tak:

nowe tuleje

nowe tłoki(kute)

nowe korbowody(kute)

pierścienie mozna zamówic u producenta badz przedstawiciela MF (ale poleecam markowe części)

Planowanie głowicy nowe zawory gmiazda i cała reszta!!

Dokładnie sprawdzić wał korbowy musi być idealny jak nie szlif to samo z wałkem rozrzadu!

Wszystkie panewki zabezpieczenia i cala reszta tych drobiazgów rowniesz nowa!

Wiem ze to jest ciężka kasa ale bedzie chodzil jak nowy(albo i lepiej)

,,łatanie" i kombinowanie jest dobre dla posiadaczy c-360 ale nie MF

Znajomy pokazal mi ciekawy sposub docierania a kąkretnie wygladał to tak po remoncie silnika (to był zetor) nie odpalił go!!!!!

Lecz wałek przekaźnika podłączył do przedniego wom swojego ursusa (przekaźnikiem od orkana) włączył mu wom ustawil silnik na minimalne obroty tak ze prawie gasl ale chodził zostawił go tak na 48h (zetor miał odcięte paliwo) po tym czasie rozłączył je i odpalił go chodził pięknie dalej dociera go juz normalni ale efekt jest naprawde godny uwagi przy osłuchiwaniu silnika gdy juz pracował nie było juz ,,szmerów" ktore wystepują normalnie przy tradycyjnym docieraniu. maja ludzie dziwna pomysły ale ten mi sie podobał

Wskaźnik temperatury proponuje samochodowy taki do tuningu sam takie kupowalem i jestem zadowolony (sa to gotowe kompletne zestawy) ciekawy wygląd czytelne i dobrej jakości a cena tez do zniesienia ok 100zł (moze poza wskaźnikiem etg temperotury spalin prawie 900zł

Powodzenia w dalszej ,,walce" z ciągniczkiem

 

Tzw suche docieranie nie jest żadnym pomysłem tego nawet w szkołach uczą mnie naprzykład uczyli

 

Jeżeli jest dostępna 360 to nie ma problemu ze zrobieniem tego na zalężnym wałku

 

Jak miałem praktyki w MPK LUBLIN to silniki na hamowni troche były tak docierane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a no chyba ze tak.ale ja jednak dotre go normalnie, odpale i tyle.pochodzi troche i sie dotrze.a moze Ty wiesz jak zalozyc te pierscienie??pisalem o tym wczesniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ten ze sprezyna na sam dol a ten "blyszczacy" jezeli taki jest to na sama gore i proponowalby uwazac aby nie zalozy pierscieni odwrotnie (napis top do gory)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt nie czesto jestem bo czasu nie mam

Taki wskźnik możesz kupić np na allegro czasem trafi sie cos taniej ja kupilem na www.jedrasik.com brałem u nich wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, temperatury płynu chłodzącego, i doładowania turbo (ten 66mm zobacz jaki ladny ) mają jednom zalete ktorom przebijająte tradycyjne ekstra podświetlenie!!! i sa bardzo czytelne!!!(sklep internetowy) dobrze zapakowane i zabezpieczone przesyłka w 3 dni

A co do tych pierścieni to ja u siebie miałem tak

licząc od góry

1,2,3 -uszczelniające

4 zgarniający(olejowy)

5 zgarniający(olejowy) ze sprężynom

a tuleje i tłoki nie były popiaprzone jakies rysy itp???

ten błyszczący jest pokryty chromem

tylko łagodnie go docieraj i nie przegrzej go bo padnie i po zabawie!!!!

a przy docieraniu jak bedzie chodzil na jałowym wez na pompie obnisz mu obroty do 450 lub mniej (jesli sie uda) mój mf gasnie przy 350 ale to jwst 3p 4 powinna dac sie ustawic niżej) no i tak na dłuższa mete warto obniżyć obroty silnika mniej spali gdy stoi i jest dużo cichszy przy moim jak ma 400 słychać(głównie) pompe wtryskowom wydech prawie wcale!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki maniek.widze ze z Toba to mozna naprade porozmawiac i czegos sie dowiedziec.dzieki za inofrmacje:).to ten wskaznik temp wody cgyba kupie ze stronki ktora mi podales.tloki i tuleje sa w dobrym stanie, rys nie ma a prog jest bardzo maly.jeszcze raz dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
wal jest ok, byl kupowany nominalny.rozrzad mtez jest w porzadku.dzisja kupilem pierscienie.juz powoli skladam silnik tylko mam pewien problem z pierscieniami.ten ze sprezyna rozprezajaca ma isc w ten kanal wyzej czy na dolny?bo nie wiem.jak wyciagalem tloki to byl na dole ale mi sie wydaje ze on ma isc wyzej.docieral go bede normalnie bo nie mam tak dobrze zeby podlaczyc go pod przedni wom.a gdzie taki wskaznik temp wody mozna kupic?widze ze zadko jestes na forum.szkoda bo pogadalibysmy sobie:(.pozdro
pierscien ze sprezyna rozpierajaca ma byc drugi od gory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może drugi ale nie od góry tylko od dołu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie chyba od dolu bo od gory to raczej nie bo jest uszczelniajacy:]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
wlasnie chyba od dolu bo od gory to raczej nie bo jest uszczelniajacy:]
tak od dolu pomylilem sie sory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

napisz jak zrobisz ten silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to o co tu chodzi jedni mowia ze ma byc tak drudzy ze tak.ja zalozylem ze sprezyna pierwszy od dolu.a z kad masz pewnosc ze ma byc tak jak Ty mowisz czyli drugi od gory??bo ja juz nie wiem komu wierzyc a mam jeszcze mozliwosc zmiany tych perscieni....dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

zaloz drugi od dolu tak ma byc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

a niemasz katalogu tam sprawdz jak ma byc zalozony

ale w silnikach perkinsa pierscien ze sprezyna rozporowa ma by drugi od dolu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

katalogu wlasnie nie mam:/.zalozylem te pierscienie tak jak mowil maniek czyli ze sprezyna dalem na sam dol.on tak ma w swoim.dzieki.i tak juz zalozylem glowice i wyregulowalem zawory takze juz za pozno na jakie kolwiek zmiany.a nie wiecie dlaczego tak ma byc jak mowicie??chodzi mi o to jaka w tym roznica gdzie on bedzie.dzieki

 

/edit1

no to melduje ze silnik zostal zlozony w calosci.skoro juz stio w garazu to zobaczyl bym do pompy hudraulicznej.z nia jest tak: przy wolnych obrotach podnosi powoli ale przy wysokich nie.co moze byc przyczyna takiego wolnego ppodnoszenia???tam jest popma typu boxer.pozdrawiam

 

/edit2

wie ktos cos moze o tego tyypu pompie albo wie jak mozna ten problem rozwiazac?(pisalem o tym nizej).pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...