Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ładowaczach czołowych

Rekomendowane odpowiedzi

ale producenci daja standardowo złacze żeby podłaczac pod gniazdo hydrauliki, a podłaczac można jak sie chce rurka tak jak pisąłem jest do połaczenia siłowników i puszca sie ja pod silnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem...posiadam ladowacz stoll...ma 2 secje..lecz posiada wszystko(guziki w joysticu,elektromagnesy)jakby byl 3-4 sekcyjny tyle ze nei wyprowadzone te wyjscia...moe ktos sie zna na tym i moglby mi jakos pomoc jak wyprowadzic i zrobic te 3 sekcje...prosze o kontakt...

 

marcin-rudy1@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób zdjecia tego tura tzn. rozdzielaczy i joya. Masz sterowanie linkami czy wszytko na elektrozaworach ?? jak zrobisz foty to moze cos pomożemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam sterowanie linkami(2)...zrobie zdjecia ..ale bede to mogl zrobic dopiero w poniedzialek....

 

dzieki z gory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy kupiłem trac-lifta 200 i w rozdzilaczu mam 2 przewdoy do podłaczenia do ciagnika. Wiadomo zasilanie, powrót i co to jest ten 3 i do czego ???? Może jakis swobodny powrót ??

 

A druga sprawa z joystika wychodza 2 przewody, jak to sie podłącza bo jak sie nie myle to elektro zawór jest 3 kablowy bo ma zamykanie i otwieranie pozycja neutralna. JAk to wszytko żłozyc do kupy Dziwi mmie te 2 kabelki z joya bo jakby były to to było by wszytko jasne

 

 

Jezeli ktos ma podobnego tura trac-lifta ( 100, 220, 260) to prosiłbym o pomoc

 

15062008468vd2.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy kupiłem trac-lifta 200 i w rozdzilaczu mam 2 przewdoy do podłaczenia do ciagnika. Wiadomo zasilanie, powrót i co to jest ten 3 i do czego ???? Może jakis swobodny powrót ??

 

A druga sprawa z joystika wychodza 2 przewody, jak to sie podłącza bo jak sie nie myle to elektro zawór jest 3 kablowy bo ma zamykanie i otwieranie pozycja neutralna. JAk to wszytko żłozyc do kupy Dziwi mmie te 2 kabelki z joya bo jakby były to to było by wszytko jasne

 

 

Jezeli ktos ma podobnego tura trac-lifta ( 100, 220, 260) to prosiłbym o pomoc

 

3 wąż jest od swobodnego spływu i z zaworu przeciążeniowego. elektrozawór potrzebuje tylko 2 styków, jak wciśniesz guzik to odcina siłowniki obrotu głowicy a podłącza chwytaka i sterujesz nim dżojstikiem w prawo i lewo puszczasz guzik i znów głowica. radzę podłączyć przewód tak aby napięcie było tylko przy włączonym kluczyku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam elektrozawór na 3 styki ale sprawdziłem jest jedna masa i 2 styki maja ze soba połaczenie i na nie podałem 12v ale niestety żadnej reakcji Elktrozawór nie odzywa sie i nie słychac pompy jak włacze przycisk i wezme dzwignie w bok. sprawdzalem bez przystawki. bo jescze nie dojechałą

 

Czyżby elektro zawór był padniety i czeka mnie wymiana dzilnika - 500zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale prąd przez cewkę przepływa? może suwak w elektrozaworze jest przycięty. u mnie w 260 jest inny rozdzielacz, ten twój jest taki sam jak w forterze na zwolnicy od szybkozłączy. po ile położeń roboczych mają sekcje w twoim rozdzielaczu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bede miał przystawke w sobote to bede komboinował albo jutro sie za to wezme bo bede miałchwile. prad napewno dochodzi do styków i jest masa. a a sie to ustrojstwo rozebrac na czesci pierwsze ?? o elektryce mam troche pojecia i spróbuje cos zrobic A co do rozdzilacza to wystarczyło zamienic przewody powrotu i wszytko smiga az miło poprostu dałem spływ na zasilanie hydrauliki ciagnika a powrót rozdzilacza na spływ do skrzyni co do polozen roboczych to normalnie chyba jest albo nie zauważyłem czegos czylu np. góra, dół i neutralne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie sekcja od głowicy ma trzy pozycje a od podnoszenia jeszcze dodatkowo pływającą. jakbyś miał pytania to chętnie pomogę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiatam wszystkich. sąsiad jest u mnie i ma wielki problem. ma mtz a na nim tura alu nie wiem z jakiego to kraju tur. rozdzielacz jest ukraiński. i mamy problem. urwało się ciegno czyli stalowa linka w pancerzu która idzie od gałki sterującej do rozdzielacza. wieciemoże gdzie można dorobić takową linke albo kupic nowa za pomoć dziękuję z góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale producenci daja standardowo złacze żeby podłaczac pod gniazdo hydrauliki, a podłaczac można jak sie chce rurka tak jak pisąłem jest do połaczenia siłowników i puszca sie ja pod silnikiem

Wszystko zamontowałem i powoziłem już bele z sianem.Co do tych rurek,to jedna oczywiście łączyła silowniki,ale druga która idzie do rozdzielacza na błotniku była żle powyginana i trzeba ją było wyprofilować żeby pasowała,a cała reszta to betka.Dzięki zz zainteresowanie moim problemem.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ..pomożcie z tym stoollem i ta 3 sekcja co pisalem wczesniej....nie wime co zrobic..albo polecilibyscie kogos kto pomoze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posiada ktos jakies wymiary tura np od c-330 albo od c-360 a naj lepiej od t-25

a jesli ktos nie ma wymiarow a ma tura to niech napisze do mni na

gg 9366245

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiecie ile kosztuje szybkozłącze euro bo misie leje olej z chwytaka do bel ja zaczepie do ciągnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o podpowiedz.

Posiadam tura 1 z siłownikami nurnikowymi. Zakupiłem uszczelniacze do siłowników, ale nie wiem jak je wymienić i jak rozebrać siłownik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dziś właśnie kupiłem ładowacz czołowy lc-3 do MTZ 82 wraz z montażem.

Wydaje mi się, że dwustronna amoryzacja hydrauliczna mi w nim nie działa. Po obciązeniu dwoma osobami po 100kg i bujaniu ładowaczem nie zauważyłem żadnej różnicy przy otwieraniu i zamykaniu amortyzacji gazowej. Czy jest to normalne?

Czy zgłosić sprzęt do reklamacji? Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Dziś właśnie kupiłem ładowacz czołowy lc-3 do MTZ 82 wraz z montażem.

Wydaje mi się, że dwustronna amoryzacja hydrauliczna mi w nim nie działa. Po obciązeniu dwoma osobami po 100kg i bujaniu ładowaczem nie zauważyłem żadnej różnicy przy otwieraniu i zamykaniu amortyzacji gazowej. Czy jest to normalne?

Czy zgłosić sprzęt do reklamacji? Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dziękuję.

Może to jeszcze za mały ciężar żeby amortyzacja była widoczna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinno dzialac bez obciazenia, moze masz jakas regulacje? czasami sie to calkiem wylacza, jakiej firmy jest to ladowacz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ładowacz czołowy lc-3 jest firmy Pronar. Już po 2 dniach pracy nawalił mi. Joystick nie łączy mi dobrze i przestał poziomować mi ładowacz. Widły przy podnoszeniu i opuszczaniu opadają na dół. Zgłosiłem reklamacje. Problem mam z tym, że serwisant mówi mi, że ta amortyzacja jest niewidoczna i tłumi tylko mikrodrgania, a producent tych ładowaczy pisze, że do precyzyjnych prac trzeba zamykac amortyzacje. Z tego wynika, że musi być widoczna. Dzwoniłem do Pronaru i powiedzieli mi, że gdy amortyzator jest zamknięty to po drodze ciągnikiem rzuca a ja jadąc po drodze przy zamkniętym czy otwartym nie zauważam różnicy. Ponadto po montażu ładowacza ciągnik prądu nie trzymie. Przewód od alternatora był odłączony, wiec go przyłączyłem. Nie wiem, czy to jest ta przyczyna czy jest jakies zwarcie po tym montażu ładowacza przez firme. Prosiłbym jeszcze o kontakt osoby które mają ten ładowacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie podłaczyli ci zasilanie 3 sekcji pod aku, a powinno sie dac dopiero po stacyjce żeby jak zostawisz ciagnik z włączona 3 sekcja nie rozładowało aku. bo tam jest elektromagnes który ciagnie sporo prądy Widac że fachmani zle wyregulowali chyba ci linki w rozdzilaczu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ładowacz czołowy lc-3 jest firmy Pronar. Już po 2 dniach pracy nawalił mi. Joystick nie łączy mi dobrze i przestał poziomować mi ładowacz. Widły przy podnoszeniu i opuszczaniu opadają na dół. Zgłosiłem reklamacje. Problem mam z tym, że serwisant mówi mi, że ta amortyzacja jest niewidoczna i tłumi tylko mikrodrgania, a producent tych ładowaczy pisze, że do precyzyjnych prac trzeba zamykac amortyzacje. Z tego wynika, że musi być widoczna. Dzwoniłem do Pronaru i powiedzieli mi, że gdy amortyzator jest zamknięty to po drodze ciągnikiem rzuca a ja jadąc po drodze przy zamkniętym czy otwartym nie zauważam różnicy. Ponadto po montażu ładowacza ciągnik prądu nie trzymie. Przewód od alternatora był odłączony, wiec go przyłączyłem. Nie wiem, czy to jest ta przyczyna czy jest jakies zwarcie po tym montażu ładowacza przez firme. Prosiłbym jeszcze o kontakt osoby które mają ten ładowacz.

czyli mimo propagandy sukcesu i usilnych starań w Pronarze nic się nie zmieniło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...