Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ładowaczach czołowych

Rekomendowane odpowiedzi

Diler diler, a co to jakiś wszechwiedzący autorytet?, niektórzy nawet nie maja pojecia co reprezentują (osobiste doświadczenia z wystaw), a co dopiero prawienie morałów o szczegółach technicznych maszyn, które sprzedają.

 

No właśnie cytuje "a skąd Pan wie że proxima ma turb coła seriia ma silniki wolnossace.. " , lub najlepsze to co podają w katalogach to pomyłka kioti ma 5 t udzwigu podnośnik.. ", a jak zapytałem gdzie produkują NH td lub lambo R3 to już nawet spodziewałem się odpowiedzi ze na marsie

 

co do tura, to czy ktoś ciąga przyczepke nowym samochodem, ludzie skrzynia sprzęgło i silnik musi się ułozyć pod płynnym obciązeniem ale bez przesady a nie przy chwilowych przeciążeniach i szarpaniu na niedotartym sprzęcie, przecież, chyba że ktoś pracował by delikatnie, ale kupcie sobie nowy sprzęt i posadźcie pracowanika, sam wiem np. po kosiarce że stara i darń kosiła i w rów jak zaryłem wychamowało i nc sie nie działo, no nową tylko zj*bałem lekko słumek i ośke zcieło, zkaładać na nowy ciągnik ok ale nie od razu pracować z turem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chochlik23napisal

,,co do tura, to czy ktoś ciąga przyczepke nowym samochodem''

 

Mysle ze z hakiem to widziales i nowy samochod

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co byscie powiedzieli o ladowaczu tur 6? nadaje sie on do belarusa?

ja mam 6 na MTZ-cie TUR spisuje się dobrze za to MTZ troche mniej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi serwisant powiedział ze w 50 mth nie przeciążać a poźniej wstawiać póki na gwarancji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam....mam pytanie...kto z was ma ladowacz czolowy stoll...mysle ze lata 90-97..nie wime dokladnie jaki model...zeby byl 3 sekcyjny...mam wlasnie problem bo nie dzial mi dobrze ta 3 sekcja i chcialbym zaciagnac rady itd...prosze o pomoc..pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy ma ktoś może schemat rozdzielacza do tur 6 pol-motu najlepszy byłby katalog bo mi trochę cieknie wymieniałem uszczelki ale nie pomogło więc to jest coś w środku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej czy póżniej założony ten ładowacz i tak odpadnie bo mija się to z zasadniczym wykożystaniem maszyn

CIĄGNIK - służy do ciagnięcia, a do ładowania - ŁADOWARKA , a jeśli ktoś zdecyduje się na coś do wszystkiego to po pewnym czasie ma do niczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co nazywasz duzym obciązeniem?? jeśli wapno i 2 m łyżka to owszem bo raczej TUR dla samego silnika nie stanowi większego problemu. Ale nawet z tą 2 m łyżką - dobierasz odpowiednio niskie przełożenie. Ja bym na przykład wolał docierac nowy ciagnik z TUR-em np przy silopakach niż miałby stać i pykać na pusto. I co to jest 10 mtg?? niecałty dzień pracy.

 

Zgadam się z kolegą, sama taka pompa hydrauliki przecież mocno silnika nie obciąży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko , mam tura jd na jd 2850 i wydaje mi sie ze chodzi zbyt wolno do tego jak bym chcial ma ktos jakas wiedze na ten temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanko , mam tura jd na jd 2850 i wydaje mi sie ze chodzi zbyt wolno do tego jak bym chcial ma ktos jakas wiedze na ten temat?

Sprawdź stan oleju w hydraulice, albo może pompa jest już słaba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanko , mam tura jd na jd 2850 i wydaje mi sie ze chodzi zbyt wolno do tego jak bym chcial ma ktos jakas wiedze na ten temat?

Sprawdź stan oleju w hydraulice, albo może pompa jest już słaba.

oleju jest ok pompa prawdopodobnie tez ale jest tutaj powiazanie uklad kierowniczy i tur i zastanawiam sie czy czasami nie jest zly orbitrol albo sie psuje nie wiam czy jak bym zalozyl orbitrol np. 150 bo obecnie jest 125 moze bylo by lepiej, bo gdy podnosze tura i zaczne krecic kierownica tez sie tak nie kieruje jak powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanko , mam tura jd na jd 2850 i wydaje mi sie ze chodzi zbyt wolno do tego jak bym chcial ma ktos jakas wiedze na ten temat?

Sprawdź stan oleju w hydraulice, albo może pompa jest już słaba.

oleju jest ok pompa prawdopodobnie tez ale jest tutaj powiazanie uklad kierowniczy i tur i zastanawiam sie czy czasami nie jest zly orbitrol albo sie psuje nie wiam czy jak bym zalozyl orbitrol np. 150 bo obecnie jest 125 moze bylo by lepiej, bo gdy podnosze tura i zaczne krecic kierownica tez sie tak nie kieruje jak powinno.

 

Zmiana orbitolu na większy nic nie da. Orbitol nie dławi przepływu oleju bo cała hydraulika połączona jest równolegle. Pompa już na pewno słaba. A na zimnum oleju jak chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja widzialem u goscia w 360 tura 3 sekcyjnego,nie wiem jaki to producent ale wygladal ciekawie,ja mam tura w c 360 i i c 330,w c 360 jest do dupy słaby udzwig i nisko podnosi

Załóż mu pompe na wałku od ostrówka albo chociaż od UNHZ500 przedłuż ramiona a zaraz zmienisz zdanie. Znajomy tak zrobił to układa 3 baloty z sianokiszonki 360 oczywiście z obciążeniem ale podnosi.

 

Co do ceny to w mnie prywaciarze robią beż rozdzielacza przedłużone bez poziomowania z łyżką i do balotów za 3 200 do 330 360 i MF. Jak z poziomowaniem chcą 300 więcej a jak z łamana chydraulicznie łyszką i rozdzielaczem 2 sekcyjnym powyżej 4 500.

 

Szkoda ciągnika na takie kaskaderskie numery. Ciekawe też jak długo by wytrzymała rama w ładowaczu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanko , mam tura jd na jd 2850 i wydaje mi sie ze chodzi zbyt wolno do tego jak bym chcial ma ktos jakas wiedze na ten temat?

Sprawdź stan oleju w hydraulice, albo może pompa jest już słaba.

oleju jest ok pompa prawdopodobnie tez ale jest tutaj powiazanie uklad kierowniczy i tur i zastanawiam sie czy czasami nie jest zly orbitrol albo sie psuje nie wiam czy jak bym zalozyl orbitrol np. 150 bo obecnie jest 125 moze bylo by lepiej, bo gdy podnosze tura i zaczne krecic kierownica tez sie tak nie kieruje jak powinno.

 

Zmiana orbitolu na większy nic nie da. Orbitol nie dławi przepływu oleju bo cała hydraulika połączona jest równolegle. Pompa już na pewno słaba. A na zimnum oleju jak chodzi?

nie ma różnicy czy zimny czy cieply olej jutro sprawdze cisnienie na pompie . To wdlug mnie wyglada tak jak by byl zapowietrzony uklad ale slysze ze nie ma takiej mozliwosci bo odpowietrza sie samoczynnie, mialem juz raz taki przypadek ze poprostu uszkodzila sie przesowka od 1 i 2 biegu i bylo tak jezdzone przez miesiac az stanela kierownica i nikt nie wiedzial dlaczego wszyscy mowili ze pompa a okazalo sie ze opilki dostaly sie do orbitrola i go zablokowaly tak powiedziano mi w zakladzie naprawczym w Pniewach i tur tez wtedy przestal dzialac ale to bylo prawie 2 lata temu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam tura VETO 3 sekcyjny na ihc 844s powiedzcie czy jest w stanie w oryginale podnieść ok 1tony a jeśli nie to co zrobić żeby podniósł

ma ktoś taki ładowacz bez poziomowania ile u Was podnosi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz racje nie ma sensu przepalcac, zastanawialem sie tez nad krokodylem z AGRO-maszu ale zrezygnowałem z niego bo cena 3600zł a wykonanie okropne, tamdeta totalna słome da rady jeszcze tym ładować ale w oborniku to by pewnie zaraz sie rozpierdzielił... ja kupilem 8 kutych kłów, porzyczylem od goscia orginalnego krokodyla, pojechalem do znajomego spawacza zdjelismy wymiary z orginału i zrobil mi dwa razy solidniejszego krokodyla a kosztowało mnie to w sumie z silownikami, material i szczęka górna 2300zł, jestem zaadowolony z niego

kolego moglbys powiedziec ile placiles za te kły i gdzie je kupiles?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oleju jest ok pompa prawdopodobnie tez ale jest tutaj powiazanie uklad kierowniczy i tur i zastanawiam sie czy czasami nie jest zly orbitrol albo sie psuje nie wiam czy jak bym zalozyl orbitrol np. 150 bo obecnie jest 125 moze bylo by lepiej, bo gdy podnosze tura i zaczne krecic kierownica tez sie tak nie kieruje jak powinno.

 

jak chcesz podnosic i jednocześnie kręcić kierownicą a ciężko się kręci to nie ma bata żeby pompa nie była do regeneracji.

 

 

Zakładam teraz ładowacz firmy riko TN390p na case'a 856xl i jestem ciekaw czy ten ładowacz nie jest za duży jak na ciągnik z 85 mustangami....może ktos ma taki ładowacz i przesłał by mi jego dane i na jaki ciągnik musi być zamontowany?

 

radek070294@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oleju jest ok pompa prawdopodobnie tez ale jest tutaj powiazanie uklad kierowniczy i tur i zastanawiam sie czy czasami nie jest zly orbitrol albo sie psuje nie wiam czy jak bym zalozyl orbitrol np. 150 bo obecnie jest 125 moze bylo by lepiej, bo gdy podnosze tura i zaczne krecic kierownica tez sie tak nie kieruje jak powinno.

My mieliśmy tura w 3350 i tam była sprawa tego typu ze gdy kręciło sie kierownica to tur przestaje podnosić albo zwalnia, i nie wazne ile pompa oleju poda moze nawet byc nowa, tam jest taki "zawór pierwszenswa" przepływu oleju, i układ kierowniczy ma zawsze pierwszenswo, proponuje sprawdzic ten zawór,ale ponad wszystko jesli sie cięzko kieruje to pompa jest juz zużyta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Który model ładowacza czołowego firmy MALLUX bezie pasował na Ursusa 5314? Szukam jakieś używki w ogłoszeniach no ale symbole to mi mało mówią a sprzedający nieżadko tez nie wiedzą do czego ich ładowacz pasuje. Może którys z ND5 albo Quicke będzie pasował. Wiem że dobry jest polski TUR 4 no ale żadko kiedy pojawiają się takie ogłoszenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym na twoim miejscu nie bawaił sie w jakies kombinowane ładoawcze z innych ciagników. Jak juz to jakis polski jesli od innego ciagnika to dokupic oryginalne mocowania, bo przerabianie to za dużo roboty i wiecej moga przynieść szkody ciagnikowi niz to warte. Chyba że jakis zachodni i napewno od ursusa lub MF ze starej seri , na licencji której były produkowane polskie ursusy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś fotkę ramienia tura z pokazanym zamocowaniem łyżki,chodyi mi o jakies zdjecie z bliska. Bylbym ogromnie wdziecznz za przeslanie mi na cemik(malpka)o2.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy wiecie może jaki jest optymalny przepływ oleju potrzebny do sprawnego obsługiwania TUR-a1 do c-330. Mam zamiar założyć rozdzielacz jedno sekcyjny i zastanawiam się jaki przepływ oleju na minutę jest wymagany oraz jakie ciśnienie robocze(bar) czy wystarczający będzie rozdzielacz o przepływie 34l/min i 240bar np taki http://www.allegro.pl/item318688033_rozdzielacz_hydrauliczny_zawor_sterujacy_34l.html

 

a może wiecie gdzie można kupić taniej nowy rozdzielacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy wiecie może jaki jest optymalny przepływ oleju potrzebny do sprawnego obsługiwania TUR-a1 do c-330. Mam zamiar założyć rozdzielacz jedno sekcyjny i zastanawiam się jaki przepływ oleju na minutę jest wymagany oraz jakie ciśnienie robocze(bar) czy wystarczający będzie rozdzielacz o przepływie 34l/min i 240bar np taki http://www.allegro.pl/item318688033_rozdzielacz_hydrauliczny_zawor_sterujacy_34l.html

 

a może wiecie gdzie można kupić taniej nowy rozdzielacz

Ale przecież w C-330 do tura można wykorzystać rozdzielacz od podnośnika albo ten na błotniku... Oczywiście ten z aukcji też będzie pasował, jeśli chodzi o parametry.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...