Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ładowaczach czołowych

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzeba mi to wiedzieć bo robię sobie tura i jeśli zrobię ramie które będzie wymiarami odpowiadało orginalnemu ale będzie z gorszej jakościowo stali to nie będzie tak samo wytrzymałe. Z drugiej strony jeśli bym w swoim turze zastosował lepszej jakości stal to mógłbym zrobić cieńsze ścianki ramion i wtedy cała konstrukcja była by parę kilo lżejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stohll robust 15 taki do agrofarma to odpowiednik tura 6 z polmotu czy ten stoll jest mniejszy?

czy rzeczywiście te tury zagraniczne są dużo lepsze i ciągnik jest mniej obciążony niż z polskimi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potrzeba mi to wiedzieć bo robię sobie tura i jeśli zrobię ramie które będzie wymiarami odpowiadało orginalnemu ale będzie z gorszej jakościowo stali to nie będzie tak samo wytrzymałe. Z drugiej strony jeśli bym w swoim turze zastosował lepszej jakości stal to mógłbym zrobić cieńsze ścianki ramion i wtedy cała konstrukcja była by parę kilo lżejsza.

ok tylko że w składnicach stali masz tylko zwykłą stal nie ulepszaną czyli taką jak na polskich turach więc raczej nie ma szans na lekką konstrukcje....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam tego wiekszego herkulesa z metal-fachu.... mówili mi ze długo to nie wytrzyma.... coprawda dopiero trzeci rok nim robie przy same ExplorerII 95KM aczkolwiek czego nim sie nie robiło.... a chodzi jak nówka, a co do stali i cięzaru> jak nie mam zadnych obciazników na przód to te 600kg samej ramy mnie c0ieszy jak jade w pole orac:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki z polskich ładowaczy jest najlepszy i w miarę tani?

Pol mot dobry ale bardzo cięzki, giżycko chyba trochę tańsze, a nic nikt nie pisał o tym mniejszym z sipmy, w prospektach podają że lekki jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do lampo 70w tylko stoll robust f10

dlaczego?

f10 waży 350kg, podczas gdy polski pol mot 4 waży 850kg chyba więcej argumentów nie trzeba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ile ten tur stoll kosztuje

 

coś tam drozszy będzie od polskich napewno kurs euro mamy jaki mamy więc targuj dużo to zalezy od wersi i wyposarzenia ale gołego poniżej 20 tyś chyba da się kupic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo tego lampo to chce nowego kupic ale jeszcze zastanawiam sie nad laborghini R3EVO i nie wiem ktory lepszy du tura one by wypychałly gnuj z obory i chodziłyby z ładowaczem czołowym przy sianokiszonkach i innych pracach polowych mam 16ha ziemi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem za evo 3 ale jest dużo dużo szerszy od r2 ale faktyczna różnica w cenie do r2 76 lub r2 86 jest bardzo mała wiec ja stawiam na r3, co do ładowaczy dielerzy zgodnie polecają stoll-a bo nie ma żadnych problemów ale róznica w cenie jest i czy tak naprawde ten sztoll tak dużo lepszy? bo lżejszy napoewno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki jet długi siłownik przy t-25 lub przy c-330 albo c-360

jak jest wsunięty ile ma od sworznia do sworznia a ile jak jest wysunięty całkiem od sworznia do sworznia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stoll czy jakiś polski tur do agrofarma?> stoll droższy ale podobno lżejszy, czy to aż takie ważne żeby ładowacz był lekki?

a może inne zachodnie ładowacze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki z nowych ciągników bardziej nadaje sie o tura, zetor czy new holland, w granicach 80-90 KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba zetor bo jedna w turze łatwiej cos uszkodzis i mniej pociagnie po kieszeni, minus to spalanie jednak proximki w lekkich prachac sa pijakami a NH sa troche oszczedniejsze. Bo w ciezkiej pracy to nie ma wielkiej róznicy w spalaniu. Sam mam podobny dylemat tylko 60-70Km case czy zetor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

osatnio jak byłem w holandii to widziałem jak gościu orał NH i do tura miał doczepiony pakomat orał pługiem 3 obrotową, i sie zastanawiam nad taką możliwością, bo tura do ja bym duzo nie uzywał bo nie mam swiń ani krów. a za przedni TUZ do zatora musiał bym dopłacić 11tys. a tur to koszty około 15tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
osatnio jak byłem w holandii to widziałem jak gościu orał NH i do tura miał doczepiony pakomat orał pługiem 3 obrotową, i sie zastanawiam nad taką możliwością, bo tura do ja bym duzo nie uzywał bo nie mam swiń ani krów. a za przedni TUZ do zatora musiał bym dopłacić 11tys. a tur to koszty około 15tys.

 

na allegro był nowy przedni tuz (nie wiem może jakieś rzemiosło) za 4 tyś i chyba tyle lub niewiele wiecej kosztuje? jaki to model zetora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
osatnio jak byłem w holandii to widziałem jak gościu orał NH i do tura miał doczepiony pakomat orał pługiem 3 obrotową, i sie zastanawiam nad taką możliwością, bo tura do ja bym duzo nie uzywał bo nie mam swiń ani krów. a za przedni TUZ do zatora musiał bym dopłacić 11tys. a tur to koszty około 15tys.

 

na allegro był nowy przedni tuz (nie wiem może jakieś rzemiosło) za 4 tyś i chyba tyle lub niewiele wiecej kosztuje? jaki to model zetora?

 

jeszcze nie mam zetora ale planuje składać papiery na modernizacje, planuje cos w granicach 80-100KM ale jeszcze eni wiem czy forterre czy proxime.

Chciałbym troche lepszy tur sterowanie w dżojstiku i inne ulepszenia.

Taki pakomat to sam bym zrobił mam kolczatke którą kiedyć używałem bardzo dobrze rozbija grude, mechanizm obrotowy to tez żaden problem, tylko sie zastanawiam czy to wszytko wytrzyma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy potrzebuje szybkiej pomocy, informacji czym róznia sie ładowacze 220 i 260 z trac-lifta ??? bo według danych producenta parametry tych ładowaczy sa identyczne.

Moze sa inne wymiary tzn. szerokosc ramy ??

 

Bo szukam tura do 7341 i tarafia sie 260 prawie nówka w dobrej cenie A juz mnie wkurza szukanie bo nic nie możńa trafic do zetora żeby w miare wygladało i spełniało moje oczekiwania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem ładowacz TUR-1 z Hydrametu (na linkę),otóż zastanawiam się jak podłącza się instalację hydrauliczną do ciągnika C-330.W zestawie jest przewód olejowy doprowadzający(rurka metalowa łamana).Gdzie to podłączyć,w instrukcji nie jest jasno napisane,ale wywnioskowałem że do rozdzielacza podnośnika.Przy ciągniku mam też rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej jednosekcyjny(ten na prawym błotniku),ale za diabła nie wiem jak można by podłączyć TUR pod ten rozdzielacz.U nas nikt nie ma TUR-a przy C-330 i nie mam u kogo podpatrzeć.Może ktoś montował TUR na C-330 i może mi doradzić jak podłączyć tę hydraulikę i jak będzie lepiej.Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli masz na linke to podłaczasz naormalnie jak przyczepe za pomoca złacza i tyle. sterujesz ta dzwignia na błotniku. Zapewne ta metalowa rurka to jest do połaczenie ze soba siłowników pod ciagnikiem ja puszcasz a pózniej przewodami łaczysz z siłownikami i przy jedym trójnik od którego ciagnesz przewód do gniazda hydrauliki w ciagniku. Oto cała filozofia Widze ze jakbys dostał do zamontowania 2 sekcyjny tak jak ja mam w 3512 to bys sie zapłakał bo te ich instrukcje to sie nadaja do podtarcia du... Troche mi zajeło zanim podopasowywałem odpowiednie przewody i rurki na swoje miejsca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem lepiej jest podłączyć tura do tego rozdzielacza od podnośnika (jest tam wolne wyjście). Zresztą jak jest już gotowa rurka w zestawie to po co kombinować... A ten rozdzielacz na błotniku może się kiedyś przydać np dla drugiej sekcji...

U siebie w ciapku mam już tura ponad 15 lat i jest właśnie podłączony do rozdzielacza podnośnika i obsługa jest bardzo wygodna, w każdym razie nie narzekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...