damiandazo 0 Napisano 4 Maja 2008 masz juz te wymiary tura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cemik 0 Napisano 4 Maja 2008 Potrzeba mi to wiedzieć bo robię sobie tura i jeśli zrobię ramie które będzie wymiarami odpowiadało orginalnemu ale będzie z gorszej jakościowo stali to nie będzie tak samo wytrzymałe. Z drugiej strony jeśli bym w swoim turze zastosował lepszej jakości stal to mógłbym zrobić cieńsze ścianki ramion i wtedy cała konstrukcja była by parę kilo lżejsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 4 Maja 2008 stohll robust 15 taki do agrofarma to odpowiednik tura 6 z polmotu czy ten stoll jest mniejszy? czy rzeczywiście te tury zagraniczne są dużo lepsze i ciągnik jest mniej obciążony niż z polskimi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 5 Maja 2008 Potrzeba mi to wiedzieć bo robię sobie tura i jeśli zrobię ramie które będzie wymiarami odpowiadało orginalnemu ale będzie z gorszej jakościowo stali to nie będzie tak samo wytrzymałe. Z drugiej strony jeśli bym w swoim turze zastosował lepszej jakości stal to mógłbym zrobić cieńsze ścianki ramion i wtedy cała konstrukcja była by parę kilo lżejsza.ok tylko że w składnicach stali masz tylko zwykłą stal nie ulepszaną czyli taką jak na polskich turach więc raczej nie ma szans na lekką konstrukcje.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
podlaski_nowator 0 Napisano 5 Maja 2008 a ja mam tego wiekszego herkulesa z metal-fachu.... mówili mi ze długo to nie wytrzyma.... coprawda dopiero trzeci rok nim robie przy same ExplorerII 95KM aczkolwiek czego nim sie nie robiło.... a chodzi jak nówka, a co do stali i cięzaru> jak nie mam zadnych obciazników na przód to te 600kg samej ramy mnie c0ieszy jak jade w pole orac:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 6 Maja 2008 Jaki z polskich ładowaczy jest najlepszy i w miarę tani?Pol mot dobry ale bardzo cięzki, giżycko chyba trochę tańsze, a nic nikt nie pisał o tym mniejszym z sipmy, w prospektach podają że lekki jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio4321 0 Napisano 6 Maja 2008 a jakiego tura mi radzicie załorzyc do lamborghini lampo 70w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 6 Maja 2008 do lampo 70w tylko stoll robust f10dlaczego?f10 waży 350kg, podczas gdy polski pol mot 4 waży 850kg chyba więcej argumentów nie trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio4321 0 Napisano 6 Maja 2008 a ile ten tur stoll kosztuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 6 Maja 2008 a ile ten tur stoll kosztuje coś tam drozszy będzie od polskich napewno kurs euro mamy jaki mamy więc targuj dużo to zalezy od wersi i wyposarzenia ale gołego poniżej 20 tyś chyba da się kupic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio4321 0 Napisano 7 Maja 2008 bo tego lampo to chce nowego kupic ale jeszcze zastanawiam sie nad laborghini R3EVO i nie wiem ktory lepszy du tura one by wypychałly gnuj z obory i chodziłyby z ładowaczem czołowym przy sianokiszonkach i innych pracach polowych mam 16ha ziemi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 7 Maja 2008 Ja jestem za evo 3 ale jest dużo dużo szerszy od r2 ale faktyczna różnica w cenie do r2 76 lub r2 86 jest bardzo mała wiec ja stawiam na r3, co do ładowaczy dielerzy zgodnie polecają stoll-a bo nie ma żadnych problemów ale róznica w cenie jest i czy tak naprawde ten sztoll tak dużo lepszy? bo lżejszy napoewno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiandazo 0 Napisano 11 Maja 2008 jaki jet długi siłownik przy t-25 lub przy c-330 albo c-360 jak jest wsunięty ile ma od sworznia do sworznia a ile jak jest wysunięty całkiem od sworznia do sworznia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 19 Maja 2008 stoll czy jakiś polski tur do agrofarma?> stoll droższy ale podobno lżejszy, czy to aż takie ważne żeby ładowacz był lekki? a może inne zachodnie ładowacze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 26 Maja 2008 jaki z nowych ciągników bardziej nadaje sie o tura, zetor czy new holland, w granicach 80-90 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 26 Maja 2008 chyba zetor bo jedna w turze łatwiej cos uszkodzis i mniej pociagnie po kieszeni, minus to spalanie jednak proximki w lekkich prachac sa pijakami a NH sa troche oszczedniejsze. Bo w ciezkiej pracy to nie ma wielkiej róznicy w spalaniu. Sam mam podobny dylemat tylko 60-70Km case czy zetor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 27 Maja 2008 osatnio jak byłem w holandii to widziałem jak gościu orał NH i do tura miał doczepiony pakomat orał pługiem 3 obrotową, i sie zastanawiam nad taką możliwością, bo tura do ja bym duzo nie uzywał bo nie mam swiń ani krów. a za przedni TUZ do zatora musiał bym dopłacić 11tys. a tur to koszty około 15tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 27 Maja 2008 no pomysł fajny ile taki pakomat do tura moze kosztowac ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 27 Maja 2008 osatnio jak byłem w holandii to widziałem jak gościu orał NH i do tura miał doczepiony pakomat orał pługiem 3 obrotową, i sie zastanawiam nad taką możliwością, bo tura do ja bym duzo nie uzywał bo nie mam swiń ani krów. a za przedni TUZ do zatora musiał bym dopłacić 11tys. a tur to koszty około 15tys. na allegro był nowy przedni tuz (nie wiem może jakieś rzemiosło) za 4 tyś i chyba tyle lub niewiele wiecej kosztuje? jaki to model zetora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 28 Maja 2008 osatnio jak byłem w holandii to widziałem jak gościu orał NH i do tura miał doczepiony pakomat orał pługiem 3 obrotową, i sie zastanawiam nad taką możliwością, bo tura do ja bym duzo nie uzywał bo nie mam swiń ani krów. a za przedni TUZ do zatora musiał bym dopłacić 11tys. a tur to koszty około 15tys. na allegro był nowy przedni tuz (nie wiem może jakieś rzemiosło) za 4 tyś i chyba tyle lub niewiele wiecej kosztuje? jaki to model zetora? jeszcze nie mam zetora ale planuje składać papiery na modernizacje, planuje cos w granicach 80-100KM ale jeszcze eni wiem czy forterre czy proxime.Chciałbym troche lepszy tur sterowanie w dżojstiku i inne ulepszenia.Taki pakomat to sam bym zrobił mam kolczatke którą kiedyć używałem bardzo dobrze rozbija grude, mechanizm obrotowy to tez żaden problem, tylko sie zastanawiam czy to wszytko wytrzyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 28 Maja 2008 joystik i samopoziom to teraz standard w zetoroskich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 10 Czerwca 2008 koledzy potrzebuje szybkiej pomocy, informacji czym róznia sie ładowacze 220 i 260 z trac-lifta ??? bo według danych producenta parametry tych ładowaczy sa identyczne. Moze sa inne wymiary tzn. szerokosc ramy ?? Bo szukam tura do 7341 i tarafia sie 260 prawie nówka w dobrej cenie A juz mnie wkurza szukanie bo nic nie możńa trafic do zetora żeby w miare wygladało i spełniało moje oczekiwania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek B. 0 Napisano 12 Czerwca 2008 Kupiłem ładowacz TUR-1 z Hydrametu (na linkę),otóż zastanawiam się jak podłącza się instalację hydrauliczną do ciągnika C-330.W zestawie jest przewód olejowy doprowadzający(rurka metalowa łamana).Gdzie to podłączyć,w instrukcji nie jest jasno napisane,ale wywnioskowałem że do rozdzielacza podnośnika.Przy ciągniku mam też rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej jednosekcyjny(ten na prawym błotniku),ale za diabła nie wiem jak można by podłączyć TUR pod ten rozdzielacz.U nas nikt nie ma TUR-a przy C-330 i nie mam u kogo podpatrzeć.Może ktoś montował TUR na C-330 i może mi doradzić jak podłączyć tę hydraulikę i jak będzie lepiej.Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 12 Czerwca 2008 jesli masz na linke to podłaczasz naormalnie jak przyczepe za pomoca złacza i tyle. sterujesz ta dzwignia na błotniku. Zapewne ta metalowa rurka to jest do połaczenie ze soba siłowników pod ciagnikiem ja puszcasz a pózniej przewodami łaczysz z siłownikami i przy jedym trójnik od którego ciagnesz przewód do gniazda hydrauliki w ciagniku. Oto cała filozofia Widze ze jakbys dostał do zamontowania 2 sekcyjny tak jak ja mam w 3512 to bys sie zapłakał bo te ich instrukcje to sie nadaja do podtarcia du... Troche mi zajeło zanim podopasowywałem odpowiednie przewody i rurki na swoje miejsca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
volf6 0 Napisano 12 Czerwca 2008 A moim zdaniem lepiej jest podłączyć tura do tego rozdzielacza od podnośnika (jest tam wolne wyjście). Zresztą jak jest już gotowa rurka w zestawie to po co kombinować... A ten rozdzielacz na błotniku może się kiedyś przydać np dla drugiej sekcji...U siebie w ciapku mam już tura ponad 15 lat i jest właśnie podłączony do rozdzielacza podnośnika i obsługa jest bardzo wygodna, w każdym razie nie narzekam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach