bialy2005 0 Napisano 12 Czerwca 2008 ale producenci daja standardowo złacze żeby podłaczac pod gniazdo hydrauliki, a podłaczac można jak sie chce rurka tak jak pisąłem jest do połaczenia siłowników i puszca sie ja pod silnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrudy 0 Napisano 13 Czerwca 2008 Panowie mam problem...posiadam ladowacz stoll...ma 2 secje..lecz posiada wszystko(guziki w joysticu,elektromagnesy)jakby byl 3-4 sekcyjny tyle ze nei wyprowadzone te wyjscia...moe ktos sie zna na tym i moglby mi jakos pomoc jak wyprowadzic i zrobic te 3 sekcje...prosze o kontakt... marcin-rudy1@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 13 Czerwca 2008 zrób zdjecia tego tura tzn. rozdzielaczy i joya. Masz sterowanie linkami czy wszytko na elektrozaworach ?? jak zrobisz foty to moze cos pomożemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrudy 0 Napisano 13 Czerwca 2008 mam sterowanie linkami(2)...zrobie zdjecia ..ale bede to mogl zrobic dopiero w poniedzialek.... dzieki z gory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 15 Czerwca 2008 Koledzy kupiłem trac-lifta 200 i w rozdzilaczu mam 2 przewdoy do podłaczenia do ciagnika. Wiadomo zasilanie, powrót i co to jest ten 3 i do czego ???? Może jakis swobodny powrót ?? A druga sprawa z joystika wychodza 2 przewody, jak to sie podłącza bo jak sie nie myle to elektro zawór jest 3 kablowy bo ma zamykanie i otwieranie pozycja neutralna. JAk to wszytko żłozyc do kupy Dziwi mmie te 2 kabelki z joya bo jakby były to to było by wszytko jasne Jezeli ktos ma podobnego tura trac-lifta ( 100, 220, 260) to prosiłbym o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrudy 0 Napisano 19 Czerwca 2008 Panowie mam te zdjecia...kto sieorientujem w sprawie tego stoola i 3 sekcji to przesle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek1972 0 Napisano 19 Czerwca 2008 Koledzy kupiłem trac-lifta 200 i w rozdzilaczu mam 2 przewdoy do podłaczenia do ciagnika. Wiadomo zasilanie, powrót i co to jest ten 3 i do czego ???? Może jakis swobodny powrót ?? A druga sprawa z joystika wychodza 2 przewody, jak to sie podłącza bo jak sie nie myle to elektro zawór jest 3 kablowy bo ma zamykanie i otwieranie pozycja neutralna. JAk to wszytko żłozyc do kupy Dziwi mmie te 2 kabelki z joya bo jakby były to to było by wszytko jasne Jezeli ktos ma podobnego tura trac-lifta ( 100, 220, 260) to prosiłbym o pomoc 3 wąż jest od swobodnego spływu i z zaworu przeciążeniowego. elektrozawór potrzebuje tylko 2 styków, jak wciśniesz guzik to odcina siłowniki obrotu głowicy a podłącza chwytaka i sterujesz nim dżojstikiem w prawo i lewo puszczasz guzik i znów głowica. radzę podłączyć przewód tak aby napięcie było tylko przy włączonym kluczyku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 19 Czerwca 2008 ja mam elektrozawór na 3 styki ale sprawdziłem jest jedna masa i 2 styki maja ze soba połaczenie i na nie podałem 12v ale niestety żadnej reakcji Elktrozawór nie odzywa sie i nie słychac pompy jak włacze przycisk i wezme dzwignie w bok. sprawdzalem bez przystawki. bo jescze nie dojechałą Czyżby elektro zawór był padniety i czeka mnie wymiana dzilnika - 500zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek1972 0 Napisano 19 Czerwca 2008 ale prąd przez cewkę przepływa? może suwak w elektrozaworze jest przycięty. u mnie w 260 jest inny rozdzielacz, ten twój jest taki sam jak w forterze na zwolnicy od szybkozłączy. po ile położeń roboczych mają sekcje w twoim rozdzielaczu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 19 Czerwca 2008 bede miał przystawke w sobote to bede komboinował albo jutro sie za to wezme bo bede miałchwile. prad napewno dochodzi do styków i jest masa. a a sie to ustrojstwo rozebrac na czesci pierwsze ?? o elektryce mam troche pojecia i spróbuje cos zrobic A co do rozdzilacza to wystarczyło zamienic przewody powrotu i wszytko smiga az miło poprostu dałem spływ na zasilanie hydrauliki ciagnika a powrót rozdzilacza na spływ do skrzyni co do polozen roboczych to normalnie chyba jest albo nie zauważyłem czegos czylu np. góra, dół i neutralne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek1972 0 Napisano 19 Czerwca 2008 u mnie sekcja od głowicy ma trzy pozycje a od podnoszenia jeszcze dodatkowo pływającą. jakbyś miał pytania to chętnie pomogę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 23 Czerwca 2008 wiatam wszystkich. sąsiad jest u mnie i ma wielki problem. ma mtz a na nim tura alu nie wiem z jakiego to kraju tur. rozdzielacz jest ukraiński. i mamy problem. urwało się ciegno czyli stalowa linka w pancerzu która idzie od gałki sterującej do rozdzielacza. wieciemoże gdzie można dorobić takową linke albo kupic nowa za pomoć dziękuję z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek B. 0 Napisano 24 Czerwca 2008 ale producenci daja standardowo złacze żeby podłaczac pod gniazdo hydrauliki, a podłaczac można jak sie chce rurka tak jak pisąłem jest do połaczenia siłowników i puszca sie ja pod silnikiemWszystko zamontowałem i powoziłem już bele z sianem.Co do tych rurek,to jedna oczywiście łączyła silowniki,ale druga która idzie do rozdzielacza na błotniku była żle powyginana i trzeba ją było wyprofilować żeby pasowała,a cała reszta to betka.Dzięki zz zainteresowanie moim problemem.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrudy 0 Napisano 24 Czerwca 2008 Panowie ..pomożcie z tym stoollem i ta 3 sekcja co pisalem wczesniej....nie wime co zrobic..albo polecilibyscie kogos kto pomoze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 24 Czerwca 2008 pisz na gg 2921736 to postaram sie ci pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiandazo 0 Napisano 14 Lipca 2008 posiada ktos jakies wymiary tura np od c-330 albo od c-360 a naj lepiej od t-25 a jesli ktos nie ma wymiarow a ma tura to niech napisze do mni na gg 9366245 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio4321 0 Napisano 26 Lipca 2008 nie wiecie ile kosztuje szybkozłącze euro bo misie leje olej z chwytaka do bel ja zaczepie do ciągnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ŁukaszS 0 Napisano 29 Lipca 2008 Proszę o podpowiedz.Posiadam tura 1 z siłownikami nurnikowymi. Zakupiłem uszczelniacze do siłowników, ale nie wiem jak je wymienić i jak rozebrać siłownik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stan67 0 Napisano 4 Sierpnia 2008 Witam.Dziś właśnie kupiłem ładowacz czołowy lc-3 do MTZ 82 wraz z montażem. Wydaje mi się, że dwustronna amoryzacja hydrauliczna mi w nim nie działa. Po obciązeniu dwoma osobami po 100kg i bujaniu ładowaczem nie zauważyłem żadnej różnicy przy otwieraniu i zamykaniu amortyzacji gazowej. Czy jest to normalne?Czy zgłosić sprzęt do reklamacji? Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 5 Sierpnia 2008 Witam.Dziś właśnie kupiłem ładowacz czołowy lc-3 do MTZ 82 wraz z montażem. Wydaje mi się, że dwustronna amoryzacja hydrauliczna mi w nim nie działa. Po obciązeniu dwoma osobami po 100kg i bujaniu ładowaczem nie zauważyłem żadnej różnicy przy otwieraniu i zamykaniu amortyzacji gazowej. Czy jest to normalne?Czy zgłosić sprzęt do reklamacji? Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dziękuję.Może to jeszcze za mały ciężar żeby amortyzacja była widoczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 5 Sierpnia 2008 ja włozyłbym pol tony i wtedy spr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maskin 0 Napisano 5 Sierpnia 2008 powinno dzialac bez obciazenia, moze masz jakas regulacje? czasami sie to calkiem wylacza, jakiej firmy jest to ladowacz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stan67 0 Napisano 6 Sierpnia 2008 ładowacz czołowy lc-3 jest firmy Pronar. Już po 2 dniach pracy nawalił mi. Joystick nie łączy mi dobrze i przestał poziomować mi ładowacz. Widły przy podnoszeniu i opuszczaniu opadają na dół. Zgłosiłem reklamacje. Problem mam z tym, że serwisant mówi mi, że ta amortyzacja jest niewidoczna i tłumi tylko mikrodrgania, a producent tych ładowaczy pisze, że do precyzyjnych prac trzeba zamykac amortyzacje. Z tego wynika, że musi być widoczna. Dzwoniłem do Pronaru i powiedzieli mi, że gdy amortyzator jest zamknięty to po drodze ciągnikiem rzuca a ja jadąc po drodze przy zamkniętym czy otwartym nie zauważam różnicy. Ponadto po montażu ładowacza ciągnik prądu nie trzymie. Przewód od alternatora był odłączony, wiec go przyłączyłem. Nie wiem, czy to jest ta przyczyna czy jest jakies zwarcie po tym montażu ładowacza przez firme. Prosiłbym jeszcze o kontakt osoby które mają ten ładowacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 6 Sierpnia 2008 pewnie podłaczyli ci zasilanie 3 sekcji pod aku, a powinno sie dac dopiero po stacyjce żeby jak zostawisz ciagnik z włączona 3 sekcja nie rozładowało aku. bo tam jest elektromagnes który ciagnie sporo prądy Widac że fachmani zle wyregulowali chyba ci linki w rozdzilaczu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek1972 0 Napisano 7 Sierpnia 2008 ładowacz czołowy lc-3 jest firmy Pronar. Już po 2 dniach pracy nawalił mi. Joystick nie łączy mi dobrze i przestał poziomować mi ładowacz. Widły przy podnoszeniu i opuszczaniu opadają na dół. Zgłosiłem reklamacje. Problem mam z tym, że serwisant mówi mi, że ta amortyzacja jest niewidoczna i tłumi tylko mikrodrgania, a producent tych ładowaczy pisze, że do precyzyjnych prac trzeba zamykac amortyzacje. Z tego wynika, że musi być widoczna. Dzwoniłem do Pronaru i powiedzieli mi, że gdy amortyzator jest zamknięty to po drodze ciągnikiem rzuca a ja jadąc po drodze przy zamkniętym czy otwartym nie zauważam różnicy. Ponadto po montażu ładowacza ciągnik prądu nie trzymie. Przewód od alternatora był odłączony, wiec go przyłączyłem. Nie wiem, czy to jest ta przyczyna czy jest jakies zwarcie po tym montażu ładowacza przez firme. Prosiłbym jeszcze o kontakt osoby które mają ten ładowacz. czyli mimo propagandy sukcesu i usilnych starań w Pronarze nic się nie zmieniło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach