Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ładowaczach czołowych

Rekomendowane odpowiedzi

Ja ma mf255 z 86r i ma 1060kg udzwigu i musze dobrze przygazować żeby podnosił cokolwiek na długim kolcu ułoże 4 warstwy ale ciężko, dlatego dałem sobie spokój skróciłem kolca i 3 układam, od mojego mf wiem że c360 ma mocniejszy tuz, a boje się założyć tura na mf bo mam zajebiste luzy w kierownicy i pod nawet jak założe obciążniki ciężko się kręci, i miałem spawany odlew co sworzeń od przedniej osi siedzi (nowy 800zł), mam na oku zdrową 60tke i w 60 tce jest 3,5 obrotu kierownicą to może lżej będzie kierować ale 2 60 to pewnie zaraz felgi z przodu polecą?

A może dać sobie spokój z 60tką i szukać 912 albo mtz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja własnie załatwiłem miske olejowa w 3512 dzieki turowi Podniosłem ładny kawałek betonu jakies 800kg i mnie bujneło na bok i stał praktycznie na jednym przednim kole co spowodowało pekniecie miski i obudowy rozrzadu i olej cieknie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile warst bel od ziemi ułoże turem 2 na c360 mam nadzieje że 4 , czy bele sianokoiszonki c360 z turem nie będzie miała dużych problemów dzwigać, czy przy układaniu bel warto zainwestować w tura 2A (z drugą sekcją)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do białego 2005

Sprawdz w instrukcji obsługi czy jest mowa o utracie stateczności agregatu ciągnik ładowacz czołowy....jesli nie ma ani słowa to mozesz pociągać producenta...postrasz go sądem ...a bedziesz miał remont za darmo.....poza tym sprawdz tez czy zostały spełnione inne warunki z instrukcji obsługi ...np praca na płaskim terenie itp...jak tak sprawa wygrana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sianokiszonka bedzie mogła miec problemu c360 bo znajomy które jest mechanikiem juz wymieniła pompe na mocniejsza i inne cuda robi i nie za bardzo sobie radzi w ciezszych balotach ja 3512 raczej podnosze wszystko ale jak sie trafi jakas z ziemia to nic jej nie ruszy 4 warstwy połozysz ale ciezko ja mam 2 sekcyjny i to jest super sprawa lepiej troche dołozyc bo nawet obsługa jest wygodniejsza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do tura- do c360 zakladac druga pare silownikow, wtedy dzwigniesz do ok 800kg ladunek czyli sianoikiszonka nie bedzie stanowic problemu, mam tak w c-330 zrobione przy turze. Ale dla tych ciagnikow takie ladunki to mocne przeciazenie przedniej osi, ja jak najszybciej bede chcial kupic wiekszy ciagnik i przy nim zalozyc tur-a, ani c-330 ani c-360 nie nadaja sie do tak ciezkich balotow

pozatym, jak masz ciezki ladunek na turze, to ciezko ciagnac za kierownice, po calym dniu pracy rece bola i to dosc zdrowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Biały2005 nie miałeś problemów ze sworzniem na przedniej osi, bo ja nie mam tura i pękł mi odlew co w nim bolec siedzi i pospawałem to, poza tym duże luzy w kierownicy i ciężej się teraz kieruje niż jak był nowy, myśle o zdrowej c360 pod tura,

Biały 2005 masz szyny pod 3512 do tura bo ja chce taki bez szyn i na 2 sekcje i jak sterujesz te dwie sekcje masz joystric?

 

/edit - Wto Paź 31 19:50:11

Ile może kosztować zrobienie wspomagania na orbitrol w mf 255, może wiecie kto się tym zajmuje i czy to zlikwidowało by mi luzy w układzie kierowniczym bo mam je tylko od kolumny kierowniczej, wiem że jest napisane o tym w tym temacie ale nie moge znaleźć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do Biały2005 nie miałeś problemów ze sworzniem na przedniej osi, bo ja nie mam tura i pękł mi odlew co w nim bolec siedzi i pospawałem to, poza tym duże luzy w kierownicy i ciężej się teraz kieruje niż jak był nowy, myśle o zdrowej c360 pod tura,

Biały 2005 masz szyny pod 3512 do tura bo ja chce taki bez szyn i na 2 sekcje i jak sterujesz te dwie sekcje masz joystric?

 

/edit - Wto Paź 31 19:50:11

Ile może kosztować zrobienie wspomagania na orbitrol w mf 255, może wiecie kto się tym zajmuje i czy to zlikwidowało by mi luzy w układzie kierowniczym bo mam je tylko od kolumny kierowniczej, wiem że jest napisane o tym w tym temacie ale nie moge znaleźć

Nowa kolumna kosztuje 200 zł ale spróbuj podciągnąć starą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie na wiosne gdy robiłem generalke silnika wymieniłem sworzen i tulejki ale po miesiacu tulejka przy silniku wyskoczyła:( i juz nie miałem kiedy rozbebeszac połowy ciagnika zeby to zrobic, ale to nie było przyczyna pekniecia misy.Sterowanie mam za pomoca dodatkowego rozdzielacza 2 sekcyjnego koło kierownicy, bardzo wygodnie Ja tez za jakis rok kupuje tura do 7341 ale to wydatek koło 30tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chce full zestawik 3 sekcyjny, krokodyl + do bel ofoliowanych + szufla do sypkich na dzojstiku. Chyba oryginal czyli track lift czeski bo sa specjalnie zaprojektowane do zetorów:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strasznie daleko wystaje ten TracLift poza ciągnik - pewnie dla przedniej osi to bardzo zdrowe jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy tur nie jest zdrowy dla ciągnika zwłaszcza dla przedniego mostu, sprzęgła, rewersu ja swoim MF już parę tyś ton przewaliłem i jeszcze most się trzyma ale łyżka już się kończy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korsarz a gdzie widziałeś kolumne do mf 255 za 200zł to ja zaraz kupuje, wymieniłem 4 lata temu ośke ze slimakiem co chodzi w łożysku i niewiele to dało spróbuje jeszcze te półtryby bo najbardziej luz jest pomiędzy jednym a drugim ramieniem i jak jade odbijają się od siebie, ale najchętniej zrobił bym wspomaganie na orbitrol.

 

Biały2005 zapewne nie masz wspomagania w swoim 3512, da się jakoś ukierować? (U mnie jak tulejka wyłaziła na koło pasowe od silnika to wywierciłem dwie dziury w odlewie i przykręciłem płaskowniczek ale wtedy pęknięcie się powiększyło i odpadł kawałek, dlatego boje się tura żeby mi się na tym nie załamał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się ale w tych większych TracLiftach Czesi po prostu przegięli pałę - o ile jeszcze rozumiem założonego na Forterze od biedy na Proximie - to na Classik to już bardziej serię 100-ale tu brak prostowodów-mój sąsiad kupił 2 miesiące temu Zetora 6245 z 1986 z takim długaśnym Turem i usiadł już parę razy na łące i to tak, że ja jeszcze bez przedniego tak nie obsiadłem. A tak na marginesie to dzisiaj chyba znalazłem odpowiednie kapcie do mojego 14,0/65-16 i nawet felgi będę miał-nie ma to jak spytać się odpowiedniego człowieka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaro zapomniałes dodać o wpływie tubylców i rusyfikacji !!!!!!

 

sory nie mogłem się oprzeć !!!!!!czytałem przed chwila dydskusje z technikiem rolnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

track lift dopiero od niedawna produkuje tury do zetorów jak sie nie myle. a co do zaprojektowania to własnie te tury mniej wystaja od polskich z hydrametu czy polmotu. A jesli chodzi o montaż to nie trzeba używac spawarki i szlifierki katowej co jest bardzo czesto konieczne przy polskich ładowaczach. to jest opinia serwisantów co juz nie jeden ładowacz zakładali i każdy mój ze lepiej dołozyc i wziac czeski lub pchac sie w stolla lub qiuka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z hydramaetu tura 16 i mam problem z nasypaniem zboża na naczepe bo właśnie mało wystaje za traktor i jak podniosę na maksa i odchyle łyżke to mogę sobie wysypać na maske także nie sugerujcie się tym aby mało wystawał

 

Teraz hydramet bardzo poprawił swoje tury mocowania do ciągnika są lepsze i ogólnie lepiej wygląda mnie po 3 latach jak narazie nic się nie popsuło a sporo ton przewaliłem nim , no i podejście do klienta mają spoko na gwarancji dali mi nówke tura bo pierwszy miał wązką rame i był blisko maski gdybym załatwiał to przez korbanka to na pewno by nie wymienili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biały2005 masz na 3512 tur z giżycka i on ma rame pod ciągnikiem ile to zmniejsza prześwit? czy to taka rama jak w starych turach przy c360?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam z meprozetu, a tesanki pod ciagnikiem to sa z płaskowniki o grubosci jakies 15 mm i wysokosci 10cm i o tyle zmniejszaja przeswit sa mocowane do poczatku skrzyni i z przodu do kołyski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biały2005 układasz 4 warstwy od ziemi belek? ten rozdzielacz co masz przy kierownicy był na wyposażeniu czy dopłaciłeś?

Jak wogóle bierzesz belki siana czy słomy zostawiasz dwa kły i wbujasz, czy od spodu?

Mam w planach 912 lub podobnego ale takim gramotem z turem w stodołe nie wjade bo chwila nieuwagi i nie mam stodoły, a mf255 nie ma wspomagania ale za to zwrotny to mi ręce odpadną, jest jeszcze u mnie c330 ale o turze na niego nawet nie myśle.

Biały2005 jesteś zadowolony z tego tura na fergusonie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Biały-jeżeli chodzi o wytrzymałość i wykonanie to nic do czeskich Turów nie mam -są ok-chodzi mi tylko o to ,że jeżeli masz np. coś takiego jak ja czyli paskudne torfy to wtedy mniej wystający poza obrys jest lepszy i nie ma się co sugerować tekstami sprzedawcy,że wtedy sięgnie dalej żeby np nie trzeba było z obu stron do przyczepy podjeżdżać-przecież na końcu Tura jest jeszcze chwytak i on jakąś tam swoją długość ma-ja nawet po skróceniu chwytaka takich problemów nie mam a platformy mają po 2,20 szerokości.

@Piootr-zgodzę się ale jeżeli musisz manewrować w niedużym budynku to z długim Turem można się z...,no zresztą sam wiesz .Tak ,że każde rozwiązanie ma swoje jak to mówią zady i walety A ci z HYdrametu okazali się ok chociaż za pierwszym razem czekałem na serwis tylko 3 miesiące

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozdzielacz jest na wyposazeniu bo ładowacz jest drozszy o 1500zł od zwykłego Kłade 4 belki od ziemi W mojej łyżce do obornika sa odpowiednie 2 tulejki przystosowane go kłow kutych wiec sobie dokupiłe 2 kły po 75zł( takie jak w wiekszych ładowaczach) i jest super, bo wczesniej dotaczałem z osi od bizona to sie gieły i wreszcie ułamały Oryginalne kły do obornika to zwykły drut 20mm i gna sie jak masło:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...