Skocz do zawartości
tomb2

Do użytkowników SAME, LAMBORGHINI i DEUTZ-FAHR !!!

Rekomendowane odpowiedzi

naistotniejsze jest chyba to jakie masz maszyny i w jakim one są stanie.a mianowicie czy kupujesz ciagnik do tych maszyn czy zamierzasz je zmieniać. jeżeli taka moc ci wystrczy to pewnie że sobie poradzi, tylko może rzeczywiści lepiej przemyslec i wziąśc mocniejszy, ja jestem zdania że koni nigdy nie za dużo lepiej miec zapas mocy:)Na trzynastohektarowe gospodarstwo kupiłem ciągnik 93koni bo ziemia ciężka a przeciez tyle to niektórzy trzydziestkami obrabiają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem właścicielem Agrostara 6.61. Zauważyłem że WOM pomimo wyłączenia kręci się. Czy jest może ktoś na forum kto zajmował się takim problemem???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z df agroplus 85. Nie wiem co sie dzieje wszystko było dobrze aż do dziś zaczęła mi sie palić kontrolka od półbiegów no i nie działają mi połówki. jechałem szosą na ślimaku no i wreszcie automatycznie przełączył mi na żółwia i zaczęła się palić kontrolka no i nie mogę przełańczać na zająca czy ślimaka. posiadam szkrznie powershift+powershufte. pomóżcie co może być tego przyczyną z góry dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie oleje do silnika lejecie do nowych sdf?

 

Olej do PRZEKLADNIi:

 

oleje typu Agro '"Stou" 10W-40 (orlen) koszt ok 10-10.5 zl litr

 

lub zalecany

 

olej Akros Multi 10W-30 ale kosztuje cos 19-20 zl /litr

 

Olej do SILNIKA:

 

Lotos Platinum 15W-40

lub zalecany

aKROS TURBO 15W-40

 

a do ukladu hamulcowego Orlen ATF

LUB ZALECANY AKROS MATIC

 

SMARY

Akros grease T2

 

OLeje Akros są najlepsze lecz w Polsce nie kupisz oleju oryginalnego bo jest rozlewnia gdzieś w Polsce ........ tak samo Fusch ma rozlewnie w Polsce

 

oleje niby markowe ....

 

placisz za watpliwa jakośc

 

 

polecam kupic olej z zachodu nie rozlewany w polsce ...1

 

Dziękuwa za odpowiedz, a więc jakie oleje do sdf nie są rozlewane w polsce? Czy oleje ambra też są rozlewane w polsce? jeśli producent zaleca olej 15w40 to czy można zastosować 10w40?

co myślicie o fuchs titan cargo 10w40 czy to przesada?

 

do przekładni oleje UTTO, ale jest duża rozbieżność cenowa wśród tych oleji wiec czymś się różnią?

i jeśli olej nie rozlewany w polsce to jaki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się dowiedzieć jakie ma wady i jakie zalety Lamborgini 850 Premium? Proszę o opinie osób użytkujących taki ciągnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem z same , otóż po zimowym postoju przestała działać hydraulika ramiona ani drgną .odkręciłem śróbe na rurze zasilajcej pompe a tam pusto .Czy jest możliwe , że olej cofnoł sie do skrzyni ,a może jest jakiś zawór który nie zadziałał .Jeżeli ktoś miał podobnie lub ma jakiś pomysł to prosze piszcie....chodzi o Centuriona 75 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz zjechaną pompę skoro nie jest w stanie zaciągnąć. sprawdź filtr może jest jakiś na ssaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie znam dokładnie tego ciągnika ale ja bym obstawiał że filtr jest zapchany. olej się nie mógł cofnąć z podnośnika. nawet jak by było go za mało w podnośniku to mi się wydaje że ze skrzyni bierze olej.Ja bym na twoim miejscu spuścił olej zobaczył jaki jest jego stan, potem poszukał bym filtra oleju bo od podnośnika podejrzewam że tam jest gdzieś filtr. A w skrzyni jest poziom dobry?? ewentualnie jeszcze można spróbować dolać oleju do podnośnika.Ale nie mam takiego ciągnika, więc tylko ci proponuje co można zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kupiłem ciągnik w ubiegłym roku, sprowadzony z Francji, szukam katalogu części, najlepiej pdf.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam kupiłem ciągnik w ubiegłym roku, sprowadzony z Francji, szukam katalogu części, najlepiej pdf.

 

Tak myśle przyjacielu że jak nie napiszesz bardziej konkretnie czego szukasz to sobie długo poczekasz na jakiś odzew

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi chyba o deutz fahr agroplus 95 w temacie postu kolega napisał.

proponuje napisać t temacie instrukcje obsługi i katalogi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy jest możliwa wymiana osłony drążka popychacza bez demontażu głowicy? Chodzi o silniki chłodzone powietrzem serii xFL912. Mam pękniętą jedną rurkę i trochę leci olej i zastanawiam się czy po zdemontowaniu drążka popychacza dałoby się ją wcisnąć w dół i wyciągnąć na bok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

według mnie nie. to jest silnik deutza:) przynajmniej tak mi się wydaje po numerze. ja robiłem silnik same(dokładnie to mechanik robił ja się tylko przyglądałem) tez chłodzony powietrzem i ta rurka siedzi tam dość sztywno, a poza tym ona jest o ile dobrze pamiętam wkładana od góry i u góry jest szersza(ma taki rant, mi to przypomina trochę dużą probówkę) i tam też jest oring. musisz zdjąć głowice i wybić ta rurke, dobrze jest tez potem obczyścić ją z rdzy i luźnej farby, lekko papierem ściernym, jeśli taka jest, no i ten oring nowy lepiej dać żeby drugi raz nie rozkręcać jak by ciekło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał maciek1987 nie wyjmiesz jej bez zdjęcia głowicy. Ale to godzina pracy dla jednej osoby, tylko trzeba uważać przy odkręcaniu i zakręcaniu szpilek głowicy, przy dociąganiu do odpowiedniego momentu sprawiają wrażenie jakby się miały ukręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi oczywiście o silnika Deutza, konkretnie 4-ro cylindrowy, Te rurki mają sprężyny na dole, oczywiście są uszczelnienia i w bloku i w głowicy. Problem z demontażem głowic jest taki, że należałoby chyba dać nową uszczelkę pod głowicę i tu jest problem, bo ponoć występuje ona w kilku grubościach i nie wiadomo przed demontażem jaką kupić. Niestety w pierwszym lepszym sklepie ich nie dostanę, trzeba wysyłkowo albo jechać te 70 km w jedną stronę...

Może jutro zrobię zdjęcia dla lepszego zobrazowania...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmowałem głowicę w swoim DF DX 3.90 i wydaje mi się że nie trzeba jej w twoim przypadku zdejmować po wyjęciu popychaczy rurkę da się wcisnąć do dołu.Rurka u góry ma zgrubienie nad którym jest uszczelniacz natomiast u dołu zgrubienie to jest nad sprężyną a uszczelniacz jest pod nią , rurka jest płasko zakończona. Nie pamiętam czy rurka ma odpowiednią lukę by się cofnąć do dołu ok 1- 1,5 cm jeśli tak to po kłopocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę Cię wprowadzać w błąd ale między głowicą a cylindrem nie ma wcale uszczelki. Przynajmniej u mnie tak było, tylko, że w bf6l913. Te uszczelki to w zasadzie podkładki pod cylinder ustalające wysokość żeby wszystkie głowice "stały" równo. A tej szklanki raczej nie uda Ci się wyjąć bez zdjęcia głowicy.

Jeżeli się w czymś mylę to mnie poprawcie, bo robiłem to jakieś dwa lata temu i już nie bardzo pamiętam jak to było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w same też były te podkładki do ustawiania wysokości głowicy, tak jak kolega mówi. Według mnie stara może uda ci się wyjąć ale nowej dobrze nie włożysz bez zdjęcia glowicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem zainteresowany kupnem nowego ciągnika Agrotron M600 132KM proszę o opinie na temat tego ciągnika z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...