klimoszek 0 Napisano 16 Kwietnia 2007 Witam!Posiadam Lambor... grandPrix 90KM i mam teraz pewien problem, poniewaz dwa miesiące temu straciłem troche oleju hydraulicznego przez pekniecie przewodu w chwytakyu do bel i sęk jest w tym ze nimoge go uzupełnic do normy czyli az pokaze sie olej w wizjerze poziomu oleju. Olej nalewałem w otwór który znajduje sie między przewodami szybkozłączy bo prawdopodobnie wedle instrukcji jest tamten wlew.Nalałem juz 10l a w wizjerku nic, włozyłem w ten wlew cieki drut aby sprawdzic gdzies ten olej sie znajduje, i co, tego drutu dało sie włozyc ze 30 cm. po wyjęciu byl w połowie zanużony w oleju, potem dolałem jeszcze 5l poczym jeszcze raz sprawdziłem zanużenie tego druta oczywiscie było wieksze a w wizjerku nic o znajduje sie na wysokosci kolan a ten korek wlewu na wysokosci ramion. Czy jest to mozliwe (czego sie nie doczytałem w tej ksiazce)ze jest w nim oddzielny wlew do podnosnika a oddzielni do całego tylnego mostu? Confused co robic ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrew 0 Napisano 16 Kwietnia 2007 ,,KLIMOSZEK'' jakiego oleju dolewasz ,podaj marke i parametry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klimoszek 0 Napisano 17 Kwietnia 2007 andrew: AKROS Multi 10W-30 Uniwersalny olej (UTTO) przeznaczony do przekładni oraz systemów hydraulicznych http://www.flpoland.pl/html_oleje/rolnicze/r_akros/akros_p_multi.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrew 0 Napisano 18 Kwietnia 2007 ,,KLIMOSZEK'' Po ile płaciłeś za ten olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek 70 0 Napisano 24 Kwietnia 2007 Wtam. Jestem uzytkownikiem rollera50 ,od 2002r,mam zrobione 3500mtg ,jak narazie,przy 1500mtg nawalilo lozysko oporowe,fakt ze jest uzytkowany do lekkich prac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buchaj 0 Napisano 25 Kwietnia 2007 wojtek 70 - A jak jest ze spalaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek 70 0 Napisano 28 Kwietnia 2007 spalanie troszke wiecej niz c330 a mniej niz ferguson 3512 oczywiscie jest to srednie zuzycie tak miedzy 2 a 5l na mtg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrew 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 wojtek 70 Czy wymieniałeś już olej hydrauliczny ,jeśli tak to na jaki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gadzio24 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 Czy ktoś spotkał się z ciągnikiem SAME ARGON 70. Interesuje mnie każda wiadomośc na temat tego ciągnika ponieważ mam możliwość zakupienia tego ciągnika z roku 97 za 35 tysięcy z przebiegiem 3800mth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gadzio24 0 Napisano 1 Maja 2007 A cena jest raczej niska jak na taki ciągnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek 70 0 Napisano 2 Maja 2007 wymienialem po 1500 wlalem orgynal a po 3000 nalalem shela taki jak do john deera i tanszy o jakies 6-7zl na litrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racha 0 Napisano 5 Maja 2007 Witam Wczoraj w moim Lampo 70 w zaczel sie lac olej z przedniego prawego kola co moze byc przyczyą??Serwis ma przyjechac w poniedzialek i zrobic na gwarancji ale chce zapytac czy to sie tak czensto w tych traktorach dzieje?? i jaka moze byc przyczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delco 0 Napisano 17 Maja 2007 Cześćmiccao skierowal mie tu z moim pytaniem Mam problem tzn.w moim ciagniku Lamborghini Lampo nie pokazuje mi obrotow silnika oraz przepracowanych motogodzin czy ktoś moze wie skad wychodzi sygnał na licznik(elektroniczny) godzin. Z gory dzieki za odp.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 29 Maja 2007 Panowie moj Ojciec mam mały problem z ciagnikiem Same Laser 110 PS z 1993 roku. Otóż nie wyłącza sie do konca tylni WOM. Doszlismy juz ze jest tam jakis hamulec i bodajrze 5 tarczek ktore juz sie prawdopodobnie zużyly i trzeba je wymienic. Problem jest w tym ze nie wiemy w ktorym miejscu mamy zacząć rozbierac ciagnik i w ktorym miejscu znajduje sie ten hamulec .Czy trzeba go rozpołowic czy tez uniesc kabine i uniesc pokrywe ktora sie znajduje pod pompami (olejowymi) bo widzialem ze tam wchodzi dzwigienka załączająca WOM. Prosilbym o szybką odpowiedz i jezeli ktos by mial screen z ksiązki serwisowej (schemat) ktore to sa elementy w skrzyni lub najlepiej calego tylniego mostu to prosilbym o kontakt. Z góry dzieki o pozdroMikruss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
whilliam 0 Napisano 29 Maja 2007 witamPotrzebuje opinii użytkowników Lamborghini dotyczących układu chłodzenia silnika.Jestem posiadaczem R4 95 od prawie roku i lato jeszcze nie w pełni a silnik poprostu się grzeje.Codzienne czyszczenie chłodnicy jest troche uciążliwe, a sytuacja z czasem sie pogarsza.Zastanawia mnie czy mój przypadek jest odosobniony czy może ktoś miał już problemy z układem chłodzenia w tym ciągniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
whilliam 0 Napisano 29 Maja 2007 delco co do obrotów silnika i zegarków elektronicznych... człowiek który przyjeżdżał na serwis gwarancyjny zawsze przypominał o sprawdzeniu paska na alternatorze. Sprawdzał to w ciekawy sposób... a mianowicie włączał wszystkie możliwe lampy w celu obciążenia alternatora i potem wciskał gaz, gdyby wskazówka wskazywała z opóźnieniem lub zatrzymała się na niższych obrotach to miało znaczyć ze trzeba naciągnąć pasek. Tyle wiadomo mi o obrotomierzu elektronicznym z zewnątrz, a liczba przepracowanych motogodzin to wydaje mi się ze powinna być zapisana gdzieś w samym zegarze tak byłoby najłatwiej mojego zawodowego punktu widzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 4 Czerwca 2007 Rzućcie okiem na tą maszynehttp://www.agrohandel.com/index.php?content=maszyny&co=rolnicze&p=1&aseria=29&anr=1#29Ma on 130koni, i ciekawe czy da sobie rade z pługiem 4 skibowym obrotowym??? Gdzie można dostać części do niego, ile on pali i czy jest awaryjny???? Dzięki za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przekeeeek 0 Napisano 18 Czerwca 2007 co sądzicie na temat ciągników Agrofarm/ explorer 3/ R3? a może ktoś z was posiada już taki sprzęt? poszukuję ciągnika 90-100 KM, a te 96 konne wydają mi się ciekawe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 7 Lipca 2007 Koleś kupił lamborghini r4 110 (6cio cylindrowy 105km) i jego pracownik śmieje się ze znajomego jak to dużo więcej jego premium 1050 ( 4ka turbo 115km) pali. Czy faktycznie 4T więcej spali od 6tki (głównie w belarce) ( Czy DF 110 ma ten sam silnik co Lambo r4 110?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 8 Lipca 2007 moim zdaniem 4t spali mniej niz 6. pisze to woparciu o zetora 11741 pali duzo wiecej niz 11441 a róznica w mocy to tylko 10KM Ciekawe jaka bedzie róznica miedzy nowym 122KM 4 cyl a wczesniejszym 120Km 6 cyl lambo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 8 Lipca 2007 Jakie są różnice pomiędzy lambo premium a r4? który waszym zdaniem lepszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek_82 0 Napisano 27 Sierpnia 2007 Witam, Chcialbym zapytac uzytkownikow lamborghini R3 100 Evo (96 KM)o opinie na temat tego modelu. Moje wrazenie nie jest zbyt pochlebne jak za maszyna za taka kase to biegi wchodza strasznie nie ma w ogole prowadzenia, w transporcie strasznie "buja". Wlaczanie hydrauliki juz sie zacinala (po ok 100mth). Z drugiej strony silnik bardzo ladnie chodzi, kabina jest stanowczo za mala np. nie ma gdzie schowac trojkata awaryjnego i podczas pracy na gorzystym terenie ciagle sie pałęta po calej kabinie, nie ma dodatkowych siedzen dla pasazerow, wyciszenie jest calkiem dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przekeeeek 0 Napisano 29 Sierpnia 2007 Wojtek 82 możesz napisać coś więcej na temat Twojego R3 100 evo? jaką masz skrzynię i inne wyposażenie? jak z uciągiem? no i ile za nigo zapłaciłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek_82 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 Wojtek 82 możesz napisać coś więcej na temat Twojego R3 100 evo? jaką masz skrzynię i inne wyposażenie? jak z uciągiem? no i ile za nigo zapłaciłeś? Po pierwsze to nie jest moj ciagnik (szkoda ) Jezdzilem nim z przyczepa pronaru T663/2 wiec raczej ciezko nie mial. NIe pracowalem nim w polu.Skrzynia 20/20 to byla podstawowa wersja zadnego dodatkowego wyposażenia. Jechalem nim przez chwile 30km/h tj najwyzszy bieg i ok1800 - 2000 obr moze pojdzie 40km/h ale juz przy 30 nie dalo sie wytrzymać tzn traktor podskakuje.Dokladnej ceny nie znam ale moge spytac. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 31 Sierpnia 2007 zapytaj, zapytaj ostatnio bardzo mnie intereuje ten ciagnik, ciekawe czy te ciagniki sa dobre?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach