damian9871 0 Napisano 14 Lutego 2009 spokojnie. tylko pomyśl czy nie lepiej dołożyć parę tysi i wziąć 87? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 16 Lutego 2009 naistotniejsze jest chyba to jakie masz maszyny i w jakim one są stanie.a mianowicie czy kupujesz ciagnik do tych maszyn czy zamierzasz je zmieniać. jeżeli taka moc ci wystrczy to pewnie że sobie poradzi, tylko może rzeczywiści lepiej przemyslec i wziąśc mocniejszy, ja jestem zdania że koni nigdy nie za dużo lepiej miec zapas mocy:)Na trzynastohektarowe gospodarstwo kupiłem ciągnik 93koni bo ziemia ciężka a przeciez tyle to niektórzy trzydziestkami obrabiają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rumeek 0 Napisano 17 Lutego 2009 Witam. Jestem właścicielem Agrostara 6.61. Zauważyłem że WOM pomimo wyłączenia kręci się. Czy jest może ktoś na forum kto zajmował się takim problemem??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 17 Lutego 2009 akros multi niestety cena 19zł/l zwykły a półsyntetyk (jeżeli masz półbiegi) coś koło 23zł/l Ja zalałem swojego AGRO-STOU 10/30 cena ok. 11 zł/l http://www.orlen-oil.com.pl/modules/kat_show.php?id=200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deutz fahr 0 Napisano 20 Lutego 2009 Witam mam problem z df agroplus 85. Nie wiem co sie dzieje wszystko było dobrze aż do dziś zaczęła mi sie palić kontrolka od półbiegów no i nie działają mi połówki. jechałem szosą na ślimaku no i wreszcie automatycznie przełączył mi na żółwia i zaczęła się palić kontrolka no i nie mogę przełańczać na zająca czy ślimaka. posiadam szkrznie powershift+powershufte. pomóżcie co może być tego przyczyną z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszczaczek 0 Napisano 22 Lutego 2009 Katalogi częsci do Same Lamborghini Hurlimann Niektore ursus 1634 932 -1634 / 4512 / c-355- c-360 wszystkie typy Leszekwos@gmail.com Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 9 Marca 2009 Jakie oleje do silnika lejecie do nowych sdf? Olej do PRZEKLADNIi: oleje typu Agro '"Stou" 10W-40 (orlen) koszt ok 10-10.5 zl litr lub zalecany olej Akros Multi 10W-30 ale kosztuje cos 19-20 zl /litr Olej do SILNIKA: Lotos Platinum 15W-40 lub zalecanyaKROS TURBO 15W-40 a do ukladu hamulcowego Orlen ATF LUB ZALECANY AKROS MATIC SMARY Akros grease T2 OLeje Akros są najlepsze lecz w Polsce nie kupisz oleju oryginalnego bo jest rozlewnia gdzieś w Polsce ........ tak samo Fusch ma rozlewnie w Polsce oleje niby markowe .... placisz za watpliwa jakośc polecam kupic olej z zachodu nie rozlewany w polsce ...1 Dziękuwa za odpowiedz, a więc jakie oleje do sdf nie są rozlewane w polsce? Czy oleje ambra też są rozlewane w polsce? jeśli producent zaleca olej 15w40 to czy można zastosować 10w40?co myślicie o fuchs titan cargo 10w40 czy to przesada? do przekładni oleje UTTO, ale jest duża rozbieżność cenowa wśród tych oleji wiec czymś się różnią?i jeśli olej nie rozlewany w polsce to jaki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzegorzTX 0 Napisano 15 Marca 2009 Chciałbym się dowiedzieć jakie ma wady i jakie zalety Lamborgini 850 Premium? Proszę o opinie osób użytkujących taki ciągnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maja 0 Napisano 21 Marca 2009 Panowie mam taki problem z same , otóż po zimowym postoju przestała działać hydraulika ramiona ani drgną .odkręciłem śróbe na rurze zasilajcej pompe a tam pusto .Czy jest możliwe , że olej cofnoł sie do skrzyni ,a może jest jakiś zawór który nie zadziałał .Jeżeli ktoś miał podobnie lub ma jakiś pomysł to prosze piszcie....chodzi o Centuriona 75 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 22 Marca 2009 masz zjechaną pompę skoro nie jest w stanie zaciągnąć. sprawdź filtr może jest jakiś na ssaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 22 Marca 2009 nie znam dokładnie tego ciągnika ale ja bym obstawiał że filtr jest zapchany. olej się nie mógł cofnąć z podnośnika. nawet jak by było go za mało w podnośniku to mi się wydaje że ze skrzyni bierze olej.Ja bym na twoim miejscu spuścił olej zobaczył jaki jest jego stan, potem poszukał bym filtra oleju bo od podnośnika podejrzewam że tam jest gdzieś filtr. A w skrzyni jest poziom dobry?? ewentualnie jeszcze można spróbować dolać oleju do podnośnika.Ale nie mam takiego ciągnika, więc tylko ci proponuje co można zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rychu79 0 Napisano 24 Marca 2009 Witam kupiłem ciągnik w ubiegłym roku, sprowadzony z Francji, szukam katalogu części, najlepiej pdf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 24 Marca 2009 Witam kupiłem ciągnik w ubiegłym roku, sprowadzony z Francji, szukam katalogu części, najlepiej pdf. Tak myśle przyjacielu że jak nie napiszesz bardziej konkretnie czego szukasz to sobie długo poczekasz na jakiś odzew Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 24 Marca 2009 chodzi chyba o deutz fahr agroplus 95 w temacie postu kolega napisał.proponuje napisać t temacie instrukcje obsługi i katalogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 24 Marca 2009 Faktycznie przepraszam nie doczytałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
volf6 0 Napisano 24 Marca 2009 Panowie, czy jest możliwa wymiana osłony drążka popychacza bez demontażu głowicy? Chodzi o silniki chłodzone powietrzem serii xFL912. Mam pękniętą jedną rurkę i trochę leci olej i zastanawiam się czy po zdemontowaniu drążka popychacza dałoby się ją wcisnąć w dół i wyciągnąć na bok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 25 Marca 2009 według mnie nie. to jest silnik deutza:) przynajmniej tak mi się wydaje po numerze. ja robiłem silnik same(dokładnie to mechanik robił ja się tylko przyglądałem) tez chłodzony powietrzem i ta rurka siedzi tam dość sztywno, a poza tym ona jest o ile dobrze pamiętam wkładana od góry i u góry jest szersza(ma taki rant, mi to przypomina trochę dużą probówkę) i tam też jest oring. musisz zdjąć głowice i wybić ta rurke, dobrze jest tez potem obczyścić ją z rdzy i luźnej farby, lekko papierem ściernym, jeśli taka jest, no i ten oring nowy lepiej dać żeby drugi raz nie rozkręcać jak by ciekło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 25 Marca 2009 Tak jak napisał maciek1987 nie wyjmiesz jej bez zdjęcia głowicy. Ale to godzina pracy dla jednej osoby, tylko trzeba uważać przy odkręcaniu i zakręcaniu szpilek głowicy, przy dociąganiu do odpowiedniego momentu sprawiają wrażenie jakby się miały ukręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
volf6 0 Napisano 25 Marca 2009 Chodzi oczywiście o silnika Deutza, konkretnie 4-ro cylindrowy, Te rurki mają sprężyny na dole, oczywiście są uszczelnienia i w bloku i w głowicy. Problem z demontażem głowic jest taki, że należałoby chyba dać nową uszczelkę pod głowicę i tu jest problem, bo ponoć występuje ona w kilku grubościach i nie wiadomo przed demontażem jaką kupić. Niestety w pierwszym lepszym sklepie ich nie dostanę, trzeba wysyłkowo albo jechać te 70 km w jedną stronę... Może jutro zrobię zdjęcia dla lepszego zobrazowania...Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
volf6 0 Napisano 26 Marca 2009 Tak to wygląda w ciągniku[/img] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1Hubert2005 0 Napisano 27 Marca 2009 Zdejmowałem głowicę w swoim DF DX 3.90 i wydaje mi się że nie trzeba jej w twoim przypadku zdejmować po wyjęciu popychaczy rurkę da się wcisnąć do dołu.Rurka u góry ma zgrubienie nad którym jest uszczelniacz natomiast u dołu zgrubienie to jest nad sprężyną a uszczelniacz jest pod nią , rurka jest płasko zakończona. Nie pamiętam czy rurka ma odpowiednią lukę by się cofnąć do dołu ok 1- 1,5 cm jeśli tak to po kłopocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 27 Marca 2009 Nie chcę Cię wprowadzać w błąd ale między głowicą a cylindrem nie ma wcale uszczelki. Przynajmniej u mnie tak było, tylko, że w bf6l913. Te uszczelki to w zasadzie podkładki pod cylinder ustalające wysokość żeby wszystkie głowice "stały" równo. A tej szklanki raczej nie uda Ci się wyjąć bez zdjęcia głowicy.Jeżeli się w czymś mylę to mnie poprawcie, bo robiłem to jakieś dwa lata temu i już nie bardzo pamiętam jak to było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 29 Marca 2009 U mnie w same też były te podkładki do ustawiania wysokości głowicy, tak jak kolega mówi. Według mnie stara może uda ci się wyjąć ale nowej dobrze nie włożysz bez zdjęcia glowicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 30 Marca 2009 witam jestem zainteresowany kupnem nowego ciągnika Agrotron M600 132KM proszę o opinie na temat tego ciągnika z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 1 Kwietnia 2009 Czy w waszych sdf też czasami coś tyrkota jak włączycie wom? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach