grzegorz200 0 Napisano 6 Stycznia 2010 jeszcze odnośnie katalogu...możesz popatrzeć tutaj http://www.trattore.it/Default.aspx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 6 Stycznia 2010 Czy ktos dysponuje katalogiem części do ciagnika deutz-fahr agroprima 6.16 chętnie kupię.Witam.Może tu znajdziesz coś cię zainteresuje? http://www.lecomte-tracto-pieces.fr/lecomte/_php/pieces2.php?sid_marque=2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek_zx6r 0 Napisano 8 Lutego 2010 Witam, zna ktos adres dealera Deutz Fahr małopolska i podkarpacie?Wiem że Lamborghini jest w krakowie na powstańców, ale tam nie maja Deutza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMDD 0 Napisano 8 Lutego 2010 Tu sobie znajdziesz: http://www.deutz-fahr.com/polska/pl-PL/sales_networkpl.html pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz2208 0 Napisano 22 Lutego 2010 Witam mam takie małe pytanie czy ktoś sie może orientuje czy przy wymianie opon tylnich musze zmieniać opony przednie ? A konkretnie chodzi mi o taka sprawe ze teraz mam założone opony z tyłu 580/70 r 38 a z przodu 480/70 r 28 a chce założyć na tył 520/65 r 38 i nie wiem czy z przodu też musze zmienić na .../65 r 28 Z góry dziękuje za informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ka_mil 0 Napisano 22 Lutego 2010 Chyba powinieneś zmienić bo zmieni się wysokość koła a co za tym idzie nie będzie ci się zgrywał przód z tyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz2208 0 Napisano 22 Lutego 2010 Wielkie dzuęki ka_mil . Też własnie tak mi sie wydaje , ale wolałem sie upewnić żeby nie ładować sie w koszty . No ale nie ma wyjścia . Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam .Chyba powinieneś zmienić bo zmieni się wysokość koła a co za tym idzie nie będzie ci się zgrywał przód z tyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ka_mil 0 Napisano 22 Lutego 2010 A dlaczego chcesz zmienić tylne opony na inny rozmiar?Bo dobranie przednich opon nie będzie takie proste jak piszesz, że na tył 520/65 to na przód .../65. Opony muszą być dobrze dobrane. 65 to jest profil opony i oznacza on wysokość opony w procentach szerokości i to że założysz opony na przód i na tył o profilu 65 nie oznacza że będzie dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 22 Lutego 2010 Witam mam takie małe pytanie czy ktoś sie może orientuje czy przy wymianie opon tylnich musze zmieniać opony przednie ? A konkretnie chodzi mi o taka sprawe ze teraz mam założone opony z tyłu 580/70 r 38 a z przodu 480/70 r 28 a chce założyć na tył 520/65 r 38 i nie wiem czy z przodu też musze zmienić na .../65 r 28 Z góry dziękuje za informacje A jest wogule rozmiar 520/65 r 38, chyba 520/85r38 i bedzie wysokosc taka sama jak przy 580/70r38 albo 20,8r38 i w tedy nie musisz zmieniac przednich, na tej stronie masz wszystko napisane http://www.oponympm.pl/page006.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 23 Lutego 2010 520/85/38 nie ma takiej samej wysokości jak 580/70/38obliczenia:520*0,85=442580*0,70=406to już lepiej 520/80520*0,80=416 tylko nie wiem czy takie są, no ale czemu chcesz zmieniać z 580 na 520?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 24 Lutego 2010 Witam. Jaki olej i ile zalać do skrzyni i hydrauliki w Same Silver 80, skrzynia taka sama jak w Explorerach. Czy Agro UTTO 10W30 będzie dobry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek R 0 Napisano 26 Lutego 2010 ma może ktoś kont wyprzedzenia zapłonu , luzy zaworów i gdzie są znaki fabryczne koła zamachowego do ciągnika same diamond 260 z roku 2000 typ silnika bf6m1013fc jak ktoś wie to niech pisze gg 6574890 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_zajaczkowski 0 Napisano 4 Marca 2010 Mam pytanie. Silniki czyjej produkcji siedzą w ciągniku SAME TAURUS 60 EXPORT. Silnik 3-cylindrowy chłodzony powietrzem oznaczenie które znalazłem to:wybite na bloku *1053/P*4792*odlew na bloku 054.1110 0 oraz znaczek trójkąt a w nim S H L____\S H/. \ L/. .\/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 4 Marca 2010 Witam Może ta strona trochę rozjaśni problem http://www.same-tractors.com/polska/pl-PL/historiapl.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 5 Marca 2010 ja w laserze mam *1054*PT*... jakieś cyfry już nie pamiętam i jest to silnik produkowany we Włoszech więc pewnie twój jest również z Włoch. Starsze ciągniki chyba wszystkie które wychodziły pod marką same były w całości składane we Włoszech Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor 80 0 Napisano 7 Marca 2010 Nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze moze to byc silnik deutz bo 4 cylindrowe takie chyba byly ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antoni2008 0 Napisano 8 Marca 2010 Katalogi części zamiennych do wybranych modeli ciągników marki; SameDeutz-FahrLamborghiniHurlimann Katalogi są w języku polskim dostępne na płycie CD w formacie PDF. Informacje;Tel; 689145380@-mail; katalogi_maszyn@interia.plGG 724235 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 9 Marca 2010 silniki deutza mają chyba inne oznaczenie. dwie(trzy) litery i cyfr litera i trzy cyfry np BFL912 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_zajaczkowski 0 Napisano 9 Marca 2010 oznaczenie mojego silnika to 1053/P na pewno był składany we Włoszech zapewne są to silniki Deutz. Nie wiecie może gdzie dostane części do tego silniki mianowicie chodzi mi o komplet naprawczy tzn. cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń itp. na górną część silnika. Bo u mnie w FINO w Chełmie powiedzieli mi 810 zł za jeden komplet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 9 Marca 2010 www.ktservice.com.pl woj. mazowieckie, okolice Garwolina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor 80 0 Napisano 9 Marca 2010 Do p-zajaczkowski zadzwon pod ten numer 85 713 09 27 mysle ze tam cos znajdziesz do swojego silnka chociaz to kawalek od ciebie ale mysle ze ci sie oplaci ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 10 Marca 2010 810zł za komplet tłok cylinder pierścienie sworzeń to wcale kolego nie powiedzieli ci dużo. sprawdź czy masz cylinder nominalny jeśli tak to je można szlifować, do mojego lasera są trzy wymiary tłoków. No i ważne czy to są oryginalne części czy nie jakieś zamienniki. A jeśli nie ma progów na cylindrach to może wystarczy same pierścienie. Sworznie do mojego pasowały od Mtz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franad86 0 Napisano 16 Marca 2010 Witam!Mam taki problem a raczej dylemat, a mianowicie stoje przed wyborem traktora do kupienia. w sumie to do wyboru mam: 1. Same Laser 130 87 r. na wyposażeniu ma przedni tuz i wom, a 2 to Case 1255xl 87 r.do użytkowników jakie macie opinie na temat tych traktorów?? jak z częściami, jak sie sprawuja itp. bede wdzieczny za kazda wypowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 18 Marca 2010 Witam!Mam taki problem a raczej dylemat, a mianowicie stoje przed wyborem traktora do kupienia. w sumie to do wyboru mam: 1. Same Laser 130 87 r. na wyposażeniu ma przedni tuz i wom, a 2 to Case 1255xl 87 r.do użytkowników jakie macie opinie na temat tych traktorów?? jak z częściami, jak sie sprawuja itp. bede wdzieczny za kazda wypowiedz.ja ci mogę opowiedzieć o Laserze bo taki użytkuje, ja mam model 90 czyli najmniejszy silnik czterocylindrowy chłodzony powietrzem z turbiną. Zadowolony jestem z niego, warto w nich pochwalić chłodzenie powietrzem, nie zaobserwowałem żeby ciągnik się grzał, silnik jest mocny, części drogie ale według mnie wytrzymałe, nie wiem ile obserwowany przez ciebie ciągnik ma mtg ale warto jest sprawdzić ciśnienie oleju na wale, dobrze by było żeby na zimnym miał ze cztery atmosfery.Ja w swoim robiłem remont i wał jest częścia która się u mnie najbardziej i najszybciej zużyła. nie sugeruj się tym że jak kontrolka od ciśnienia gaśnie to jest dobrze gdyż ona zapala się jak ciśnienie spadnie poniżej 1,2atmosfery. co do spalania to ci powiem tak, każdy ci powie co innego ale ja uważam że to są ciągniki ekonomiczne w ciężkiej robocie. mój pali w orce i głęboszowaniu do 9litrów na mtg, na hektar wyjdzie ze 13litrów w orce, przy tych samych warunkach zetor proxima 8441 pali do 20litrów na hektar orki wiem bo sprawdzałem obydwa, laser jest stary z 1989 a proxima z 2007. Na uwagę zasługuje również prosty ale bardzo mocny podnośnik, nie ma w nim żadnych dodatkowych regulacji typu szybkość podnoszenia, niedogodnością może być to że jak ciągnik jest wyłączony to podnośnik jest zablokowany tzn nie opuścisz go ale do tego szybko można się przyzwyczaić. U mnie minusem mogą być gabaryty ciągnik jak na 90koni jest ogromny ale dla ciebie to chyba nie będzie wadą.Ciągnik ma bardzo duży promien skrętu więc mimo gabarytów jest zwrotny, mój model jest zwrotniejszy od proximmy Skrzynia biegów- ja mam tą z reduktorem czyli 24x12 i to jest dobra skrzynia, z synchronizowana, warto sprawdzić czy nie są wyrobione biegi na średnim przełożeniu (tzn najwyższa wajcha na środkowym przełożeniu) biegi powinny wchodzić dobrze, czuć lekki opór przed wrzuceniem i nie mogą rzecz jasna wyskakiwać. Wajcha nie powinna dostawać dodatkowych wibracji. oczywiście obejrzyj dokładnie silnik, jeżeli silnik się poci nad cylindrami albo w okolicach kolektora spod śrub to już są pierścienie do wymiany. zaletą tego silnika jest to że cylindry można trzy razy szlifować. jeżeli ma przedni tuz obejrzyj dokładnie przód bardzo prawdopodobne że bedzie miał wyrobione sworznie od wspomagania, sprawdź blokadę czy na przód również działa i jak głośno ciągnik się wtedy zachowuje. trochę sie rozpisałem mam również katalog do mojego modelu więc jakbys chciał się przyjrzeć co jak jest rozwiązane to mogę wysłac na maila. ogólnie polecam Same laser ggdyż jest to ciągnik prosty może nawet toporny ale dobrze sie sprawdza w cięzkiej robocie i jest łatwy w użytkowaniu i naprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian7k 0 Napisano 24 Marca 2010 Proszę o opinię n.t.ciągnika Same Leopart 90 jeżeli ktoś użytkuje to bardzo proszę by go ocenił na forum czy ten ciągnik ma silnik Fenda .Chodzi mi o 4 cyl z turbem. Z góry dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach