kules 0 Napisano 26 Marca 2010 Może mi ktoś napisac jak odpowietrzyc agrotrona 4.85 97 r chyba jest to silnik na pompowtryskach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 27 Marca 2010 jeżeli masz na pompowtryskach to tylko odpowietrzasz filtr paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DRAGO100 0 Napisano 28 Marca 2010 Witam wszystkich czy ktoś z was wie gdzie można znależć momenty dokręcania głowic potrzebuje do same drago 100 wymieniłem tuleje i tłoki .Nie chce poprzeciągać szpilek.Z góry dziękuje za wszelkie informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kules 0 Napisano 28 Marca 2010 Udało mi sie go dopowietrzyc, ale dopiero za drugą próbą pierwszy raz odpowietzryłem filtr ale chyba za słabo, za drugim razem pomoglem sobie wiertarką (kręciłem nią pomką bo szkoda mi było akumlatora) pomowałem bez przerwy dopuki nie zaczeło cieknąc paliwo z filtra zakręciłem odpowietrznik i jeszcze z min. pompowalem aby wycisneło dokładnie wszystkie powietrze. Później agrotron zapalił bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzikus 0 Napisano 31 Marca 2010 Witam i proszę o pomoc. Chcę rozmontować most przedni od same jaguara 95. Wyciągnąłem to to z ciągnika i: pokrywa kótra jest w miejscu gdzie wchodzi wał napędzający przód chce wyjść tylko razem z całym mechanizmem różnicowym, a ten trzymają półosie. Zdjąłem piastę, półoś jest łożyskowana, przynajmniej od strony koła i też nie da się jej wyjąć. Nie widać żadnego zabezpieczenia oprócz śrubki, która trzyma łożysko, ale ją wykręciłem i nic. Trzeba to jakoś szczególnie mocno potraktować? Bo boję się coś rozwalić PozdrawiamDzikus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rallyfan 0 Napisano 8 Kwietnia 2010 Witam.Mam problem z silnikiem 1,8 D Mitsubishi Turbo 47PS w ww. ciagniku sadowniczym. A mianowicie zanieczyszczeniu ulegl uklad wtryskowy w wyniku czego doprowadzilo to do zawieszenia iglicy jednego z 4 wtryskow. Zatarcie tej iglicy powodowalo, ze kompresja silnika zapowietrzala pompe paliwowa. Po wymianie koncowki udalo sie odpowietrzyc uklad, ale ciagnik pod duzym obciazeniem traci moc i chodzi z obrotow, czego nie bylo przed ta awaria. Dodatkowo ma troszke falujace obroty gdy jest rozgrzany. A po gwaltownym zdjeciu nogi z gazu potrafi zgasnac gdy jest bardzo rozgrzany, co w nastepstwie powoduje, ze nie chce odpalic - musze go troszke krecic. Zaznaczam, ze sprawdzana byla jeszcze jedna koncowka (nie wykazywala uszkodzen) a pozostale 2 nie byly wykrecane. Co moze byc powodem tej sytuacji - uszkodzenie mechaniczne pozostalych 2 koncowek? Czy cos stalo sie z pompa wtryskowa?Prosze o wskazowki. Inne ewentualnosci poza ukladem paliwowym wykluczam, bo ciagnik posiadam od nowosci, ma dopiero 4 lata i 1250 przepracowanych godzin.Pozdrawiam i prosze o rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_zajaczkowski 0 Napisano 17 Kwietnia 2010 Witam ponownie.Czy przez pęknięty jeden pierścień na tłoku (pierwszy od góry) możliwe są tak duże nieszczelności że aż olej dostawał się do komory spalania.Kolejne pytanie:1.Jakim momentem dokręcać głowicę (silnik 3-cylindrowy chłodzony powietrzem)2.Jaka powinna być odległość między tłokiem a głowicą w GMP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DRAGO100 0 Napisano 24 Kwietnia 2010 witam ja u siebie miałem też potrzaskane pieścienie same drago 6 cyl ale oleju w komorach spalania nie miałem mogą być dwie przyczyny zassysa olej przez prowadnice zaworów albo nie ma już śladów honowania wytarte rysy poprostu olej jest nie zbierany ze scianek .Odnośnie tych pierscieni dobrze sprawdz rowki czy nie są wybite u mnie były w miejscu gdzie był pęknięty.Nie wiem jaką masz tam tuleje ale może być że będziesz miał takie same fi 98 ja dokręcałem pierwszy raz 40 nm potem 70nm i 100 stopni kąt i jest dobrze.Odnośnie odmy oleju ktoś tam kiedyś pisał ze po remoncie też leci para nie leci nie powinna by najmniej u mnie tak jest nie ma nic wymieniłem tuleje tłoki i pierścienie pali od ręki.Jesli chodzi o odległość tloka pod tuleją są podkładki one ustalają .POZDRAWIAM POSIADACZY SAME SUUPER MASZYNY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dewajtis85 0 Napisano 24 Kwietnia 2010 Witam, mam pytanie może trochę naiwne - czy do DF/Same pasują maszyny od Ursusa C360 ? Czy w ogóle da się je podpiąć, pomijając sens takiego rozwiązania. Mam na myśli pług, brony, kultywator, kosiarkę rotacyjną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 25 Kwietnia 2010 pewnie że pasują trochę dalej są za ciągnikiem niż przy 360 (dłuższe ramiona) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 26 Kwietnia 2010 z pługiem to nie jest taka łatwa sprawa, bo te ciągniki tak jak mój laser są szerokie i pług trzyskibowy uni zapiąć zapniesz(wygląda to smiesznie) ale orać to nie bardzo bo pierwsza skiba wychodzi z 60cm, trzeba przesuwać ostro w prawo a wtedy pług już nie jest dobrze ustawiony, co do innych maszyn to nie ma problemu tylko musisz mieć dłuższe cięgło.Odnośnie tej pary z odmy to ja to pewnie napisałem i potwierdzam, silnik 4 cylindrowy z turbem po remoncie dmucha trochę para z odmy.co więcej czytałem kiedyś że w nowych deutz-ach jest tak samo.silnik jest chyba dobrze zrobiony bo oleju nie bierze, ciśnienie trzyma, moc jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 2 Maja 2010 Co do pługa to są 3 kat podnośnika/wieżyczki. Laser nie pamiętam jaką ma ale po załozeniu Fortschritta 3 skibowego nie bylo zadnego problemu z ustawieniem pługa. Sprawdz tez czy nie masz kół szerzej rozstawionych, bo u nas je z Ojcem obracaliśmy aby był węższy. Co do Odmy to mieliśmy Lasera 110 i z odmy parowało jak diabli a pobierał śladowe ilości oleju. Także tym sie nie przejmowaliśmy bo ciśienie było ok, silik ładnie śmigał więc po co się martwić na zapas. Poprzedni ciągnik Zetor 8145 to dmuchał podobnie z odmy a grama oleju nie brał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzes-23 0 Napisano 17 Maja 2010 Witam wszystkich Jestem posiadaczem Lamborghini Premium 1050 od niedawna i mam taki problem.A mianowicie nie działają mi oba Wałki WOM.Elektrozawór który załacza WOM ,działa tak mi sie wydaje gdyż słychać jego pracę w momencie wciśniecia przycisku w kabinie.Natomiast kiedy dzwignia z lewj strony trakora włączę którys z WOM 540 lub 1000 wałek nie da sie już obracać tak swobodnie.Podsumuwując żaden z wałków sie nie kręci ,niezależnie od właczenia przycisku,bądz dzwigni w kabinie ,jak i dzwigni przy podnośniku.Pytanie mam takie.przy prawym kole jest pompa,przynajmniej tak mi sie wydaje,w niej jest 3 elektrozawory,czy wszystkie 3 są od WOM ??czy tylko jeden ?Z góry dziękuje za jakieś sugestie pozdrawiamGrzegorz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 24 Maja 2010 Witam, Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąs maszynę rolniczą to polecam: http://targ.rolniczy24.pl dużo ogłoszeń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sperti 0 Napisano 25 Maja 2010 Witam mam proplem z ciągnikiem Same laser 150, niemoge uzyskac odpowiedniego cisnienia na tłokach, mam nowe cylindry tłoki i pierscienie oraz zostały zrobione glowice ciągnik odpala ale kopci na niebiesko ma cisnienie 22 bary powinien miec ok 27 nie wiem co moze byc przyczyna czy to wina rozrządu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Maja 2010 Witam.Jeżeli końcówki wtryskiwaczy są sprawdzone,to sądzę że dymienie wynika z tego że silnik jest jeszcze niedotarty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sperti 0 Napisano 28 Maja 2010 kńcówki były sprawdzane sa dobre to ze silnik dymi moze byc przyczyna iz jest niedotarty tylko dlaczego takie niskie ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 11 Czerwca 2010 nawet na dotarciu nie powinien dymic na niebiesko bo wszystko powinno byc bardzo szczelne. Jak na moje glowica spierdzielona ale wystarczy zrobic próbe olejową i wiadomo wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 12 Czerwca 2010 jak zrobisz probe olejowa to nie dowiesz sie czy glowica jest spierdzielona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antoni2008 0 Napisano 17 Sierpnia 2010 Katalogi części zamiennych na płycie CD w formacie PDF do wybranych modeli SAMELAMBORGHINIDEUTZ-FAHRHURLIMANN Informacje;tel 698145380@-mail; katalogi_maszyn@interia.plGG 724235 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 18 Sierpnia 2010 witam, Koledzy pilnie potrzebna pomoc.Ciągnik same laser 90,objaw: stukot mało słyszalny na niskich obrotach, nasilający się na rozgrzanym silniku.w tamtym roku był robiony remont: szlif wału, panewki nowe, korbowody po regeneracji, cylindry zostały stare bo nie było progów, zostały tylko zmatowione w zakładzie, włożylismy nowe pierścienie bo brał olej, tłoki zostały stare gdyż tak mi poradziło dwóch mechaników, wymieniłem też koła na wałkach wyrównawczych i koło zębate na wale gdyz były wyszczerbione i to było przyczyną remontu.stukot dochodzi z góry silnika. Turbina dobra, wtryski dobre, ustawione na 200barów, dziś sprawdziłem ciśnienie na cylindrach kolejno: 22, 23, 23 i 24 bary.obstawiałem pęknięty pierwszy tłok gdyż stukot dochodzi z przodu oraz przybyło oleju, ale przecież jak by był pęknięty to by ciśnienie było dużo mniejsze. ciągnik nie dymi, ostatnio jak go odpalałem to tak jak by niechciał zaskoczyć od razu na jeden cylinder. Olej spuściłem nie było w nim opiłków, nie było również czuć ropy ale musiała ona tam być bo jak inaczej wytłumaczyć wzrost stanu oleju w silniku chłodzonym powietrzem.Pytania do was:1. czy możliwe żeby przy pękniętym tłoku miał takie ciśnienie?? (22 bary zimny silnik)2. czy jeśli byłby to swożeń na korbowodzie to odgłos byłby słyszalny na zimnym silniku, bo u mnie jak jest zimny to nie słychać?3. jakie powinno być ciśnienie na cylindrach w czterocylindrowym silniku?? Pytam bo nie chce wszystkiego w ciemno rozkręcać. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 18 Sierpnia 2010 jeszcze jedno pytanie, a mianowicie czy możliwa jest wymiana tłoka bez rozkręcania dołu silnika. cylinder wyjdzie do góry, tylko kwestia czy da rade włożyć potem nowy tłok i nowy swożeń, ewentualnie może nagrzać tłok? czy ktoś tak robił w podobnych silnikach? poczekam jeszcze niech go jeszcze ktoś osłucha i będę chyba rozkręcał od góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 18 Sierpnia 2010 Nie znam tego silnika, ale paliwo moze dostawac sie do oleju przez pompke zasilającą albo pompe wtryskową, a stukot to jak sciągniesz głowice to sie wszystko wyjasni, kiedys w ursusie nagle zaczeło cos stukac i okazało sie ze kawałek prowadnicy zaworu sie odłamało i wpadło do srodka, ale ja stawiam na kturys sworzen w tłoku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kules 0 Napisano 19 Sierpnia 2010 witam mam problem z moim agrotronem 4.85, wybija mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego. Na początku wzrosła mi lekko temp. troszkę wyższa niż zawsze więc sprawdziłem czy nie mam zamało płynu ale płyn wylewał się ze zbiorniczka przypuszczałem że to termostat. Wymontowałem go i sprawdziłem w gorącej wodzie i jest ok. Poskładałem ciągnik i jest jeszcze gorzej teraz po ok 30 sek. podnosi mi się poziom płynu i wybija ze zbiorniczka. Myślę że winna będzie uszczelka pod glowicą ale nie jestem pewien. Na co zwracac uwagę przy ewentualnej wymianie uszczelki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 20 Sierpnia 2010 złóż bez termostatu jak nadal będzie wywalał płyn uszczelka do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach