Skocz do zawartości
tomb2

Do użytkowników SAME, LAMBORGHINI i DEUTZ-FAHR !!!

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszam do obejrzenia filmiku z budowy przedniego tuz'a do lamborghini Grand Prix 774-80 DT (wcześniej zrobiliśmy tuz i pług do śniegu do mojego belarusa ale nikt tego nie filmował) ale będzie film też z budowy pługa do lambo. Zapraszam i proszę o komentarze i klikanie ocen filmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wlalem hipol 6 i jest za gesty. tez mi półbiegi przestały chodzic jak wymienilem dlatego chce wymienic na taki jak powinien byc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapraszam do obejrzenia filmiku z budowy przedniego tuz'a do lamborghini Grand Prix 774-80 DT (wcześniej zrobiliśmy tuz i pług do śniegu do mojego belarusa ale nikt tego nie filmował) ale będzie film też z budowy pługa do lambo. Zapraszam i proszę o komentarze i klikanie ocen filmu.

 

gratulacje kawal dobrej roboty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam dziś skończyliśmy pług do lambo grand prix. i jet mały problem natomiast przy podnoszeniu szarpie (przerywa) tak samo tylni podnośnik po zawieszeniu balastu 400kg podnosi ale szarpie. Podejrzenie padło na niski tan oleju ale w serwisie powiedzieli że olej jest ten sam co w skrzyni, ale mi się wydaje że jest oddzielny do hydrauliki bo olej ma inny kolor w skrzyni(przy wymianie filtrów) niż ten co jest pod korkiem na tyle na wierzchu (za wyjściami szybko złączy) jest też drugi filtr więc nie wiem gdzie i jaki olej dolać. W moście był przejrzysty a w hydraulice jest taki szary. Może ktoś zmieszał albo kiprował i oleje się zmieszały. Doradźcie coś jeśli potraficie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaje ze jednak olej jest jeden.. nie mowie ze na pewno to tylko moje zdanie. mało oleju to jedno a może być filtr przypchany tak samo.. nie wiem co jeszcze..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo wam dziękuje za wyjaśnienie problemu z olejami ale jeśli jest jeden olej to znaczy że to nie jest wina niskiego stanu oleju bo w skrzyni jest uzupełniony (jak sprawdzić którędy wlać powiedział mi gościu w serwisie) Filtry zmienione. Więc czym to może być spowodowane to szarpanie przy podnoszeniu (nie ma płynności podnoszenia). Macie jakieś pomysły??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mam problem z układem pneumatycznym przy lambo formula 135.. jest jedno i dwu obwodowy i ani jeden nie działa po podłączeniu przyczepy hamulce nadal nie działają.. jest jakiś zawór albo coś w tym stylu który puszcza powietrze? jeśli tak to gdzie on się znajduje? co jeszcze może być przyczyną tego że nie ma powietrza na złączach? Dzięki za porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do gilbert.

Co do zaczepu dolnego to ja do Same Antares 130 kupiłem od Ursusa szóstki. Uciołem przewierciłem i śmiga, a koszt nieduży. Myślę że i u Ciebie powinno pasować, o ile masz taką samą podstawę. Pomierz pomyśl i powinno coś wyjść.

A co do hamulców to w ciągniku wszystkie koła hamują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do gilbert.

Co do zaczepu dolnego to ja do Same Antares 130 kupiłem od Ursusa szóstki. Uciołem przewierciłem i śmiga, a koszt nieduży. Myślę że i u Ciebie powinno pasować, o ile masz taką samą podstawę. Pomierz pomyśl i powinno coś wyjść.

A co do hamulców to w ciągniku wszystkie koła hamują?

 

no właśnie myślałem żeby jakiś zaczep podpatrzeć i ewentualnie coś na własną rękę zrobić. kupić jakieś płaskowniki i pospawać. a mógłbyś fotkę wrzucić? zobaczył bym jak to wygląda.

hamują wszystkie. wczoraj nawet o 10 wieczorem znajomy zadzwonił żeby tira wyciągnąć bo nie mógł wyjechać po śniegu. sprawdzałem na lodzie no i przy hamowaniu wszystkie 4 koła stają. no i jeszcze jedno. przy butli z powietrzem można podpiąć zwykły wąż no i wcześniej dało się pompować bo sprawdzałem a teraz już nie. nie wiem. może przez przypadek coś kurna przestawiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie z olejem jest to samo 60l i pozom. Myślę że trochę zostaje w przewodach, chłodnicy oleju, w układzie kierowniczym, podnośniku itd.

Pytałeś o olej ja mam zalany PENNASOIL o parametach takich jak akros ale sporo tańszy. Gościu w hurtowni mi dobierał po podaniu danych ciągnika (marka model rok).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wysłałem Ci maila. no pewnie jest tak jak mówisz. ja muszę najpierw taką hurtownię znaleźć. mam cennik olejów akros i wychodzi kolo 20 zł za litr. dużo. no ale to niby taki jak ma być. po ile ten co wziąłeś Cię wyszedł? u mnie to ciężko z jakąś hurtownią a jak już to ceny mają takie że mózg staje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie kosztował jakieś 11-12 zł. Ale to było rok temu, jak będę miał czas to poszukam specyfikacji tego oleju to napisze. A ta belka od Ursusa za bardzo nie pamiętam bo to było ponad 3 lata temu chyba 180 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie kosztował jakieś 11-12 zł. Ale to było rok temu, jak będę miał czas to poszukam specyfikacji tego oleju to napisze. A ta belka od Ursusa za bardzo nie pamiętam bo to było ponad 3 lata temu chyba 180 zł

Popatrz co to za olej to może gdzieś u siebie coś znajdę. z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gilbert wysłałem Ci na maila specyfikacje tego Pennasol-a. Jeśli gościu w hurtowni się zna to powinien być dobry, zresztą wujek leje go do NH 8970 i DF M640 więc i do naszych maszyn powinien pasować.

Jaki masz rozmiar opon w Lambo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tą specyfikacje. Nie ma mnie do niedzieli w domu to na razie Ci nie powiem rozmiaru opon bo nie zwracałem szczególnej uwagi na to. Dopiero przy wymianie bym popatrzył jakbyś się nie zapytał w niedzielę będę w domu to popatrze i napisze. Podpowiedz mi jeszcze czy jakbym dał gościowi w hurtowni specyfikację techniczną Akrosa to dobierze mi inny (czyt. tańszy ) o tej samej specyfikacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sybikds1 ten rozmiar opon to Ci podam tak jak na nich jest napisane: tył 20.8 r38 a przód 16.9 r30. Pirelli. jakby było napisane tak jak na samochodowych to git ale nie wiem jak to przeliczyć na te rozmiary. coś mi z calami świta ale nie chce się bardziej ośmieszać.

 

dzięki za wyjaśnienie odnośnie tego zaczepu. ja chyba jednak coś na własną rękę dorobię bo zdjęcie tego co mam i założenie dwóch nowych to się nie bardzo kalkuluje.. chyba że się trafi taki co będzie pasował i po pieniądzach no to kupię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...