leszczaczek 0 Napisano 31 Stycznia 2011 witam dziś skończyliśmy pług do lambo grand prix. i jet mały problem natomiast przy podnoszeniu szarpie (przerywa) tak samo tylni podnośnik po zawieszeniu balastu 400kg podnosi ale szarpie. Podejrzenie padło na niski tan oleju ale w serwisie powiedzieli że olej jest ten sam co w skrzyni, ale mi się wydaje że jest oddzielny do hydrauliki bo olej ma inny kolor w skrzyni(przy wymianie filtrów) niż ten co jest pod korkiem na tyle na wierzchu (za wyjściami szybko złączy) jest też drugi filtr więc nie wiem gdzie i jaki olej dolać. W moście był przejrzysty a w hydraulice jest taki szary. Może ktoś zmieszał albo kiprował i oleje się zmieszały. Doradźcie coś jeśli potraficieTen kubek obok szybkozlaczy - to nie jest filtr a raczej odpowietrznik skrzyni.olej raczej jest ten sam na dole po prostu jest brudny i nie ma takiej przejrzystości. Na ogól oleje utto i akros multi-Agrol Stou mają odcień amarantowy.Przy mocno zuzytym i brudnym tego odcienia nie widać .... najlepiej spiuscic olej i wlać na nowo od góry to sie sam przekonasz że do "żaby" nie może wejść 40litrow. Przy okazji pozbędziesz sie szlamu z dna . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszczaczek 0 Napisano 31 Stycznia 2011 witam dziś skończyliśmy pług do lambo grand prix. i jet mały problem natomiast przy podnoszeniu szarpie (przerywa) tak samo tylni podnośnik po zawieszeniu balastu 400kg podnosi ale szarpie. Podejrzenie padło na niski tan oleju ale w serwisie powiedzieli że olej jest ten sam co w skrzyni, ale mi się wydaje że jest oddzielny do hydrauliki bo olej ma inny kolor w skrzyni(przy wymianie filtrów) niż ten co jest pod korkiem na tyle na wierzchu (za wyjściami szybko złączy) jest też drugi filtr więc nie wiem gdzie i jaki olej dolać. W moście był przejrzysty a w hydraulice jest taki szary. Może ktoś zmieszał albo kiprował i oleje się zmieszały. Doradźcie coś jeśli potraficieTen kubek obok szybkozlaczy - to nie jest filtr a raczej odpowietrznik skrzyni.olej raczej jest ten sam na dole po prostu jest brudny i nie ma takiej przejrzystości. Na ogól oleje utto i akros multi-Agrol Stou mają odcień amarantowy.Przy mocno zuzytym i brudnym tego odcienia nie widać .... najlepiej spiuscic olej i wlać na nowo od góry to sie sam przekonasz że do "żaby" nie może wejść 40litrow. Przy okazji pozbędziesz sie szlamu z dna . szary kolr swiadczy o tym że powietrze dostalo sie do ukladu i "buzuje " z olejem tworząc taką szarą pianę. mógl sie olej inny dostać lub też woda i smary ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszczaczek 0 Napisano 31 Stycznia 2011 Ja wkrotce bede uzytkownikiem Lamborghini R4 95KM..mam nadzieje ze szczesliwym:D..jaka jest Twoja opinia o tym ciagniku???105tka lepsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszczaczek 0 Napisano 31 Stycznia 2011 Ja wkrotce bede uzytkownikiem Lamborghini R4 95KM..mam nadzieje ze szczesliwym:D..jaka jest Twoja opinia o tym ciagniku???105tka lepsza105tka to niewyżyłowana wolnosaca szostka Deutza 95 tka Jest krotka i zwrotna jak trzydziestka, dobra do prac pomocniczych np w zbiorze zielonek ,z ladowaczem czolowym idealny ,do transportu tez dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gilbert 0 Napisano 1 Lutego 2011 podpowie mi ktoś jeszcze gdzie się może znajdować odpowietrznik do skrzyni biegów? sybikds1 jak jest u Ciebie? bo to to samo raczej. i to powietrze. co to może byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 1 Lutego 2011 Witam.Kiedyś w C-360 też miałem zero powietrza w układzie powietrznym.Też nie mogłem dojść co się dzieje.Wymiana uszczelek,dokręcanie połączeń i nic.Dopiero po zajrzenie pod spód ciągnika dostrzegłem otworek w zbiorniku wielkości zapałki od str.bloku.Być może tu też powstała jakaś nieszczelność, jeżeli sprężarka załączona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gilbert 0 Napisano 2 Lutego 2011 no może. tyle że ja mam powietrze w butli. koła hamują, ciśnienie jest dobre a na wyjściach nie ma w ogóle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZDZ 0 Napisano 5 Lutego 2011 Do MACIEK 1987 napisałem Ci na mejla wiadomość czekam na odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZDZ 0 Napisano 5 Lutego 2011 WitamGdzie znajduje się pompa hydrauliczna w SAME LASER 100?Jaki idzie tam olej i ile litrów?Czy można stosować tam AGROL-U?Jaki olej idzie do silnika i ile litrów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 8 Lutego 2011 witam, na maila już ci odpisałem. olej w skrzyni, tylnim moście i podnośniku (jest jeden) chcąc wymieniać to musisz kupić z 55litrów, zależy jeszcze jaką masz skrzynie, ja mam 24x12, a i jest kilka spustów na dole skrzyni i mostu tylniego i jeden spust z podnośnika po lewej stronie. Potem przy zakręcaniu jeśli nie wymienisz podkładek tych miedzianych to warto te stare lekko zagrzać żeby były miękkie i dopiero skręcić, jak tego nie zrobisz to sie potem te korki spustowe pocą lekko, niby nie groźne ale brzydko wygląda. Jeśli chodzi o rodzaj oleju no to hydrauliczny 10 w 30 jest ich sporo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 8 Lutego 2011 Silnik zalałem turdusem ale wydaje mi się że lepszy by był jakiś półsyntetyk szczególnie ze względu na lepsze smarowanie turbiny. Jak silnik był zupełnie suchy po remoncie to weszło 12litrów oleju, ale przy takiej normalnej wymianie wejdzie koło 9litrów z tego względu że w środku silnika jest tak jakby druga mniejsza miska olejowa w której są wałki wyrównawcze i stamtąd nie ma jak spuścić oleju, zawsze zostanie. Filtr oleju pasuje sędziszwoski PP 9.2 lub PP 8.8 ja takie stosuje.Pozdrawiam i rzycze bezproblemowej obsługi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 19 Lutego 2011 Witam mam problem z lamborghini grand prix 774-80. Płyn dostaje się do oleju. Wie ktoś może którędy on może się tam dostawać nie ma kanału doprowadzającego olej, idzie on na głowice przez popychacze. Wie ktoś coś więcej na ten temat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 19 Lutego 2011 Witam.Proponuję odkręcić miskę olejową i spojrzeć od dołu skąd kapie.Powiem na swoim przykładzie,w C-360 pękła mi tuleja na poziomie dolnych oringów i przez pękniecie woda dostawała się do oleju a w C-330 znowu oring na tulei puścił wodę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 19 Lutego 2011 Zobaczę na razie tak: Płyn uzupełniłem do poziomu głowicy (jedna odkręcona) OD 15 do teraz nic nie ubyło z tego poziomu ani nic nie wyleciało przez odkręcony korek w misce. Jeśli tak będzie do poniedziałku to znaczy że wina jest w uszczelce albo w głowicy. Dobrze myślę tak próbując?? A może być tak że głowica trzasła albo gdzieś pod wtryskiem tulejka pękła?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 19 Lutego 2011 Jeżeli płyn by się dostawał na tłok,to by wyganiało z chodnicy a w większej ilości to nawet z spalinami przez tłumik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 19 Lutego 2011 na zimno nic nie zobaczysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 19 Lutego 2011 Wszystko zależy jaki wyciek.Tu np. materiał o możliwym uszkodzeniu http://www.mahle.com/C12570B3006C0D49/vwContentByKey/W272UFVK201STULPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 19 Lutego 2011 Niby na zimno nie da rady ale oleju ubywało na postoju po dwóch dniach brakowało gdzieś ponad litr więc może się zauważy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid_464 0 Napisano 12 Marca 2011 ile pali ropy same titan 160 na godzinę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franad86 0 Napisano 13 Marca 2011 Witam! posiadam Same Laser 150 i mam mały problem z podnośnikiem, tzn wszystko w nim działa tylko powoli mi opuszcza narzędzia co jest denerwujące. czy może mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się zawór od podnośnika?? bo ktoś kiedyś zasugerował mi że może być przybrudzony. czy moze coś innego jest przyczyną powolnego opuszczania?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasbrek 0 Napisano 24 Marca 2011 witam, czy może ktoś wie od czego jest zaznaczona kontrolka??? bo zaczęła mi migać? http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=3033 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 24 Marca 2011 Witam.Wygląda według tych symboli https://picasaweb.google.com/lh/photo/48udpCEN6DGepo2QNvkMEg?feat=directlink na kontrolkę suchego filtra.Filtr czysty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasbrek 0 Napisano 24 Marca 2011 hm filtr nie jest zapchany, ale dziękuje wiem gdzie szukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooolnik 0 Napisano 8 Kwietnia 2011 brak smarowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 11 Kwietnia 2011 szukając maszyny do kupienia lub sprzedania proponuję zajrzeć na portal http://targ.rolniczy24.pl jest tam mnóstwo ofert. Dodanie ogłoszenia jest darmowe. Maszyny rolnicze, zwierzęta, ciągniki rolnicze, kombajny oraz wiele innych ogłoszeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach