Maruś 0 Napisano 12 Października 2014 witam. mam problem a półbiegami w same silver 80 ,ciągnik jezdzi tylko na środkowym półbiegu ,po przełączeniu w górę lub w dół zaczyna migać lampka serwisu skrzyni i ciągnik staje. pomóżcie usunąć te awarię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matrix40 0 Napisano 26 Października 2014 Często słyszę opinie, że ciągniki Lamborghini nie nadają się do pracy w polu. Są to ciągniki przeznaczone głownie do transportu. Spotkaliście się kiedyś z podobną opinia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 31 Października 2014 Mam odmienne doświadczenia w polu pali mało. Transport to samochodem najlepiej. Komfort w moim mimo 15lat bardzo wysoki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomass12345 0 Napisano 29 Grudnia 2014 Koledzy co może być przyczyną wolnego opuszczania ramion przedniego TUZ-a w Lambo R6 150. Podnoszenie działa poprawnie natomiast na opuszczenie trzeba poświęcić 10-15 sek. (sprawdzałem już dławiki i są czyściutkie ,a nie chciałbym ich rozkalibrować na większe) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 30 Grudnia 2014 Miałem to samo w DF Agrofarm i problem to "luźna" śruba w dławiku, musisz rozkręcić dławik i trochę uszkodzić gwint na śrubie żeby sama sie nie kręciła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomass12345 0 Napisano 30 Grudnia 2014 Przyjacielu... a masz przedniego TUZ-a w wersji z akumulatorem hydraulicznym czy bez? bo w moim jest aku... Natomiast przy dławiku śruba dość mocno była dociągnięta. Chyba że przed aku... jest jakaś dodatkowa kryza która ogranicza przepływ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 30 Grudnia 2014 To odkręc troche tą śrube. U mnie też jest aku. A najlepiej to wykręc na chwilę dławik i zobacz czy to jest wlaśnie to. U mnie przed dławikiem jest zawór blokujący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomass12345 0 Napisano 31 Grudnia 2014 Dzięki przyjacielu za podpowiedź, pogrzebię przy tym i jakby co to napiszę czy pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawadzki.michal 0 Napisano 30 Marca 2015 Witam. jestem na etapie remontu Same laser 90. i zastanawiam się jakie założyć panewki. Czy lepiej inwestować w orginał, czy może zaryzykować zamiennik? np firmy glyko? Macie jakieś doświadczenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal_filinski@wp.pl 0 Napisano 27 Maja 2015 Witam, Proszę uprzejmie o wyjaśnienie mi gdzie znajduje się wlew oleju do tylnego mostu w ciągniku Same Antares 110 km z 97r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiano85 0 Napisano 9 Czerwca 2015 Witam, może spotkaliście się z takim problemem dotyczącym podnośnikaw Same SOLARIS 55 lub Deutz Fahr agrokid lub Lamborghini R1, a mianowicie problem z nie działającym podnośnikiem tylnym. Ramiona podnośnika opadły bardzo nisko (poniżej poziomu kiedy podnośnik działał), wygląda to tak jak by coś się urwało lub odłączyło gdzieś w środku. Dodam tylko iż żadna kontrolka się nie pali, wspomaganie działa poprawnie. Proszę o pomoc jeśli wiecie co się mogło stać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 28 Lipca 2015 Witam. Nabyłem Ciągnik same laser 100 rok 87. Mam problem z diagnozą stanu oleju w skrzyni. Czy ktoś może pomóc w odnalezieniu miejsca gdzie to się sprawdza. Nie odnalazłem ani wizjera ani miarki. Chciał bym również się spytać jaki olej zalać do silnika? Oraz jaki do skrzyni? Gdyż zamierzam je wymienić. Chętnie kupił bym katalog części lub instrukcję napraw jeśli ktoś z państwa posiada. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 6 Sierpnia 2015 Witam. jestem na etapie remontu Same laser 90. i zastanawiam się jakie założyć panewki. Czy lepiej inwestować w orginał, czy może zaryzykować zamiennik? np firmy glyko? Macie jakieś doświadczenia? Według mnie tylko oryginał.Ja założyłem zamienniki z Gylco i obróciło mi na pierwszej korbie panewkę po o ile dobrze pamiętam 100Mtg od remontu. Oryginały kosztowały około 1200zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 6 Sierpnia 2015 Witam. Nabyłem Ciągnik same laser 100 rok 87. Mam problem z diagnozą stanu oleju w skrzyni. Czy ktoś może pomóc w odnalezieniu miejsca gdzie to się sprawdza. Nie odnalazłem ani wizjera ani miarki. Chciał bym również się spytać jaki olej zalać do silnika? Oraz jaki do skrzyni? Gdyż zamierzam je wymienić. Chętnie kupił bym katalog części lub instrukcję napraw jeśli ktoś z państwa posiada. Pozdrawiam Jak staniesz z tyłu ciągnika to po lewo w tylnym moście (mniej więcej pod zbiornikiem na olej do wspomagania) jest taki duży korek na imbus i do niego jest przymocowany badnet. wykręcasz i sprawdzasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 6 Sierpnia 2015 ja remontowałem silnik w laserze w 2008 roku i o ile mnie pamięć nie myli to ciśnienie na cylindrach było między 20 a 21 atmosfer, mechanik chyba wtedy mówił że jak będzie poniżej 19 to już szrot. Ale było to 7 lat temu więc mogłem coś pomylić. Później obróciło mi panewkę na pierwszej korbie i tam wtedy chyba ciśnienie spadło do 17 atm.A wtryski miałem chyba ustawione na 130 atm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bar146 0 Napisano 13 Października 2015 WitamMam problem z lamborghini formula 135 brak biegów wie ktoś jaka może być tego przyczyna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek 0 Napisano 23 Grudnia 2015 Planuje zakupić Lamborghini championa 135 i chciałby dowiedzieć się waszej opinii na temat tego ciągnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viceroy 0 Napisano 2 Stycznia 2016 Witam, posiadam Lamborghini R5 130. aktualnie silnik rozebrany 2600mtg, pociekły oringi na tulejach. Potrzebuje instrukcji napraw, lub przynajmniej momentów dokrecania korbowodów, głowic itp. Z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszowy 0 Napisano 13 Stycznia 2016 Zamawiałem ostatnio cały zestaw tulejek w agro expert bo miałem awarię silnika, z tym że w zetorze jestem w stanie samemu to wymienić, a w lamborghini to nie takie proste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alus 0 Napisano 19 Marca 2017 Witam mam ciągnik Same Silver 90 Agroszift. Nie działa mi przełącznik przy dźwigni zmiany biegów do przełączania ż ślimaka na żółwia i zająca. Jeździ mi tylko na żółwiu i nie da się przełączyć. Co to może być i jak to naprawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mackuu1 0 Napisano 14 Października 2019 Tak jak w temacie i załącznikach wajcha chodzi luźno mam wrażenie że wolno podnosi i że jak się rozgrzeje to jeszcze wolniej może wymaga jakiejś regulacji nie mam pojęcia jak to i gdzie to zrobić jak go obsługiwać proszę o pomoc Z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach