Skocz do zawartości
Gość Przemek

Kredyt preferencyjny pod zakup działki

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Chcę wziąć kredyt preferencyjny pod zakup działki, pod budowe domu wczasowego na Mazurach(na który w przyszłości złożył bym wnosek o dofinansowanie -działabie 2.4. Wartość działki to ok. 30 000. Mój dochód roczny to 40 000. Poza tym dosponuję gotówką na zakup tej działki, ale chciałbym wziąć kredyt ponieważ(jak dobrze przeczytałem) to tylko 1% rocznie i jeszcze karencja w spłacie.Nie widziałem tańszego kredytu.

Jestem rolnikiem. Nie jestem obszarnikiem 1,5 ha pola, hektar dzierżawy.

Prowadze usługową działalność gospodarczą.

Moje pytanie do experta z BGŻ:

Jakie warunki? Jakie wymogi? Czy się nadaje? Co byłoby zabezpieczeniem?

I czy kredyt preferencyjny może być żródłem finansowania inwestycji ze SPO ROL 2.4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Bo tu niżej Paweł napisał:

”...że chce wziąć kredyt na finansowanie iwestcji ze SPO ROL 2.4”

a Mi w ODR powiedzieli, że ”..nie można finansować kredytami inwestycji na które się dostanie dofinansowanie ponieważ to byłoby podwujne dofinansowanie, a tak nie można..”

pochodze z MIKOŁAJEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź do Pana Przemka z Mikołajek

Kredyt KZ

Kredyt na zakup gruntów rolnych

O kredyt mogą ubiegać się:

• osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, z wyłączeniem emerytów i rencistów,

• osoby prawne,

• jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.

Kredyt może być przeznaczony na zakup gruntów rolnych w celu:

• utworzenia nowego gospodarstwa rolnego o powierzchni użytków rolnych nie mniejszej od średniej w danym województwie (według danych Głównego Urzędu Statystycznego) i nie większej niż 300 ha przeliczeniowych,