gedii 0 Napisano 16 Września 2008 witam wszystkich.mam pytanko czy jest ktos na forum kto bawi sie w paintballa??jesli tak to gdzie gracie, jakim sprzetem??ja ostatino grałem tutaj: http://www.opuszczone.com/galerie/brzeznica/index.phpps bede miał do sprzedania dwa markery tippmann 98c rentaljesli jest ktos chetny piszcie tutaj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 16 Września 2008 mam zamiar kupić sobie jakiś sprzęt ale na razie jestem zielony. Napisz coś więcej o tych pukawkach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedii 0 Napisano 17 Września 2008 ogólnie czy o tych co bebe miał na sprzedaż??te co bede miał w tym tygodniu to tippmann 98c platinium rental.nowy nie uzywany. bron przeznaczona do gier lesnych ale sprwóje sie super we wszystkich warunkach. ma mozliwos rozbudowy do wygladu M4, M249 a nawet MP5 Marker posiada system zapobiegania ścinaniu kulki, spust o sile oporu poniżej 1,4 kg i prędkości do 8 strz/sek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 17 Września 2008 A jak jest z celnością? To raczej snajperskie czy walą serią? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedii 0 Napisano 17 Września 2008 w paintballu bron snajperska to nie jest realne chociaz by przez to ze strzelasz żelatyna. ale co do celnosci i zasiegu... około 50m i z tej odległosci idzie trafic przeciwnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 17 Września 2008 A ile chcesz za ten sprzęt? Czemu go sprzedajesz skoro jest nowy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach