Si_Fu 0 Napisano 15 Sierpnia 2009 ten pierwszy ma prawy gwint przynajmniej w moim i tez miałem problem z jego odkręceniem ale po kilku próbach poszedł. a symbol tego drugiego jutro Ci sprawdzę bo niedawno wymieniałem. Słuchaj a jaki model masz tej renówki?? i jaki masz do niego katalog?? pozdrawiam Renóweczka to 155.54. Czym odkręcałeś tą obudowę od filtra? Jakiś francuz czy bardziej skomplikowane narzędzie? Niestety pełnego katalogu części nie mam. Mam tylko kilka podezspołów postram się dziś odszukać na kompie i wrzucę to na forum. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Merk 0 Napisano 16 Sierpnia 2009 Dokładnie już nie pamiętam ale odkręcałem to albo francuzem albo kluczem do odkręcania rur i jakoś poszło. A co do tego drugiego filtru to oryginalny numer to 6005007631 a ja kupowałem zamiennik o symbolu 641-12. A ogólnie co do tych filtrów to teoretycznie w mojej renówce 103.54 TX jest jeden paliwa i 5 hydraulicznych w w praktyce jest filtr paliwa i 2 hydrauliczne przynajmniej więcej nie znalazłem. Bym był bardzo wdzięczny za te katalogi bo ja niestety nie mam nic do tego ciągnika. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Si_Fu 0 Napisano 16 Sierpnia 2009 Dokładnie już nie pamiętam ale odkręcałem to albo francuzem albo kluczem do odkręcania rur i jakoś poszło. A co do tego drugiego filtru to oryginalny numer to 6005007631 a ja kupowałem zamiennik o symbolu 641-12. A ogólnie co do tych filtrów to teoretycznie w mojej renówce 103.54 TX jest jeden paliwa i 5 hydraulicznych w w praktyce jest filtr paliwa i 2 hydrauliczne przynajmniej więcej nie znalazłem. Bym był bardzo wdzięczny za te katalogi bo ja niestety nie mam nic do tego ciągnika. pozdrawiam WitamDostałem wycenę filtrów:Marki filtrów: Schupp SF - znacię tą firmę? 1. Wklad filtra hydrauliki (ten montowany w w obudowe) - 117 zl2. Filtr hydrauliki przeplywowy (38 mm) - 109 zl Nie orientowałem się co do innych firm. Co sądzicie o firmie WIX? Tu wrzuciełem mały katalog do RENÓWECZEK jest tylko kilka elementów ale są podane nr fabryczne części co pomoże w szukaniu zamienników. Jutro postaram się troszke dorzucić na temat:- przedniego mostu- filtrów - pomp wody - hamlców- troszkę elemntów silnika- sprzęgło Jeżeli coś jeszcze znajdę to będę wrzucał na forum. http://rapidshare.com/files/268113797/Renault.pdf.html Pozdrawiam PS może ktoś ma na sprzedanie zamki (takie plastikowe zatrzaski) do przedniej maski i do sołon bocznych silnika. Potrzebuję 2 szt Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Merk 0 Napisano 16 Sierpnia 2009 Tych firm od filtrów które wymieniłeś nie znam i trudno mi coś na ich temat powiedzieć. Ja stosowałem filtry firmy Donaldson albo Fleetguard. tej drugiej firmy mam filtry hydrauliczne co do cen to były jakieś 20 zł tańsze niż napisałeś ale to było rok temu. A co do tych zatrzasków to ponoć jest je bardzo trudno dostać. możesz spróbować od handlarzy oni nieraz maja różne części. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Si_Fu 0 Napisano 18 Sierpnia 2009 WitamTu jeszcze kilka drobiazgów odnośnie naszych ciągniczków.Może się komuś przyda: http://rapidshare.com/files/268841820/Ciae_gnik.zip.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepinka 0 Napisano 30 Sierpnia 2009 mam takie pytanie, posiadam model 110.54 i jest maly problem moze ktoś sie spotkał przy swoim ciągniku z czymś takim? momentami ma tak że cos piszczy przy obrotach powyżej 1200 min,(poniżej pracuje normalnie) kiedy sie jedzie, w czasie jazdy gdy nacisne sprzęgło przestaje piszczeć mimo że ciągnik jedzie, nie mam pojęcia co to może być gdyż problem nie zawsze występuje. może ktoś miał podobny problem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej wiśnicki 0 Napisano 30 Sierpnia 2009 witam.mam renault ceres95x mam problem ze wspomaganiem podczas skrętu czuć przerwy w wspomaganiu i zaczyna coś piszczyć przy kolumnie kierownicy.pozdrawiam.andriuu28@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Si_Fu 0 Napisano 9 Września 2009 WItam serdecznieJak myslicie do czego jest ta dźwignia? (za tylnym siedzeniem po prwej stronie) Jest ona połaczona linką z "czymś" na tylnym moście.Foto dźwigni:Foto "czegoś" Z góry dziękuję za pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Si_Fu 0 Napisano 9 Września 2009 Witam ponownie.Dziś zabrałem się za wymianę olejów. Z tylnego mostu udało mi się spuścić ok 30litrów + hamulce. Pytanie czy to jest wszystko? Czy może jest jeszcze jakiś korek spustowy?Ciągniczek to 155.54 skrzynia w pełni mechaniczna bez EHR. Wg mnie to chyba troszkę mało tego oleju. Na wskażniku przed spuszczeniem było ok 1cm poniżej minimum. Pozdrawiam i dzękuję za odpowiedź. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł0128 0 Napisano 10 Września 2009 Witam ponownie.Dziś zabrałem się za wymianę olejów. Z tylnego mostu udało mi się spuścić ok 30litrów + hamulce. Pytanie czy to jest wszystko? Czy może jest jeszcze jakiś korek spustowy?Ciągniczek to 155.54 skrzynia w pełni mechaniczna bez EHR. Wg mnie to chyba troszkę mało tego oleju. Na wskażniku przed spuszczeniem było ok 1cm poniżej minimum. Pozdrawiam i dzękuję za odpowiedź. witam ja mam 110-54 i korków spustowych było chyba 4 lub 5 ale oleju wlałem 55 do 60 jak tak było na wskaźniku to nawet 10 l może wejść więcej.Pozdro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Si_Fu 0 Napisano 10 Września 2009 Witam ponownie.Dziś zabrałem się za wymianę olejów. Z tylnego mostu udało mi się spuścić ok 30litrów + hamulce. Pytanie czy to jest wszystko? Czy może jest jeszcze jakiś korek spustowy?Ciągniczek to 155.54 skrzynia w pełni mechaniczna bez EHR. Wg mnie to chyba troszkę mało tego oleju. Na wskażniku przed spuszczeniem było ok 1cm poniżej minimum. Pozdrawiam i dzękuję za odpowiedź. witam ja mam 110-54 i korków spustowych było chyba 4 lub 5 ale oleju wlałem 55 do 60 jak tak było na wskaźniku to nawet 10 l może wejść więcej.Pozdro. Dziękii za odpowiedź!Możesz mi napisać gdzie są te korki spustowe?Ja znalazłem 3 1. Tylny most - ten główny2. 2 korki w hamulcach Czy w skrzyni biegów pod osłoną wału napędowego przodu też jest jakiś korek spustowy? Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Merk 0 Napisano 11 Września 2009 WItam serdecznieJak myslicie do czego jest ta dźwignia? (za tylnym siedzeniem po prwej stronie) Jest ona połaczona linką z "czymś" na tylnym moście.Foto dźwigni:Foto "czegoś" Z góry dziękuję za pomoc. ta dźwignia jest od zmiany szybkości reakcji podnośnika. a to na czym jest zamontowana to jest rozdzielacz hydrauliczny od podnośnika. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł0128 0 Napisano 13 Września 2009 Witam ponownie.Dziś zabrałem się za wymianę olejów. Z tylnego mostu udało mi się spuścić ok 30litrów + hamulce. Pytanie czy to jest wszystko? Czy może jest jeszcze jakiś korek spustowy?Ciągniczek to 155.54 skrzynia w pełni mechaniczna bez EHR. Wg mnie to chyba troszkę mało tego oleju. Na wskażniku przed spuszczeniem było ok 1cm poniżej minimum. Pozdrawiam i dzękuję za odpowiedź. witam ja mam 110-54 i korków spustowych było chyba 4 lub 5 ale oleju wlałem 55 do 60 jak tak było na wskaźniku to nawet 10 l może wejść więcej.Pozdro. jutro sprawdzę dokładnie i wieczorem Ci napiszę gdzie.pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mah7 0 Napisano 14 Września 2009 potrzebował bym instrukcji obsługi, katalogu części lub czegoś podobnego do ciągnika renault 103-14. jeśli ktoś posiada to proszę o przesłanie na adres : mach7@interia.pl i jeszcze jedno pytanie odnośnie pompki hamulcowej : najprawdopodobniej czeka mnie jej wymiana. gdzie i za ile można ją kupić ? no i czy jest jakiś zamiennik czy tylko orginał ? ewentualnie jakieś tanie rozwiązanie bym prosił . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adig 0 Napisano 15 Września 2009 beznadziejne to forum wszystko namieszane moze by tak popatrzeć i wżiąc przykłykład z www.kopaczka.pl jes duzo bardziej przejrzyste Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ewrzen24 0 Napisano 23 Września 2009 Witam chciałbym się dowiedzieć czym różni się seria RS od TS >Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FISH 0 Napisano 30 Września 2009 to ja bym rozszerzył pytanie o porównanie z serią TX. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rasel_1 0 Napisano 4 Listopada 2009 Witam wszystkich. Mam takie małe pytanie mam 35000 zł. Co lepiej kupić, bardzo starego Fenda czy młodszego Renaulta na podzespołach Fenda?? A i jeszcze chciałbym zapytać czy jak w Renaulcie jest silnik Fenda to skrzynia i tylny most też?? Pozdro i z góry dzięki za poradę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jowisz 0 Napisano 4 Listopada 2009 WitamMoże zadam głupie pytanie, ale jak w Renault 120.14 włącza się WOM, bo tą dźwignią obok włączania przedniego napędu da się włączyć ale tylko na pusto a pod obciążeniem musze gasić silnik i odpalać z włączonym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel 85 0 Napisano 5 Listopada 2009 WitamMoże zadam głupie pytanie, ale jak w Renault 120.14 włącza się WOM, bo tą dźwignią obok włączania przedniego napędu da się włączyć ale tylko na pusto a pod obciążeniem musze gasić silnik i odpalać z włączonym Z lewej strony siedzenia masz sprzęgło od wałka jak chcesz włączyć wom to musisz je zaciągnąć ? jeśli nie możesz to spróbuj naciągnąć trochę linke od tego sprzęgła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurek1964 0 Napisano 6 Listopada 2009 Witam Posiadam renówkę 160-94 TZ z 1996 roku i mam problem z konsolą joystickową i biegami zginęły i nie dam rady dojść tołku,szukam elektronika do tego typu traktora który już coś takiego robił,robi ja posiadam instrukcję obsługi ale w języku holenderskim a nigdzie nie ma słownika technicznego języka holenderskiego. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł0128 0 Napisano 7 Listopada 2009 Witam wszystkich. Mam takie małe pytanie mam 35000 zł. Co lepiej kupić, bardzo starego Fenda czy młodszego Renaulta na podzespołach Fenda?? A i jeszcze chciałbym zapytać czy jak w Renaulcie jest silnik Fenda to skrzynia i tylny most też?? Pozdro i z góry dzięki za poradę. Ja na twoim miejscu kupił bym renault będzie dużo młodszy i chyba mocno się nie zawiedziesz z tego co wiem bo mam reno 110-54 silnik jest taki jak w fendzie reszta czyli skrznia i reszta nic nie znalazłem o pochodzeniu ale różnie mówili ale raczej renówki.ale słszałem że w róznych modelach różnie było że w starszych renówkach tych z przed 1990 były skrzynie z fenda.pozdro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepinka 0 Napisano 19 Listopada 2009 czy ktos moze cos takiego robil? jak tak to moze mi cos pomoze w tej kwestii? prosze na priv. jak cos Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł0128 0 Napisano 19 Listopada 2009 czy ktos moze cos takiego robil? jak tak to moze mi cos pomoze w tej kwestii? prosze na priv. jak cos nie robiłem tego ale poszedł symering od łączenia ze skrzynią(tak to wygląda na pierwszy żut oka) trochę roboty jest ale żadna filozofia.Miałem podobnie ale z przodu wymieniłem symeringi i łożyska przy okazji.Powodzenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 28 Listopada 2009 Ja na twoim miejscu kupił bym renault będzie dużo młodszy i chyba mocno się nie zawiedziesz z tego co wiem bo mam reno 110-54 silnik jest taki jak w fendzie reszta czyli skrznia i reszta nic nie znalazłem o pochodzeniu ale różnie mówili ale raczej renówki.ale słszałem że w róznych modelach różnie było że w starszych renówkach tych z przed 1990 były skrzynie z fenda.pozdro. wszystkie skrzynie byly ZF to sa takie same skrzynie jak w starych MF-ach tylko ze z rewersem i mocniejsze synchronizatory, ciagniki bardzo dobre przynajmniej tak mi sie wydaje od niedawna jestem posiadaczem 110.54tx hydrostable z amortyzowana kabina 95r. i zaskoczyla mnie w orce zimowej bo spalila mniej niz poprzedni ciagnik co mialem ursusa 1014 a o jakosci pracy i komforcie sie nie mowi... ursus w tyle. zostaly mi do wymiany filtry paliwowe i olej w silniku jaki polecacie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach