Skocz do zawartości
Gość MGM21_

Wszystko o ciągnikach Renault

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie tez tak bylo hamluce lux ale pozniej bylo tylko gorzej:) w sumie tym ciagnikiem da sie jezdzic bez nawet po gorach:) duzy i ciezki a to tego ma bardzo dobra skrzynie... ja obstawiam ze to moze byc ciliderek ktorys bo ja mialem bardzo podobnie jak bylo cieplo plyn byl bylo spoko ale hamulcow i tak nie bylo tylko skrzyniowe jak sie do dechy docisnie. a jak zostawilem na zime to plyn uciekl tez myslalem ze jak doleje to bedzie ok. dolalem przejezdzialem sezon plyn byl ale hamulce slabe.... najpierw znajdz odpowietrznik a jak nadal beda slabe to przyczyna twki w czyms innym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z rewersem. Jak włączę na bieg wsteczny to mi się zacina. Proszę o szybką pomoc.

Proszę o rady. Z góry dziękuje.

To jest renault 551.4s to jest pochodne od 551. Rewers jest mechaniczny. biegi 12 przód i tył. rok 83.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam kolejny problem z 110 a mianowicie bardzo ciezko pali przy dzisiejszych temperaturach. po zakupie wyczyszczone byly przewody i wymienilem filtr paliwa, wyczyscilem zbiornik i przeczyscilem filterek w pompie paliwowej( a moze jest jeszcze gdzies jakis filtr?????) zostala wymieniona pompka paliwa i dalej nic z tego. Problem objawia sie w ten sposob ze rozrusznik kreci i w pierwszych momentach nie ma wogole dymu z czasem sie pojawia ale ciagnik i tak latwo nie zapala a jak zapali to mam wrazenie ze nie chodzi na wszystkie cylindry a jak trpszke pochodzi to jest elegancko. Silę ma nie dymi nie ma przeciekow oleju tez raczej nie bierze bo zaoralem na zime 5ha i bylo spoko. w niedalekiej przyszlosci mam zamiar sprawdzic wtryski i zmierzyc cisnienie sprezania. Macie Koledzy jakies pomysly??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem znawca ale na moje oko to paliwo gdzies ci ucieka albo masz nieszczelny uklad paliwowy ! Niewiem jaki to model a zbiornik z paliwem gdzie ? Na dole ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zbiornik jest na dole i na gorze ale paliwo ciagnie z dolnego ktory jest umieszczony pod kabina i zbiornik w poziomie jest wyzej niz pompka i pompa paliwa tak wiec tu nie powinno wracac z reszta za kazdym razem pompuje pompką i nie wiem sprawdze najpierw wtryskiwacze bo widze ze od nowosci nie ruszane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie to samo ale nic z tym nie robię bo przez zimę nie używam a jak potrzebuję jadę drugim słyszałem że one mają świecę żarowe czy płomieniowe muszę popatrzeć jakoś tak koleś mówił że jak kontrolki przygasają to wtedy grzeje i po chwili palić jutro popatrzę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak kolego maja swiece plomieniowe i ja mam nowke zalozona ale to nic z tego tez, tyle co jest podane paliwo do swiecy i zassane pozniej do komory to tylko troche lecej zakreci a dalej i tak ciezko i trudno zapalic a jak juz sie nagrzeje silnik to nie ma wogole problemu podchodze i bez problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam kolejny problem z 110 a mianowicie bardzo ciezko pali przy dzisiejszych temperaturach. po zakupie wyczyszczone byly przewody i wymienilem filtr paliwa, wyczyscilem zbiornik i przeczyscilem filterek w pompie paliwowej( a moze jest jeszcze gdzies jakis filtr?????) zostala wymieniona pompka paliwa i dalej nic z tego. Problem objawia sie w ten sposob ze rozrusznik kreci i w pierwszych momentach nie ma wogole dymu z czasem sie pojawia ale ciagnik i tak latwo nie zapala a jak zapali to mam wrazenie ze nie chodzi na wszystkie cylindry a jak trpszke pochodzi to jest elegancko. Silę ma nie dymi nie ma przeciekow oleju tez raczej nie bierze bo zaoralem na zime 5ha i bylo spoko. w niedalekiej przyszlosci mam zamiar sprawdzic wtryski i zmierzyc cisnienie sprezania. Macie Koledzy jakies pomysly??

 

Kup w sklepie specjalny gaz, Nazywa sie SAMOSTART, cos jak dezydorant, prysnij do kolektora dolotowego(najlepiej zrobic w gumie miedzy kolektorem a filtrem powietrza malo dziurke i tam prysnac a pozniej zatkac wkretem) i zakrec rozrusznikiem, odpalaj odrazu bez grzania swiecy Zarowej. Podejrzewam ze paliwo ci sie cofa, nie trzyma cisnienia, przydalo by sie moze wymienic pompke zasiajajaco (koszt ok 250zl na allegro), ja zamontowalem i jest ok, ale w mrozy -25 to zawsze uzywam SUPERSTARTU i jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Kup w sklepie specjalny gaz, Nazywa sie SAMOSTART, cos jak dezydorant, prysnij do kolektora dolotowego(najlepiej zrobic w gumie miedzy kolektorem a filtrem powietrza malo dziurke i tam prysnac a pozniej zatkac wkretem) i zakrec rozrusznikiem, odpalaj odrazu bez grzania swiecy Zarowej. Podejrzewam ze paliwo ci sie cofa, nie trzyma cisnienia, przydalo by sie moze wymienic pompke zasiajajaco (koszt ok 250zl na allegro), ja zamontowalem i jest ok, ale w mrozy -25 to zawsze uzywam SUPERSTARTU i jest ok

Kolego mam nowa pompke i nadal nic a samostartu nie uzywam bo to nie jest dobry sposob na odpalanie wole podgrzac swiece i ogrzac farelka silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś użytkuje renie z elektrycznym rewersem , na jakiej zasadzie to działa i czy jest bardziej wadliwe i kosztowne w naprawie niż rewers mecha. Na co zwrócić uwagę przy zakupie traktora z czymś takim i elektrycznym sterowaniem podnośnika.

Czy elektryka + stary traktor=ręce osmarowane brak traktora i pieniędzy ?

Doradźcie...

 

witam!

Ja osobiście uzytkuje od ponad roku właśnie renówke z rewersem elektro-hydraulicznym. w porównaniu z mechanicznym rewersem to rozwiązanie jest o wiele wygodniejsze nie musisz martwić się sprzęgłem , bo rewersu używa się bez sprzegła. Pozwala to na owiele szybsze manewry, jesli bedziesz go używał z TUR-em to poprostu sama przyjemność z pracy.

Co do podnośnika to tak samo super sprawa, sporo opcji i ustawień.

jesli tylko będziesz dbał o czystość połączeń przewodów oraz oto żeby były dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniami to wszystko bedzie ładnie chodziło.

Pamiętaj o tym że żadna maszyna nie jest niezawodna, wszystko można popsuć, jak się chce

 

jesli moge spytać to o jaki model ciągnika chodzi ci konkretnie?? serię ARES??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego mam nowa pompke i nadal nic a samostartu nie uzywam bo to nie jest dobry sposob na odpalanie wole podgrzac swiece i ogrzac farelka silnik

 

ale to dlugi proces ale tez mam swiece i przy duzych mrozach nie chce zapalic swiece do -10 u mnie dawaly rade a przy wiekszych to to samo co by nie grzal ich(oczywiscie gorace swiece, paliwo podaje), ale SAMOSTART jeszcze nie zawiodl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego poczytaj opinie na necie o samostarcie to zmienisz zdanie co do samostartu-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój ceres (silnik MWM) na ledwie żyjącym akumulatorze pali po podłączeniu do prostownika do - 15st.C

A teraz ja mam problem. Nie działa mi obrotomierz, który okazało się, że jest elektroniczny. Nie wiem tylko czy problem jest w sygnale dochodzącym do niego, czy sam obrotomierz jest uszkodzony. Jest może ktoś z okolic Lublina a najlepiej Łęcznej u kogo mógłbym chwilowo podmienić sobie obrotomierz i sprawdzić co padło? Pasuje w renówkach z lat 85 - 95, serie XX12, XX34, XX54 oraz ceres 60 - 95 do 1995 r. Jak by co to proszę o kontakt na GG: 8942917 lub mail sylip@interia.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem ten sam problem i wcale nie jest tak jak piszesz pojechałem do gościa co miał na placu z 20 reni i nie znalazłem identycznego licznika jak mój z wyglądu wyglądał identyko ale po wyjęciu okazuje się ze kostka całkiem inna.Miał nawet jedną sztukę identyczną jak moja i z tego samego roku i inne wejście miała.powodzenia.Najlepiej złapać jakioegoś elektryka niech Ci stwierdzi co siadło i wtedy nie będziesz musiał latać i szukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, a wydawało mi się, że są takie same. Poszukam jeszcze w elektryce może znajdę usterkę. Sygnał zakładam, że pochodzi z alternatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam do zaoferowania instrukcję napraw podzespołów mechanicznych do ciągników marki Renault produkowanych po 1981 roku z serii RS/TL/TS/TX/TZ/MI/SP/TRACFOR/Z .

Instrukcja składa się z dwóch tomów.

Najogólniej mówiąc pokazany jest demontaż poszczególnych zespołów/części oraz dane dotyczące wymiarów naprawczych i nominalnych , wartości momentów dokręcania elementów itp..

Instrukcja zawiera szczegółowe rysunki złożeniowe zespołów części (np. skrzynka biegów) jak i poszczególnych części w formacie A3.

Zainteresowanych proszę o kontakt : GG 2398704 lub johnssi1121@tlen.pl .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za odpowiedź, a wydawało mi się, że są takie same. Poszukam jeszcze w elektryce może znajdę usterkę. Sygnał zakładam, że pochodzi z alternatora.

 

 

zgadza sie, sprubuj poruszyc to kostko w alternatorze, moze zasniedziala troche...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprubuj poruszyc to kostko w alternatorze, moze zasniedziala troche...

Czyściłem wszystkie połączenia preparatem do usuwana śniedzi konektorowej - czyli do styków elektrycznych. Problem chyba jest zupełnie w czym innym, bo prawdopodobnie jest nieoryginalny alternator i może nie podawać sygnału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam Renault 145.14 TURBO i chcialbym odblokować 5-iąty bieg jesli w ogóle on jest.

jest to rocznik 1987

skrzynia mechaniczna jak wszystkie mu podobne

jesli da sie odblokowac prosil bym o instrukcje tego jak to można zrobić

 

ma on świcę płomienową i jak sie zapali go to dymi na bialo do póki nie złapie temperatury nie wiem co mu dolega ?

Chodzi jak laleczka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam Renault 145.14 TURBO i chcialbym odblokować 5-iąty bieg jesli w ogóle on jest.

jest to rocznik 1987

skrzynia mechaniczna jak wszystkie mu podobne

jesli da sie odblokowac prosil bym o instrukcje tego jak to można zrobić

 

ma on świcę płomienową i jak sie zapali go to dymi na bialo do póki nie złapie temperatury nie wiem co mu dolega ?

Chodzi jak laleczka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdy zapalam silnik jest zimny to dymi na bialo do póki nie złapie temperatury jak złapie to już przestaje nie wiem co mu jest. pomóżcie

 

)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdy zapalam silnik jest zimny to dymi na bialo do póki nie złapie temperatury jak złapie to już przestaje nie wiem co mu jest. pomóżcie

 

)

Kolega miał kiedyś taki problem jak mu padła świeca płomieniowa i cały czas podawała paliwo. Nie wiem jak w tym modelu, ale podejrzewam, że podobnie jak u mnie masz właśnie świecę płomieniową. Taki objaw też daje uszkodzona uszczelka pod głowicą, ale na ciepłym też byś miał problem i ubywałoby płynu w układzie chłodzenia. Może pompa do regulacji/regeneracji lub wtryski?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a z tymi wtryskami bo ja ją niedawno kupilem i z pod dwóch cieknie ropa moze to powodowac dym bo ich ktos nie dokręcił...

bo świeca działa bez zarzutu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...