Skocz do zawartości
Gość MGM21_

Wszystko o ciągnikach Renault

Rekomendowane odpowiedzi

ten pierwszy ma prawy gwint przynajmniej w moim i tez miałem problem z jego odkręceniem ale po kilku próbach poszedł. a symbol tego drugiego jutro Ci sprawdzę bo niedawno wymieniałem. Słuchaj a jaki model masz tej renówki?? i jaki masz do niego katalog?? pozdrawiam

 

Renóweczka to 155.54. Czym odkręcałeś tą obudowę od filtra? Jakiś francuz czy bardziej skomplikowane narzędzie? Niestety pełnego katalogu części nie mam. Mam tylko kilka podezspołów postram się dziś odszukać na kompie i wrzucę to na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie już nie pamiętam ale odkręcałem to albo francuzem albo kluczem do odkręcania rur i jakoś poszło. A co do tego drugiego filtru to oryginalny numer to 6005007631 a ja kupowałem zamiennik o symbolu 641-12. A ogólnie co do tych filtrów to teoretycznie w mojej renówce 103.54 TX jest jeden paliwa i 5 hydraulicznych w w praktyce jest filtr paliwa i 2 hydrauliczne przynajmniej więcej nie znalazłem. Bym był bardzo wdzięczny za te katalogi bo ja niestety nie mam nic do tego ciągnika. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie już nie pamiętam ale odkręcałem to albo francuzem albo kluczem do odkręcania rur i jakoś poszło. A co do tego drugiego filtru to oryginalny numer to 6005007631 a ja kupowałem zamiennik o symbolu 641-12. A ogólnie co do tych filtrów to teoretycznie w mojej renówce 103.54 TX jest jeden paliwa i 5 hydraulicznych w w praktyce jest filtr paliwa i 2 hydrauliczne przynajmniej więcej nie znalazłem. Bym był bardzo wdzięczny za te katalogi bo ja niestety nie mam nic do tego ciągnika. pozdrawiam

 

Witam

Dostałem wycenę filtrów:

Marki filtrów: Schupp SF - znacię tą firmę?

 

1. Wklad filtra hydrauliki (ten montowany w w obudowe) - 117 zl

2. Filtr hydrauliki przeplywowy (38 mm) - 109 zl

 

Nie orientowałem się co do innych firm. Co sądzicie o firmie WIX?

 

Tu wrzuciełem mały katalog do RENÓWECZEK jest tylko kilka elementów ale są podane nr fabryczne części co pomoże w szukaniu zamienników. Jutro postaram się troszke dorzucić na temat:

- przedniego mostu

- filtrów

- pomp wody

- hamlców

- troszkę elemntów silnika

- sprzęgło

 

Jeżeli coś jeszcze znajdę to będę wrzucał na forum.

 

http://rapidshare.com/files/268113797/Renault.pdf.html

 

Pozdrawiam

PS może ktoś ma na sprzedanie zamki (takie plastikowe zatrzaski) do przedniej maski i do sołon bocznych silnika. Potrzebuję 2 szt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tych firm od filtrów które wymieniłeś nie znam i trudno mi coś na ich temat powiedzieć. Ja stosowałem filtry firmy Donaldson albo Fleetguard. tej drugiej firmy mam filtry hydrauliczne co do cen to były jakieś 20 zł tańsze niż napisałeś ale to było rok temu. A co do tych zatrzasków to ponoć jest je bardzo trudno dostać. możesz spróbować od handlarzy oni nieraz maja różne części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie, posiadam model 110.54 i jest maly problem moze ktoś sie spotkał przy swoim ciągniku z czymś takim? momentami ma tak że cos piszczy przy obrotach powyżej 1200 min,(poniżej pracuje normalnie) kiedy sie jedzie, w czasie jazdy gdy nacisne sprzęgło przestaje piszczeć mimo że ciągnik jedzie, nie mam pojęcia co to może być gdyż problem nie zawsze występuje. może ktoś miał podobny problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WItam serdecznie

Jak myslicie do czego jest ta dźwignia? (za tylnym siedzeniem po prwej stronie) Jest ona połaczona linką z "czymś" na tylnym moście.

Foto dźwigni:

3.jpg

Foto "czegoś"

4.jpg

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Dziś zabrałem się za wymianę olejów. Z tylnego mostu udało mi się spuścić ok 30litrów + hamulce. Pytanie czy to jest wszystko? Czy może jest jeszcze jakiś korek spustowy?

Ciągniczek to 155.54 skrzynia w pełni mechaniczna bez EHR. Wg mnie to chyba troszkę mało tego oleju. Na wskażniku przed spuszczeniem było ok 1cm poniżej minimum.

Pozdrawiam i dzękuję za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ponownie.

Dziś zabrałem się za wymianę olejów. Z tylnego mostu udało mi się spuścić ok 30litrów + hamulce. Pytanie czy to jest wszystko? Czy może jest jeszcze jakiś korek spustowy?

Ciągniczek to 155.54 skrzynia w pełni mechaniczna bez EHR. Wg mnie to chyba troszkę mało tego oleju. Na wskażniku przed spuszczeniem było ok 1cm poniżej minimum.

Pozdrawiam i dzękuję za odpowiedź.

 

witam ja mam 110-54 i korków spustowych było chyba 4 lub 5 ale oleju wlałem 55 do 60 jak tak było na wskaźniku to nawet 10 l może wejść więcej.Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ponownie.

Dziś zabrałem się za wymianę olejów. Z tylnego mostu udało mi się spuścić ok 30litrów + hamulce. Pytanie czy to jest wszystko? Czy może jest jeszcze jakiś korek spustowy?

Ciągniczek to 155.54 skrzynia w pełni mechaniczna bez EHR. Wg mnie to chyba troszkę mało tego oleju. Na wskażniku przed spuszczeniem było ok 1cm poniżej minimum.

Pozdrawiam i dzękuję za odpowiedź.

 

witam ja mam 110-54 i korków spustowych było chyba 4 lub 5 ale oleju wlałem 55 do 60 jak tak było na wskaźniku to nawet 10 l może wejść więcej.Pozdro.

 

Dziękii za odpowiedź!

Możesz mi napisać gdzie są te korki spustowe?

Ja znalazłem 3

1. Tylny most - ten główny

2. 2 korki w hamulcach

 

Czy w skrzyni biegów pod osłoną wału napędowego przodu też jest jakiś korek spustowy?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WItam serdecznie

Jak myslicie do czego jest ta dźwignia? (za tylnym siedzeniem po prwej stronie) Jest ona połaczona linką z "czymś" na tylnym moście.

Foto dźwigni:

3.jpg

Foto "czegoś"

4.jpg

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

ta dźwignia jest od zmiany szybkości reakcji podnośnika. a to na czym jest zamontowana to jest rozdzielacz hydrauliczny od podnośnika. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ponownie.

Dziś zabrałem się za wymianę olejów. Z tylnego mostu udało mi się spuścić ok 30litrów + hamulce. Pytanie czy to jest wszystko? Czy może jest jeszcze jakiś korek spustowy?

Ciągniczek to 155.54 skrzynia w pełni mechaniczna bez EHR. Wg mnie to chyba troszkę mało tego oleju. Na wskażniku przed spuszczeniem było ok 1cm poniżej minimum.

Pozdrawiam i dzękuję za odpowiedź.

 

witam ja mam 110-54 i korków spustowych było chyba 4 lub 5 ale oleju wlałem 55 do 60 jak tak było na wskaźniku to nawet 10 l może wejść więcej.Pozdro.

 

jutro sprawdzę dokładnie i wieczorem Ci napiszę gdzie.pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potrzebował bym instrukcji obsługi, katalogu części lub czegoś podobnego do ciągnika renault 103-14. jeśli ktoś posiada to proszę o przesłanie na adres : mach7@interia.pl

 

 

i jeszcze jedno pytanie odnośnie pompki hamulcowej : najprawdopodobniej czeka mnie jej wymiana. gdzie i za ile można ją kupić ? no i czy jest jakiś zamiennik czy tylko orginał ? ewentualnie jakieś tanie rozwiązanie bym prosił .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam takie małe pytanie mam 35000 zł. Co lepiej kupić, bardzo starego Fenda czy młodszego Renaulta na podzespołach Fenda?? A i jeszcze chciałbym zapytać czy jak w Renaulcie jest silnik Fenda to skrzynia i tylny most też?? Pozdro i z góry dzięki za poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może zadam głupie pytanie, ale jak w Renault 120.14 włącza się WOM, bo tą dźwignią obok włączania przedniego napędu da się włączyć ale tylko na pusto a pod obciążeniem musze gasić silnik i odpalać z włączonym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Może zadam głupie pytanie, ale jak w Renault 120.14 włącza się WOM, bo tą dźwignią obok włączania przedniego napędu da się włączyć ale tylko na pusto a pod obciążeniem musze gasić silnik i odpalać z włączonym

 

Z lewej strony siedzenia masz sprzęgło od wałka jak chcesz włączyć wom to musisz je zaciągnąć ? jeśli nie możesz to spróbuj naciągnąć trochę linke od tego sprzęgła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Posiadam renówkę 160-94 TZ z 1996 roku i mam problem z konsolą joystickową i biegami zginęły i nie dam rady dojść tołku,szukam elektronika do tego typu traktora który już coś takiego robił,robi ja posiadam instrukcję obsługi ale w języku holenderskim a nigdzie nie ma słownika technicznego języka holenderskiego. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich. Mam takie małe pytanie mam 35000 zł. Co lepiej kupić, bardzo starego Fenda czy młodszego Renaulta na podzespołach Fenda?? A i jeszcze chciałbym zapytać czy jak w Renaulcie jest silnik Fenda to skrzynia i tylny most też?? Pozdro i z góry dzięki za poradę.

 

 

Ja na twoim miejscu kupił bym renault będzie dużo młodszy i chyba mocno się nie zawiedziesz z tego co wiem bo mam reno 110-54 silnik jest taki jak w fendzie reszta czyli skrznia i reszta nic nie znalazłem o pochodzeniu ale różnie mówili ale raczej renówki.ale słszałem że w róznych modelach różnie było że w starszych renówkach tych z przed 1990 były skrzynie z fenda.pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktos moze cos takiego robil? jak tak to moze mi cos pomoze w tej kwestii? prosze na priv. jak cos

 

 

e682541b93eaeea9.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy ktos moze cos takiego robil? jak tak to moze mi cos pomoze w tej kwestii? prosze na priv. jak cos

 

 

e682541b93eaeea9.html

 

 

 

nie robiłem tego ale poszedł symering od łączenia ze skrzynią(tak to wygląda na pierwszy żut oka) trochę roboty jest ale żadna filozofia.Miałem podobnie ale z przodu wymieniłem symeringi i łożyska przy okazji.Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Ja na twoim miejscu kupił bym renault będzie dużo młodszy i chyba mocno się nie zawiedziesz z tego co wiem bo mam reno 110-54 silnik jest taki jak w fendzie reszta czyli skrznia i reszta nic nie znalazłem o pochodzeniu ale różnie mówili ale raczej renówki.ale słszałem że w róznych modelach różnie było że w starszych renówkach tych z przed 1990 były skrzynie z fenda.pozdro.

 

wszystkie skrzynie byly ZF to sa takie same skrzynie jak w starych MF-ach tylko ze z rewersem i mocniejsze synchronizatory, ciagniki bardzo dobre przynajmniej tak mi sie wydaje od niedawna jestem posiadaczem 110.54tx hydrostable z amortyzowana kabina 95r. i zaskoczyla mnie w orce zimowej bo spalila mniej niz poprzedni ciagnik co mialem ursusa 1014 a o jakosci pracy i komforcie sie nie mowi... ursus w tyle. zostaly mi do wymiany filtry paliwowe i olej w silniku jaki polecacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...