grego 0 Napisano 1 Grudnia 2009 Nawet fajne te Renaulty tylko problem jest z instalacją pneumatyczną a właściwie jej brakiem, próbował ktoś już montować sprężark? Chodzi mi o modele 110.54 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł0128 0 Napisano 1 Grudnia 2009 co chodzi o filtry ja zakładam nie orginalne do oleju polskie paliwa też a do hydrauliki jakieś podróby bo orginału nigdzie nie mieli od ręki a cena dwa razy wyższa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grego 0 Napisano 2 Grudnia 2009 Widze że z pneumatyką się chyba nikt nie parał. Mam jeszcze jedno pytanko chodzi mi o moc ciągników np. 120.54 ile ma KM 110 czy 120? Ja kiedyś słyszałem że 120.54 ma 110 KM a 110.54 100 KM. Pytam dlatego że byłem niedawno oglądać takiego 120.54 i właściciel mi mówił że na bank ma 120 KM To jeszcze jedna rzecz. Biegi wbijały się z dużym oporem i mają bardzo krótki skok niekiedy nie wiedziałem czy wogle wbiłem bieg czy też tak macie? Dodam że olej w skrzyni był zimny może na rozgrzanym jest inaczej, ale rozgrzać tyle oleju to pół dnia . Ale silniczek chodził jak ta lala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł0128 0 Napisano 3 Grudnia 2009 Widze że z pneumatyką się chyba nikt nie parał. Mam jeszcze jedno pytanko chodzi mi o moc ciągników np. 120.54 ile ma KM 110 czy 120? Ja kiedyś słyszałem że 120.54 ma 110 KM a 110.54 100 KM. Pytam dlatego że byłem niedawno oglądać takiego 120.54 i właściciel mi mówił że na bank ma 120 KM To jeszcze jedna rzecz. Biegi wbijały się z dużym oporem i mają bardzo krótki skok niekiedy nie wiedziałem czy wogle wbiłem bieg czy też tak macie? Dodam że olej w skrzyni był zimny może na rozgrzanym jest inaczej, ale rozgrzać tyle oleju to pół dnia . Ale silniczek chodził jak ta lala witam ten ciągnik ma 110 km typo ściemnia i się wogule nie zna ja jak kupywałem swojego to też twierdził żę 110-54 ma 110 km i się zapierał jak mu pokazałem na necie stronę konetdata tam są wszystkie modele i opisy w raz z mocami to dopiero zmienił zdanie i tłumaczył że we francji tak mu mówili ile pisze na początku to tyle koni ale już mówi inaczej.Co chodzi o biegi umnie jest to też niezbyt długo ale wyrazinie widać i czuć zmianę biegu poprzez przekładanie lewarka,oczywiście wchodzą lekko i bez problemów,nawet jak zimny czy rozgrzany niema prawie żadnej różnicy.pozdrawiam a jeszcze jedno pooglądaj kilka i porównaj będziesz sam widział czy to normalne czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grego 0 Napisano 3 Grudnia 2009 No dzięki. Chyba właśnie trzeba będzie porównać kilka egzemplarzy ten był pierwszy i trochę te biegi były dla mnie dziwne, spodziewałem sie raczej przełączania "samochodowego" a tu trzeba było sporo siły użyć. Na wyłączonym silniku to się czuło pod dźwignią takie "kliknięcia" i lżej wchodziły a na zapalonym jakoś tak ciężej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tk 0 Napisano 3 Grudnia 2009 mam na myśli olej hydrauliczno-przekładniowy w modelu 160.94 lub 180.94.Osoba, która prawidłowo pierwsza odpowie na forum dowie się ode mnie, że się nie myli . Bawmy się i uczmy użytkownicy renówek! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 6 Grudnia 2009 panowie jak to jest ze swieca zarowa bo ja niedawno kupilem 110.54 i jak wyglada jej wlaczanie czy ona jest w stacyjce?? tzn przekrecasz stacyjke i powinna grzac?? ja wyczulem taki moment ze przygasaja 3 kontrolki lekko tzn kontrolka od cisnienia ladowania i jeszcze taka trzecia ale nie wiem od czego ona jest(druga z prawej strony, obok recznego)?? i zaczyna grzac kolektor ale czy to jest prawidlowe wlaczanie?? na jakim poziomie przekrecenia jest u was wlacznik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 8 Grudnia 2009 panowie jak to jest ze swieca zarowa bo ja niedawno kupilem 110.54 i jak wyglada jej wlaczanie czy ona jest w stacyjce?? tzn przekrecasz stacyjke i powinna grzac?? ja wyczulem taki moment ze przygasaja 3 kontrolki lekko tzn kontrolka od cisnienia ladowania i jeszcze taka trzecia ale nie wiem od czego ona jest(druga z prawej strony, obok recznego)?? i zaczyna grzac kolektor ale czy to jest prawidlowe wlaczanie?? na jakim poziomie przekrecenia jest u was wlacznik??[/qu Stacyjka ma 4 pozycje : 0, 1- włączenie kontrolek, 2- przytrzymując grzejesz świecą płomieniową , 3- wciskając kluczyk i przekręcając do końca odpalasz silnik.Przy grzaniu i paleniu gasną kontrolki (odcięcie prądu w celu odciązenia akumulatora) A ta trzecia kontrolka jest od filtra powietrza.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 10 Grudnia 2009 dzieki łukasz z informacje jeszcze jakbys mogl mi napisac ile mniej-wiecej trzeba grzac swiece i czy paliwo do niej idzie tez z dolnego zbiornika? aha i co moze byc powodem ze tak jakby pompka nie trzymala paliwa bo trzeba nią troszke pokrecic i jest bez dymu a po chwili dym i pieknie cyka 6garow. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Si_Fu 0 Napisano 15 Grudnia 2009 WitamCzy są jakieś sposoby na sprawdzenie ciśnienia oleju na pompie hydraulicznej?Czy jest jakieś miejsce w instalacji gdzie można wkręcić manometr?Ciągnik to Renault 155-54.Jakie powinno być ciśnienie na wyjściach z tyłu ciągnika?Pozdrawiam i z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Si_Fu 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Mam jeszcze jedno pytanie.Jakie powinno być ciśnienie oleju w silniku na wolnych obrotach?Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adig 0 Napisano 16 Grudnia 2009 s\Szybkość a mianowicie jej brak czy jest możne coś zablokowane(np piąty bieg)w renówkach z lat90tych moja jedzie ok 30 km/h możne ktoś miał już okazję zaglądać do skrzyni i coś nam odpowie Wiem ze dużo użytkowników tych maszyn ma takie pytanie mroźno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 30 Grudnia 2009 Rozmawiałem z kolegą z serwisu Renaulta/Classa i na niektóre rynki była blokada 5 biegu. Dzisiaj na podwórko przytargałem Ceresa 95 (93 rok) z silnikiem MWM. Jak powalczymy z blokadą to opisze co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 30 Grudnia 2009 A tak mi się przypomniało propos tej Renówki. Są na niej z tyłu opony 480 mm i raczej nie wejdzie mi to w bruzdę przy pługu 4x30 ? Bo orki wiosenne muszę jeszcze przemęczyć starym pługiem, a dopiero jesienią trzeba będzie coś większego kupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3mariusz333 0 Napisano 2 Stycznia 2010 Witam mam renault 551.4s. Do wczoraj było wszystko ok. Aż zaczął zacinać mi się rewers. A dokładniej jak włączę na rewersie biegi wsteczne to później nie mogę dać na luz. Skrzynia 12x12. 83rok. Po kilkunastu razach próby wyłączenia rewersu luz udaje się to uczynić lub trzeba wyłączyć rączkę biegów na luz i rączkę od reduktora biegów (żółw te średnie i zając) Wtedy szybciej można wyluzować rewers.Proszę o rady. Z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxdannoxxx 0 Napisano 3 Stycznia 2010 ja w wakacje przeprowadziłem operacje odblokowania 5 biegu w Renówce Cergos 350 i nie jest to skomplikowane. jednak nie obejdzie się bez zdjęcia kabiny. Trzeba zdjąć pokrywę skrzyni biegów. następnie zaznaczyć położenie wodzika reduktora na wałku (żeby potem ustawić dobrze działanie reduktora) następnie trzeba odkręcić 2 śruby i wybić dwa kolki rozporowe. i tak mamy uwolniona listwę która trzeba cofnąć do tylu żeby wyszła o ostatniej przegrody skrzyni. teraz trzeba odkręcić korek z lewej strony skrzyni i powinien wysunąć sie bolec długości ok 10cm. po złożeniu skrzyni mamy do dyspozycji także 5 bieg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 3 Stycznia 2010 Sporo roboty jednak. Na razie dam sobie spokój. Kiedyś przy okazji może się zrobi. W sumie i tak wolny nie jest ten traktorek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mercator 0 Napisano 8 Stycznia 2010 Witam panów. Co sądzą panowie o Renaulcie 133.54 z mechaniczną skrzynią biegów, czy to obiekt wart uwagi, bo mam zamiar kupić ten model. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Si_Fu 0 Napisano 10 Stycznia 2010 WitamPo sprawdzeniu stanu technicznego a w szczególności hydrauliki i skrzyni biegów brać śmiało. Silniki w tych ciągnikach to chyba najmocniejszy punkt pod warunkiem dobrego serwisowania. Osobiście użytkuje 155.54 z 1992r. i jestem bardzo zadowolony z tej maszynki. Zero problemów przy -25 pali na dotyk.Pozdrawiam i polecam sprzęt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 10 Stycznia 2010 Wczoraj pojawił się pierwszy problem z moją Renią. Trzyma chwilowo sprzęgło. Od razu po uruchomieniu nie działało wcale - nie mogłem wrzucić biegu. Jak się trochę zagrzał było lepiej, a jak już jest całkiem ciepły traktor problem ustępuje - ma ktoś pomysł co z to może być? Tarcza się zakleszcza na wałku jak jest zimna? Czy coś poważniejszego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 2 Lutego 2010 panowie jak odpowietrzyc chamulce w 110.54 bo mi sie zapowietrzyly bo nie mialem plynu ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł0128 0 Napisano 3 Lutego 2010 pod spodem po obu bokach masz odpowietrzniki czy po środku jakoś tak dobrze popatrz to zobaczysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepinka 0 Napisano 3 Lutego 2010 odnośnie hamulców to racja są odpowietrzniki z trzeba odkrecic taka zaślepkę to jest na górze obudowy, odpowietrz prawy i lewy. a jak nie miales plynu to ciekawe czy czasami nie uciekl gdziesz?? tak jak w moim przypadku gdzie zaczął lać cylinderek niestety to bardzo prawdopodobne i często sie zdarza w tych ciagnikach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adig 0 Napisano 3 Lutego 2010 Czy ktoś użytkuje renie z elektrycznym rewersem , na jakiej zasadzie to działa i czy jest bardziej wadliwe i kosztowne w naprawie niż rewers mecha. Na co zwrócić uwagę przy zakupie traktora z czymś takim i elektrycznym sterowaniem podnośnika. Czy elektryka + stary traktor=ręce osmarowane brak traktora i pieniędzy ?Doradźcie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 4 Lutego 2010 odnośnie hamulców to racja są odpowietrzniki z trzeba odkrecic taka zaślepkę to jest na górze obudowy, odpowietrz prawy i lewy. a jak nie miales plynu to ciekawe czy czasami nie uciekl gdziesz?? tak jak w moim przypadku gdzie zaczął lać cylinderek niestety to bardzo prawdopodobne i często sie zdarza w tych ciagnikach. wlasnie kolego nie wiem czy uciekl czy go poprostu bylo malo teraz uzupelnilem i jest caly czas stan nie wiem jeszcze co i jak bo mam go od niedawna. czyli mam odpowietrznikow szukac przy obudowie skrzyni biegow tam po bokach gdzie sa tarcze?? aha i jak go przyprowadzilem to byly nie do zdarcia... a teraz tylko na recznym. poszukam i bede na bierzaco pisac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach