rzepinka 0 Napisano 4 Lutego 2010 u mnie tez tak bylo hamluce lux ale pozniej bylo tylko gorzej:) w sumie tym ciagnikiem da sie jezdzic bez nawet po gorach:) duzy i ciezki a to tego ma bardzo dobra skrzynie... ja obstawiam ze to moze byc ciliderek ktorys bo ja mialem bardzo podobnie jak bylo cieplo plyn byl bylo spoko ale hamulcow i tak nie bylo tylko skrzyniowe jak sie do dechy docisnie. a jak zostawilem na zime to plyn uciekl tez myslalem ze jak doleje to bedzie ok. dolalem przejezdzialem sezon plyn byl ale hamulce slabe.... najpierw znajdz odpowietrznik a jak nadal beda slabe to przyczyna twki w czyms innym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3mariusz333 0 Napisano 4 Lutego 2010 Witam, mam problem z rewersem. Jak włączę na bieg wsteczny to mi się zacina. Proszę o szybką pomoc.Proszę o rady. Z góry dziękuje. To jest renault 551.4s to jest pochodne od 551. Rewers jest mechaniczny. biegi 12 przód i tył. rok 83. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 9 Lutego 2010 Panowie mam kolejny problem z 110 a mianowicie bardzo ciezko pali przy dzisiejszych temperaturach. po zakupie wyczyszczone byly przewody i wymienilem filtr paliwa, wyczyscilem zbiornik i przeczyscilem filterek w pompie paliwowej( a moze jest jeszcze gdzies jakis filtr?????) zostala wymieniona pompka paliwa i dalej nic z tego. Problem objawia sie w ten sposob ze rozrusznik kreci i w pierwszych momentach nie ma wogole dymu z czasem sie pojawia ale ciagnik i tak latwo nie zapala a jak zapali to mam wrazenie ze nie chodzi na wszystkie cylindry a jak trpszke pochodzi to jest elegancko. Silę ma nie dymi nie ma przeciekow oleju tez raczej nie bierze bo zaoralem na zime 5ha i bylo spoko. w niedalekiej przyszlosci mam zamiar sprawdzic wtryski i zmierzyc cisnienie sprezania. Macie Koledzy jakies pomysly?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor 80 0 Napisano 9 Lutego 2010 Nie jestem znawca ale na moje oko to paliwo gdzies ci ucieka albo masz nieszczelny uklad paliwowy ! Niewiem jaki to model a zbiornik z paliwem gdzie ? Na dole ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 11 Lutego 2010 zbiornik jest na dole i na gorze ale paliwo ciagnie z dolnego ktory jest umieszczony pod kabina i zbiornik w poziomie jest wyzej niz pompka i pompa paliwa tak wiec tu nie powinno wracac z reszta za kazdym razem pompuje pompką i nie wiem sprawdze najpierw wtryskiwacze bo widze ze od nowosci nie ruszane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł0128 0 Napisano 11 Lutego 2010 u mnie to samo ale nic z tym nie robię bo przez zimę nie używam a jak potrzebuję jadę drugim słyszałem że one mają świecę żarowe czy płomieniowe muszę popatrzeć jakoś tak koleś mówił że jak kontrolki przygasają to wtedy grzeje i po chwili palić jutro popatrzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 11 Lutego 2010 tak kolego maja swiece plomieniowe i ja mam nowke zalozona ale to nic z tego tez, tyle co jest podane paliwo do swiecy i zassane pozniej do komory to tylko troche lecej zakreci a dalej i tak ciezko i trudno zapalic a jak juz sie nagrzeje silnik to nie ma wogole problemu podchodze i bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin999 0 Napisano 13 Lutego 2010 Panowie mam kolejny problem z 110 a mianowicie bardzo ciezko pali przy dzisiejszych temperaturach. po zakupie wyczyszczone byly przewody i wymienilem filtr paliwa, wyczyscilem zbiornik i przeczyscilem filterek w pompie paliwowej( a moze jest jeszcze gdzies jakis filtr?????) zostala wymieniona pompka paliwa i dalej nic z tego. Problem objawia sie w ten sposob ze rozrusznik kreci i w pierwszych momentach nie ma wogole dymu z czasem sie pojawia ale ciagnik i tak latwo nie zapala a jak zapali to mam wrazenie ze nie chodzi na wszystkie cylindry a jak trpszke pochodzi to jest elegancko. Silę ma nie dymi nie ma przeciekow oleju tez raczej nie bierze bo zaoralem na zime 5ha i bylo spoko. w niedalekiej przyszlosci mam zamiar sprawdzic wtryski i zmierzyc cisnienie sprezania. Macie Koledzy jakies pomysly?? Kup w sklepie specjalny gaz, Nazywa sie SAMOSTART, cos jak dezydorant, prysnij do kolektora dolotowego(najlepiej zrobic w gumie miedzy kolektorem a filtrem powietrza malo dziurke i tam prysnac a pozniej zatkac wkretem) i zakrec rozrusznikiem, odpalaj odrazu bez grzania swiecy Zarowej. Podejrzewam ze paliwo ci sie cofa, nie trzyma cisnienia, przydalo by sie moze wymienic pompke zasiajajaco (koszt ok 250zl na allegro), ja zamontowalem i jest ok, ale w mrozy -25 to zawsze uzywam SUPERSTARTU i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 14 Lutego 2010 Kup w sklepie specjalny gaz, Nazywa sie SAMOSTART, cos jak dezydorant, prysnij do kolektora dolotowego(najlepiej zrobic w gumie miedzy kolektorem a filtrem powietrza malo dziurke i tam prysnac a pozniej zatkac wkretem) i zakrec rozrusznikiem, odpalaj odrazu bez grzania swiecy Zarowej. Podejrzewam ze paliwo ci sie cofa, nie trzyma cisnienia, przydalo by sie moze wymienic pompke zasiajajaco (koszt ok 250zl na allegro), ja zamontowalem i jest ok, ale w mrozy -25 to zawsze uzywam SUPERSTARTU i jest ok Kolego mam nowa pompke i nadal nic a samostartu nie uzywam bo to nie jest dobry sposob na odpalanie wole podgrzac swiece i ogrzac farelka silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ketrab 0 Napisano 14 Lutego 2010 Czy ktoś użytkuje renie z elektrycznym rewersem , na jakiej zasadzie to działa i czy jest bardziej wadliwe i kosztowne w naprawie niż rewers mecha. Na co zwrócić uwagę przy zakupie traktora z czymś takim i elektrycznym sterowaniem podnośnika. Czy elektryka + stary traktor=ręce osmarowane brak traktora i pieniędzy ?Doradźcie... witam!Ja osobiście uzytkuje od ponad roku właśnie renówke z rewersem elektro-hydraulicznym. w porównaniu z mechanicznym rewersem to rozwiązanie jest o wiele wygodniejsze nie musisz martwić się sprzęgłem , bo rewersu używa się bez sprzegła. Pozwala to na owiele szybsze manewry, jesli bedziesz go używał z TUR-em to poprostu sama przyjemność z pracy.Co do podnośnika to tak samo super sprawa, sporo opcji i ustawień.jesli tylko będziesz dbał o czystość połączeń przewodów oraz oto żeby były dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniami to wszystko bedzie ładnie chodziło. Pamiętaj o tym że żadna maszyna nie jest niezawodna, wszystko można popsuć, jak się chce jesli moge spytać to o jaki model ciągnika chodzi ci konkretnie?? serię ARES?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin999 0 Napisano 15 Lutego 2010 Kolego mam nowa pompke i nadal nic a samostartu nie uzywam bo to nie jest dobry sposob na odpalanie wole podgrzac swiece i ogrzac farelka silnik ale to dlugi proces ale tez mam swiece i przy duzych mrozach nie chce zapalic swiece do -10 u mnie dawaly rade a przy wiekszych to to samo co by nie grzal ich(oczywiscie gorace swiece, paliwo podaje), ale SAMOSTART jeszcze nie zawiodl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 21 Lutego 2010 kolego poczytaj opinie na necie o samostarcie to zmienisz zdanie co do samostartu- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 22 Lutego 2010 Mój ceres (silnik MWM) na ledwie żyjącym akumulatorze pali po podłączeniu do prostownika do - 15st.CA teraz ja mam problem. Nie działa mi obrotomierz, który okazało się, że jest elektroniczny. Nie wiem tylko czy problem jest w sygnale dochodzącym do niego, czy sam obrotomierz jest uszkodzony. Jest może ktoś z okolic Lublina a najlepiej Łęcznej u kogo mógłbym chwilowo podmienić sobie obrotomierz i sprawdzić co padło? Pasuje w renówkach z lat 85 - 95, serie XX12, XX34, XX54 oraz ceres 60 - 95 do 1995 r. Jak by co to proszę o kontakt na GG: 8942917 lub mail sylip@interia.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł0128 0 Napisano 22 Lutego 2010 miałem ten sam problem i wcale nie jest tak jak piszesz pojechałem do gościa co miał na placu z 20 reni i nie znalazłem identycznego licznika jak mój z wyglądu wyglądał identyko ale po wyjęciu okazuje się ze kostka całkiem inna.Miał nawet jedną sztukę identyczną jak moja i z tego samego roku i inne wejście miała.powodzenia.Najlepiej złapać jakioegoś elektryka niech Ci stwierdzi co siadło i wtedy nie będziesz musiał latać i szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 23 Lutego 2010 Dzięki za odpowiedź, a wydawało mi się, że są takie same. Poszukam jeszcze w elektryce może znajdę usterkę. Sygnał zakładam, że pochodzi z alternatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnaas103.54 0 Napisano 23 Lutego 2010 Witam.Mam do zaoferowania instrukcję napraw podzespołów mechanicznych do ciągników marki Renault produkowanych po 1981 roku z serii RS/TL/TS/TX/TZ/MI/SP/TRACFOR/Z .Instrukcja składa się z dwóch tomów.Najogólniej mówiąc pokazany jest demontaż poszczególnych zespołów/części oraz dane dotyczące wymiarów naprawczych i nominalnych , wartości momentów dokręcania elementów itp..Instrukcja zawiera szczegółowe rysunki złożeniowe zespołów części (np. skrzynka biegów) jak i poszczególnych części w formacie A3.Zainteresowanych proszę o kontakt : GG 2398704 lub johnssi1121@tlen.pl . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin999 0 Napisano 23 Lutego 2010 Dzięki za odpowiedź, a wydawało mi się, że są takie same. Poszukam jeszcze w elektryce może znajdę usterkę. Sygnał zakładam, że pochodzi z alternatora. zgadza sie, sprubuj poruszyc to kostko w alternatorze, moze zasniedziala troche... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 25 Lutego 2010 sprubuj poruszyc to kostko w alternatorze, moze zasniedziala troche...Czyściłem wszystkie połączenia preparatem do usuwana śniedzi konektorowej - czyli do styków elektrycznych. Problem chyba jest zupełnie w czym innym, bo prawdopodobnie jest nieoryginalny alternator i może nie podawać sygnału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon116161 0 Napisano 26 Lutego 2010 Posiadam Renault 145.14 TURBO i chcialbym odblokować 5-iąty bieg jesli w ogóle on jest.jest to rocznik 1987skrzynia mechaniczna jak wszystkie mu podobne jesli da sie odblokowac prosil bym o instrukcje tego jak to można zrobić ma on świcę płomienową i jak sie zapali go to dymi na bialo do póki nie złapie temperatury nie wiem co mu dolega ? Chodzi jak laleczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon116161 0 Napisano 26 Lutego 2010 Posiadam Renault 145.14 TURBO i chcialbym odblokować 5-iąty bieg jesli w ogóle on jest.jest to rocznik 1987skrzynia mechaniczna jak wszystkie mu podobne jesli da sie odblokowac prosil bym o instrukcje tego jak to można zrobić ma on świcę płomienową i jak sie zapali go to dymi na bialo do póki nie złapie temperatury nie wiem co mu dolega ? Chodzi jak laleczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon116161 0 Napisano 26 Lutego 2010 Gdy zapalam silnik jest zimny to dymi na bialo do póki nie złapie temperatury jak złapie to już przestaje nie wiem co mu jest. pomóżcie ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 27 Lutego 2010 Gdy zapalam silnik jest zimny to dymi na bialo do póki nie złapie temperatury jak złapie to już przestaje nie wiem co mu jest. pomóżcie )Kolega miał kiedyś taki problem jak mu padła świeca płomieniowa i cały czas podawała paliwo. Nie wiem jak w tym modelu, ale podejrzewam, że podobnie jak u mnie masz właśnie świecę płomieniową. Taki objaw też daje uszkodzona uszczelka pod głowicą, ale na ciepłym też byś miał problem i ubywałoby płynu w układzie chłodzenia. Może pompa do regulacji/regeneracji lub wtryski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon116161 0 Napisano 27 Lutego 2010 Sprawdzę. . . Dzieki./././ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon116161 0 Napisano 27 Lutego 2010 Sprawdzę. . . Dzieki./././Właśnie to podejrzewałem, lecz nie bylem pewny . . . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon116161 0 Napisano 27 Lutego 2010 a z tymi wtryskami bo ja ją niedawno kupilem i z pod dwóch cieknie ropa moze to powodowac dym bo ich ktos nie dokręcił... bo świeca działa bez zarzutu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach