tomu 0 Napisano 4 Grudnia 2006 Witam.Mam pytanko, czy ktos moze ma lub slyszal cos o renaulcie 80-14. Chcialbym sie dowiedziec jak ten ciagnik sie sprawuje i jakie ma wady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomu 0 Napisano 4 Grudnia 2006 Bylbym wdzieczny za wszelkie informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysztof Czajkowski 0 Napisano 2 Stycznia 2007 cześć. Czy ktoś mi powie ile koni ma Reno 6814 RS i ogólny opis. dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 2 Stycznia 2007 cześć. Czy ktoś mi powie ile koni ma Reno 6814 RS i ogólny opis. dzięki.Tutaj co nie co sie dowiesz http://www.konedata.net/Traktorit/renault61-12RS.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tk 0 Napisano 2 Stycznia 2007 szukam kogoś kto umie, lub ma możliwość serwisowania skrzyni biegów, lub wie skąd wziaść oprogramowanie i interfejs do ciągnika RENAULT 180.94, lub SAME lub LAMBORGHINI wyposażonych w skrzynię 27+27 z 9cio stopniowym powershiftem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras 0 Napisano 22 Stycznia 2007 szukam kogoś kto umie, lub ma możliwość serwisowania skrzyni biegów, lub wie skąd wziaść oprogramowanie i interfejs do ciągnika RENAULT 180.94, lub SAME lub LAMBORGHINI wyposażonych w skrzynię 27+27 z 9cio stopniowym powershiftem Zadzwoń do Agromarketu Jaryszki koło Poznania (www.agromarket.com.pl). Są dilerami Same-Deutz-Fahr Group. Może oni ci pomogą. A propos to jaki masz problem z tą skrzynią. Słyszałem że u nich czujniki i elektronika lubi płatać figle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tk 0 Napisano 22 Stycznia 2007 zdarza się, że nie rusza 2 m i przestaje ciągnąć na poszczególnych stopniach dzieje sie podobnie, podobnie również przy cofaniu, najczesciej pojawiaja sie problemy na zimnym oleju. doradzono mi przeczyścic elektrozawory jazdy w przód i w tył z osadów i ewentualnie sprawdzić stan oringów, wymienić cały olej na nowy markowy oraz oczywiscie filtry. Dodatkowo zamierzam przejrzeć wszystkie wsuwki i połączenia kabli bo w kilku miejscach sa łaczone kombinerkami. Przelutuję kazde watpliwe miejsce.Jak to wszystko zrobie, a planuje na luty, to sprawdzę czy pomogło, mam nadzieję znaleźć ewidentną przyczynę, ale moze to być trudne, ponieważ jak dział wszystko to ciągnie aż miło na wszystkich biegach do przodu i do tyłu. Doswiadczenia uczą, że jeżeli mogę zrobić sam, to z pewnoscią zaoszczedze na tym sporo kasy. Serwisanci , których do tej pory poznałem umieli duzo gadać, wymieniać całe podzespoły, nie zawsze celnie i wystawiać słone rachunki. Rzadko kiedy sa skłonni podzielić się wiedza, która posiadaja najcześciej na temat aktualnie produkowanych modeli. Nikt teraz ich nie szkoli do obsługi ciagników sprzed 12lat.dowiedziałem sie niedawno:( [/url] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazi1 0 Napisano 29 Stycznia 2007 czy mógłbym liczyć na jakie rzetelne opinie o tych ciągnikach a w szczególności o tych o mocy od 75 do 100km jakie silniki jaki sposób zasilania paliwem (pompa rotacyjna czy sekcyjna) jaka skrzynia czy posiadają rewers itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waluś 0 Napisano 29 Stycznia 2007 czy mógłbym liczyć na jakie rzetelne opinie o tych ciągnikach a w szczególności o tych o mocy od 75 do 100km jakie silniki jaki sposób zasilania paliwem (pompa rotacyjna czy sekcyjna) jaka skrzynia czy posiadają rewers itd. Ciągniki Renault już nie istnieją(nie istnieje ta marka) wraz z zrywami konstrukcyjnymi i wszelkimi licencjami przejął niemiecki Claas.Ciągniki Fiata są przejęte przez konsorcjum CaseIH, głównie przez New Hollanda.Dokładniej nie były to Fiaty tylko Fiatagri Volvo stosuje ciągniki do bardzo ciężkich ciągników gąsienicowych Challenger i Caterpillar.Niemal identyczne silniki(trochę zmienione konstrukcyjnie)Sisu stosowane są w Kamazach (bardzo dobre w ciężkich zimach) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazi1 0 Napisano 29 Stycznia 2007 chodzi mi o starsze modele do 95 roku a o tym że zostały przejęte przez claas'a to wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek_zx6r 0 Napisano 11 Lutego 2007 Mial ktos stycznosc z Renault 75.14 ? Jakie to ma spalanie, ile mocy, do czego to sie nadaje i czy warto takie cos kupować (30 tys. zeta jestem w stanie narazie wylozyc), czy ciulac kase na cos lepszego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agaczarzasta 0 Napisano 12 Lutego 2007 chlopie ten traktor to super sparwa i nie sluchaj tych co mowia zebys go sprzedal ja mam 106-14 i chodzi jak marzenie niegdy bym go nie zamienil na zadnego ursusa no a wszystko da sie naprawic . i napisz skad jestes to podam ci adres do kolesi co maja czesci do wszyskiego nawet do renault skrzynie itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur.p 0 Napisano 27 Lutego 2007 WITAM,czy ktoś moze mi powiedzieć czy są drogię części do ciągnika z 90lat RENAULT np. wał korbowy ,tłok toleja itp. ,i gdzie można kupić do tych ciągników takie i inne części .Mam na oku do kupienia renault 904 MI z 1994r może mi ktoś powiedzieć czy ta marka jest dobra i ile taki ciągnik 90KM pali na moto godzine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysztof Czajkowski 0 Napisano 27 Lutego 2007 Cześć. sąsiad ma reno 6814 rs. wymienił zimering na tylnej pochwie. wymienił łożyska przy prawym przodzie góra dół. Tak z tego co widzę chodzi jak ta lala żadnych przecieków.On twierdzi że ten gość co mu sprzedawał że ten ciągnik ma 85 koni a z opisu wychodzi że ma 68 koni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej.lud 0 Napisano 1 Marca 2007 ktoś sie pytał o ceny do silnika to powiem że nie są tanie bo to silnik MWM czyli FENDT . Niewiem czy się opłaca kupowac ciągnik z zamiarem kapitalnej naprawy silnika . Co wiem te ciągniki mają naprawde trwałe silniki. Ja mam 6-garową renówkę z 78r i na sezon dolewam góra 3-4 litry oleju do silnika. A co do części do silnika to widziałem w necie komplety naprawcze do MWM za 600zł ,może ktoś widział taniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strzymek 0 Napisano 1 Marca 2007 częściami do silnika nie należy się przejmować przecież są zamiennki w przystępnych cenach i wcale nie po 600zł np w firmie techmot z choroszczyw zachodnich ciągnikach tylko remont skrzyni biegów może przyprawić o ból głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tk 0 Napisano 3 Marca 2007 to prawda silnik można naprawic zamiennikami i zadna to filozofia, szczególnie jak posiada się książke napraw ze wszystkimi parametrami i momentami dokreceń, to już można zrobić prawie jak fabryka:). Natomiast do skrzyń, nie warto żałować na drogie oleje i oryginalne filtry, tylko trzeba postępować zgodnie z zaleceniami producenta i wymieniać nawet co 800 -1000 motogodzin. należy zapomnieć o podpinaniu do hydrauliki przyczepy sasiada, z której nie wylejemy starego oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tk 0 Napisano 3 Marca 2007 A propos skrzyni biegów, zdobyłem ksiązkę napraw (mała encyklopedia) oraz katalog i od dzis p...... wszystkich serwisantów szpeniorów, sam wszystko naprawie, choć trzeba trochę pogłówkować i mieć podstawową znajomosć francuskiego lub tłumacza. To ile kasy zaoszczedze posiadajac właściwą wiedze o eksploatacji i odnajdowaniu usterek,której nie mieli poprzedni posiadacze ciagnika,to inna sprawa !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 5 Marca 2007 do strzymek.akurat skrzynie w renówkach są bardzo mocne, a i dosyc proste w budowie(szczególnie w renówkach do 100Koni mocy).nawet jak cos w skrzyni padnie to można dorobić tryb, czy walek nieustepujacy w niczym orginałowi, a napewno kilkakrotnie tanszy.pozatym renówki są akurat traktorami w ktorych skrzynie sie naprawde dobrze naprawia(nie ma problemu z jej wyjęciem)chociaz wiekszosc trybow wyjmuje sie bez jej calkowitego wyjęcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strzymek 0 Napisano 5 Marca 2007 to dobrze że dobrze je sie naprawia naprawde dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Merk 0 Napisano 6 Marca 2007 A propos skrzyni biegów, zdobyłem ksiązkę napraw (mała encyklopedia) oraz katalog i od dzis p...... wszystkich serwisantów szpeniorów, sam wszystko naprawie, choć trzeba trochę pogłówkować i mieć podstawową znajomosć francuskiego lub tłumacza. To ile kasy zaoszczedze posiadajac właściwą wiedze o eksploatacji i odnajdowaniu usterek,której nie mieli poprzedni posiadacze ciagnika,to inna sprawa !!!Czy ty masz ogólne istrukcje obsługi do renaultów czy tylko do skrzyni?? a ta encyklopedia to jest coś takiego??: http://www.atr-agri.com/livres_f.asp http://www.buycentral.fr/qsh/tracteur+renault+encyclopedie.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radnesik 0 Napisano 11 Marca 2007 witamposzukuje katalogów części do ciągników renaut, najlepiej jakis program servisowy w ktorym by było większość modli, gdyby ktoś coś takigo miał proszę o kontakt radnesik@gmail.com dogadamy się co do ceny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek_303 0 Napisano 12 Marca 2007 Mam Renault 145.14. Podłączyłem go do kosiarki czołowej i okazało się, że nie pasuje kierunek obrotów WOM. Czy wszystkie renówki mają inny niż normalnie kierunek obrotów WOM? U mnie obraca się zgodnie z kierunkiem obrotów zegara, patrząc od przodu ciągnika. Czy to można jakoś zmienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek_303 0 Napisano 13 Marca 2007 Czy ktoś się orientuje jak się obsługuje hydraulikę zewnętrzną. Która dźwignia w kabinie obsługuje które wyjścia? Czy któreś wyjścia są połączone z podnośnikiem, tzn. jak podniesie się podnośnik to pojawia się w nim ciśnienie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek 61 0 Napisano 20 Marca 2007 Witam!Od roku pracuje na Renault 110.54. Jestem bardzo zadowolony, choć to rocznik 92. Mam problem z podnosnikiem, rozpięte jest ciegło regulacji siły podnoszenia. Szukam katalogu skrzyni, aby to rozpracować!W kosiarkach czołowych zmienia sie kierunek obrotów, jest troche zabawy ale do zrobienia. Zainteresowanym chetnie pomogę!Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach