Skocz do zawartości
Gość MGM21_

Wszystko o ciągnikach Renault

Rekomendowane odpowiedzi

wymiana oleju w silniku co 200mtg a w skrzyni co 1000mtg , ja mam silnik mwm 6cyl i wchodzi ok 12l oleju, leje foush, albo chevron,albo cokolwiek ze specyfikacją powyżej cc, byle nowy i czysty. do skrzyni wchodzi mi 118l, jest 7+2 korki spustowe! i leje polski wielofunkcyjny STOU ,ok 10zł/l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mam pytanie. jakie cisnienie powinien utrzymwac taki renault 120.54??

na zimny i na rozgrzanym silniku??ktos wie moze??

i czy 8 tys mtg na takiego renaulta to duzo???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszukuje jakiegos katologu na plycie lub w formie papierowej do reanulta 110.54 lub 120.54 jakby ktos mial taki??

pozdrowionka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie mam pytanie. jakie cisnienie powinien utrzymwac taki renault 120.54??

na zimny i na rozgrzanym silniku??ktos wie moze??

i czy 8 tys mtg na takiego renaulta to duzo???

8tys mtg na renaulta to nie dużo,są w nich silniki fend które wytrzymują nawet 16-18 tys mtg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego wiesz on trzyma cisnienie na cieplym silniku na 5 tys obrotow na 2 atmos.

a na 20 tys to do 4 dochodzi mam nadzieje ze jeszcze pozyje troche;)

tylko czy powinien taki renault dmuchac tak odmą??ten troche dmucha sprawdzalem nie widac zeby olej wylatywal...troche mnie to zastanawiac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego wiesz on trzyma cisnienie na cieplym silniku na 5 tys obrotow na 2 atmos.

a na 20 tys to do 4 dochodzi mam nadzieje ze jeszcze pozyje troche;)

????????????????????Dziwny silnik.
tylko czy powinien taki renault dmuchac tak odmą??ten troche dmucha sprawdzalem nie widac zeby olej wylatywal...troche mnie to zastanawiac...

Co znaczy ,,dmuchac tak odmą". Możesz mi to trochę jaśniej opisać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego wiesz on trzyma cisnienie na cieplym silniku na 5 tys obrotow na 2 atmos.

a na 20 tys to do 4 dochodzi mam nadzieje ze jeszcze pozyje troche;)

????????????????????Dziwny silnik.
tylko czy powinien taki renault dmuchac tak odmą??ten troche dmucha sprawdzalem nie widac zeby olej wylatywal...troche mnie to zastanawiac...

Co znaczy ,,dmuchac tak odmą". Możesz mi to trochę jaśniej opisać?

 

Bardzio dziwny ! ale według mnie to przy 500 obr/min ma 2at a przy 2000 obr ma 4 at lub jak kto woli 0,2 i 0,4 mpa . A po 8000 tyś mth dziwne by było żeby nić nie dmuchał !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak myslisz kolego pochodzi jeszcze troche ???

i co z tym dmuchaniem??;)

ja sie na tym nie znam.jak mozesz wypowiedz sie w tej kwestia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak myslisz kolego pochodzi jeszcze troche ???

i co z tym dmuchaniem??;)

ja sie na tym nie znam.jak mozesz wypowiedz sie w tej kwestia

 

Dmuchanie odmą jest wynikiem ruchu tłoków wewnątrz silnika,tłoki po suwie pracy wracają do dołu i także pchają powietrze do skrzyni korbowej i to powietrze właśnie wychodzi odmą.Jeżeli z tej odmy wydobywałby się dym świadczy to o przedmuchach z cylindrów do krzyni korbowej.Jak nie widać dymu to bądz spokojny że jeszcze dłuuuuuuuuugo ci pochodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki kolego. dymu nie widac tylko wiesz dmuchanie jak najbradziej;)

dzieki za odpowiedz zapamietam rade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie ktos wie moze jakiej pojemniosci jest baki na paliwo przy 110.54??

 

225 litrów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem R7512, jednak bez instalacji pneumatycznej . Będę wdzięczny za podpowiedzi, jak rozwiązaliście ten problem u siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem to prędzej, jest tam niewiele informacji, ale dzięki za podpowiedź. Materiały mam już skompletowane, tylko nie wiem, gdzie wcisnąć sprężarkę, nie ma wolnego koła pasowego, dodatkowo mam przedni TUZ i to jeszcze utrudnia zadanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do pietrucha: Ja w swojej renówce dałem dotoczyć dodatkową szajbę przykręcaną do koła pasowego na wale. Zrobiłem tak aby nie zakładac wspólnie sprężarki i pompy wody bo wtedy pompa może siąść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dodatkowe koło na wale weszłoby chyba do chłodnicy, poza tym nie mam zbyt wiele czasu, żniwa tuż tuż...

 

Tak na 95% sprężarka będzie napędzana od WOM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie wie ktos gdzie znajduja sie filtry hydrauliki przy renaulcie 103.54 TX?? Dwa znalazłem: jeden przepływowy na rurze doprowadzajacej olej do pompy a drugi na odprowadzajacej "podobno" jeszcze jest ich wiecej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z podnośnikiem w moim Renault-cie 103.54 TX dzieje sie tak ze podnosi a nie opuszcza nie wiem od czego to zależy ale nieraz jest wszytko dobrze a nieraz nie można opuścić. Czy ktoś miał taki problem?? prosze o odp. z góry dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Merk

Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie podnośnik ma dwie dźwignie: jedna do podnoszenia, druga do ustalania głębokości, na jaką ma opuszczać podnośnik. W jednym ze skrajnych położeń tej drugiej dźwigni podnośnik zachowuje się tak, jak u Ciebie. Może to jest przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety to nie jest przyczyna bo próbowałem już wszystkich położeń tych 2 dźwigni i nic niestety. dzisiaj odkręciłem wąż od siłownika pomocniczego i sie opuścił. Więc stwierdziłem ze to może wina tego tłoku albo czegoś odpowiedzialnego za ten tłok i zaślepiłem wylot do niego korkiem ale to też nie pomogło. Tak ze sadze ze problem jest większy i chyba trzeba będzie rozkręcić podnośnik niestety ale nie wiem jak sie do tego zabrac i czy sie da to zrobić bez zdejmowania kabiny. Jak by ktoś miał instrukcje napraw lub cokolwiek do Renaulta 103.54 TX to bym był bardzo wdzięczny za udostępnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jak się sprawują się renault 95.14?? Opłaca się kupować czy kupić lepiej zetora 8145???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...