jjj 0 Napisano 7 Stycznia 2009 witam wszystkich! jestem studentem geodezji i mam do napisania operat szacunkowy na temat "wycena nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej". jesli ktos pomoglby mi to napisac prosze o odpowiedz. moje gg 8583843. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kissmy... 0 Napisano 7 Stycznia 2009 w zeszłym roku opracowałem operat na bardzo zbieżny temat, z tymże miało to miejsce na uczelni ekonomicznej, więc zapewne mogą występować błędy stricte związane z technologią, podaj proszę maila to Ci podeślę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jjj 0 Napisano 7 Stycznia 2009 podaje maila jarektw_86@o2.plz gory dziekuje:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jjj 0 Napisano 9 Stycznia 2009 kissmy... prosze prześlij mi ten operat o którym mi mówiłeś. bo nic nie dostałem:)jarektw_86@o2.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro8038 0 Napisano 9 Stycznia 2009 Co za ludzie dzisiaj studiują - zero wysiłku - wszystko na gotowe. czy Ty wiesz ile kosztuje kupienie pracy w internecie? jesli nie chcesz sam pracować, to przynajmniej wysil się i poszukaj. Są portale na których każdy temat Ci opracują. Oczywiscie wtedy już nie ma żebrania tylko wyciskanie portfela !!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jjj 0 Napisano 9 Stycznia 2009 nie wiem czy zauwazyles ale ten ktos sam zaproponowal ze mi cos wysle, a kwestia pieniedzy to juz chyba pozostaje miedzy nami! wiec raczej nie wtracaj sie. a tak poza tym to chyba nie rozumiesz co to znaczy bezinteresowna pomoc!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach