osa21 0 Napisano 11 Stycznia 2009 zastanawiem si enad zakupen samochodu dostawczego do moje gospodarstwa jaki byście mi polecieli ładowność 1,5t, jak ktoś ma jakiś taki samochód to niech napisze jaki i czy go poleca czy odradza. szukam takiego w okolicach max 15 tys. zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 11 Stycznia 2009 Ja mam Forda Transita rocznik 97. Ładowność 1,1 ale 1,5 tony bez problemu przewozi. Silnik 2,5 litra bez turbo i bez zbędnej elektroniki jest świetny skrzynia też dosyć mocna. Jedyny jego mankament to blacha niestety dość szybko gnije. Ja jestem zadowolony i polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargamel 0 Napisano 11 Stycznia 2009 Zdecydowanie szukaj MB.Tylko nie Sprintera.Zadbany 310 z motorem 2,9,przywieziony osobiście z Niemiec spełni z pewnością twoje oczekiwania.Stary dobry motor nie do zarżnięcia i mocna konstrukcja to jego atuty.Jeśli korozyjnie i technicznie będzie O.K. nacieszysz się nim długo.Kasy na takowego ci spokojnie starcz,y a jako wól roboczy jest najlepszy w tych pieniadzach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 11 Stycznia 2009 ja zdecydowanie z tych dwoch polecam MB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargamel 0 Napisano 12 Stycznia 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T981461 Nie chodzi mi konkretnie o ten samochód,ale tego typu.Przy odrobinie szczęścia posłuży dość długo.Zwracaj uwage na wady, ktore trzeba długo i drogo usuwac.Jesli niepokoi cię stan blacharki,nie dotykaj ,naprawa zawsze przekroczy założone wydatki.Mechanika jest wyjątkowo trwała i pewna,czesci ogólnie dostępne za małe pieniadze.Sam mam podobnego tylko starszy 209 z silnikiem 3000d.Naprawde ciężko go zajezdzic.Licznik pokazuje ok.380tys,a po wyłączeniu silnika kontrolka ciśnienia oleju zapala się dopiero po 5 sek.Wyjątkowo twarda sztuka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mc13 0 Napisano 12 Stycznia 2009 Ja mam fiata ducato 2.8d 1999,bez turbiny.Właśnie minął rok jak go kupilem i chyba zostanie na dłużej,wcześniej miałem lublina II 97r,transita 98,ale ten jest z nich najlepszy.Byłem nim pare razy w de.i w aust.ciągnie przyczepę 2t aż miło,pali 8,5 na autostradzie i 9 koło komina.Części niedrogie bo kupiłem po stłuczce i naprawialem ,wszystko dostaniesz na allegro.Kabinę mam na 5 osób więc i rodzinkę można zabrać na większe zakupy.Na pakę ładuje 1.5t Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 23 Stycznia 2009 czy moze ktos sie orientuje jak to jest z samochodami ciezarowymi w gospodarstwie? czy trzeba wykupywac winiety? od ilu ton placi sie podatek drogowy na samochody ciezarowe czy jakos tak itp. itd.? interesuja mnie wszystkie oplaty zwiazane z samochodem ciezarowym w gospodarstwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tedi 0 Napisano 23 Stycznia 2009 Obecnie to nie wiem jak jest z tymi winietami, ale przedtem tak z 3-4 lata temu to nie trzeba było miec winiety. Osobiście ja jeżdże bez bo jak 4-5 razy w roku wyjadę i to głownie tylko ze zbożem lub czasami z nawozem. A podatek drogowy to od 3,5t wzwyż, no i reszta to wiadomo ubezpieczenia itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 23 Stycznia 2009 Wcześniej się płaciło drogowy nawet, jak był do 3,5 tony, bo było jakieś głupie rozporządzenie, że naliczali już od 3,5. Teraz już sie nie płaci za 3,5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach