Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

Możliwe że to wina bloku sterującego który nie otwiera za dobrze kanałów oleju na prawe koło.

To co by z tym fantem zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko regeneracja lub nowy nie dasz rady tego naprawic ja próbowałem i o dziwo tez na prawe koło to jest zbyt skomplikowane i niemasz dostępu do części tylko serwisy mają

szkoda twojego czasu i nerwów oddaj do naprawy

chyba ze ktos zna sposób

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie mi ile ma biegow URSUS 3514

bo sie sprzeczam z kolego ja mowie ze 5 a on ze 4

i kto ma racje ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam U-c385 z turem.Ostatnio dokupiłem do niego nową,wzmacnianą pompę ze względu na to że nie chciał podnieść bala ok 1t.Ciągnik radził sobie całkiem dobrze z obornikiem i ze słomą,ale jak przyszło załadować bale z lucerny od claasa quadranta to nie dał rady.Zna ktoś sposób na poprawienie mocy tej pompy(może istnieje jeszcze wydajniejsza),czy może to już kres jej możliwości około 1,2tony???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu już zwiększanie wydajności pompy raczej nie pomoże.Trzeba raczej docisnąć zawór redukcyjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie

ile może kosztować sam mechanizm różnicowy oraz kompletne koła do przedniej osi napędzanej? Ursus 904, 914

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam U-c385 z turem.Ostatnio dokupiłem do niego nową,wzmacnianą pompę ze względu na to że nie chciał podnieść bala ok 1t.Ciągnik radził sobie całkiem dobrze z obornikiem i ze słomą,ale jak przyszło załadować bale z lucerny od claasa quadranta to nie dał rady.Zna ktoś sposób na poprawienie mocy tej pompy(może istnieje jeszcze wydajniejsza),czy może to już kres jej możliwości około 1,2tony???

Zaloz drugie silowniki do TUR-a, a dzwignie bez problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Byłem wczoraj u kuzyna oglądać jego gospodarstwo. miał tam U1224, ale sam był zbyt zajęty, aby mi trochę umówić do czego, która dzwignia służy, wszystkiego też nie zauważyłem, więc tak z ciekawości pytam się was:

1. Gdzie jest dźwignia od włączania przedniego napędu?

2. Czy trzeba wcisnąć sprzęgło, aby włączyć przedni napęd?

3. Słyszałem, że napęd na przód działa do pewnego stopnia skręcenia kół, czy to prawda? Czy też może chodzić cały czas?

4. Jak się włącza wzmacniacz momentu obrotowego?

 

To by było na tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. przedni napęd włacza sie ciągnąc za takie ciegło( do którego przymocowana jest linka) a znajduje sie to po lewej stronie fotela

2.Pewnie jest to wskazane( albo i nie) ale napęd bez problemu powinien załączyć sie i bez niego

3. napęd działa w taki sposób że jeżeli go sie załączy to siła przekazywana jest do wału napędowego następnie do przedniego mostu a potem na przednie koła poprzez krzyżaki i jeżeli nie ma blokady przedniego mostu to przynajmniej jedno koło musi ciągnąć zawsze ( przeważnie to które ma lżej) niezależnie od tego w jaką strone koła są skręcone

4. Wzmacniacz momentu obrotowego włacza sie dźwignią z lewej strony kierownicy tam gdzie jest sybbol zółw-zając i polega on na tym że tą dźwignią mając te same obroty zwalniamy prędkość jazdy... to taka jakby redukcja bez sprzęgła tylko przebiega to w o wiele płynniejszy sposób i nie wytracamy przy tym aż tak dużo prędkości i ciagnik nie spada nam z obrotów.

Mam nadzieje że odpowiedziałem na twoje pytania być może coś xle sformuowałem ale ogólne zasady chyba wyjaśniłem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba wciskać sprzęgła, można włączyć podczas jazdy albo jak kto chce. nie zaleca sie włączać na utwardzonych powierzchniach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A myślałem, że ta dźwignia po lewej strony kierownicy jest od włączenia WOMu, a tu się okazuje, że to wzmacniacz momentu obrotowego. Za odpowiedzi oczywiście dziękuję.

To jeszcze pytania uzupełniające:

1. Gdzie się włącza WOM i czy trzeba użyć sprzęgła?

2. Pompa chodzi cały czas? (chyba nie muszę dodawać, że chodzi mi o pompe hydrauliczną, odpowiedzialną za podnośnik i zewnętrzny obieg)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z lewej strony włącza się wom a wzmacniacz tą krótką na środku , pompe można wyłączyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marku Sz pompe podnosnikowa mozna wylaczyc>

Wylacza sie ja po lewej stroniepod kabin> Onosnie wzmacniacza trzeba go uwaznie uzywac bo naprawa jest bardzo droga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkręć w lewo śrubke co jest na regulatorze obrotów o 1 obrót

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z lewej strony włącza się wom a wzmacniacz tą krótką na środku , pompe można wyłączyć

Tą gdzie jest "zając" i "żółw"? http://patrz.pl?56178 Myślałem, że to jak w C-360 biegi polowe, biegi szosowe. To wtedy z reguły w jakiej pozycja powinna być ta dźwignia?

 

A ręczny to po prawej stronie jest? Zgadza się?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można tak powiedzieć a na dźwigni po lewej stronie jest I i II stopień i wsteczne po prawej 4 biegi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no zółw i zając to właśnie jest wzmacniacz... działa to w każdej pozycji jest to troche jak przyśpieszacz w kombajnie:) jak będzie na środku to będzie średnia z najmniejszej i największej prędkości na danym biegu... tak myśle bo w sumie jeszcze tego tak porządnie nie używałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby się tak zastanowić to U1224 nie ma tak do końca 16 biegów, ponieważ to podwojenie ilość biegów przez wzmacniacz momentu obrotwoego można wykorzytsac przez chwilę. Czyli praktycznie 8 biegów do przodu.

Dobrze myślę?

 

/edit

Może ktoś zarzucić zdjęciem, na którym widać , co jest dokładnie pod siedzeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to oszukuj sie dalej używamy tylko skrajnych położeń a nie pośrednich u mnie na środku to nie zaczyna się nawet przełączać.jak z zająca na żółwia to gazu nie puszczasz a odwrotnie to troche trzeba zmniejszyć obroty bo szarpnie ciągnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można używać wzmacniacza cały czas w ursusie jest na przekładni planetarnej a u mnie w MF 4270 jest wzmacnicz zrobiony na przekładni walcowej

 

Przełożenie w ursusie jest 1,36

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma 16 biegów jeżdzi się na zającu przeważnie, wg co niektórych jazda na żółwiu go wyciera.ja oram i na żółwiu i zającu i jeszcze tego nie robiłem.naprawa polega na wymianie tulejki i uszcelniaczy ewentualnie tarczek i mikropompki.prawda jest że w 4 dłużej trzyma niż w 6 ale wiadomo inna moc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie co to jest 16 predkości do przodu jak by było 20 to już lepiej i tak chyba by starczyło bo w JD tak jest i ludzie chwalą sobie takie rozwiązanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...