Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wodze że Dominator masz zamiar kupować ursausa 1634 mam pytanie może się orientujesz jak duze są ruznice w spalaniu w 1234 a w 1634 tez mysle o tym ciagniku A może ktoś na forum posiada taki ciagnik lub może wie coś na ten temet. Dzieki i pozdrawiam

 

Szacuję, że 1634 spali 10-20% więcej, ale w ciężkich robotach, to 1234 potrafi spali więcej, bo w końcu nie ma Turbiny. Duża jest różnica pomiędzy zwykłą 6 a 6-Turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znajomy mówi że 1234 pali mu z IBISEM 4x48 wiadro na morge on ma krótkie i niekrztałtne działki ja orałem tym pługiem w tym roku 7,5 ha i spalił mi mój MF 130 litry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tak średnio Ci spalił MF.

 

Podejrzewam, że 1634 spaliłby mniej przy tym pługu, a i lepsza robota.

 

Najwięcej spail się jak na krótkich kawałkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pracowałem 1614 i przy mniejszych działkach spalal średnio o 2-4 l wiecej na mth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten kawałek orałem 7 godzin szerokość ma 244 m a długość na najdłuższej części to 372 m jeszcze dodam że to jest podmokły czarnoziem na tym kawałku miałem zalany jęczmień

 

Rok wcześniej miałem na tej działce buraki i tęż tym pługiem orałem i spalił tyle samo , czas orki też identyczny a wtedy było sucho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na 914 z roku '84 albo 904

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ja nie znam sie na traktorach najwyrazniej, powiedzcie po czym mozna poznac ze ten traktor jest starszy niz 90rocznik, bo ze to 914 lub pochodny nie mam watpliwosci bo 4 cylindry bez doladowania ale co do rocznika to jak je odroznic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koło mnie też miał 1014 z 90 tych lat z niskim dachem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz dokładają lipne dachy do starych i mówią ze oryginalny gruby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic im to nie da. Jaki złom był, taki dalej będzie. Tylko design nieco podciągna, ale i tak nie za bardzo im to wychodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może trochę źle się wyraziłem. Chciałem napisać to, że te nieoryginalne dachy dużo odbiegają od oryginalnych. Oryginalny wysoki, Ursusowski jest jak najbardziej w porządku, sam miałem kiedyś taki w Ursusie 1222. Jeśli kogoś uraziłem, to przepraszam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tdk na zdjęci to twój URSUS. Jaki to model. Jak się sprawuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U 1224 z doładowaniem. Paliwochłonny w tej opcji ale w miarę małoawaryjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Co powiecie o ciągniku 4514?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
No tak dominator dla ciebie ursus to złom a zetor the best.Śmieszny się już robisz

 

Tym bardziej, że Ursus to pochodna Zetora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I w tym momencie drogi Gościu mylisz się, bo Ursus, to jest pochodny od Zetora, a nie Zetor od Ursusa i przez większośc lat Ursus był zdany na łaskę Zetora. Teraz Ursus się woli być pod ogonem Perkins'a. Ale i tak nadal Ursus bierze wiele silników z Fabryki ZTS'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poprzedni post oczywiście ja napisałem.

Można się domyśleć. Po twojej ciągłej opini o URSUSACH i zetorach która jak dla mnie jest nie do końca prawdziwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
I w tym momencie drogi Gościu mylisz się,

 

Czyżbym coś źle napisał? Wydaje mi się, ze napisałem dokładnie, (czytaj kupiliśmy licencje na 4011 od Czechów) C325 to juz nasza konstrukcja. Jeśli chodzi o losy Ursusa przed mariażem z Perkinsem, to była typowo polityczna decyzja. Zdziwisz się zapewne, ale biuro konstrukcyjne U-sa miało własne plany, co do rozwoju. Mieli juz nawet b. nowoczesne silniki( podobno pracują gdzieś w USA).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyna typowo polska myśl kontrukcyjna to był C-325 i póżniejsze jego wersje czyli C-328, C-330; M. C-4011 to jest późniejsza historia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...