Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

wymień mikropompkę, u siebie w 8145 też tak samo miałem. 5 lat temu mikropompka kosztowała niecałe 500 zł....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiatm. Mam pytanie jak zasawać półbiegi przy U1224. Czy trzeba rozbierać skrzynię czy można się tam jakoś dostać inaczej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przez okienko z prawej strony możesz zaspawać (4 druty) kosz żółwia z hamulcem(trochę klamota ) a żeby zaspawać np. na satelitach to trzeba rozpołowić tylko wtedy to już lepiej kupić przejście bezpośrednie i spokój na zawsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przez okienko z prawej strony możesz zaspawać (4 druty) kosz żółwia z hamulcem(trochę klamota ) a żeby zaspawać np. na satelitach to trzeba rozpołowić tylko wtedy to już lepiej kupić przejście bezpośrednie i spokój na zawsze
mnie tesz w..rwiło i kupiłem to przejście {wałek z hamólcem} i faktycznie spokój z początku brakowało żółwia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemka mam problem z moim ursusem 3512 otóż http://problem.ursus.patrz.pl 1 to jest linka do zegara z motogodzinami 2 to jest właśnie ten problem jest tam taka dziurka i ucieka przez nią olej i cały silnik jest ochlapany nim co mam z tym zrobić ??? poradźcie ;d;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie zaspawanie żółwia to największe druciarstwo jakie można zrobić ....

Chyba najlepsze rozwiązaie jakie kiedykolwiek udało sie zrobić Ursusowi...szczególnie przy tk małej liczbie biegów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie mialem takiego ursusa wiec nie wiem w czym problem. ale jestem ciekawy czemu chcecie zaspawac tego zolwia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy do wymiany panewek na wale w 385 i 360 trzeba wyjąć kompletnie wał z kołem zamachowym czy można się jakoś tam dostać bez wyciągania wału na zewnątrz?

i mam kolejne pytanie- kupiłem 385 i trzeba by zmienić panewki- jak sprawdzic po którym szlifie jest wał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy do wymiany panewek na wale w 385 i 360 trzeba wyjąć kompletnie wał z kołem zamachowym czy można się jakoś tam dostać bez wyciągania wału na zewnątrz?

i mam kolejne pytanie- kupiłem 385 i trzeba by zmienić panewki- jak sprawdzic po którym szlifie jest wał?

wymiana samych panewek to troche bezsens. Dlaczego chcesz to robić? masz niskie ciśnienie oleju? jak tak to jak bardzo niskie? jesli na wysokich obrotach na zimnym silniku jest ok 4-4,5 atm to jeśli nie masz bardzo dużuch wymgań co do tego ciagnika a góra czyli cylindry nie maja jeszcze przedmuchów to podłóż podkładke pod pompe olejową i kilka lat jeszcze pochodzi i wtedy zrobisz kapitalke silnika.ja przez kilka lat jeździłem 385 gdzie na zimnym silniku ciśnienie dochodziło do 6 atm a na gorącym na wolnych obrotach było 0 .

 

Stasio Najczęśniej dym z odmy równa sie właśnie remoncik silnika

odkręc też korek wlewu oleju i zobacz co sie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dmucha Ci z odmy to może to być też uszczelka pod głowicą. Jak masz ciśnienie ok to może to być też przyczyną ( przedmuch do lasek popychaczy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chce założyć nowe zestawy naprawcze i przy okazji zmienić panewki bo silnik strasznie olej już bierze ( na cały dzień to nawet ponad 2 litry weźmie) i do tego dmucha odmą więc z pierścieni to pewnie za dużo nie zostało już a ciśnienie oleju to na wysokich obrotach zimny ma troche ponad 4 a gorący jak ma pełny stan oleju w misce to trzyma niecałe 2

chodzi o to że kupiłem używany traktor i widze że silnik ma najlepsze czasy za sobą i chce go troche zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fakt 2 lirty oleju dziennie to trochę przy dużo, nawet jak by chodził 12 godzin w pługu. Tylko jak masz ciśnienie ( a zegar jest dobry) na rozgrzanym 2 to raczej nie panewki. Sprawdź luzy zaworowe, może jakiś zawór masz nadpalony i dmucha, albo któryś się zawiesza. Przy dużych luzach zaworowych też będzie dmuchać tylko zobaczysz to też po tym że uszczelka pod pokrywą przepuszcza olej i się "POCI".

Branie oleju to też pierścienie, mógł któryś pęknąć albo się zapiekł - wtedy to trzeba wyciągać gary, ale można sprawdzić ciśnienie w cylindrach, są takie "pistolety" co sią wkłada w dziurę po wtryskiwaczu .

Przy 914 jest ten problem, że oryginalnie ma tłoki na 4 pierścienie i 3 rodzaje ( turbo) i włożenie kompletu pierścieni jest często kłopotliwe.

Ja mam stare tuleje, obcięte i podtoczone tak, że wkładam pierścienie bez problemu - ale dopóki tego "wynalazku" nie zobaczyłem też się męczyliśmy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w zetorze 8111 miałem ciśnienie ok 2 zrobiłem same panewki narazie i jest 4,5 na dobrze rozgrzanym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mam pytanie ursus c 385 nie chce podnieść ramion jaka może być przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie mam pytanie ursus c 385 nie chce podnieść ramion jaka może być przyczyna?

prawdopodobnie zaciął się zawór jak masz olej w porządku i filtry czyste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakładał ktoś blokadę do przedniego napędu do mostu bez blokady czy to możliwe ? jak to się sprawdza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej pozdrawiam wszystkich fanatyków 360!!! Jesteście naprawdę dziecinnymi luźmi i dlatego się wami nie przejmuję Czy nie lepiej zamiast zakladac turbine do takiego gratowiska jakim jest 360 lepiej jest kupić duży i dobry traktor np 1014? Mam 1014 i serdecznie ten traktor polecam wszystkim tym którzy muszą mieć turbinę w swoim ciągniku.

Zakładanie turbiny do 360 jest takim samym co zakładanie turbiny do esa.

Wydaje się że zawse tu muszą być tacy ludzie!!! Jeśi chcecie to zakładajcie turbiny i przednie napędy do swoich esów czy 360.Zyczę powodzenia!!

A może lepiej zgłosić się do poradni zdrowia psychicznego?

Dla mnie 360 to kupa złomu i tyle.Unia daje kasę aby takiego ustrojstwa się pozby ć-Możecie skorzystać. Ludzie którzy chcą zakładać turbiny do 360 są albo są nie normalni albo to są dziecaki które nie mają co robić.

I dziwić się potem dlaczego polskie rolnictwo jest takie zacofane

Sprzedajcie swoje 360 i osły sobie kucie, to będziecie szczęśliwy. Dobry osioł jest lepszy niż najlepszy 360!!!

sory ale jakims cudem przeskoczyło mi na 135 strone i myslałem ze to dzisiejszy post

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej pozdrawiam wszystkich fanatyków 360!!! Jesteście naprawdę dziecinnymi luźmi i dlatego się wami nie przejmuję Czy nie lepiej zamiast zakladac turbine do takiego gratowiska jakim jest 360 lepiej jest kupić duży i dobry traktor np 1014? Mam 1014 i serdecznie ten traktor polecam wszystkim tym którzy muszą mieć turbinę w swoim ciągniku.

Zakładanie turbiny do 360 jest takim samym co zakładanie turbiny do esa.

Wydaje się że zawse tu muszą być tacy ludzie!!! Jeśi chcecie to zakładajcie turbiny i przednie napędy do swoich esów czy 360.Zyczę powodzenia!!

A może lepiej zgłosić się do poradni zdrowia psychicznego?

Dla mnie 360 to kupa złomu i tyle.Unia daje kasę aby takiego ustrojstwa się pozby ć-Możecie skorzystać. Ludzie którzy chcą zakładać turbiny do 360 są albo są nie normalni albo to są dziecaki które nie mają co robić.

I dziwić się potem dlaczego polskie rolnictwo jest takie zacofane

Sprzedajcie swoje 360 i osły sobie kucie, to będziecie szczęśliwy. Dobry osioł jest lepszy niż najlepszy 360!!!

sory ale jakims cudem przeskoczyło mi na 135 strone i myslałem ze to dzisiejszy post
on ciś pisał o osłach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Człowieku gardzisz 60-tką a każesz im wleźć z deszczu pod rynne,
no właśnie ja 60-tką jeździłem od początku lat 80-tych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problemy z podnoszeniem nie ma sily podnies pluga, trzeba mocno gazowac, jak opuszczam powoli dziwny stukot gdzei w okolicy skrzyni, trudno zlokalzowac, wyczyscilem filtr i wlalem nowy olej, bez zmian, jaka mozebyc przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...