Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy może ktoś z was wie jak sterowane są hamulce w 5314 lub 5714 hydrauliczne czy mechaniczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie odnośnie przednich opon w ursusie .Otóż mój ciągnik wyposażony jest w opony 12.4\24 a chciałbym zamontować 14.9 i czy będzie to miało wpływ na na trwałość podzespołów jak i samych opon . Ciągnik 12xx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz napęd więc ta kombinacja ja bym dał sobie spokój

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam pytanie odnośnie przednich opon w ursusie .Otóż mój ciągnik wyposażony jest w opony 12.4\24 a chciałbym zamontować 14.9 i czy będzie to miało wpływ na na trwałość podzespołów jak i samych opon . Ciągnik 12xx

Jesli ciągnik ma przedni naped to wysokosc przednich opon nie moze sie zmienic, jedyne wyjscie to załozyc nisko profilowe bedą szersze a wysokosc ta sama rozmiar 360/70R-24

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam pytanie odnośnie przednich opon w ursusie .Otóż mój ciągnik wyposażony jest w opony 12.4\24 a chciałbym zamontować 14.9 i czy będzie to miało wpływ na na trwałość podzespołów jak i samych opon . Ciągnik 12xx

Nie powinieneś ze względu na inne przełożenia.

Żeby to zrobić musiałbyś zmieniać koła w tylnym moście napędzającym sprzęgło osi przedniej.

Jak nie zmienisz przód będzie nadrabiać i szybko zużyjesz opony, w polu też Ci za wiele nie pomogą bo będą "zrywać".

Jeżeli to jest 12x4 lub 16x4 to przód powinien być 14,9, tak jest oryginalnie. Jeżeli to przeróbka ze zwykłej 12x2 to trudno powiedzieć jak jest bo 12,4x24 były przy C385A, 904, 914

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój kuzyn ma c-385 A u którego ma założony przedni most razem z kołami od u-1604 poniważ kiedyś pracował z turem i chodziło o to żeby wyżej podnosił. W efekcie przednie opony są prawie komplrtnie łyse. Ale awarii sprzęgla ani napędu przedniej osi jak narazie nie miał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba bez sensu miec ciagnik z przednim napedem i lysymi oponami?

 

@bookovsky - to nie ma sensu, chyba, ze przerobilbys tez naped. Jesli przelozysy odpowiednio zebatki na wyjsciu napedu (ale musisz znalezc kogos, kto sie na tym zna) to mozesz zalozyc wieksze opony, ale wymiana opon z tylu i tak Cie nie minie. Chodzi o to, zeby promien dynamiczny opony przedniej i tylnej byl w odpowiednim stosunku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem az wsyd mi sie przyznas przy zetorze 12145 pekł mi, no własnie najpjawdopodobniej niezpusciłem wody z kurka i pekło cos w rodzaju takiej gruchy znajduje sie on pod filtrem oleju z prawej strony przy kabinie jest tam korek a ja kretyn go nieznalazłem i niespusciłem jak to sie nazywa bo niewiem co kupis? cry cry Embarassed

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytałem sie dzisiaj o to pokrywke od tego wymiennika i 30 zł dobrze ze nic wiecej ciagnik potrzebny bo mi jeszcze buraków niewdzieli niewiem jak oni chcą tam wjechac osły jedne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Kolekcjonuje ksiazki do maszyn rolniczych, jeśli ktoś potrzebuje którejś z poniższej listy, chetnie pomogę, wymienie się itd.

Mam katalogi i instrukcje obsługi oraz INSTRUKCJE w języku polskim do URSUS-ów:

C325,C328 C-330,C-330M ,C335,C-355,C355M,C-360,C360 3P, C-385 C385A, U 1201,1204,

-„uzytkujemy ciągniki ursus MF” – do mF 255i 235

1042,1044 (katalog)

912,914,1012,1014,1222,1224,1614

902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604 932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634

3512,3514,

4822,4824

4512,4514, 5312,5314

5712,5714,

6012,6014

C-4011

Famarol Instrukcja obsługi Katalog częsci U125\

 

 

Jeśli ktoś potrzebuje , mój mail : Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z moim c 385. Ma on mało sily i wywala olej z silnika, z tym ze ma mało sily to przyczyna PGR bo z tamtat pochodzi. Mysle zeby dac wal do szlifowania ale zastanawiam sie rowniez nad wstawieniem jakiegos wiekszego silnika. Od jakiego bedzie pasował? I ile kosztuje szlif wału?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

każdy z ursusa czy zetora 4 lub 4 zturbiną 6 lub 6z turbiną modele u 902-1614 zetor 8011-16145. sam szlif wału mu nie pomoże masz całe komplety do wymiany (skoro nie ma siły i wywala olej) kapitalka zwykłej 6 w firmie kosztuje 7tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ma ktoś może zamontowany dodatkowy rozdzielacz RBS w zwom zetorze mam 12045 i nie wiem skąd wziąć zaiilanie tego RBS-a na różnych forach jest to opisane ale nigdzie nie ma konkretnej odpowiedzi. ma może ktoś jakieś fotki jak to wygląda na ciągniku?? albo wie dokładnie gdzie jest ten korek w podnośniku z możliwościa wykręcenia go i zamontowania am rurki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem zakładać nowego tematu o akumulatorach wiec pisze tu bo w takim ciagniku były zamontowane moje akumulatory.pytanie mam takie czy ktos mogłby mi pomoc rozszyfrować date produkcji moich akumulatorow poniewaz mi padły ale były w moim ciagniku bardzo długo wiec z ciekawości chciałbym sie dowiedzieć ile lat mi słuzyły a marka ich to ZAP Piastow 140ah numer jaki widnieje wypalony na boku to 64010641.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze poszukam ale tylko ten był wypalony na aku, słyszałem ze koduja te numery nie wiem czy to prawda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadzwoń do producenta to ci po tym numerze powie ktury to rok i miesiąc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z hamulcem prawym w ursusie 1002, pare lat temu robiłem ten chamulec i symeryng był do wyżucennia, teraz pewnie też tak sie stało, czego tak sie dzieje, lewa strona wcale nie był robiona i jest wporządku, usąsiada też tak jest że prawa mu nie chamuje. Czy to jakaś wada fabryczna, czy może jest gzieś luz i psuje symeryng.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak odpowietrzyć hamulce w ursusie 1002? Płyn hamulcowy jest, ale hamulce nie działają...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego pasio, pedał hamulca jaki masz? twardy czy miękki, po pierwsze sprawdź pompki czy pompują odkręć przy cylinderkach odpowietrznik i naciśnij pedał hamulca i sie okaże czy to pompki wina czy nie. a może cylinderki ci przyrdzewiały ja tak raz miałem. A jak nie pompki i nie cylinderki to może masz zaolejone hamulce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie

Mam problem z moim ursusem 1214. Jest to sprzęt z 1982 roku,a więc ma swoje lataa. Nicc w nim nie działa.Pozwole sobie wymienic:Chanulce nie działają, biegi wyskakują, podnośnik śię zacina woda śie gotuję. Pomóżcie bo nie wiem co mam z nim zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...