Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

@Janek44:

Po pierwsze "@" = "at", czyli "do"/"przy", czyli kieruję wypowiedź w szczególności w Twoim kierunku. Przepraszam, ze Ciebie uraziłem. Tylko dla mnie "@" jest uznawany za pewnego sensu skrót, a przypadkiem nie czujesz sie urażony, że w mail'u masz właśnie ten znaczek "@". Tak więc wybacz mi, ale dalej będę używał "@".

Co do cytowania edytowałem już nie raz post i pisałem w nich, dlaczego nie lubię cytowania, w szczególności posta, który znajduje sie wprost nad naszą wypowiedzią. Najważniejsze to nie chcę, aby powtórzyła się sytuacja z wcześniejszych czasów, znaim zostałem moderator, gdzie później, jak zostałem moderator załatwiłem to, poprostu usunąłem wtedy wszystkie wypowiedzi cytowane z danego tematu, niestety już niepamiętam jakiego. A była to taka sytuacja, że praktycznie dwóch gości ze sobą, praktycznie rozmawiało, były tylko ich posty, gdyby jeszcze odpowiadali normalnie, przez przycisk Odpowiedz, byłoby OK, ale nie, odpowiadali sobie przez przycisk Cytuj, gdzie cały czas cytowanie się dosławnie zagnieżdżało, i temat był kompletnie nieczytelny. Dlatego też unikam jak najcześniej przycisku Cytuj i innym też to radzę.

Tak jak pisałem w mail'u do Ciebie, temat założyłeś w nieodpowiednim miejscu, pozatym takie rzeczy załatwia się przez PW, albo mail'em, albo jeszcze innym innym środkiem komunikacji. Pozatym jak to wyglądało: dział Maszyny, temat o avatarze/emblemacie? To w żaden sposób do siebie nie pasuje.

Na czerwono? No jakoś musze podkreślać swoją działalność. Nieprawdaż?

A zaglądałeś do tej grupy Moderator? Nie, a tam jest wyraźnie napisane Admin.

Ja jestem tam wymieniony ponieważ należę do trochę innej grupy, nie należy do grupy Modertorzy, gdzie mógłbym działać we wszystich działach, tylko należę do osobnej kategorii Moderator Maszyn.

 

PS. Ale sie rozpisałem :ufff:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy realne jest zeby do Ursusa 914 dolozyc przedni WOM i TUZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w 914 przedni wom i tuz napewno jest realny.

w mojej gminie jeden gościu owe dobrodziejstwa zamontował w znanym wszystkim ciagniku c360.

niewidziałem osobiście tej sześćdziesiątki, ale z tego co mówili to ciągnik po przeróbkach waży grubo ponad 5 ton!!!

ile w tym prawdy-nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam zamiar w przyszlym roku kupic ciagnik z moca ok 80KM i wlasnie ta 914 jest chyba minimalnym sprzetem ktory by pasowal, wiadomo 4x4 obowiazkowo, ma byc to tzw mol roboczy, mam w tej chwili c-330 i c-360 i nimi uganialbym drobniejsze robotki.

 

Docelowo ciagnik ma miedzy innymi wspolpracowac z 2 kosiarkami, czolowa i tylna-boczna , nie znam jeszcze zapotzebowania na moc takiego zestawu ale mysle ze gdyby to byly kosiarki dyskowe to bedzie hulal bez problemu.

 

Mam zamiar rowniez dolozyc mu TUR-a

 

/edit

hmm, no i doczytalem, kto szuka wielbladzi (czy jakos tak)

 

kosiarka czolowa-dyskowa 2,5m samasz zapotrzebowanie na moc 70KM

kosiarka tylna-dyskowa 2,1m samasz zapotrzebowanie na moc 40KM

 

co daje w sumie 110KM, a taki mocny ciagnik jest mi po prostu niepotrzebny, heh, chyba bede musial 360 docierac z dyskowka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam gościa, który zamontował w bardzo prosty sposób do c360 tuz i wom.

Przedni tuz to nie problem. Samemu można zrobić tylko wystarczy mieć siłowniki i węże poprowadzone do szybko złączy z tyłu traktora. A przedni wom łączymy z tylnim poprzez poprowadzeniem pod ciągnikiem długiego wałka na trzech łożyskach i połączeniem go z tylnim, przez zastosowanie zębatek. Ten gościu używa tego ciągnika do truskawek z przodu zawiesza glebogryzarkę a z tylu kultywator..., a ciągnik waży może z 300-400kg więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze tego WOM z przodu potrzebowalbym jedynie do kosiarki czolowej, a tak jest to po prostu zbedne

 

czyli zostaje mi kupic albo 914, albo cos ciut mocniejszego i zalozyc na niego TUR-a, przyda sie do balotow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Mam takie pytanko.

Dwa lata temu wymieniłem w swoim c 360 3p wałek sprzęgłowy drugiego stopnia (ten od wałka przekaźnika mocy) i koło obrotów niezależnych (to które załącza wałek przekaźnika mocy).

Otóż co się okazało.

Gdy założyłem te części poraz pierwszy, zjechałem ciągnik do kupy odpaliłem go i co słysze, jedno wielkie wycie.

I od początku rozjechałem ciągnik wyjołem części pojechałem do sklepu, wymieniłem je (na co sprzedawca powiedział że to wszystko robią prywaciaże i tak pier...... te części).

Założyłem wszystko poraz drugi jednak minimalne wycie jest.

Co prawda nie słychać go na większych obrotach, tj jakieś 1300 ale na mniejszych jest to słyszalne, podobnie jest też gdy silnik spada z obrotów dochodząc do tej granicznej wartości obrotów i schodząc w dół, również wyje.

Moje pytanie brzmi, czy to się kiedyś ułoży czy już raczej tak zostanie??

A może miał ktoś podobny problem.

Oczywiście to wycie jest tylko wtedy gdy jest włączony wałek przekaźnika mocy, natomiast gdy go wyłącze to wszystko jest ok.

A tak wogóle to który ciągnik jest lepszy, c 360 czy c 360 3p??

JAkie jest wasze zdanie na ten temat.

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zalezy do czego je uzywasz

 

dla porownania ja i sasiad robimy kiszonke z kukurydzy uzywajac jednorzedowego silisokombajnu i u mnie jest 360, a u niego 360-3p, w gestej kukurydzy jemu potrafi ciagnik zbic z obrotow niemal do polowy, a u mnie przyduszenie jest zauwazalne, ale znacznie mniej - co 4 tloki to nie 3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę do właścicieli Ursusa 5714:

 

Czy moglibyście napisać opinie na temat tego ciągnika, ewentualnie jakieś zdjęcia i filmy.

 

Dziękuję i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 4514 Agro Bis ale znajomi mają 5714 i nie narzekają napewno jest lepszy od 7340 i szczerze mówią polecam ale ja poczekałbym na nową serię ursusów!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a z ktorego roku masz tego 4514agro bis i czym on sie rozni od agro i ile za niego dales i w ktorym roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam 4514 Agro Bis ale znajomi mają 5714 i nie narzekają napewno jest lepszy od 7340 i szczerze mówią polecam ale ja poczekałbym na nową serię ursusów!

 

Powiedz mi w czym jest lepszy od 7340

Prosze o konkrety a nie jakies opinie z palca wyssane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie napisze, że zetor duzo pali

 

/edit No i gratuję, dwa cytaty w jednym i to jeszcze cytowanie posta, który jest nad naszym postem. Tylko czekać, aż kolejna osoba by cytowała ten post. MOD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o C 360 czy C 360 3P -to wybrałbym 3P poniewaz jest szybszy ,mało pali ,bardziej elastyczniejszy silnik co wiąże sie z większymi obrotami silnika, i mniej sie psuje ,mówie tak ponieważ posiadam oba te ciągniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 4514 z 2003 Bis to poprostu plastikowa maska + suchy filtr + lepsze wykonanie! Nie narzekam a zapłaciem za niego coś około 70 tyś + VAT

Pewnie, że zetory palą więcej zwłaszcza w lżejszych pracach (np. prasa)

A pozatym to badziew mocno eksploatowany 7340 po dwóch latach u kolegi dymi jak papaj!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak 7340 w porównaniu do 4514 badziewie to ja nie wiem co ty masz na wyposażeniu w tym swoim ursusie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pompe o wydatku 62 l i silnik perkinsa, z którym czeski papaj nie ma szans!

A pomyliłem się mój ursus jest z 2004 roku za pomyłkę przepraszam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paweł45 masz gg?? jak masz o podaj chcilem z toba pogadac o 4514 jestemm zainteresowany kupnem takiego ciagnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągam nim

Agregat 3,6 m BOMET

Pług 4x35 Uni Grudziądz (TUR)

Prasa Sipma

Rozrzutnik 6T Cyrkomet Czarna Białostocka

 

/edit

do sebola:

535107 około 9 powinienem być

do MOD: próbowałem wysłać wiadomość prywatną ale się niedało!(jakiś błąd)

A pozatym nie dało by się zrobić coś takiego aby swoje posty można było edytować!

Na inny forach z tym się spotykalem?[/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawde!

Wiem, że trudno wam w to uwierzyć, ale ja wychodze z założenia, że nie ma co grubo zapuszczać agregatu> Uważam, że lepiej to robić dwa razy(lepsze odchwaszczeni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawde!

Wiem, że trudno wam w to uwierzyć,. kolega robi takim samym TD80D na tę samą głebokość(fakt, że u mnie jest cholernie sucho, pozostają już tylko modlitwy). Ale na podnośniku to czuć i tak naprawdę najgorsze jest manewrowanie (agregat waży 1200 kg), ale nie podrzuca go! A z pługiem chodze albo na 1 albo na czwórce polowej zalęznie jakie warunki(zawsze lepiej orać 4 niż trójkami,gdy pług wystaje za ciągnik)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak ty to robisz, ale jesli p[oiszesz prawde to ten tewój 4514 długo nie tak nie wytrzyma silnik zajedziesz na 100%

 

ciagnik 66Km i pługi które faktycznie potrzebyja 80-90km to troche ptrzesada podobnie agregat. 3 m potrzebyje 70-80Km i ma dosc ciezko, a 3,6 to minimum 90KM.

 

A nie wiem jak ty kalkulujesz ze ci sie opłaca 2 razy po tym samym jezdzic ???????? jaki to sens?? Nie lepiej przejechac raz 2,8 m ??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...