Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

do silnika- 10 L

filtr powietrza- 1,5 L

skrzynia przekładniowa i przekładnia główna- 45 L

zwolnice tylne- 2x4,5 L

przekładnia główna osi przedniej napedzanej* - 3,5 L

zwolnice przedniej osi napedzanej* - 2x 1,25 L

serwo. kierowniczy- 5,5 L

 

mała pomyłka była sorki..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mam problem z wzmacniaczem momentu, chodzi o to ze gdy włączam żółwia to on zaczyna sie ślizgać...co jest.?

 

a drugi problem pojawił mi sie dzis, odpaliłem ciągnik, i chiałem wzucic bieg ale zobaczyłem ze wajcha miedzy biegiem 1 a 2 luzno przechodzi bez zadnych przeskoków i nie właczają mi sie te dwa biegi... 3 i 4 jest...co sie stało..??

i mam jeszcze jeden problem, z przewietrzania silnika leci jasny siwy dym narazie lekko zaczyna...co to moze byc.?

 

jak by ktos wiedział prosze o pomoc..z gory dziekuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,jeśli chodzi o wzmacniacz momentu to zdaje się,że może to kwestia regulacji....u mnie tak bywało ale raczej na zającu.Z lewej strony ciągnika pod kabiną jest regulacja śrubka zdaje się na 13 czy 12 klucz z taką większą kontrą może na 22 klucz,możliwe że trzeba podciągnąć

Jeśli chodzi o biegi to dość dziwne a raczej niemożliwe że stało się to tak samo poprostu przez noc.Będziesz musiał zdjąć pokrywę tę pod podłogą inaczej nic nie zrobisz....możliwe że wodzik pękł czy poluzowały się widełki ale bez zdjęcia pokrywy nic nie zrobisz a to że kopci z odmy to starość po prostu i trzeba będzie zrobić remont,pierścieni nie ma...moim skromnym zdaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem c385 i okazało sie ze silnik wyrzuca olej z silnika. Na 2 i 3 cylindrze. Zdjelismy głowice bo myslelismy ze touszczelka ale nie było za wiele widac. Do tego profilaktycznie zrobiliśmy remont (panewki tuleje itp) Ciagnik poszedł na dotarcie i po jakims czasie w pług 3 skibowy. Niby na poczatku olej troszke \szedł w tłumik ale to było p[rzeciez na dotarciu potem lekko sie uspokoiło ale w polu iskry leciały czyli olej sie wypalał w tłumiku. I znowu olej idzie tłumikiem bardzo mocno. Kolankiem wypływa olej i gurą pluje. Zaznaczam ze głowica była robiona kompletnie wszystko na cacy nowe czesci ruchome. I teraz sobie mysle ze ja zrobili ale moze nie sprawdzili pod kątem pęknięć. Może jest pęknięta. Prosze o porade. Co to moze być??????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czym polecacie wykonać wygłuszenia kabiny w dużym ursusie, chodzi mi materiał na błotniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z 914. Coś się dzieje z podnośnikiem tzn jak podniasę do góry na opór to na wolnych obrotach zadusi ciągnik. Tak jakby jakiś zawór nie odcinał. W ostateczności wywala mi uszczekę pod śrubą przez którą olej z rozdzielacza płynie do tego zaworu którym można zablokować opuszczanie podnośnika. Ktoś miał taki problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie odnośnie ciśnienia oleju C 360. mam na zimnym na niskich obrotach 4,5atm a na rozgrzanym 1atm czym moze być spowodowany taki spadek po rozgrzaniu?? Panewki czy może pompa a może jeszcze coś?? Olej i filtr po 15 mth (olej Diesel 3 15w/40)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Według mnie,to rozpołów ciągnik.Jeżeli te pierścienie ustalające wypadły,to musiał być konkretny powód.Rozmontujesz,zobaczysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro wypadły to coś się z wałem dzieje i tak będziesz musiał go wyciągnąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No oki dziękuję za sugestię tak zrobię. Zastanawiam się tylko czy ciśnienie mogło uciekać przez brak tych pierścieni??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z hydrauliką w c-360 a mianowicie hydraulika nie reaguje na ruchy dzwignią dopiero jak przełącze na 5 bieg, dzwignia biegi szybkie/wolne w pozycji neutralnej, dzwignia lewa ta od wałka max. do góry to cięgna reaguja na regulacje dzwignia podnieść opuść i się podnoszą co może być nie tak? pompy nigdy nie wyciągałem wieć nie bardzo sie orientuje co tam jest grane i czy problem może być tam na dole czy jednak szukać go u góry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jeżeli przy napędzie zależnym jest dobre ciśnienie w hydraulice to problem jest z napędem.Jeżeli wałek odbioru się załącza(kręci) to wykluczył bym sprzęgło.Odkręcił bym podstawę mocowania pompy(pod tylnym mostem).Jeżeli WOM się nie załącza to już raczej sprzęgło(tarcza) drugiego stopnia,czyli czeka rozpołowienie ciągnika.Chyba że poszła jakaś zębatka lub frezy na wałkach.W jakim momencie to się stało?

Andrews

No oki dziękuję za sugestię tak zrobię. Zastanawiam się tylko czy ciśnienie mogło uciekać przez brak tych pierścieni??

Tędy raczej nie uciekało ale mogło to mieć wpływ z powodu braku stabilności wału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w 360 czasem siada łożysko zdejmij dolny zaczep i odkręć okrągłą podstawę z pompą i wszystko będziesz widział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwiększenie dawki paliwa.

Widziałem C-360 z turbiną.

Słyszałem o wstawianiu rozpylaczy wtrysków od poloneza, ale podobno szybko silnik siada- tloki, pierścienie, tuleje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zwiększenie dawki paliwa.

Widziałem C-360 z turbiną.

Słyszałem o wstawianiu rozpylaczy wtrysków od poloneza, ale podobno szybko silnik siada- tloki, pierścienie, tuleje.

 

Sorry. Pomyłka.

Nie tutaj miało być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy rozebrałem dół silnika i tam jest wszystko dobrze tylko wał przesuwał się osiowo przez brak pierścieni dystansowych i nie wiem czy jak ustawię go osiowo to poprawi się ciśnienie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ursus 1014

witam mam następujący problem...nie miałem 1 i 2 biegu otworzyłem pokrywe od gory i sie okazło ze wodzi pekniety w dwóch miejscach, wyciągnełem go w kawałkach ale problem jest teraz ze nie wiem jak włozyc nowy bo od gory nie da rady...:\ probowałem przez te okienko z prawej strony ale tam tez nie da rady, probowałem rowniez od tyłu czyli zdjełem tylną pokrywe i to samo nie ma dojscia zabudowane jest...:\

jak ktos ma pomysł prosze pisac, z góry dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam pytanie odnośnie sprzęgła C 360. Silnik remontowałem i wszystko ok ale po odpaleniu sprzęgło nie działa jak należy tzn brak skoku jałowego (od początku bierze) to mogę zmienić przez popuszczenie cięgła ale jak wcisnę do końca to przy próbie włożenia biegu zgrzyta. a jak go włożę jakimś cudem i trzymam sprzęgło to chce powoli jechać. Jak to poprawić ?? zaznaczę że tarcze i docisk te same co przed wyjęciem silnika a wcześniej ładnie wchodziły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziękuję kolego bardzo pomocne są zawsze Twoje rady, myślę że uda mi się to zrobić Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za odpowiedż (a to dla bardziej leniwych ),ale nieraz staram się zmusić Ludzi do "myślenia " .Cytat z instrukcji obsługi Ursusa C-360

W ramach obsługi sprzęgła co 100 motogodzin należy smarować jego łożysko

wyłączające olejem Hipol 6 i regulować luzy oraz smarować wałek pedału

sprzęgła smarem ŁT-43.

Dla I stopnia .sprzęgła luz między łożyskiem i dźwigienkami wyłączającymi

napęd ciągnika powinien wynosić 4 mm, co odpowiada 35 mm skoku pedału

sprzęgła. Luz ten należy regulować nakrętką regulacyjną na cięgle sprzęgła.

Jeżeli zakres śruby jest za mały, należy ustawić luz śrubami regulacyjnymi MI0,

ustalającymi położenie dźwigienek wyłączających napęd ciągnika względem

oprawy łożyska.

Dla II stopnia sprzęgła luz między łożyskiem wyłączającym i dźwigienkami

wyłączającymi napęd wału odbioru mocy powinien wynosić 10 mm. Luz ten Jest ustawiony śrubami' regulacyjnymi MI0, ustalającymi położenie dźwigienek wyłączających napęd wału odbioru mocy względem oprawy łożyska.

Obydwie regulacje należy wykonywać, po zdjęciu pokrywy na obudowie

skrzyni biegów z lewej strony ciągnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jak moge liczyc na jakies pomysły donosnie tego wodziku do 1014 bo naprawde nie mam juz pomysłow jak go tam włozyc bez rozpoławiania, bardzo bym prosił o jakies pomysły..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...