Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedys mechanicy uzywali farby olejnej Pamietam te chacy, najgorzej było pózniej przy rozbieraniu nie można było oderwac odkrecanego dekla A o czyszczeniu to juz nie wspomne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też używam silkonu i nawet uszczele pod głowicą złożyłem i po 2000 mth od remontu zwlałem głowice w 360 aby zobaczyć jak wygląda w środku i był nie powypalany silkon dobry jest też hermetyk ale po nim to problem z oderwaniem

 

Jak robiłem silnik w 330 to nie chciało mi się kupować uszczelek kupiłem tylko pod głowice i pokrywe zaworów a reszte poskładałem na silikon na starych uszczelkach i nic się nie leje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak jest teraz z montażem fabrycznym?Też biorą na silikon ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też używam silkonu i nawet uszczele pod głowicą złożyłem

Co najmniej dziwne ,przecież tam się niczym nie papra.

Jak robiłem silnik w 330 to nie chciało mi się kupować uszczelek

poskładałem na silikon na starych uszczelkach

 

Już widze ten obrzygany silnik, biedny ciapek

 

/edit - Nie Cze 18 18:31:47

Sory, zbulwersowałem się, i nie wyszło, chciałem uwidocznić "wybitne" osiągnięcia forumowicza piootra, w dziedzinie paprania silikonem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Montowałem juz na silikonie niestety nic to niedało

Możliwe jest że blok może być lekko odkształcony po tym jak rozbiłem ciągnik w lesie nieda się go uszczelnić a jak był nowy to nic nieciekło dopiero po wypadku w którym pozrywane zostały gwinty leje siw na okrągło teraz jak musze robić kapitalke to się zastanawiam nad kupnem całego bloku niezrobiłem tego po wypadku bo niemiałem tyle kasy a napraw było sporo.

Ewenyualnie jak sprawdzić czy z tym blokiem wszystko w porządku??

Mój mechanik mówi ze jak bym kupił nowy blok to będzie mnie kosztować jakieś

1200-1300 zł a na olej który sie wyleje przez następne 10 lat to napewno niewystarczy pozatym niebędzie tyle problemów z przeglądami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymontuj blok i zawieź go dobrego zakładu gdzie robia osiowosc i tam ci sprawdza wszystkie płaszczyznt czy sa oki. chodzi o płaszczyzne do głowicy i osiowosc, jesli jest nie tak nie miesci sie w granicach tolerancji to kupój blok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też używam silkonu i nawet uszczele pod głowicą złożyłem

Co najmniej dziwne ,przecież tam się niczym nie papra.

wiesz jak przedemną jakiś debil zdejmował głowice i nie chciała zejść i przecinakiem nawalał jak normalnie składałem na sucho to co chwile mi wydmuchiwał uszczelka złożyłem na silkon i po problemie

Jak robiłem silnik w 330 to nie chciało mi się kupować uszczelek

poskładałem na silikon na starych uszczelkach

Już widze ten obrzygany silnik, biedny ciapek

zdziwisz się bo ciapek ma suchutki silnik a rocznik jego jest 1971

Sory, zbulwersowałem się, i nie wyszło, chciałem uwidocznić "wybitne" osiągnięcia forumowicza piootra, w dziedzinie paprania silikonem

Wychodzi na to, że niewiele masz styczności ze starymi wynalazkami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może sprawdź czymś płaskim , jakiś liniał , bez wyjmowania , może też sprawdzisz bo rozbierać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na takich połączeniach(o których pisze kolega "rach-u") silikon powinien załatwić sprawę.Co do uszczelniania głowicy nie wiele pomoże ,jak jest brak szczelności na styku tuleji z metalowym pierścieniem uszczelki.[/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem już mocować na silikonie ale niepomogło.

Mój mechanik mówi że to moze być wina przedniego napędu bo cała konstrukcja jest taka jak w ciągnikach z jednym napędem a jak uszcelniłem silikonem to jakieś 50 mtg było w porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
prosty sposób na sprawdzenie płaszczyzny: kawałek szyby

 

??? A jak nie będzie prosta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybanie i sprawdzanie liniałkami za wiele nie pomoże, przecież tam chodzi o dziesiąte milimetra, nie ma to jak zawieź blok do szlifierni, zrobią co trzeba jak się należy i sprawa załatwiona, półśrodki są dobre jak mówisz na 50 godzin i znowu to samo, odżałuj te pare złotych, daj sobie czas na rozebranie silnika i zrób to jak trzeba, w końcu ten sprzęt "robi twoje pieniądze", pamiętaj o tym. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za porady

Jak rozmontuje silnik to zawioze ten blok do sprawdzenia i niech zrobią do porządku zaraz po sianokosach daje ciągnik do remontu

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten facio głównie sprowadza sprzęt używany ze Szwecji . to jest to http://www.rolkomis.republika.pl/ . Ze sześć lat temu myślałem u niego kupić 914 , tylko to co słyszałem przez telefon zbyt odbiegało od tego co zobaczyłem ( np. mial mieć ok.2000mtg , a byl na łysych oponach i to nie na pierwszych ) . O tym z Allegro nie wiem co powiedzieć , trzeba zadzwonic i posłuchać tych bajek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanko czy ma ktoś U-1222 (lub coś podobnego 120KM 6cylindrów bez przedniego napędu)

i pytanie jaki to pociągnie pług 5x40 czy więcej ? na wiosne zaczepiałem do niego 4x45 + MF255 na linie a za nim 3x30 (mf na jałowym tylko żeby pompa chodziła) i ciągnął świetnie ziemia 1 klasa tylko na dołkach miał ciężko no ale było dość mokro jechaliśmy na 25-30 cm fakt że troszke wolniej niz normalnie ale na 1 ha spaliliśmy ok 22-23 litry ON (łącznie)

Więc jaki pług mu zaczepić?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to troche bez sensu zaczepiac maksymalnie duzy plug przeciez trzeba mu zostawic zapas mocy. ja JD 6920 (150km) ciagam 4x50 kvernelanda i sobie lece 10 km/h a jak przyjdzie ciezka gleba to sobie zwolnie. wiecej jak 5x40 nie zakladaj, zreszta zrobisz jak chcesz ale ja nawet nie wim czy bym mniejszego troche nie zalozyl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie TURa z Uni 4+1. Mój wujek ma takiego do 1224 i sprawuje sie dobrze, swoją prace też dobrze robi......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...