Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

Zamiast przerabiać to za tą cenę kupisz Fortschritta 323 albo nawet dwa 303 i pewnie to byłoby najlepsze rozwiązanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za uwagi, znaczy nikt tego nie robił ale wszyscy twierdzą że nie warto, osiemdziesiątka zostanie bo to pewny ciągnik (aż za duży na moje gospodarstwo), a kupowanie dużego ciągnika, w cenie jaką by za nią uzyskał, niesie ze sobą element ryzyka którego nie mam ochoty ponosić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz Maryinesku, to przerabiaj, a jak zrobisz to napisz. Decyzja należy do ciebie, myśle, że nikt źle ani złośliwie ci nie doradzał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikogo o złośliwość nie posądzam, myślałem że ktoś taki przeszczep zrobił (no bo skoro w 360 robią, to czemu nie w 385?) i cosik powie, za temat się zabiorę tylko jeśli się uda zdobyć częsci za tanie pieniądze, bo 15tys to nie ma sensu pakować. Jak nie to zostanie po staremu i też jakoś będzie (bo musi) . Za podzielenie się uwagami serdecznie dziękuje, jakby ktoś miał coś optymistycznego w tej materi do powiedzenia to na priwa niech da znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obciążniki zwykłe ile ich tam jest chyba 5? nie pamiętam te standardowe

Łańcuch na kołach po 16 na jedno przy orce to coś prawie jak bliźniaki

uciąg 2 razy większy i blokada nie potrzebna choć czasem w błocie

 

mam pytanko kto mi powie ile kosztuje turbina do 1614?? nówka lub po regeneracji albo do 4 cylindrowego? z góry wielkie dzięki

 

ps co do kamieni mi sie trafił taki Miś że wolałem go zakopać głębiej niż ruszać z pola

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zalozylem po 8 obciaznikow na jedno (od szostki turbo) tez duzo dalo, jak w twardym oralem to przod sie podrywal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcę uzyskać wyższe obroty przekaźnika w C-385. Znalazłem drugi wałek schowany z boku skrzyni, choć gdyby nie podpowiedź miskinsa to bym nie wpadł, że tam może być.

Teraz próbuję go podmienić z tym z tyłu, ale nie bardzo wiem jak go wyciągnąć. Pewnie trzeba odkręcić te cztery śrubki 8, ale wtedy też nie wychodzi, poza tym nie wiem czy tam nie ma jakiejś uszczelki i nie poleci olej. Jeśli ktoś wie jak to się robi proszę o pomoc. Pewnie trzeba użyc młotka, a ja łudziłem się że jest jakaś wajcha i nawet podczas jazdy można zmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego a co jeszcze do tego przodu... to zmienić to to jest naprawde banalna sprawa bo ostatnio to całe rozkręcałem... wyciągasz sforzeń przód wyjeżdża wjeżdżasz nowym wał i tp sprzęgło... Tylko musisz mieć to kompletne wszystko... Warto to zrobić tylko wtedy kiedy nie będziesz kupowal nowego... jak ci sie uda złapać jakiś przód od ciągnika który idzie na części to zakładaj i sie nie oglądaj!! czasami widze jak ktoś reklamuje że chce sprzedać... Tylko trzeba sprawdzić czy dyżego wkłady finansowego wymaga ale myśle ze wszystko sie da... tylko w gre wchodzą wyłącznie koszty. Sama robota to pryszcz. pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś z szanownego towarzystwa przerabiał C-385 względnie 912 na przednionapędowy? jeśli tak to prosze odpowiedzieć

a. gdzie można nabyć części?

b. na co należy zwracać uwagę?

c. czy sprawa jest wogóle warta zachodu?

Z góry dziękuję za podzielenie się spostrzeżeniami

 

czesci kupiłem w agromie i u koranka, dostepne sa równiez w grene cena nowej przedniej osi ok 13tys netto + tryby do skrzyni + sprzegiełko + wał napedowy + felgi , opony

na co zwrócić uwage ? - na tryb do skrzyni i rozmiar ogumienia

czy sprawa jest warta zachodu ? - otrzymujesz zupełnie inny sprzet.......naprawde warto

 

byłem w takiej samej sytuacji - ciagnik 912 z 1990 roku 2000 mtg i w roku 2000 nie było perspektyw na zakup nowego ciagnika wiec założyłem przedni naped - generalnie sprzedałem go za........ i teraz uwaga 53 tys zł ( razem z blizniakami tył+ przód grasdorf)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lisek jak tego z tylu wyciagnac to nie wiem bo nie praktykowalem tego, musialbym wuja zapytac ale lepiej byloby dokupic lub dorobic taki walek jak z tylu i tylko go z boku zalozyc i starczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli sprawa sie tak czarno nie przedstawia. a jak jest z zawieszeniem przedniej osi zmienia sie czy nie? jak jest z serwem? I, czy do tych trybów (je sie wkłada do skrzyni, czy do mostu ?) są jakieś tabelki coby do ogumienia dobrać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawa nie jest zbyt cięzka kiedyś zakładaliśmy do U-1222 u znajomego i nie było źle

przód do góry odkręcasz drążki od serwo wyjmujesz sworzeń i odjeżdzasz przodem (ewentualnie zdejmujesz obciążniki) podstawiasz nową napędzaną oś zakładasz sworzeń drążki ale potrzebne są mocniejsze końcówki (przeguby) no chyba ze robisz na orbitrol co polecam naprawde warto

potem jak patrzysz na ciągnik od przodu przodu to po prawej stronie skrzyni jest zaślepka własnie na zamocowanie napędu przekładnia i sprzęgło przedniego napędu (nie sposób nie zauwazyć)

Ale jest jeden problem my musielismy rozpołowic ciągnik zeby włożyc dodatkowe przekładnie do skrzyni ale da sie zrobić opony nie wiem te co były pasowały idealnie bo 2 rok na nich robi i wszystko gra a za oś zapłacił

15 tys.tyle że to do szóstki więc droższa ale wtedy i tak było taniej

 

a może ma ktos używaną do szóstki ??? mojemu by sie przydała ale na nową mnie nie stać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lisek :

na wałku jest taka sprężynka zabezpieczająca, to ją zdejmujesz potem odkręcasz taką nakrętkę koronkową z zewnętrznym gwintem, wyciągasz wałek, wkładasz drugi, zakręcasz nakrętkę, zakładasz zabezpieczenie i wyjęty wałek wkładasz w tamto miejsce co był schowany poprzedni (gdy tam jest to naciska na dźwignię, która włącza wyższe obroty WOM).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak przełoży wałki to skąd znajdzie wałek na 21 frezy lepiej przedłużyć ten co siedzi w skrzyni i też będzie 1000 obroty a do 540 do wałek nie musi siedzieć w skrzyni pośredniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mówiłem, że do 1000 obr. musi tam siedzieć, a wałek przecież siedzial w skrzyni przekładniowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc.

Teraz już wiem jak to działa .

Ten co siedzi w skrzyni też ma frezy , jest tylko kawałek pusty w środku i przez to nie naciska tej dźwigni, ale z tym to już sobie poradzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tryby do napędu musisz dobrać pod rozmiar opon na których będziesz jeździł.są tabelki.jak wymyślisz jakie opony to napisze numery katalogowe trybów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za pomoc.

Teraz już wiem jak to działa .

Ten co siedzi w skrzyni też ma frezy , jest tylko kawałek pusty w środku i przez to nie naciska tej dźwigni, ale z tym to już sobie poradzę.

A do czego chcesz to używać ja tylko do rozsiewacza tak robię bo w rotacyjnej to ma co robić.

Pytanie

Co jest jak 914 w lewo krwci zawsze a w prawo jak się olej rozgrzeje to za choine nie chce chyba że trochę pojadę to zaczyna ale nie do oporu. Orbitrol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że to wina bloku sterującego który nie otwiera za dobrze kanałów oleju na prawe koło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się może ktoś gdzie i za ile można by kupić używaną kabinę od 1634 ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...