Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie o coś podobnego mi chodziło w tym drugim poście.Przy opuszczaniu olej z "kierunku" podającego ciśnienie spływał by z powrotem do układu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie przy oryginalnym turze jest tak zrobione jak podałeś na linku z allegro. olej z sekcji idzie na przelew. w rozdzielacz z tyłu jest wkręcony trójnik i podłączony wąż z sekcji rozdzielacza i dalej wężem powrót do ciągnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje po stokroć wam za pomoc, o to mi chodziło, teraz już sobie z tym poradzę. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pasuja pod wrunkiem wymiany koronek w mechanizmie roznicowym czyli nie pasuja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale te koronki da sie wymienić? Bo gniazda w zwolnicach mam strasznie wyciepane i remont mostu też bedę robił to jak by pasowały te koronki to bym zmienił bo słyszałem że zwolnice w emkach mają łożyska stożkowe tak jak w c360? Prawda to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da sie wymienic,zgadza sie lozyska sa stozkowe no i bedzie szybszy ciapulek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To w zwolnicach u emki jest inne przełożenie niż w zwykłych? Bo podobno emka jest szybsza o 8% ale to podobno dzięki innym przełożeniom w skrzyni? No chyba że ma to tak rozwiązane jak 4011 i c360 że przełożenia w skrzyni te same a 4011 jest szybsza bo ma inne przełożenie w zwolnicach. Ale zato jest troche słabsza ale c360 niema szans na drodze z 4011 i silnikiem od c360. Zadałem to pytanie odnośnie zwolnic w dziale o c330 ale tam widocznie nikt niezagląda albo ludziska mało wiedzą o zakładaniu zwolnic z emki do zwykłej c330? A te koronki to drogi gips?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie skrzynia tylko zwolnice maja inne przelozenie a co do koronek to niewiem ale jak chcesz zainwestowac w zwolnice to juz koronki nie odczujesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwolnice myśle kupić używane bo 30km odemnie jest facet co skupuje tanio okazyjnie ursusy i potem je rozbiera i sprzedaje na części więc może by miał używane zwolnice w dobrym stanie i niedrogo bo nowa obudowa do zwykłej 330 kosztuje 380 zeta więc myśle że za tyle bym kupił używane zwolnice z wałkami i trybami od emki i bym miał już spokój na długie lata z luzami bo rocznie robie kilkaset kilometrów po dziurawych asfaltach bo mam pola pare kilometrów od siebie a często musze pryskać bo to sady i truskawki itp. A w tych używanych od emki bym wymienił łożyska i uszczelniacze i by było chyba git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dostaniesz uzywki to tak bo nowa to cos ponad ok 2tys takze nikt sie na to nie porywa. ale czy znajdziesz od m to niewiem ale popytac mozna i napewno nie bedziesz zalowal to sie nie psuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to za te nowe to cena z kosmosu :shock:

Aż 4 tysiaki to niebęde w zwolnice inwestował. Jeszcze niedzwoniłem pytać się o te zwolnice bo najpierw chciałem się zorientować czy pasują? A remont będę robił dopiero zimą bo teraz totalny brak czasu a ciągnik codziennie jest mi potrzebny od wiosny do jesieni. Silnik mam igiełka bo rok temu miał remont i pod sporym obciązeniem nawet zbytnio dymka niepuszcza a ciśnienie na rozgrzanym silniku ma 4,7 atm a na zimnym 5,5atm. Kupiłem go tera na wiosne za dobre pieniądze i widze że facet niekłamał że w tamtym roku był robiony remont silnika.

Skrzynia i podnośnik też elegancko działają. Tylko jedna zwolnica do wymiany i uszczelniacze w lewej poochwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym się różnią pochwy od c330 i c328 bo mam obie inne i chyba jedna jest od c328 a posiadam c330 na 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem gdyż z miesiąc temu w c330 zmieniłem olej w silniku na turdus i przez ten miesiąc zrobiłem może z 5 mtg gdyż używam teraz używam traktora pare razy dziennie po 10 min do zwozki pomidora z pola i dzisiaj gdy sprawdzałem stan oleju zauważyłem że ma taką lekko szarą barwę i niewiem czy to woda poszła do oleju chociaż niezauważyłem ubytku w chłodnicy i myśle że to może wilgoć się skrapla codziennie bo ciągnik jest używany często przez bardzo krótki okres czasu i niezdąży się olej nagrzać dobrze i skrapla się w silniku wilgoć i miesza z olejem i z tąd ta jego szara barwa lub może wszedł w reakcje ze starym olejem ale niewiem jakiej marki był przed wymianą bo niemeam możliwości dowiedzenia się od poprzedniego właściciela bo nieżyje a ciągnik kupiłem od spadkobierców i mam tera problem bo niechce go rozbierać niepotrzebnie bo może przyczyna jest taka jak myśle? Co o tym sądzicie? Dodam że silnik jest podobno rok po remoncie no i nawet ładnie pracuje i praktycznie wogóle niekopci. A i niezauważyłem żeby poziom oleju się podniósł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam problem z wyłączeniem wom-u w ursusie 1614 a mianowicie jak wyłączę przy kierownicy to i tak się kręci,dopiero jak pod siedzeniem wyłączę to przestaje.co może być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kupiłem 912 i rozebrałem silnik i okazało sie że rozrząd jest przestawiony na kole od pompy paliwowej. ciągnik palil słabo ale to może być wina że juz był wyjechany. Zostawić tak jak było czy ustawić na znaki? pomocy. (na kole sa znaki dla 6 i 4 ale zapłon jest jeszcze inaczej ustawiony)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchał kolego miałem podobny problem z womem musisz wyjąć cały kosz tylnego womu i prawdopodobnie ktoś ma tam dołorzone 1 tarczkie pewnie się wyłanczał pod obciąrzeniem najlepiej włurz tarczki nowe i tyle ile powinno być jak się nie myle chyba jest tam ich 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z chłodniczką oleju w ursusie 1614.A mianowicie poszedł olej do wody i podejżewam że to chłodniczka walnęła.czy ktoś Ją kiedyś wyciągał?Trzeba ramę odkręcać czy da się ją wyjąć bez odkęcania obciążników przednich i luzowania ramy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da sie i nie wyciagasz calej tylko rdzen,czyli pokrywke odkrc i wyjdzie srodek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystarczy odkręcić jeden dekielek czy oba.A jak jeden to z której strony najlepiej?Wkład ma możliwość wyjścia w obie strony?dzieki za zainteresowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś zmieniłem wkład w chłodniczce olejowej i faktycznie była dziurka w jednym z kanalików.Moje pytanie jeszcze takie czy jest możliwość żeby jadąć jeden kilometr zatarł się silnik.Bo jak olej poszedł do wody to po ok jednym kilometrze zgasł traktor,pewnie tłoki spuchły.Ale jeszcze olej w misie jest jakiś centymetr poniżej minimum.Kręciłem kołem za pomocą breszki i lekka siłą się obraca ale rozrusznik coś nie idzie,może to wina akumulatorów?Ale przed tą awarią dobrze palił:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...