Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

Ansu. nie bardzo umiem wstawic schemat na forum. kozystajac z twojego schematu , i zakladajac ze drugi z kolei silownik jest taki sam jak pierwszy, to trzeba polaczyc L pierwszego z R dgugiego.powstaly zamkniety odcinek napelniamy olejem ,ustawiajac jedniczesnie zbieznosc. tak powstala "poduszka" olejowa utrzymuje nam zbieznosc.jesli bede u goscia w tygodniu to porobie zdjecia , jesli nie uda mi sie wstawic na forum to wysle majlem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grzegorz200 jeśli będziesz miał zdjęcia daj znac jestem ciekaw jak to wygląda bo mimo wszystko wole nie robić w ciemno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie podłączenie widziałem juz nie raz i sprawdza sie

 

ale i tak dużo bardziej interesuje mnie to na 2 siłowniki bez drążka łączącego zwrotnice chce takie zrobić w MF-255 bo tam niema innej możliwości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś z was wie co może byc przyczyną tego ,że w 1014 nie działa układ kierowniczy Pompa, rozdzielacz wszystko jest sprawne olej też jest a kierownicą można kręcić a koła nie kręcą Jak traktor jest wyłączony to też kierownicą sie obraca a kiedyś nie maiało to miejsca i nie powinna sie kęcić podczas gdy ciągnik jest wyłączony. Czy ktos z was może wie co ię stało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do farmer.jesli masz wspomaganie na orbitrolu to przyczyna jest awaria orbitrolu.jesli to sie stalo nagle, to najprawdopodobniej podwiesil sie zawor.mogl sie tez wyrobic frez w miejscu polaczenia drazka kierowniczego i orbitrola.jesli kierownica obraca sie bardzo lekko to jest prawdopodobnie ta druga przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ! mam katalogi i instrukcje obsługi w języku polskim do URSUS-ów:

C-330,C-330M,C-355,C-360

3512,3514,

4512,4514,

5312,5314,

5712,5714,

 

a także 912,914,1012,1014,1222,1224,1614,(cała książka z modelami)

902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604,

932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634 - również instrukcje obsługi i katalogi cześci.

 

Katalogi części do:

-większości modeli ciągników Massey Ferguson (np. całej serii 30 __ ,np. 3060,3080 itd.)- jak potrzebujesz-zapytaj a ja zobacze czy mam. (Są niestety po angielsku)]

 

-instrukcja obsługi do ciagnika Ursus MF255 (po polsku)

 

Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do farmer.poluzuj przewod przy silowniku i zobacz czy jest tam cisnienie oleju podczas skretu.jesli jest "cisnienie" na silownik to najprawdopodobniej odkrecila sie nakretka trzymajaca tloczysko w srodku silownika(spotkalem sie juz z taka awaria).a jesli niema cisnienia to szukaj przyczyny w pompie, badz w zaworze przelewowym znajdujacym sie na zbiorniczku oleju do wspomagania.i sprawdz stan oleju we wspomaganiu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z podnosnikiem w 1224 tzn. nie podnosi tak wysoko jak powinien, czy znacie moze kogos kto naprawia lub reguluje podnosniki ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w 2002 robiłem podnośnik do 1014 w żakowie koło mińska mazowieckiego i nieżle gość zrobił nie wiem tylko czy jeszcze dziła w tym temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piootr masz może namiary na tego gościa? Mam problem z podnośnikiem w MF a Żelków jest niedaleko mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie żelków tylko żaków a gość nazwa się woznica z tego co pamiętam ja jechałem od latowiczy to gość mieszka ostani dom po prawej stronie we wsi

 

telefonu raczej nie mam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to prawda ze nie trzeba zdejmowac kabiny zeby zajrzec do podnosnika??w ciagniku typu 914??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to prawda ze nie trzeba zdejmowac kabiny zeby zajrzec do podnosnika??w ciagniku typu 914??

 

Prawda trzeba zdjąć siedzenie , tylne te 2 szybki i podłoge pod siedzeniem i już można robić podnośnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie do posiadaczy ursusow 1222. Czy to dobr ciagniki? Dobrze sobie radza w polu? Slyszalem ze nadaja sie glownie na drogi... :/ Czy mozna juz dobrego kupic za ok 20 000? Co myslicie o tym http://www.allegro.pl/item144001721_ciagnik_ursus_1222_stan_bdb.html

Czy to okazja? Czy one po tyle chodza? I jaki moze byc rocznik tego ciagnika? Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam pytanie do posiadaczy ursusow 1222. Czy to dobr ciagniki? Dobrze sobie radza w polu? Slyszalem ze nadaja sie glownie na drogi... :/ Czy mozna juz dobrego kupic za ok 20 000? Co myslicie o tym http://www.allegro.pl/item144001721_ciagnik_ursus_1222_stan_bdb.html

Czy to okazja? Czy one po tyle chodza? I jaki moze byc rocznik tego ciagnika? Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

 

W transporcie jest świetny wkońcu to 6 idzie pięknie

Ale w polu mam taki ciągnik gdy jest mokro(ślisko) można sie pochlastać tragedia za duży poślizg nie można wykorzystac mocy

Ale gdy np orke wykonuje sie w dobrych warunka nie za mokro to z pługiem 4x40 niema co robić (ziemie od 3 do 1 klasy) agregat 4m ciągnie bez problemu cena nie wiem czy dobra chyba tak ja za swojego dałem 10tys rocznik 89 z remontami i odnowieniem wyszło ok 20 (prawa zwolnica, kapitalka silnika, wspomaganie, wom, żółwie,podnosnik, skrzynia i sprzęgło) no ale ciągnik za grosze w każdym razie napewno lepszy niż 360 na tym samym paliwie zrobi 2x więcej i lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do transportu bardzo dobra maszyna ale w pracach polowych juz jest gorzej wiecznie kreci kolami i czesto trzeba z blokady korzystac.jak wiadomo jak sie slizga to zmniejsza sie wydajnosc a wzrasta zuzycie paliwa z ha a to juz sa koszty.ale w tym modelu to silniki sa raczej zawsze w dobrym stanie bo nie mozna ich nigdy przeciazyc zawsze kola szybciej straca przyczepnac niz silnik zacznie sie "dusic" regula ta nie sprawdza sie w transporcie!jedna jakby ciagnik mialby byc wykorzystywany w polu to polecam 1224 albo chociaz 1014

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam pytanie do posiadaczy ursusow 1222. Czy to dobr ciagniki? Dobrze sobie radza w polu? Slyszalem ze nadaja sie glownie na drogi... :/ Czy mozna juz dobrego kupic za ok 20 000? Co myslicie o tym http://www.allegro.pl/item144001721_ciagnik_ursus_1222_stan_bdb.html

Czy to okazja? Czy one po tyle chodza? I jaki moze byc rocznik tego ciagnika? Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

Ten ciagnik na zdjęciu to jeszcze 1201 (najstarsza 6) Troche farby i nowe gumy Maska i dach zrobione u blacharza błotniki pewnie też Napewno żółw nie chodzi a ciekawe co ma w środku pewnie zlepek kilku ciągników Miałem juz kilka dużych Ursusów i niezależnie jaki areał masz do obrobienia to 6 bez napędu to pomyłka Faktycznie na drodze płynie w uprawie też wygoda ale niech troche pokropi i (słowo zostało usunięte) blada ślizga sie jak na sankach a z pługiem to już paranoja A jeżeli będziesz kupował to jeżeli będziesz mógł to kupuj z dużymi kołami z tyłu (felga 38cali a nie 34)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiciak ma racje, to 1201 czyli 1984 lub starszy (jesli sie myle to mnie poprawcie)

silnik starego typu(na deklach), stara plyta podnosnika i zaczep, jedna para hydrauliki

troche ktos nad nim popracowal ale wyglad to nie wszystko

moj wyglada tak i ten pewnie tez tak wygladal przed malowaniem

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=145639331

ale ja dalem za niego 11 tys i mechanicznie wszystko jest ok, gumy tez mam tylko czasu zmienic nie bylo, wbrew pozorom nie jest to az taki szrot i ostatnio czesto sluzy do zapalania mf 3610 1989 r. z klima i nnymi koputerami

dzis dogralem przodek wiec chyba jednak zostanie, ale to sie zobaczy w piatek bo jade ogladac naped

 

mysle ze lepiej troche dolozyc (kolo 7-8 tys) ii kupic cos 4x4 bo pozniej potrzeby rosna a znalezc dobry przod za sensowne pieniadze to nie taka prosta sprawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to wlasnie nie jest czasem odrestaurowany zetor 12011? A co byscie bardziej polecali ursusa 1222 czy zetora 16045?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...