brunerkgb 0 Napisano 25 Grudnia 2006 witam, mam pytanie a raczej problem taki z moim ursusem 1224, rocznik 80, podczas pracy gdy załączam przedni napęd tak po godzinie pracy strasznie nagrzewa się kabina, zaznaczam że nie od nagrzewnicy, ale jest tak goroąco że można w zime z otwartymi drzwiami jeździć i wtedy zaczyna szarpać przedni napęd tak jakby wszystko się mieliło i po jakimś czasie napęd się wyłacza i tak jest cały czas Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 25 Grudnia 2006 do brunerkgb.zobacz w ktorym miejscu najbardziej nagrzewa sie skrzynia biegow.i czy masz nagrzewnice wodna u siebie w kabinie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brunerkgb 0 Napisano 25 Grudnia 2006 nagrzewnice mam wogóle wyłączoną z obiegu, a co zauważyłem to gorąca robi się obudowa po kołem kierwoncy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 25 Grudnia 2006 erdem mam jeszcze do ciebie pytanko ile ten facet wzial za regeneracje turbinki i od jakiego to byla ciagnika??Pozdrawiam i zycze wesolych swiat wszystkim rolnikom!!!!! Regenerowałem do MFa 3070 i w zeszłym roku zaplaciłem 1200zł. ale sa dwa rodzaje uszczelniaczy ja miałem te droższe z tańszymi kosztowało by 800zł.Zadzwoń do goscia to powie ci mniej więcej jaki będzie koszt regeneracji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes1597156717 0 Napisano 25 Grudnia 2006 Piotru$ sorki dobre spostrzeżenie ale mi chodziło o przełożenie napędu z 1224 do 1222 i też dlatego zapytałem czy to jest możliwe. Zamierzam kupić 1224 tylko chodzi o kase a jak patsze w necie to 1222 są tańsze o 15000 a chodzi mi o rok 1992. Mam w tej chwili Belarusa i dzwiga mu przód do góry jak sieje agregatem a wizualnie Ursus 1224 jest o 1,3 m dłuższy od Belarusa i cięższy i silniejszy także z tego powodu są te pytania. Zastanawiałem się nad Case 120KM ale to znowu wynalazki na polskim rynku tak jak mój MERCEDES BENZ MB 800 TRUCKkawał dobrej maszyny ale kosmiczne części za części a jak chce ktoś go Zobaczyć to zapraszam na strone http://mobile.de/SIDeureBF9raMNGPoJMQHZ1uQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11VtruckProfiSearchPublicJ1167059006A1VtruckProfiSearchPublicD1270ETruckX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B40%81Q-t-vCaMkQuSeUnVb_X_Y_x_yprsO~BSRA6C770E17200BGNCLKWA1HinPublicA2A0A0A0H50000000A0/cgi-bin/truckProfiSearchPublic.pl?bereich=lkw&sr_qual=GN&top=21& Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 25 Grudnia 2006 erdem duzo wzial za regeneracje ja po nowym roku mam zamiar zawiesc do naprawy turbine od Ursusa 1014 ale na ul.Abramowicką i facet mi tam powiedzial ze jezeli bedzie wszystko do wymiany to 700zl i 12 m-cy gwarancji (nowa w agromie 1400zl bez gwarancji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 25 Grudnia 2006 erdem duzo wzial za regeneracje ja po nowym roku mam zamiar zawiesc do naprawy turbine od Ursusa 1014 ale na ul.Abramowicką i facet mi tam powiedzial ze jezeli bedzie wszystko do wymiany to 700zl i 12 m-cy gwarancji (nowa w agromie 1400zl bez gwarancji)Wiem że nie mało ale jak mówiłem normalna cena to 800zł tylko u mnie szły jakieś inne uszczelniacze od volswagena dużo droższe a gwarancja też na rok.A gdzie na Abramowickiej robia turbiny? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 25 Grudnia 2006 erdem na abramowickiej robia zaraz przed skrzyzowaniem i petlą trolejbusowa po lewej stronie jak jedziesz z bilgoraja tu jest ich strona internetowa www.reampoland.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 25 Grudnia 2006 erdem na abramowickiej robia zaraz przed skrzyzowaniem i petlą trolejbusowa po lewej stronie jak jedziesz z bilgoraja tu jest ich strona internetowa www.reampoland.plDzięki.Wiedziałem że jest tam warsztat ale nie wiedziałem że robią turbo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan28 0 Napisano 28 Grudnia 2006 Ja chciałem nawiązać do dymienia U914.Otóż nalełem mu ropki ,z tym ze ukraińskiej Pewnie to dlatego .Już sie uspokoiłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 28 Grudnia 2006 ukarainska ropa to nafta!!! ja tez mialem taki przypadek kupilem ukrainskiej ropy do U1014 i kopcil jak lokomotywa:D:D Ale na polskim paliwie wszystko wrocilo do normy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras 0 Napisano 28 Grudnia 2006 Chłopaki mam małe pytanko! Jest taka możliwość żeby włożyć napęd przedni do ursusa 1224 od ursusa 1222 Jasne że można. Tylko jak podliczysz części oraz robociznę to się nie opłaca.Lepiej wyłożyć więcej i się nie babrać w przeróbki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras 0 Napisano 28 Grudnia 2006 Witam. Panowie mam problem z moją 16-stką. Po wydzwignięciu zestawu uprawowo-siewnego (ciężki) ciągnik mi cały podskakuje. Wygląda to tak, jakby zawór nie trzymał i co chwile pompa musi `dobijać` ciśnienie.Czy jest to wina przepuszczającego zaworu, czy może jest inna przyczyna. Drugi problem: Mam zaspawany wzmacniacz. Czy mogę zaślepic wyjście z rozdzielacza(tego pod pokrywą skrzyni biegów), aby nie gubić ciśnienia na wzmaczniaczu?Problem tkwi w tym, że nie uzyskuję 10 atm na siłowniku od przedniego napędu -> kiepsko ciągnie przód. No i tak naprawdę do czego służy ta mikropompka??? Najbardziej by mnie ucieszył schemat hydrauliki ursusa. Może ktosik jest w posiadaniu takiegoż? Pozdrowienia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 28 Grudnia 2006 może to byc zawór, ale równiez i na to bym stawiał ze nie trzymaja pierscienie usczelniajace na tłoczysku lub cylinder jets porysowany. miałem to samo w 7211 wymiana uszczelniaczy i pomogła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 28 Grudnia 2006 do piotras.drgania przy podniesionym ciezaze spowodowane sa najprawdopodobniej zlym wyregolowaniem wyrownywacza impulsow.mikropompki w ursusach(tych wiekszych)sloza do uzyskania odpowiedniego cisnienia oleju , aby wlaczyc wzmaczniacz momentu i walek odbioru mocy, i przedni naped.piszesz ze niemasz 10 atmosfer na silowniku(moze chodzi o silnik olejowy).napisz jaki masz naped(hydrauliczny czy mechaniczny.,a moze masz tylko blokade przedniego mostu hydrauliczna?).jest kilka rozwiazan.a jesli chcesz zaslepic odplyw oleju z rozdzielacza od zolwia to trzeba zobaczyc czy nie ma na rozdzielaczu zaworu przelewowego(byly takie wersje).jesli jest taki zawor to musisz zaslepic przed rozdzielaczem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras 0 Napisano 28 Grudnia 2006 do piotras.drgania przy podniesionym ciezaze spowodowane sa najprawdopodobniej zlym wyregolowaniem wyrownywacza impulsow.mikropompki w ursusach(tych wiekszych)sloza do uzyskania odpowiedniego cisnienia oleju , aby wlaczyc wzmaczniacz momentu i walek odbioru mocy, i przedni naped.piszesz ze niemasz 10 atmosfer na silowniku(moze chodzi o silnik olejowy).napisz jaki masz naped(hydrauliczny czy mechaniczny.,a moze masz tylko blokade przedniego mostu hydrauliczna?).jest kilka rozwiazan.a jesli chcesz zaslepic odplyw oleju z rozdzielacza od zolwia to trzeba zobaczyc czy nie ma na rozdzielaczu zaworu przelewowego(byly takie wersje).jesli jest taki zawor to musisz zaslepic przed rozdzielaczem Gdzie ten wyrównywacz jest i jak można go ustawić? W kwestii wyjaśnienia. Z tego co piszesz wynika, że mikropompka wytważa ciśnienie dla załanczania WOM, wzmacniacza momentu(WM) oraz przedniego napędu(PN). Wg książki ciśnienie na WOM,WM i PN powinno wynosić 10 atm.U mnie uzyskuję 10 atm na PM (bo tam mogłem zmieżyć mamometrem) tylko na żółwiu (albo na zającu teraz nie pamiętam dokładnie). W drugiej pozycji ciśnienie spada do ok 6 atm. Z tego wysnuwam wniosek że gdzieś w rozdzielaczu (stara wersja bez uszczelniaczy) musi dochodzić do przecieku. Myślałem o zaślepieniu przewodu który idzie z rozdzielacza do WM przy rozdzielaczu. Co ty na to? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 29 Grudnia 2006 przy starym typie rozdzielacza niema znaczenia gdzie go zaslepisz.a jesli chodzi o nieszczelnosci to moga byc jeszcze w 3 miejscach, ale i tak przeciez masz zolwia zaspawanego, tak ze nic ci po przeciekach.co do slabego dzialania przedniego napedu zrob jeszcze jedna probe.otoz uwiaz sie traktorem do drzewa, wlacz naped i niech druga osoba obserwuje czy wal napedzajacy przodek kreci sie jak przednie kola stoja czy tez nie kreci sie.bede wtedy mogl z duzym prawdopodobienstwem okreslic przyczyne slabego dzialania przedniego napedu. z tym ze moze dzialac z poczatku dobrze, zanim sie olej nierozgrzeje.ze slabym dzialaniem przedniego napedu jest czasem zwiazane zuzycie sie sprezyn w mechanizmie roznicowym przodka.napisz jaka masz blokade przedniego napedu(a moze automatyczna ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek 0 Napisano 30 Grudnia 2006 Panowie mam pytanie jaką ma siłe uciągu ursus 1212 bez przodka, zasanawiam sie kupic cos takiego a potem ewentualnie dołozyc mu przód czy pociągnie 3-4 skiby fortszrita po górkach na średnich ziemiach ,agregat 4,4m jarmeta cięzkie brony+wałkipodwójne z tyłu sprzęt jest z 83 roku a własciciel gada ze to 1201 cos sciemnia, aha i czy to ma inny most jak poczciwa 80 siatka, podobno 85 proc częsci to jest to samo, podnosnik chyba mociejszy jak w 80 bo ma chyba 3tony udzwigu, pozdro powiedzcie co wiecie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachu 0 Napisano 30 Grudnia 2006 witam jakie moge zalozyc opony na przednia os do u1014 teraz ma 12.4/24 zakladal ktos z was jakies szersze moze niskoprofilowe??? Dziękuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras 0 Napisano 30 Grudnia 2006 witam jakie moge zalozyc opony na przednia os do u1014 teraz ma 12.4/24 zakladal ktos z was jakies szersze moze niskoprofilowe??? Dziękuje Najlepiej ściągnij sobie np. z strony continentala katalog opon. Tam znajdziesz promień statyczny lub obwód opony 12,4/24. Później porównaj promienie opon niskoprofilowych i będziesz wiedział które możesz założyć -> te o podobnych wartościach. Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachu 0 Napisano 30 Grudnia 2006 dzieki za podpowiedz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasyl4 0 Napisano 2 Stycznia 2007 Witam Posiadam 360 3p, zaczął dziwnie działać podnośnik reaguje dopiero pod sam koniec i podnosi do końca, żeby opuścić trzeba zjechać za połowę . Wywrot działa normalnie. Może ma ktoś instrukcje na temat ustawienia dźwigienek sterujących rozdzielaczem.Z góry dziękuję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk13 0 Napisano 2 Stycznia 2007 Odpowiedź @ Maciek Ja mam U1222 i ciągam nim agregat uprawowy 4,2 Bometu(przeddni wałek, 4 rzędy zębów i 2 wałki z tyłu-waży 1320) na wiosne nie ma co robić przy nim. Do orki mam pług obrotowy Krone z odkładniami srubowymi z ustawianą szerokością orki. Teraz mam ustawione 4x45 i radzi sobie pięknie z tym. Przy agregacie spala 8l na godzinę,a z pługiem pali 12l na godzinę, mam 4 klase ziemi. Ursusy 1212 mają udźwig 3500+pewnie siłownik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek_rolnik 0 Napisano 2 Stycznia 2007 ta 8l i 12 oj chlopie nie pisz bajek bo sam w to nie wierzysz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Technik rolnik 0 Napisano 2 Stycznia 2007 Może troche nie na temat ale jest jeden z tematów gdzie wypowiada sie najwiecej uzytkowników: Czy u was w forum maszyny pojawiły się jakieś dziwne tematy ze znaczkami lub po angielsku???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach